Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

ADA HUJA
"MOST preko Ade Huje je deo Urbanističkog plana i njegovom izgradnjom bi se, u velikoj meri, izmestio međunarodni saobraćaj iz centra grada. Ideja je da se, ovim projektom, oslobodi Bulevar despota Stevana i vozila u prolazu sa severa ili juga. Most bi bio deo obilaznice sa istočne strane, od Pančevačkog puta do Bubanj potoka na autoputu ka Nišu. Kada ovaj građevinski poduhvat zaživi, otvorena je i mogućnost da se konačno podigne i novo gradsko naselje na desnoj obali Dunava."

Most preko ada huje deo istocne obilznice????JEL SU OVI NORMALNI BRE???I da ga grade nece praviti smt i opet ce ici kamioni kroz ruzveltovu i.t.d.Mogao bi biti i tunel a ne samo most,mozda je i tako bolje.I naravno samo pominju gradnju naselja,jel to cetvrti beograd il sta?



"Beogradski mostovi koji su naizgled skupi, ipak su veliki zalog koji će biti funkcionalan vekovima. Dokaz za to je i budući izgled mosta predko Ade ciganlije koji će, nesumnjivo, biti novi i upečatljiv simbol glavnog grada."

Uzeto iz tog clanka u novostima.

Pazi ovo,beogradski mostovi su skupi?Naprotiv,niko nije rekao nista o mostu u zemunu da je skup.Bice funkcionalni vekovima?Misleci na most na adi,dakle ako most ima pilon od 200 metara,odmah je dugotrajniji od neke druge vrste???Slazem se sa zadnjom recenicom u citatu
 
Kad ovo pročitam ispada da od obilaznice nema ništa, a naše novinarstvo neću ni komentarisati.
 
Ni prvi Beograd nisu izgradili a hoće četvrti da prave. :laugh:
 
LUCAS":3gz2m1cf je napisao(la):
spatiotecte":3gz2m1cf je napisao(la):
Hteo bih da napomenem da cena od 300 miliona evra za most sa pristupnim saobracajnicama nije bas najbolji izraz za ono sto se trenutno gradi u Beogradu.
Imajte u vidu da od tih para ce se izgraditi i most, ali da pod "pristupnim saobracajnicama" spada nekoliko kilometara UMP-a koji cine pristup mostu a to je vec potpuno druga stvar.

Mi za tih 300 M evra dobijamo i most, i petlje, i potpujno novu saobracajnicu i treba imati u vidu da nije nikako bilo moguce za 120 M evra dobiti i most i deo UMP-a tako da prica o izgradnji 3 mosta uopste ne pije vodu.

Meni ta cena ulazi u visoku granicu normale ali je to samo moje misljenje. :)
E niko ti nije dao plus do sada, evo ja cu. Nije samo most i saobracajnice, nego i raseljavanje i doplate i isplate i sve drugo.:dil:
Hvala Lucase za moj PRVI plus :)
Jeste u pravu si treba dodati i cenu raseljavanja, vidis nisam razmiljao o tome.

Inace je 2012 spomenuo da bi bilo dobro da BG-Voz ide preko mosta, i ja sam razmiljao o tome s'obzirom na neposrednu blizine zeleznice sa obe strane. Na taj nacin bi se uradila direktna veza Zapad-Jug preko Save bez ulaza u centar grada, dakle kao precica koja izbegava prokop. E sad koliko bi to znacilo, to je vec diskutabilno.
Sad sta ce biti, Metro, LRT ili tramvaj to cemo videti, svakako nece biti BG-voz posto nisu razmisljali o tome.

A recite, ako za 300 miliona dobijamo, most i petlje i nekoliko kilometra Metro-a, da li je to i dalje skupo?:p;)

Pa ljudi mozda mi vec gradimo metro a ne znamo za to!!!!:D:D:lol:
 
Nema na cemu. Nego odakle ti ideja da za "nekoliko kilometara metroa"? Misli parce tunela koji nikada necemo videti. :dil:
 
Pa izgradnjom mosta preko ade se dobija od prilike 3km metro koridora ili LRT, tj tramvaja, za sta se budu opredelili. Koristim rec koridor jer nisu postavljene sine i znam da koloseci i metro infrastruktura kostaju dosta ali ipak "ispada" kao da su poceli izgradnju metro-a sa linijom broj 3.

Svi razmisljamo o tome kako je most skup kako se cena naduvala malo po malo ali mislim da u ovom kolektivnom ludilu oko izgradnje mosta nismo jos svesni da MOZDA dobijamo prve kilometre "konstrukcije" nase buduceg metro-a (naravno ukoliko se ne odluce za tramvaj)

Ako stvarno bude isao metro tuda, meni ce onda cena mosta biti ok jer najveci most u evropi sa jednim pilonom i kosim kablovima + deo UMP-a + deo metro koridora, pa i ako bude cifra od 350, 380 Miliona evra, ja cu biti zadovoljan jer su ovo ipak velike stvari za grad kao sto je Beograd.
 
