Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Bio je predsednik opstine nbg na TV-u.Sutra on i Djilas u 8 sati ce prisustvovati spajanju pilona i cukaricke strane mosta.Kaze da je to prvi veliki deo da je odradjen na mostu,vise cemo saznati sutra.
 
Evo konacno neceg konkretnog na videlu... Da li ce ovako nastaviti niko ne zna, za sada meni se cini ide odlicno...

"Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas prisustvovao je danas spajanju stuba sa zadnjim rasponom mosta preko Čukaričkog rukavca dužine 200 metara, čime je završena prva faza u izgradnji mosta preko Ade Ciganlije. "
...


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/201039/Zavrsena-prva-faza-u-izgradnji-mosta-preko-Ade
 
Spojen zadnji raspon mosta na Adi sa pilonom

djilas%20most.jpg


Na gradilištu mosta na Adi Ciganliji danas je sa pilonom (stubom) spojen zadnji raspon mosta preko Čukaričkog rukavca, dužine 200 metara i težine oko 20.000 tona.
Ovom poslu prisustvovali su gradonačelnik Beograda Dragan Đilas, njegov zamenik Milan Krkobabić, članovi Gradskog veća, šefovi odborničkih grupa u Skupštini grada, sekretari nadležnih sekretarijata i predstavnici opština Novi Beograd i Čukarica.
Đilas je ovom prilikom rekao da se danas završsava prva, ali, kako je naveo, ogromna faza u izgradnji mosta na Adi Ciganliji.
Prema njegovim rečima, ostalo je još 376 metara, kako bi se završilo kompletno premošćavanje reke, što predstavlja, kako je istakao, najveći projekat Direkcije za izgradnju Beograda u poslednjih nekoliko decenija.
"Izvođači obećavaju da će radovi biti gotovi u predviđenom roku, tako da verujemo da će do kraja sledeće godine prvi Beogarađani moći da pređu most", istakao je gradonačelnik.
Kada je reč o pristupnim saobraćajnicama, Đilas je podsetio da će petlja kod Careve ćuprije biti gotova do kraja ove godine, posle koje sledi izgradnja saobraćanjice u Radničkoj ulici.
Taj posao će se, kako je naveo, raditi bez zaustavljanja saobarćaja preko "tobogana", koji povezuje taj deo grada sa Rakovicom. "Posle toga nastavlja se izgradnja Bulevara Patrijarha Pavla, a potom i tunela ispod Senjaka i Dedinja", najavio je Đilas.
Pristupne saobaraćajnice sa Novobeogradske strane počeće, sa sredstvima Evropske investicione banke, čim budu završene sve tenderške procedure i izabran izvođač radova, rekao je Đilas.
On je dodao da će se prvo raditi pristupna saobaraćajnica do Ulice Jurija Gagarina, a potom do novobeogradske železničke stanice i Tošinog bunara.

Kada je reč o rekonstrukciji mosta "Gazela", Đilas je istakao da će radovi biti nastavljeni po utvrđenom planu, do 6. oktobra kada će se videti da li će se radovi nastaviti na proleće po istom principu ili će se pristupiti postavljanju pontonskog mosta, za koji je CIP već uradio projekat.
Most preko špica Ade Ciganlije, koji je počeo da se gradi 1. decembra 2008. godine, biće dugačak 929 metara, širok 45 metara, s glavnim rasponom od 376 metara i pilonom visokim 200 metara.
Ukupna vrednost radova iznosi 118 miliona evra, a most, koji će imati šest saobraćajnih traka, dva koloseka za šinski saobraćaj i dve pešačko-biciklističke staze, trebao bi da bude završen 2011. godine.


http://www.24sata.rs/vesti.php?id=76593 ZNACI GRADICE SE TUNEL ISPOD SENJAKA! interesantno :cool: ja sam mislio da su od toga odustali.
 
Ovi će da dovlače novinare da ih slikaju za svaku postavljenu sajlu i svaku asfaltiranu traku. I obavezno da se pribeleži ko je sve prisustvovao.

A smejali smo se Ojdaniću kada je svečano otvarao pontonski most na Velikoj Moravi :lol:
 
И поново се говори о петљи код Цареве ћуприје... Због те назови петље ће и тај будући тунел бити џабе пробијен... :bash:
 
Wile E. Coyote":wn3npaoc je napisao(la):
И поново се говори о петљи код Цареве ћуприје... Због те назови петље ће и тај будући тунел бити џабе пробијен... :bash:
A, zasto mislis da ja dzaba da probijaju tunel uz petlju? :)

Mozda je dobro da imamo i petlju i tunel... :D


Meni je veca steta sto na novobeogradskoj strani "UMP" ima 6 raskrsnica... :violina:
 
Mozda ce tunel biti koristan, za sledece generacije, kada se poveca broj stanovnika. Milim ono bolje spreciti nego leciti.

