Wile E. Coyote
Advanced
И старији! :lool:MaRkOs":svxhs8h7 je napisao(la):Nas ce biti lepsi i veci!!!
И старији! :lool:MaRkOs":svxhs8h7 je napisao(la):Nas ce biti lepsi i veci!!!
ovaj naš se ne zove Most Franje Tuđmana. i dosta je većiHektorBG":a8hj2dq0 je napisao(la):JPozdrav svima na forumu.
Povremeno čitam postove, pa se ivinjavam ako je već razmatrano moje sledeće pitanje.
U čemu je razlika između novog mosta preko Save i ovog mosta?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dubrovnik-bridge.jpg
A ja tek sada vidim koliko je 3-ci Beograd vec izgradjen, naravno neplanski i "na divlje", kao i veci deo ostatka, sa izuzetkom Novog Beograda i par drugih casnih oaza izuzetaka. Cudo jedno kako je istinita ona "sto se vise menja, sve je vise isto", a bii ti neki "Evropejci" na vlasti, a bili neki drugi. Izgleda je mnogo sladje uzimati reket, pa makar to pravilo i ovakav haos, nego jednostavno doneti neki normalan OKVIR i PLAN i onda pustiti ljude da grade i jedino ne dopustati da neko ne izadje iz tog okvira. E, ali sta bi onda radila mafija?vucko":avahvd7i je napisao(la):Tek sada vidim koliko je voda Save Cistija od Dunava.Izgleda mnogo plavlja dok je Dunav zelenkasto prljav.marone":avahvd7i je napisao(la):Naleteh na zanimljivu roll panoramu Bg-a. Nisam siguran da li je neko vec postovao. Inace vidi se i most na adi.
http://rollmaps.com/upload/images/360/kalemegdan.html
Nije jasno napisano na Wiki, da li su piloni Novog železničkog 52,49m? Meni to zvuči baš malo...Archangel":366cmxeg je napisao(la):Perspektiva je čudo, pilon izgleda duplo viši od pilona novog železničkog
Most "Franje Tudjmana" (to mu je zvanicni naziv) je dosta olaksao voznju magistralom posto se pre izgradnje istog moralo voziti skroz okolo... Pogledajte iza mosta onu uvalu pa zamislite koliko vam treba vremena tim vijugavim puticem da stignete do tacke koju je premostio most.relja":2nono8m1 je napisao(la):Kakav je to most bez šiljka?HektorBG":2nono8m1 je napisao(la):JPozdrav svima na forumu.
Povremeno čitam postove, pa se ivinjavam ako je već razmatrano moje sledeće pitanje.
U čemu je razlika između novog mosta preko Save i ovog mosta?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Dubrovnik-bridge.jpg
Širina grede 14 m (naš je 45 m), preko njega ne prelazi tramvaj, klirens ispod raspona je 50 metara, glavni raspon je 70 metara kraći. Na Adi je glavni raspon od čelika, njihov je od betona.
Autoput koji treba da ide do Dubrovnika (sada je stigao otprilike do Makarske i Ploca) bi tako zaobisao Neum Ma ludost... Mislim da Bosna tu i nema zapravo izlaz na otvoreno more, kao i Slovenija u Piranu... Zato su i dobili u vreme SFRJ pravo na koriscenje luke Ploce koja je u HR. A i da kod Neuma i imaju izlaz na otovreno more ne znam za sta bi im sluzio kada se kod Neuma ne moze sagraditi luka, jer je taj pojas jako mali, a voda je plitka.nenad78":2hu39yz4 je napisao(la):Most preko Pelješca? To beše da bi izbegli prelazak preko teritorije druge države? Tu negde valjda Bosna izlazi na more, ako nisam zaboravio geografiju...
Pokušava da izađe .....nenad78":20rxm6w4 je napisao(la):Most preko Pelješca? To beše da bi izbegli prelazak preko teritorije druge države? Tu negde valjda Bosna izlazi na more, ako nisam zaboravio geografiju...
Грешиш. Београд нема највиши.2012":3vxowbsi je napisao(la):Važno da je naš most naj nja na Balkanu,a i šire .. u tome je Beograd uvek vodio,kako se to danas kaže "lider" u visini valjda.... :kafa:
Meni je ovo mnogo ruzna zgrada i nikako se ne uklapa tu. Bolje da su je gradili pored onih 2 solitera, da bi se formirao neki skyline.Wile E. Coyote":k71o46e8 je napisao(la):Грешиш. Београд нема највиши.2012":k71o46e8 je napisao(la):Važno da je naš most naj nja na Balkanu,a i šire .. u tome je Beograd uvek vodio,kako se to danas kaže "lider" u visini valjda.... :kafa:
http://citycellar.com/balkanwitness/journal2008-1-SarajevoTower.jpg