Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

rastura se betonska konstrukcija koja je služila za rampu za navlačenje sa strane Čukarice.. baš ne gube vreme ..
 
Da na tom mestu treba da podignu poslednji stub mosta i da do njega završe kolovoznu konstrukciju (još nekih desetak metara). Odatle počinje petlja "Radnička" ali to je neka buduća priča... :rolleyes:
 
E pade mi napamet posle završetka petlje Hipodrom taj kraj može dobiti i poslovnu namenu u okolini Hipodroma,evo rendera iz Beča.. :kafa:
photo_viertel2_05.jpg
 
Stambena namena bi mogla,plasi se da ce nasi pajseri da uvale stambene zgrade,znajuci njih brza kinta je jedino sto ih zanima
 
Poslovna ili stambena namena je cista glupost, u Becu su novi stadion napravili na kilometar od hipodroma i citave ergele i omogucili svoma da udisu neprijatan konjski vonj.

Izvinjavam se za off topic
 
Ipak, postoji i šansa da "neki" metro pređe preko mosta - moram da revidiram stav :)

Jeste, krivina na prilazu mostu ograničava brzinu kompozicije, ali pošto su logična mesta za stanice upravo na prilazima mostu, znači da će kompozicija morati da uspori upravo zbog zaustavljanja na stanici, tj ispred mosta.

A ako budu postojale stanice na oba kraja, što je logično, onda bi kompozicija prelazila most ograničenom brzinom zbog malog rastojanja.
Pa, majku mu, valjda bi most mogao u tim uslovima da izdrži i "teški" metro koji ga prelazi brzinom 20 km/h....
 
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/199809/Divlji-buvljak--na-novom-mestu

Uklonjen deo „Buvljaka“
Rušenje dela Otvorenog tržnog centra u Novom Beogradu počelo je juče. Popularni „Buvljak“ biće delom uklonjen jer se nalazi na trasi buduće pristupne saobraćajnice koja će voditi od Tošinog bunara do mosta preko Ade. JKP „Gradske pijace“ ranije je najavilo da će oko 900 tezgi biti uklonjeno do 1. avgusta ove godine i da će zakupci tezgi dobiti mesto na preostalom delu pijace, dok će zakupcima lokala biti obezbeđeni montažni objekti.
 
Dok se naziru dimenzije raskrsnice kod hipodroma prosto mi je besmisleno da se iz Požeške (4 trake) prelazi u 2 trake pa odatle na raskrsnicu sa 4 trake. Ne čini mi se da ima više od 200 metara.

Može li neko da potvrdi kakvo je konačno rešenje ovog prilaza?
 
Pa koliko sam ja primetio na slikama projekta koje su pre stavljane, a i na slikama koje prate gradnju denivelisane raskrsnice kod hipodroma, ostavljeno je za neke bolje dane da se izgradi nadvoznjak od denivelisane raskrsnice do Pozeske kod sumarskog. Pogledaj na slikama onaj sastavni deo projekta koji se ne gradi sada i bice ti sve jasno, imas na predhodnim stranama, iz vremena kada je pocela da se gradi denivelisana raskrsnica...
 
I još jedan plusić! :kk:

Vidim rasčistili teren za osmi stub, a stigli i kablovi na onim koturima, extra si ih upecao! :kk:
 
Dva metra do pilona!
Južni deo novog mosta preko Ade Ciganlije trebalo bi da se spoji sa pilonom početkom avgusta. U septembru počinje izgradnja severne pristupnice na Novom Beogradu

Južni deo mosta preko Ade Ciganlije, koji prelazi preko Čukaričkog rukavca, skoro je završen. U narednih nekoliko dana betoniraće se još oko dva metra konstrukcije, pa će ta strana mosta početkom avgusta biti spojena s pilonom. Izgradnja severne pristupne saobraćajnice od Tošinog bunara do mosta na Adi počeće u septembru, rečeno je Pressu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Projekat i novac su spremni, a tender za izbor izvođača radova je u toku.

