Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ја и кажем да је мост превелики и да се сад не зна шта ће са тим силним возилима (све сам изложио две стране раније). Сад се нуди крпеж у виду булевара ка Раковици (што баш и не поздрављам, јер се од једног лепог пута прави магистрала, истина, како је Дедиње замислио, није то ни толико тешко реализовати до Раковице, а даље је већ компликованије и биће ту свашта за рушење), али све то анулира смисао моста, јер мост није замишљен да би се преко њега повезала Раковица, него источна предграђа (говорим о делу УМП после Аутокоманде). Тунел би требало теоретски да растерети околне улице, али ће у самом тунелу и излазу са моста (не мислим на петљу Радничка, него на онај несрећни надвожњак као продужетак моста) бити гужва.

А тај само један проблем је огроман. Бојим се само да ће кола преплављивати и околне улице да би избегла гужву на том семафорум.
 
Vili shvatam te ja odlično :kk:

Ali u situaciji u kojoj smo sada kad stavim na tas ipak mislim da tunel ima više prednosti.
 
Mislim da bi se svi ovi problemi oko trase UMP na desnoj obali Save lako rešili da nema hipodroma. On zauzima ne veliki nego ogroman prostor (više nego dva fudbalska stadiona). Treba razmisliti o njegovom uklanjanju. Taj sport je,bar kod nas, bez neke tradicije i popularnosti. Imam utisak da na trke ide 100 do 200 ljudi, skoro uvek istih i samo deo njih se kladi sume koje se mogu dobiti su smešno male. Devojke idu iz čistog snobizma i iz želje da se pokažu, naravno da njih konji ne interesuju. Kažu da su u Londonu jednom zvali nekog arapskog šeika na konjske trke. On je odbio rekavši:"Ja znam da jedan konj može da trči brže nego drugi. A koji je to, ne interesuje me". Kad neko predlaže uklanjanje fudbalskih stadiona "Partizana" i "Zvezde" sa argumentom da su te lokacije izvanredne za hotele i sl. mogu i ja da predlažem uklanjanje hipodroma.
 
ića":2ud0gzox je napisao(la):
Децембра 2003. магистар Мирко Радованац је одлучио да мост преко Аде Циганлије (планиран у ГУП 1924; 1950; 1972 и ГУП усвојен септембра 2003.) помери 860 метара низводно на доњи шпиц Аде - где је река Сава на свом току од Саве Бохињке до ушћа у Дунав - најшира! Тако смо добили Мост, уместо дужине 250 метара (просечна ширина реке Саве) - дужине 920 метара!
Hvala magistru Mirku što je most pomerio 860 metara nizvodno!
 
Urke":38h7dp3a je napisao(la):
ića":38h7dp3a je napisao(la):
Децембра 2003. магистар Мирко Радованац је одлучио да мост преко Аде Циганлије (планиран у ГУП 1924; 1950; 1972 и ГУП усвојен септембра 2003.) помери 860 метара низводно на доњи шпиц Аде - где је река Сава на свом току од Саве Бохињке до ушћа у Дунав - најшира! Тако смо добили Мост, уместо дужине 250 метара (просечна ширина реке Саве) - дужине 920 метара!
Hvala magistru Mirku što je most pomerio 860 metara nizvodno!
upravo, jel bi onako mnogi Beogradjani morali da voze skoro istom marsutom kao pre.Sada je to u mnogome lakse.

dedinje":38h7dp3a je napisao(la):
Mislim da bi se svi ovi problemi oko trase UMP na desnoj obali Save lako rešili da nema hipodroma. On zauzima ne veliki nego ogroman prostor (više nego dva fudbalska stadiona). Treba razmisliti o njegovom uklanjanju. Taj sport je,bar kod nas, bez neke tradicije i popularnosti. Imam utisak da na trke ide 100 do 200 ljudi, skoro uvek istih i samo deo njih se kladi sume koje se mogu dobiti su smešno male. Devojke idu iz čistog snobizma i iz želje da se pokažu, naravno da njih konji ne interesuju. Kažu da su u Londonu jednom zvali nekog arapskog šeika na konjske trke. On je odbio rekavši:"Ja znam da jedan konj može da trči brže nego drugi. A koji je to, ne interesuje me". Kad neko predlaže uklanjanje fudbalskih stadiona "Partizana" i "Zvezde" sa argumentom da su te lokacije izvanredne za hotele i sl. mogu i ja da predlažem uklanjanje hipodroma.
Premestanje, je prava rec. To sto se nekima ne svidja ta vrsta sporta ne znaci da ga treba ukinuti. I mi u Pancevu imamo veliki hipodrom.Samo naravno mesto nije tako znacajno i skupoceno, i na periferiji je.

