Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Aranđele, da li ovo znači da može da se priđe gradilištu na NBG i sa strane reke?

A što ne probaš da ga fotografišeš sa keja kod boka 70A na Novom Beogradu?
Ja probao juče sa telefonom, ali slabo je to...
slika0641.jpg
 
sa nbg strane sam samo taj deo gde su počeli petlju da rade dalje nisam mogao nisu mi dali njihovi kerovi, imaju pet komada lajali ko ludi :D Malo sam se zavukao tamo kod Comtrade-a al tu nisam mogao kroz do kraja da me ne bi videli (jednom sam išao pa su me videli preko kamere pa mi došao radnik da me kao upozori a ja od njega izvukao informacije) i plus je blato a trebalo je kasnije do grada da idem, već mi je bilo dosta što su me prskala kola i kamioni.

Što se tiče keja, ne znam, mislim da je sličan pogled ne bi se bog zna šta novo videlo, al ajde videću ako budem bio u prolazu da svratim :D
 
Archangel":2su3jaj4 je napisao(la):
Što se tiče keja, ne znam, mislim da je sličan pogled ne bi se bog zna šta novo videlo, al ajde videću ako budem bio u prolazu da svratim :D
Zato što je dosta dobro vidi sa tog mesta, a na mojem telefonu ispada manji (tj udaljeniji) nego što jeste uživo, golim okom.
 
Uf, nisam dugo bio na keju, a taman sam se ponadao da je parkiranje rešeno - kad ono, novi razlog za off!
 
GOJE":2nkcf2i2 je napisao(la):
Uf, nisam dugo bio na keju, a taman sam se ponadao da je parkiranje rešeno - kad ono, novi razlog za off!
Ovo je slikano kod bloka 70A, i na tom delu nije onemogućen pristup automobilima.
Donekle i ima smisla, zbog vlasnika čamaca. Pristup preko nasipa ovom delu šetališta je moguć jedino kod Toplane, iz Agostina Neta. To je ipak kratak potez i pošto ne vodi nigde i malo ljudi se tuda šeta, mogu reći i da mi ove čamdžije što se ti parkiraju i ne smetaju.

Na ostalom delu keja zabrana fukcioniše prilično dobro (izuzev motora i skutera), a u međuvremenu podižu i duple ivičnjake na mestima gde to ranije nije bilo urađeno.
 
Cekam da zvanicno objave na sajtu ko radi severne petlje i sta bi sa SCT-om?
 
Citam na Beobuild-u, otvororise konkurs za N.Dobrovica T Bunar L~250m, kako je planirano za fazu I. Izgleda da ne odustaju! :dil:
 
To nije prva faza novog bulevara Tošin bunar - most preko Ade, već proširenje uskog grla prikazanog na slici iz GE-a.

34e7qpt.jpg
 
Slika ti je tacna, ali procitaj ceo projekat pa ces videti da je bas taj deo, deo UMP T6. Cinjenica jeste da se uklapa u prosirenje T Bunara ali ako pogledas projekat i post-ove pre jedno godinu dana naci ces crtez i projekat te je to deo UMP-a. Moze sve da se nadje, evo pocni odavde:http://mapa.urbel.com/silverlight/gp/, pa onda na istom sajtu mozes naci celokupan projekat od te tvoje slike pa sve do pancevackog mosta i to sve zajedno sa tunelom. Uz to mozes naci na drugim mestima izmene i dopune istih. :dil:
 
To su stari planovi na linku
 
Moguce, ali citajuci izmene i dopune istih planova koliko vidim nista se nije promenilo, mislim konkretno na taj deo. No, ja sam jos optimista da ce da se ipak odradi kako je nacrtano i u nasu korist. Ipak od celog plana, promenjenog ili ne, taj je "najruzniji" i potreban mu je refreshment! Uostalom UMP mora poceti negde, zar ne.:)
 
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=02&dd=08&nav_id=491393


Region | utorak 8.02.2011 | 13:11 -> 14:12

Zidar osuđen za korupciju

Izvor: B92

Ljubljana -- Predsednik uprave slovenačkog građevinskog preduzeća SCT Ivan Zidar u Nemačkoj je pravosnažno osuđen zbog uzimanja provizije od 770.000 evra.