Do sada su na špicu Ade Ciganlije spojene zapadne i istočne „noge" mosta na sto metara visine, a nastavljena je i gradnja pilona. Kran za pilon podignut je na visinu od 130 metara, dok ne dostigne konačnih 175 metara.
CENA MOSTA
Grad će se za završetak mosta, zbog krize, kod Evropske banke za obnovu i razvoj zadužiti dodatnih 60 miliona evra. Gradonačelnik Dragan Đilas tvrdi da cena mosta neće preći dogovorenu sumu od 120 miliona evra, ali i da u nju nisu uračunate pristupne saobraćajnice. Sa druge strane, opozicija je nedavno izračunala da je izgradnja mosta, sa novim kreditom, već prešla 200 miliona.
Predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić obećao je da je dodatnih 60 miliona evra ujedno i poslednje zaduženje grada za novi most.

Delovi mosta stižu iz Kine
- Glavni raspon mosta čine čelični elementi, koji se dopremaju iz radionice u Kini, predmontiraju se na samom gradilištu, a zatim se podizanjem sa reke ugrađuju u konstrukciju mosta. Do sada su uz pilon montirana dva segmenta, a tokom avgusta započeće i postavljanje prvih kosih kablova, koji u pilon prodiru na 105. metru. Sidrenjem čeličnih užadi za glavni raspon mosta započeće i premošćavanje glavnog rečnog toka - rečeno je Pressu u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju.
Izgrađena su i četiri od pet preostalih stubova na levoj obali Save i na gradilištu Male Ade. Istovremeno, između ovih stubova na novobeogradskoj strani u toku je izrada platforme za navlačenje 400 metara dugačkog bočnog raspona, kažu u Direkciji.
Nakon toga, na redu je odluka o tome koja će firma dobiti posao izgradnje severne pristupnice mostu sa novobeogradske strane. Pobednik tendera biće poznat krajem avgusta. Ugovor se potpisuje prema pravilima Evropske investicione banke, koja kreditira izgradnju, kao ugovor o izvođenju, s obzirom da već postoje glavni projekti.
- I za južne pristupe mostu u toku je kvalifikacioni postupak, ali se vodi istovremeno za izradu glavnog projekta i izvođenje radova. Učesnici kvalifikacionog postupka će dostaviti ponude, a potpisivanje ugovora o projektovanju i izvođenju radova očekuje se u septembru ove godine. Izgradnja petlje „Hipodrom" počela je pre skoro godinu dana i biće završena do kraja ove godine - kažu u Direkciji.
FAKTI
n Ugovor za projektovanje i izgradnju mosta potpisan je u aprilu 2008. sa konzorcijumom u sastavu „PORR Tehnobau und Umvelt AG" iz Austrije, „SCT dd" iz Slovenije i „DSD Brukenbau GmbH" iz Nemačke.
n Most će biti dug 969 i širok 45 metara, imaće šest saobraćajnih traka, dva koloseka za šinski saobraćaj i dve pešačko-biciklističke staze.
n Maksimalna propusna moć mosta biće oko 12.000 vozila na sat, a glavni projekat predviđa i provlačenje svih neophodnih vodova gradske komunalne i javne infrastrukture kroz konstrukciju mosta.
Rušenje tezgi na buvljaku
Nova saobraćajnica sa severne strane mosta prolaziće pored blokova 37, 38, 28 i 24 i presecaće ulice Omladinskih brigada i Španskih boraca. Ta saobraćajnica prostiraće se paralelno sa železničkom prugom do buvljaka u Novom Beogradu i skretati ka brodogradilištu.
U Direkciji kažu da će nova saobraćajnica biti duga oko tri kilometra, a projektom je predviđeno da u okviru nje bude izgrađeno i šest raskrsnica.
Trasa nove ulice će preko Tošinog bunara, ulicom Nikole Dobrovića voditi ka Bežanijskoj kosi, a biće spojena sa postojećom saobraćajnom mrežom. To će omogućiti bolji protok saobraćaja na čitavoj teritoriji Novog Beograda. Brzo i lako će se sa Bežanijske kose stizati do mosta preko Ade i biće veza Novog Beograda sa drugim delovima grada.
Raščišćavanje terena kojim će proći nova saobraćajnica započelo je pre nekoliko meseci uklanjanjem baraka između Tošinog bunara i Omladinskih brigada. Uskoro će početi i pomeranje drugih objekata, uključujući i tezge sa preostalog dela buvljaka. Petlja u ulici Jurija Gagarina, koja se nadovezuje na Savski most, po dijagonali će deliti prostor Otvorenog tržnog centra.
Most na Adi Ciganliji povećaće kapacitet mreže, kako lokalnog, tako i tranzitnog saobraćaja. Sa pilonom od 200 metara i glavnim rasponom od 376 metara postaće najvažnije obeležje grada i gradske saobraćajne mreže.