Jok! Nije to metro, bar ja neverujem. Jos uvek sam optimista ali metro je veliki zalogaj za nas, a imam i razloga da tako mislim. Jedan je taj sto mislim da nam uopste i ne treba ukoliko imamo LRT koji je BTW predvidjen od samog pocetka. No vecina se nece sloziti samnom, ali ajde de... :kafa:
 
Pa dobro,svako ima pravo na svoje misljenje.Jasno je da cemo preko mosta dobiti tramvaj sto je i solidno resenje s obzirom da je veci deo linije nezavistan sto mu dodje kao neki lrt sa ceskim katicama :)

A sto se tice metroa,videce se kakva je situacija za 2 god kad bude malo bolja ekonomska situacija,poveca se broj stanovnika i.t.d.Morace da izaberu,da li ump od hipodroma da nastave da grade ili metro(cak i belam se ne moze graditi istovremeno kada i ump).
 
Vucko imas li pouzdanu informaciju da ce se izgraditi tramvaj a ne LRT preko mosta?
 
Viite ovako, 3. linja preko mosta može biti srednjeg kapaciteta tj,sa ne tako dugačkim kompozicijama kao kod Beovoza,ali se postavlja pitanje gde će ući ispod Požeške,jer pravi vozovi ne mogu da koriste trasu tramvaja,dakle trebalo bi odmah da se krene u gradnju depoa,naručivanjem vozova i gradnje tunela ispod B.Brda da bi samo 3.linja zaživela,što je nerealno kako sada stvari stoje,pre će pusti nove tramvaje preko mosta ,a možda odmah urade duple šine i za metro i za Tramvaj pa kada urade Metro skidaju tramvajske šine..
Evo kako bi to izgledalo...sa stanice Nbg,medium capacity voz skreće na most na Adi...
IMG_1490.jpg

Ukomponovati stanicu "Ada" sa petljom Radnička
42188324kb5.jpg

index.php

53584432qn5.jpg

79738864gp2.jpg

Medium c.trains,troj kola..
2651886001_91922c5835_b.jpg

Reklamom protiv grafita..
21314099jr7.jpg

87050425ti3.jpg

56768342nb4.jpg

Stanica "Hipodrom" ukopana trasa (rov)..Izvor;www.skyscrapercity.com
 
spatiotecte":199a1rah je napisao(la):
Vucko imas li pouzdanu informaciju da ce se izgraditi tramvaj a ne LRT preko mosta?
Most će biti završen sledeće godine u ovo vreme (do kraja 2011 znači i 31.12.2011 :) ), a to znači da će biti postavljene i sve instalacije, kao i šine, da bi kablovi mogli biti "naštelovani".

LRT sistem se ne kupuje kod lokalnog dilera i generalnog zastupnika proizvođača šinskih vozila i prateće infrastukture, tj, nema trika da LRT bude instaliran u Beogradu za godinu dana. Tramvajska veza će biti više nego neophodna i zato će tramvaji preći preko mosta čim to bude moguće, a to će biti čim budu završene pristupne rampe.

Ne, nismo videli papir na kojem piše da će preko mosta prelaziti tramvaj, ali se zaključak sam nameće.
Planove za neku dalju "svetlu budućnost" ne bih uzimao za ozbiljno, ovde se planovi prave samo do sledećih izbora.
 
Како је приказано на прегледу петље Радничка, шински систем (који год то био) се спаја са постојећом трамвајском мрежом. Логика намеће трамвај, мада, никад се не зна. Лукас, нисам сигуран да је ЛРТ добро решење, нарочито ако би био онакав какав су замислили (дељење трасе са трамвајем, укрштања у нивоу итд.) То су онда већ бачене паре.

И да поновим још једном, било је прича на форуму (не знам да ли је то тачно, нисам стручан) да Беовоз и тешки метро не могу да прођу преко моста. Значи, или трамвај или ЛРТ. Онда, боље трамвај (мање зло).
 
Pa, jedna stvar je prilaženje voza mostu - savlađivanja uspona (ako pruga već nije u nivou), krivine na prilazu i brzine kompozicije na tom delu pruge. Ako teškom BeoVozu treba više znatno više vremena - koja je poenta?

A, opet, mislim da ni u jednom ozbiljnijem tekstu o mostu nije spominjano ništa "teže" od LRT-a, kao da most nije projektovan za takva optrećenja....ili se još uvek projektuje (?)
 
Na DUPu se vidi da i na NBGD strani šinski sistem se "nadovezuje" na postojeću tramvajsku mrežu. Sabrati 1 i 1 je suviše lako... :)
 
Pa to nista ne znaci jer je belam kao sto rekose ljudi zamisljen da deli sine sa tramvajem...Neko rece da ovako isplanirane sine na petlji radnicka nisu podesne za teski metro vec samo za nesto lakse...
 
relja":30mcne98 je napisao(la):
A, opet, mislim da ni u jednom ozbiljnijem tekstu o mostu nije spominjano ništa "teže" od LRT-a, kao da most nije projektovan za takva optrećenja....ili se još uvek projektuje (?)
A sa druge strane u svakom,uglavnom neozbiljnom tekstu o metrou, se spominje treca trasa nezavisnog sinskog sistema koja ide preko mosta. :)

Na osnovu diskusije na ovoj temi najbolje se moze videti kakva nam je drzava.Sve moramo da tumacimo,predpostavljamo,gledamo u pasulj...Ne zna se sta se gradi,koliko to kosta,sta dobijamo za te pare a o nekom ozbiljnom planu koji bi nadziveo sledece izbore da ne pricam.
 