Zna li neko koliko ce kostati izgradnja samog tunela?
 
:)

Jedan savet: cifru koju ti sad kazu (ako dodjes do informacije) treba pomnoziti sa 2, pa sabrati sa 10.000.000 evra, pa na tu sumu dodati jos pola od njene ukupne vrednosti, i dobices tacan iznos. Proverena rachunica. :lool:

:)
 
Felipe":14yl1ons je napisao(la):
Wile E. Coyote":14yl1ons je napisao(la):
И поново се говори о петљи код Цареве ћуприје... Због те назови петље ће и тај будући тунел бити џабе пробијен... :bash:
A, zasto mislis da ja dzaba da probijaju tunel uz petlju? :)

Mozda je dobro da imamo i petlju i tunel... :D


Meni je veca steta sto na novobeogradskoj strani "UMP" ima 6 raskrsnica... :violina:
Зато што оно није петља. О томе је причано много пута.
 
01/12/2009 19:45 Bajata vest
Gradonačelniku Beograda Draganu Đilasu
Invazija na Topčider
PISMA

Ono što su mnogi naslućivali u vezi sa gradnjom novog mosta preko Save počelo je da se obistinjuje. Prema nekim najavama Skretarijat za saobraćaj grada Beograda najavljuje proširenje Bulevara vojvode Putnika i „ispravljanje krivina“ u delu od Ulice Petra Čajkovskog do Miloševog konaka.

Oglasite se na www.danas.rs

Priča o novom mostu je diskretno najavljivala izgradnju pravca prema Topčideru. Kada su se stručnjaci, opština Savski venac i građani pobunili protiv toga, dobijen je odgovor da će da se napravi tunel ispod Senjaka, koji bi izašao negde blizu Autokomande. To je bila priča za malu decu, samo da bi se odvratila pažnja od ugrožavanja zaštićene celine Topčider. Niko nije odgovorio koliko će tunel da košta i kada bi se izgradio. Nisu ni mogli, jer cena tunela je sigurno veća od cene celog mosta.

Prezaduženi grad u skoroj budućnosti ne bi mogao da ga isfinansira. Namera je bila od početka da se saobraćaj uvede u Topčider i dalje preko Ulice Teodora Drajzera i Bulevara vojvode Putnika... pa gde stigne, stigne. Ako je strateški cilj grada da ga rastereti od saobraćaja, onda se ne proširuju saobraćajnice ka centru.

Bulevar Vojvode Putnika je jedan od najlepših beogradskih bulevara. Svojevremeno Tito i comp. su odsekli jedan drvored kestenova u delu od Topčiderske zvezde do „Ruda“, da bi vođe Nesvrstanih komotnije prošli ka svojim rezidencijama na Dedinju. Sada se sprema novo skrnavljenje Bulevara u drugom delu, od Topčiderske zvezde do Miloševog konaka.

Neka nam gradonačelnik i ostali nadležni odgovore: šta je sa TUNELOM? Ako će da se pravi, čemu onda proširenje Bulevara? Taj deo Senjaka i Topčidera nikada nije bio predviđen kao magistralni pravac, a to lepo može da se vidi u Regulacionom planu saobraćajnica za prostornu celinu Dedinje. Ako građani Zvezdare brane „Peti parkić“, i mi sa Savskog venca ćemo da izađemo na barikade braneći ambijentalnu sredinu Senjaka i Topčidera. Ne bacajte pare na besmislene projekte.

Aleksandar Bukumirović, odbornik SO Savski venac i član IO Društva za zaštitu izvornog ambijenta Senjaka, Dedinja i Topčiderskog brda
Felipe":32cbccar je napisao(la):
:)

Jedan savet: cifru koju ti sad kazu (ako dodjes do informacije) treba pomnoziti sa 2, pa sabrati sa 10.000.000 evra, pa na tu sumu dodati jos pola od njene ukupne vrednosti, i dobices tacan iznos. Proverena rachunica. :lool:

:)
Sva sreca pa sarkazam izvire iz tebe. :)
 