http://pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/127070/Dva+metra+do+pilona!.html
 
vucko":dzd1by2y je napisao(la):
Nova saobraćajnica sa severne strane mosta prolaziće pored blokova 37, 38, 28 i 24 i presecaće ulice Omladinskih brigada i Španskih boraca. Ta saobraćajnica prostiraće se paralelno sa železničkom prugom do buvljaka u Novom Beogradu i skretati ka brodogradilištu.
U Direkciji kažu da će nova saobraćajnica biti duga oko tri kilometra, a projektom je predviđeno da u okviru nje bude izgrađeno i šest raskrsnica.
Trasa nove ulice će preko Tošinog bunara, ulicom Nikole Dobrovića voditi ka Bežanijskoj kosi, a biće spojena sa postojećom saobraćajnom mrežom. To će omogućiti bolji protok saobraćaja na čitavoj teritoriji Novog Beograda. Brzo i lako će se sa Bežanijske kose stizati do mosta preko Ade i biće veza Novog Beograda sa drugim delovima grada.
Raščišćavanje terena kojim će proći nova saobraćajnica započelo je pre nekoliko meseci uklanjanjem baraka između Tošinog bunara i Omladinskih brigada. Uskoro će početi i pomeranje drugih objekata, uključujući i tezge sa preostalog dela buvljaka. Petlja u ulici Jurija Gagarina, koja se nadovezuje na Savski most, po dijagonali će deliti prostor Otvorenog tržnog centra.
Most na Adi Ciganliji povećaće kapacitet mreže, kako lokalnog, tako i tranzitnog saobraćaja. Sa pilonom od 200 metara i glavnim rasponom od 376 metara postaće najvažnije obeležje grada i gradske saobraćajne mreže.

http://pressonline.rs/sr/vesti/beograd/story/127070/Dva+metra+do+pilona!.html
Jel ovo znaci da ce ovaj novi put ici 'po zemlji' i u nivou se ukrstati sa O. Brigada, Spanskih Boraca... Nisam siguran da bismo time popravili saobracaj na NBG, naprotiv!
 
Wile E. Coyote":1nqcg0n5 je napisao(la):
Тако је предвиђено. Кад су онако усрали Хиподром, ово није ништа.
MEGA FEJS PALM EPIK FEJL!

epic-fail.jpg


Jbt, imam utisak da se na vlasti misli 'neka, na NBG je ionako pristojan saobracaj u poredjenju s ostatkom grada, daj da ga useremo malo'
 
100727-MADA-35.jpg


Most koji se gradi na špicu Ade Ciganlije obeležiće ovih dana kraj još jedne značajne etape u izgradnji. Tim povodom u saradnji sa Direkcijom za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda obišli smo gradilište ovog mosta i pripremili foto izveštaj za sve naše posetioce.
Kompletnu vest i foto reportazu pogledajte u vesti na prvoj strani sajta http://www.beobuild.rs/read.php/422.html
Uzivajte ;)
 
Na BB-u sam se nagledao impresivnih foto reportaza, ali ovako nesto do sada nisam video. :gobb:
 
Vrh