Slovenačka državna televizija RTV SLO je uspela da dođe do detalja o osudi predsednika uprave slovenačkog SCT Ivana Zidara u Nemačkoj prošlog oktobra.

Prema dokumentima do kojih su došli, Zidar je osuđen zbog dokazane korupcije u poslu sa nemačkim preduzećem MAN, od koga je za sklopljen posao uzeo 770.000 evra provizije.

Naime, preduzeće u vlasništvu SCT je kod MAN-a naručilo 128 kamiona, a osoba koja je vodila taj posao se pobrinula da Ivan Zidar od posla vrednog 11 miliona evra dobije 770.000 provizije.

Zbog toga je predsednik uprave SCT u Minhenu bio pravosnažno osuđen, a kazna mu je odložena jer je platio oko milion evra globe.
Radnici bez plata, podizvođači nisu plaćeni

Istovremeno, preduzeće SCT Novista, koje je u vlasništvu SCT, koji je trenutno zbog nesolventnosti u procesu prisilnog poravnavanja, preti radnicima SCT iseljenjem iz samačkog doma u kome žive ukoliko ne budu platili kirije.

Radnici kirije ne plaćaju jer još nisu dobili plate od SCT, kao ni regres ni otpremnine.

Inače, SCT Novista radnicima zaračunava kiriju za krevet u višekrevetnoj sobi 140 evra, tako da za četvorokrevetnu sobu od radnika dobija čak 560 evra.

Kako javlja slovenačka državna televizija, direktorka preduzeća SCT Novista kaže da to preduzeće nije socijalna ustanova i da radnici moraju da plaćaju kirije, ne odgovarajući na pitanje kako da ih plate kada im SCT već više meseci nije isplatio plate.

Za to vreme podizvođači, koji su radili na gradnji pomurskog auto-puta u Sloveniji, traže od državne agencije za puteve da im isplati više od pet miliona evra koje im SCT još nije platio.

Zbog toga podizvođači još nisu predali svu potrebnu dokumentaciju i pomurski auto-put, iako se već koristi, još nema važeće upotrebne dozvole.


Poslovi u Srbiji

Slovenačko građevinsko preduzeće SCT jedan je od učesnika konzorcijuma koji gradi Most na Adi i pristupne puteve u Beogradu.

Prema nedavnom pisanju slovenačkih medija, insolventni SCT tvrdi da je njegovo preduzeće SCT&SCT Montaža iz Beograda dobilo posao gradnje sportsko-rekreacijskog centra Voždovac sa fudbalskim igralištem na krovu tog objekta.

Posao je vredan 22 miliona evra. SCT&SCT Montaža će sarađivati i pri gradnji preduzeća Norma Grup u Subotici.

Drugi posao je dobilo SCT-ovo preduzeće SCT Ogranak iz Beograda, koje bi trebalo da gradi Logistički centar PTT Srbije u Zemunu.

SCT tvrdi da je dobio i posao gradnje Plaža centra u Kragujevcu, preko svog preduzeća SCT Ogranak.
 
Da li će UMP od ulice tošin bunar do saobraćajnice T6 ići ulicom Marka Čelebonovića ili će se graditi neka nova alternativna trasa. i ako ide ide ovom ulicom jel ima negde da se vidi kako je zamišljena petlja tošin bunar?
 