Да Панчевачки мост треба да се повеже са аутопутем, апсолутно подржавам. Да је потребна унутрашња саобраћајница око центра, слажем се и са тим. Како су, међутим, решили ту унутрашњу саобраћајницу, са силним семафорима, скретањима, лежећим полицајцима и знаковима СТОП, тотално обесмишљава целу идеју. Не би ме чудило да, кад на ред дођу северни тунели, смисле још неки идиотизам типа Цареве ћуприје који ће, уместо да растерети саобраћај, направити још више гужви. У том смислу, тунел од Цареве ћуприје до Аутокоманде је унапред промашена инвестиција. :notok:

Знате на шта ме подсећа та раскрсница код Цареве ћуприје? На оно, возиш право кроз неко село, па онда налетиш на лакат-кривину. Још онда размишљаш да ли ће на том лакту да ти из споредне улице излете нека кола или трактор. С тим што ће овде бити мало више кола са Б. Брда и из Раковице.

Вероватно нисам у праву, али имам утисак да смо можда и ми овде нашим дискусијама делом допринели томе да се одустане од оне наказне "гитаре"* и окрене тражењу неког колико-толико нормалног решења за петљу "Радничка". Да смо на време дигли глас, можда се код Цареве ћуприје сада не би градило оно срање, него нормална петља. Овако, изгледа да су "мудре" главе које кроје саобраћај у Београду схватиле да ће на тој раскрсници бити хаос, па се сад тунел све мање помиње. Сад више не знају шта ће са оноликим мостом и где ће силна возила са њега да усмере, па су нашли решење (наравно, још једно идиотско, али шта ће друго, кад су се код Цареве ћуприје заглавили) да их скрену у Раковицу, а без тунела који би довукао још више возила на раскрсницу и направио још већи хаос ће можда моћи да се направи решење без семафора и укрштања.

А прича о томе да ће прво да праве петљу са Јурија Гагарина, а остатак до Тошиног бунара касније... не липши магарче. Само да се на крају не догоди да ништа не буде ни од тог остатка, ни од пробијања железничког насипа, јер ако тако буде, мост ће са новобеоградске стране моћи да користе само становници блокова, обзиром да на петљи са Јурија Гагарина нису предвиђене рампе са севера! Ваљда ће се дозвати памети и направити комплетну петљу, или, ако ништа друго, бар петљу типа Арене са кружним током. Јурија Гагарина је бар довољно широка.

* Copyright by Relja
 
Ostaje nam samo da se naviknemo. Mada meni to toliko i ne smeta, posto sam iz Panceva.


hipodrom intersection

Total cost of project: 18.690.000 €
http://www.serbiaconstruction.com/projects/hipodrom-intersection/

The entire investment is estimated to hit 1.8 billion dinars and the dead line is autumn 2010.
http://www.beobuild.rs/read.php/388.html

Sada mene zanima zbog inflacije koliko ce otprilike porasti cena projekta?

Da nije tih famoznih 690 000 € I eto razloga zasto je bolje da imamo evro umesto dinara. Ispravite me ako gresim jer se razumem u ekonomiju kao radikal u EU integracije.
 
BOKI SMOKI":b15kd3si je napisao(la):
Ali ja hocu da znaaaam! :(
Tunel ce poceti da se gradi kada "poreski obveznici svojim uplatama to budu dozvolili" pa tumaci to kako ti drago. To je info koji mi je dao jedan od nadzornika gradilista kod Hipodroma. Na pitanje kada ocekuje da ce to biti odgovorio je: " Kada ovuda budem setao unuke." Tip je u srednjim tridesetim)))
 
outsider":31rpt18q je napisao(la):
BOKI SMOKI":31rpt18q je napisao(la):
Ali ja hocu da znaaaam! :(
Tunel ce poceti da se gradi kada "poreski obveznici svojim uplatama to budu dozvolili" pa tumaci to kako ti drago. To je info koji mi je dao jedan od nadzornika gradilista kod Hipodroma. Na pitanje kada ocekuje da ce to biti odgovorio je: " Kada ovuda budem setao unuke." Tip je u srednjim tridesetim)))
pa dobro, mozda je bio vise pesimisticki, ali ipak je to skup projekatl. Mozda za jendo 5-6 godina i pocnu sa tim tunelom.
 
Wile E. Coyote":3031hlkd je napisao(la):
Зато што оно није петља. О томе је причано много пута.
Него денивелисана раскрсница. И ја сам научио :laugh::laugh::laugh:
 
times12":2zg4d18e je napisao(la):
Wile E. Coyote":2zg4d18e je napisao(la):
Зато што оно није петља. О томе је причано много пута.
Него денивелисана раскрсница. И ја сам научио :laugh::laugh::laugh:
Otisao bih korak dalje, i to nazvao raskrsnicom na stubovima.
 
Vrh