shumar":38h7dp3a je napisao(la):
Vili shvatam te ja odlično :kk:

Ali u situaciji u kojoj smo sada kad stavim na tas ipak mislim da tunel ima više prednosti.
Mislim da Vill nema nista protiv tunela, vec zbog blizine tunela mostu. Podrzavao bi da je kao na prvobitnom renderu.
 
Malo ste zakasnili sa tom raspravom.

1404792_Tadic_Djilas_most_na_Adi_v.jpg
 
Не Боки, немам ја ништа ни против близине тунела мосту, него против овог накарадног решења због којег ће нас за 20 година болети глава, а наравно да бих подржао да је решење са нормалном петљом. Зајебанцију са новобеоградском страном УМП ће бити могуће решити денивелацијом раскрсница, али ово неће бити могуће решити, јер мост је ту где је и тунел ће бити ту где ће бити (сад је неизводљиво и да се помери портал тунела), тако да исправке нема и та ће раскрсница остати ту за вјеки вјекова. Чак ће тешко бити и да се сруши и направи нешто друго, да не кажем неизводљиво. Због ствари као што су трамвај за 21. век, ова раскрсница, садња канадских топола (да не набрајам даље, отворио сам тему у којој можемо да кукамо) некима би требало забранити да се запосле било где и било кад, а уколико се приближе градској скупштини, пуцати без опомене.

Иначе, побркао си смерове. Мост је померен низводно, што значи да је требало да буде ка Обреновцу, а не ка центру.

А што се тиче измештања Хиподрома, колико знам, постоје планови за то. Ово би могао да каже неко ко више зна о томе. Међутим, сад кад је ситуација на терену таква каква је, не би ни то ништа помогло.
 
Primetih jednu zanimljivost i opticku varku.

100727-MADA-25.jpg


100727-MADA-44.jpg


Za mene je opticka varka da se u delu konstrukcije namenjenoj za saobracaj 2x3 trake cini nesto uze nego sto bio kao trebalo da bude deluje na fotografiji meni kao tesno. Takodje kada sam pogledao presek mosta iznenadio sam se stvarnom sirinom za jedan pravac koji za tri trake iznosi 12.1m sto je stvarno siroko i mislim da je sire od gazele makar koliko sam uspeo da izmerim google earthom.

1zxtjjq.jpg
 
Да ли је касно да се измени план, и почетак тунела помери неких пар стотина метара даље ка Милошевом Конаку,
а да се овде направи нешто попут издигнутог кружног тока? Не знам само да ли испод има довољно места за УМП.

Код тунела не би било никакве петље, него би управо овај кружни ток служио као веза.

нпр.
1. Из тунела хоћу ка Раковици или у Теодора Драјзера - лепо изађем и на кружном току са вратим.

Ево сад мерим на Гугл Еарт-у, ово би скратило дужину тунела за 300 - 400 метара што није мала уштеда...

2. Ако има места за већи кружни ток и ако већ није касно, овде би се са моста скретало ка Сајму и тако бисмо
имали једну компликацију мање на петљи код самог моста. Ко каже да са моста мора директно ка Сајму.
Нека возачи круже мало.
 
Kasno je sad za sve kombinacije, sad možemo jedino da pratimo izgradnju mosta koji će izgleda stvarno da bude fantastičan.
 
Igor":xc4vgs56 je napisao(la):
Takodje kada sam pogledao presek mosta iznenadio sam se stvarnom sirinom za jedan pravac koji za tri trake iznosi 12.1m sto je stvarno siroko i mislim da je sire od gazele makar koliko sam uspeo da izmerim google earthom.

http://i38.tinypic.com/1zxtjjq.jpg
Ako je tačno i to za saobraćajne trake, onda je most zaista predimenizionisan - od 45 metara širine 5 metara odlazi na sidrenje kablova (jer je izabrana pilončina), a prostor za "laki šinski" je predviđen za kompozicije koje nikada neće prolaziti mostom. I onda aragument "cena po kvadratu", koji mi je potpuno nerezonski, ali 'ajde, dodatno gubi na smislu.
Od onog brzog UMPa nema ništa - i ta ideja mi je sve vreme bila strana, igraditii magistralu kroz Beograd.
Ljudi koji donoseo odluke su se sudarili sa realnošću, i što je najtragičnije - baš ih je briga, ubeđeni su da su genijalci zbog same činjenice da su dospelii na te položaje....
 