Pa, da rezimiramo. Sve cinjenice koje posedujemo, govore da ce preko mosta ici tramvaj, i eventualno LRT. To nije nimalo lose, jer otvara vrata za sledece opcije:
- Ukida se stari tramvajski most, i na tom mestu gradi metro most, ili,
- rasterecuje se tramvajski most, podelom linija, ili,
- Igla ce koristiti za LRT liniju, koja bi bila metro linija 3. Ukoliko odluce da metro linije 1 i 2 budu teski metro, nemam nista protiv da linija 3 bude LRT.

Mislim da nijedna opcija nije losa, pa ne trebamo kukati sto nije most projektovan za pravi metro.
 
Ne vidim zasto most ne bi mogao da podnese opterecenje metro-a, testiranje se vrshi popunjavanjem slepera na svim trakama na mostu (setite se kada je testiran novo obnovljeni most slobode u novom sadu ne znam koliko slepera piva su stali na obe trake u oba smera. To je definitivno vece opterecenje nego 2 garniture Metro-a koje bi prosle istovremeno na most zajedno sa svim automobilima.

Tacno je da sudeci po planovima koje smo videli, najrealnije resenje je tramvaj ali samo zato sto su resili da spoje most sa tramvajskim linijama, mogli su da povezu most za zelenicom jer je ima na obe obale u neposrednoj blizini ali mislim da nisu hteli da se petljaju sa nagibima za zeleznicu te im je bilo lakse da je povezu sa tramvajem, a i onako je njima tramvaj isto sto i metro...
 
spatiotecte":1t45rs5u je napisao(la):
Ne vidim zasto most ne bi mogao da podnese opterecenje metro-a, testiranje se vrshi popunjavanjem slepera na svim trakama na mostu (setite se kada je testiran novo obnovljeni most slobode u novom sadu ne znam koliko slepera piva su stali na obe trake u oba smera. To je definitivno vece opterecenje nego 2 garniture Metro-a koje bi prosle istovremeno na most zajedno sa svim automobilima.

Tacno je da sudeci po planovima koje smo videli, najrealnije resenje je tramvaj ali samo zato sto su resili da spoje most sa tramvajskim linijama, mogli su da povezu most za zelenicom jer je ima na obe obale u neposrednoj blizini ali mislim da nisu hteli da se petljaju sa nagibima za zeleznicu te im je bilo lakse da je povezu sa tramvajem, a i onako je njima tramvaj isto sto i metro...
Jeste, to je statičko, a dinamičko? Nije u pitanju kako se vrši testiranje, već da li je projektovan za prolazak kompozicije vagona kao što je npr BeoVoz i kojom brzinom, ili je projektovan za aerodinamični tramvaj?
 
Slazem se da ja je to staticko opterecenje tada testirano ali najverovatnije ako moze da trpi LRT kompozicije za sta je i projektovan, sigurno moze i metro ili gradsku zeleznicu.

NEGO JE NAJVEROVATNIJE TA IZJAVA DA NE MOZE DA PODNESE OPTERECENJE METRO-A POLITICKI TRIK LRT LOBIJA! :violina:
 
stf":19667cpf je napisao(la):
Ukoliko odluce da metro linije 1 i 2 budu teski metro, nemam nista protiv da linija 3 bude LRT.
Да знаш да и ја све време тако размишљам, али... не смем то јавно да кажем... Све се бојим саобраћајни генијалци који унеређују град ће занемарити прве две линије...

У Софији се планира да прве две линије буду метро, а трећа ЛРТ.
 
spatiotecte":3up7wr9s je napisao(la):
Slazem se da ja je to staticko opterecenje tada testirano ali najverovatnije ako moze da trpi LRT kompozicije za sta je i projektovan, sigurno moze i metro ili gradsku zeleznicu.

NEGO JE NAJVEROVATNIJE TA IZJAVA DA NE MOZE DA PODNESE OPTERECENJE METRO-A POLITICKI TRIK LRT LOBIJA! :violina:
Pa... ne bih se kladio da je verovatno. Ili jeste projektovan ili nije. Nije trik nekog lobija.
 
Hteo sam reci da i kad bi bio projektovan za metro ovi iz LRT lobija bi rekli na ne moze da podnese metro.
 
Pa statički podatci o mostu su dostupni Metro lobiju pa mogu sami da naprave procenu o nosivost,ali podsetimo se izjave Aligrudića "da most može da nosi samo Laki Metro"
 
Vrh