MilisaV":346yuiy2 je napisao(la):
Da li UMP od ulice tošin bunar do saobraćajnice T6 će ići ulicom Marka Čelebonovića ili će se graditi neka nova alternativna trasa. i ako ide ide ovom ulicom jel ima negde da se vidi kako je zamišljena petlja tošin bunar?
Originalno zamisljeno da Tosin Bunar bude de-nivelisana, ali koliko sam shvatio odustali su od toga. Nemam komentar na to da li je dobro ili ne u svakom slucaju da se samo napravi prava raskrsnica da izgleda ljudski, jer sada lici sto bi neko rek'o Dusko Dugousko raskrsnica.:lool:
 
Most na Adi u "Bridžu"
N. P. | 07. februar 2011. 21:39 | Komentara: 5

Najpoznatiji svetski magazin o mostogradnji objavio reportažu o mostu preko Save. Engleski novinari do detalja opisali novi simbol Beograda

PRIČA o mostu na Adi ciganliji širi se Evropom. Posle ekipe "Diskavari kanala" koja je krajem prošle godine snimala dokumentarac o novom simbolu Beograda (emitovanje se očekuje u maju), tekst o mostu, pod nazivom "U usponu", objavio je i prestižni engleski časopis "Bridž", koji se bavi upravo najvećim svetskim građevinama, mostovima.

Novinar ovog stručnog magazina ukazao je na saobraćajne probleme koje ima srpska prestonica, pradstavljajući kolos na Savi.

- Kontinuirano širenje grada velikim delom je sputano ograničenim kapacitetima postojećih mostova na Savi, koji predstavljaju uska grla i stvaraju zagušenje saobraćaja u centru grada - primećuje novinar časopisa "Bridž". - Novi most na Adi ciganliji premošćava reku četiri kilometra uzvodno od ulivanja Save u Dunav. Namera je da ovaj prelaz postane obeležje Srbije, koje uključuje i pilon u obliku igle visok 200 metara. Glavni čelični nosač ima raspon dužine 376 metara i podržava ga 80 potpornih kablova koji su povezani sa pilonom.

Magazin "Bridž" ističe da će, kada bude završen, most na Adi biti najveća građevina u Beogradu i dodaje da je izgradnja pilona predstavljala najveći izazov za građevinske inženjere.

- Upotreba betona najveće jačine bila je izazov za projektante betona pri čemu je verovatno dostignuta krajnja granica jačine lokalnih materijala - opisije novinar izgradnju pilona. - Graditelji su imali veliki posao i prilikom izbora veličine čeličnih blokova platforme mosta. Izbor je pao na delove širine 16 metara težine blizu 400 tona.

REČNI ŠLEPERI
ČASOPIS "Bridž" opisao je i kako do Beograda stižu glavni segmenti koji se koriste za izgradnju glavnog raspona.

- Za izradu komponenti utrošeno je 8.600 tona visokokvalitetnog čelika, a sve je napravljeno u Kini - stoji u tekstu. - Transportuju se od Kineskog mora brodom do Roterdama,a zatim rečnim šleperima rutom Rajna - Majna - Dunav do gradilišta blizu mosta.​

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:318331-Most-na-Adi-u-quotBridzuquot
 
huh....

nezgodno.....


a u ulici nikole dobrovića još stoje ležeći policajci. i to je zona škole. što znači da neko ko "kao" ide "magistralom" od mosta se kreće denivelisanim putem i onda odjednom upada u zonu škole i ima ležeće policajce. što znači da su gradski oci jednu od budućih najvažnijih centralnih pravaca namestili u zoni škole.

nadam se da je ovo samo "privremeno rešenje i da će se to u budućnosti drugačije rešiti, odnosno nadam rešiti tako što će napraviti denivelisanu raskrsnicu tošin bunar i spojiti UMP direktno sa marka čelebonovića..


nego gde će UMP sići sa stubova i da li će bulevar umetnosti preći preko pruge?
 
Jel ima negde detaljnije objasnjenje kako bi se mogla rastumaciti slika za gornjeg linka? Ja ne razumem kako je npr Relja video da ce Belgrade Office park imati tramvajsku stanicu ?
 
Vrh