Igor":31brws44 je napisao(la):
Primetih jednu zanimljivost i opticku varku.

http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/100727-MADA-25.jpg

http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/100727-MADA-44.jpg

Za mene je opticka varka da se u delu konstrukcije namenjenoj za saobracaj 2x3 trake cini nesto uze nego sto bio kao trebalo da bude deluje na fotografiji meni kao tesno. Takodje kada sam pogledao presek mosta iznenadio sam se stvarnom sirinom za jedan pravac koji za tri trake iznosi 12.1m sto je stvarno siroko i mislim da je sire od gazele makar koliko sam uspeo da izmerim google earthom.

http://i38.tinypic.com/1zxtjjq.jpg
Ma ciniti se, pogledaj, ljude i zamisli kola kolika bi bila.
 
Igor":3visizt8 je napisao(la):
Takodje kada sam pogledao presek mosta iznenadio sam se stvarnom sirinom za jedan pravac koji za tri trake iznosi 12.1m sto je stvarno siroko i mislim da je sire od gazele makar koliko sam uspeo da izmerim google earthom.
Требало би да буде шире од Газеле, јер Газела није ни рађена са 3 траке по смеру, него са две + зауставна (што је некад и било, а касније су због гужви направљене по 3 траке). Зато су на Газели траке уже него што би требало.
times12":3visizt8 je napisao(la):
Да ли је касно да се измени план, и почетак тунела помери неких пар стотина метара даље ка Милошевом Конаку,
а да се овде направи нешто попут издигнутог кружног тока? Не знам само да ли испод има довољно места за УМП.
Не верујем да је то изводљиво, јер су већ направљене све мостовске конструкције које воде на ниво земље. Пробај да нацрташ.
relja":3visizt8 je napisao(la):
Od onog brzog UMPa nema ništa - i ta ideja mi je sve vreme bila strana, igraditii magistralu kroz Beograd.
Можда су зато и одустали од концепта магистрале и прешли на концепт улице. :D Мени је идеја брзе магистрале била сасвим ОК, али шта је од те идеје остало нема везе с мозгом и сматрам да ће бити превише уложено, а да ће ефекат у поређењу са уложеним бити премали.
relja":3visizt8 je napisao(la):
Ljudi koji donoseo odluke su se sudarili sa realnošću, i što je najtragičnije - baš ih je briga, ubeđeni su da su genijalci zbog same činjenice da su dospelii na te položaje....
Шта ту има ново? Као да је то први пут. :rolleyes:
 
BOKI SMOKI":g4imidmy je napisao(la):
wow slika je vrh............ :shok: Jel mi se cini ili su podigli jos jedna segment.
Ne čini ti se, podignut je još jedan segment.. Još se ne naziru "rupe" za kablove na samom pilonu, zaklanja ih oplata i dalje
 
Wile E. Coyote":1snxre4h je napisao(la):
times12":1snxre4h je napisao(la):
Да ли је касно да се измени план, и почетак тунела помери неких пар стотина метара даље ка Милошевом Конаку,
а да се овде направи нешто попут издигнутог кружног тока? Не знам само да ли испод има довољно места за УМП.
Не верујем да је то изводљиво, јер су већ направљене све мостовске конструкције које воде на ниво земље. Пробај да нацрташ.
Мислио сам на овако нешто.

Уместо денивелисане раскрснице се прави денивелисани кружни ток. Тим пре што тунел још није почео да се буши
и ко зна када ће.

Траса УМП са моста иде по земљи, испод кружног тока и после неких 500 метара се пење и улази у тунел ка Аутокоманди.



kp6wk.jpg
 
Igor":xethu6u4 je napisao(la):
Za mene je opticka varka da se u delu konstrukcije namenjenoj za saobracaj 2x3 trake cini nesto uze nego sto bio kao trebalo da bude deluje na fotografiji meni kao tesno. Takodje kada sam pogledao presek mosta iznenadio sam se stvarnom sirinom za jedan pravac koji za tri trake iznosi 12.1m sto je stvarno siroko i mislim da je sire od gazele makar koliko sam uspeo da izmerim google earthom.

http://i38.tinypic.com/1zxtjjq.jpg
Šta reći osim da imaš dobro oko i da Google Earth ima jako kvalitetne i upotrebljive snimke.

http://sr.wikipedia.org/sr-el/Gazela_(most)

Tehničke karakteristike

Most je dugačak 332m, a širok 27,5m. Ukupna širina kolovoza je 21,8m (po tri trake u oba pravca širine 10m sa razdvojnicom od 1,5m). Postoje i dve pešačke staze od po tri metra.
Što znači da je ukupna razlika u širini kolovoza dva mosta nešto preko 4 metra, a Gazela nikako nije "tesna"....
Predimenzionisano u svakom pogledu.
 
times12":2486sig0 je napisao(la):
Уместо денивелисане раскрснице се прави денивелисани кружни ток. Тим пре што тунел још није почео да се буши
и ко зна када ће.
Мислиш, да буде нешто на фору првог рендера, с тим што би Бул. Војводе Мишића ишао изнад. Не знам да ли је то изводљиво због простора (УМП треба да се спусти, а булевар да се подигне, а место је скучено због пруге поред).
 
relja":2b49guw8 je napisao(la):
Što znači da je ukupna razlika u širini kolovoza dva mosta nešto preko 4 metra, a Gazela nikako nije "tesna"....
Predimenzionisano u svakom pogledu.
To je neki novi momenat za mene kada je tvoj stavu u ptianju tj nivo kritike se povecao i na saobracajnu konstrukciju mosta :p
 
Igor":1bszvrli je napisao(la):
To je neki novi momenat za mene kada je tvoj stavu u ptianju tj nivo kritike se povecao i na saobracajnu konstrukciju mosta :p
Sam si kriv, da tebe nije bilo ne bih obratio pažnju. :)
Ali stvarno kad pogledaš, to je 5 metara zbog kablova, to je još 4+ metra zbog 6 nešto malo širih traka nego na drugim mostovima (i ovaj Zemun Borča će imati trake kao Gazela), i još po malo za vagone kakvi nikada neće prolaziti preko tog mosta zbog razloga koji nemaju veze sa samim mostom.
A ovo je ipak na kraju samo most za Čukaricu :)
 
Wile E. Coyote":3c5pkpvi je napisao(la):
times12":3c5pkpvi je napisao(la):
Уместо денивелисане раскрснице се прави денивелисани кружни ток. Тим пре што тунел још није почео да се буши
и ко зна када ће.
Мислиш, да буде нешто на фору првог рендера, с тим што би Бул. Војводе Мишића ишао изнад. Не знам да ли је то изводљиво због простора (УМП треба да се спусти, а булевар да се подигне, а место је скучено због пруге поред).
Изгледа сам и неинформисан и да сам превидео неке ствари.

Мислио сам да се БулВојМишића (јак булевар, има по једну траку) и УМП спајају по спуштању са моста, у прави булевар са по три траке, да пролазе испод кружног тока и се развајају када траса УМП почне да се пење уз рампу ка улазу у тунел.
Овде сам превидео трамвајску пругу која ипак не би могла да сече широки булевар. Додуше могла би иде паралелно са овом уличицом која излази на БулеварВМ па не би сметала.

Остаје онда проблем пруге и скученог простора.

Не знам какав је први рендер.
Какво је садашње решење? Са моста нема спуштања, него све на стубовима до денивелисане раскрснице?
Ако је тако онда нема спаса.
 
times12":d93ha9i0 je napisao(la):
Не знам какав је први рендер.
Имаш на претходној страни.
times12":d93ha9i0 je napisao(la):
Какво је садашње решење? Са моста нема спуштања, него све на стубовима до денивелисане раскрснице?
Ако је тако онда нема спаса.
Колико знам, тако је. Можда мали део по земљи између петље и раскрснице. Са БВМ постоје рампе које се пењу на УМП, а сам БВМ пролази испод.
relja":d93ha9i0 je napisao(la):
Wile E. Coyote":d93ha9i0 je napisao(la):
relja":d93ha9i0 je napisao(la):
A ovo je ipak na kraju samo most za Čukaricu :)
А Раковица? ;)
Paziću da mi se ne ponovi :)
Обрати пажњу из фундамента. :lol:
 
Vrh