Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ja sam se samo osvrnuo na cinjenicu da obveznice rep. srbije postoje, da se prodaju i da ih neko kupuje, i da se shodno tome njima i trguje, sto si ti doveo u pitanje. Nista drugo.

U svom prvom postu na tu temu sam jasno rekao da Srbija nije u mogucnosti da ovim putem dodje do velikih suma novca po povoljnim uslovima, te je primorana da se oslanja primarno na MMF, SB i slicno.

Za sve ostalo (o karakteru drzave, raspinistvu, itd.) se slazemo.
 
Ma sve je ok. Još jedna stvar u vezi tih kratkoročnih - čisto da se stekne predstava o kojim se vrednostima govori:
NBS dnevno prodaje po nekoliko desetina miliona evra samo da bi stabilizovala kurs.
ne bih više....
 
Nije problem u trgovanju obveznicama i krpljenju deficita, jer je to korektno sredstvo, nego je problem u kamati od 9.5% godišnje koju država treba isplati za te papire kada dospeju na naplatu, i u piramidalnoj strukturi trgovanja, gde se samo budući dug uvećava sa ovolikim kamatama. Država praktično daje odlične pare investitorima, a onaj osnovni problem koji je relja naveo vezano za opšte stanje privrede i dalje ostaje.
 
Za to vreme evo neceg van ekonomskih tokova evo novosti u vezi mosta :kk:

U toku intenzivna gradnja petlje Hipodrom »

20. Maj. 2010 | (18:31 -> 18:55), Izvor : Studio B, Komentari: 0

Nove petlje i prilazne saobraćajnice smanjiće gužve prema centru grada za oko 30 odsto, kažu u Upravi.


Na mestu nekadašnjeg pružnog prelaza kod Careve ćuprije u toku je intenzivna gradnja petlje Hipodrom, uz pomoć koje će vozači lakše stizati do Bulevara vojvode Mišića, a zatim i do budućeg mosta na Adi Ciganliji.
Do kraja meseca biće završen tender za projektovanje još jedne petlje u Radničkoj ulici, koja će direktno povezati Carevu ćupriju s mostom.
Nove petlje i prilazne saobraćajnice smanjiće gužve prema centru grada za oko 30 odsto, kažu u Upravi.


http://studiob.rs/info/vest.php?id=51687

Neka naprave novu petlju i pristupne saobracajnice pancevcu i eto smanjice guzve na prilazima gradu 60 odsto po njihovoj logici.
 
Да, и наравно (Џеј) код Хиподрома се и даље гради петља... Кад крену да се саблажњавају кад им на врх те петље засветле семафори... :rolleyes:
 
relja":1mtquv0r je napisao(la):
hazard":1mtquv0r je napisao(la):
A bre reljo, sto si tvrdoglav tako :)
Naravno, zato što pričamo o potpuno različitim stvarima, koje su ovde spojene u jednu:

1.
Држава Србија је почетком маја продала прву емисију динарских обвезница које доспевају за 18 месеци и тиме започела с издавањем дугорочних хартија од вредности ради покривања сопствених дугова.
2.
Од почетка 2009. године када је почела да емитује записе, држава је продавала само краткорочне вредносне папире који стижу на наплату за три, шест месеци и годину дана
reklama
и зато је појава ових 18-месечних папира заправо њен сигнал да жели да јој се верује да је способна да своје обавезе измирује и на дужи рок. За почетак на годину и по, касније можда и на десет година као што то чине и друге државе.
Imamo rupu u budžetu zbog:
slabe privrede, okrenute ka uvozu i trgovini, a ne proizvodnji i izvozu
rasipničke države
servisiranja dugova
itd.

Posle predloga za povećanje PDV i prodaje Telekoma, ovo je samo sledeći pokušaj, i to samo zbog tekućih obaveza (rekoh, zamrznute plate i penzije), ne zbog ulaganja u infrastrukturu.
Prodaja dugoročnih zapisa (btw 18 meseci baš i nije dugoročni) zbog rešavanja hitnog problema?
Ma daj...
E pricam o toj rupi vec godinama!:grand:
 
offtopic :p

jedna novost (barem za mene na sajtu)

http://www.savabridge.com/the_bridge_sb.htm

Koncept i izgradnja mosta, imate sve postepene faze, kako šta treba da se gradi. "Греда укупне ширине од 45м је пројектована тако да носи шест саобраћајних трака и два колосека лаког шинског саобраћаја као и две пешачке/бициклистичке стазе."
 
Gresis,na 98 metara se spajaju nozice,verovatno si to permutovao.Na 130 metara ce biti poceto sa postavljanjem sajli

bridge14.jpg


@Arandjele
Laki sinski saobracaj znaci tramvaj,nema frke.

P.S.Po prethodnoj studiji UMP-a prva faza je ova sada koja se radi,druga je od autoputa do pancevackog mosta a treca to jest zadnja je izgradnja Topciderskog tunela,da li je i tako po novom planu?
 
Gledao sam malo ovo sto su postavili na zvanicnom sajtu o mostu. Izgleda da su ostala jos tri naguravanja zadnjeg raspona do spajanja sa pilonom. Dva od 18m i poslednji od 11m. A posle toga ovaj plavi "kljun" prebacuju na novobeogradsku stranu i na tamosnje naguravanje. Ovo sve jako dobro izgleda. I ide po planu. A kako ce ici sa petljama (prikljucnim saobracajnicama) videcemo :kafa:
 
vucko":12y6ymun je napisao(la):
Gresis,na 98 metara se spajaju nozice,verovatno si to permutovao.Na 130 metara ce biti poceto sa postavljanjem sajli
@Arandjele
Laki sinski saobracaj znaci tramvaj,nema frke.

P.S.Po prethodnoj studiji UMP-a prva faza je ova sada koja se radi,druga je od autoputa do pancevackog mosta a treca to jest zadnja je izgradnja Topciderskog tunela,da li je i tako po novom planu?
Ne frkanišem, samo sam podebljao da e vidi pošto neki smatraju da će biti možda za metro :D
 
vucko":3itvjxkl je napisao(la):
P.S.Po prethodnoj studiji UMP-a prva faza je ova sada koja se radi,druga je od autoputa do pancevackog mosta a treca to jest zadnja je izgradnja Topciderskog tunela,da li je i tako po novom planu?
Ako se ne varam pre nekoliko godina protestovali su stanovnici Senjaka zbog planirane gradnje mosta na špicu Ade tvrdeći da će to stvoriti gužve na ulicama u njihovim naseljima, te im je Bogdanović obećao da će se paralelno sa gradnjom mosta praviti i tunel.
Poslednje skoro dve godine niko od bitnih faktora tunel ni ne spominje.
 
Archangel":25oe6a0s je napisao(la):
vucko":25oe6a0s je napisao(la):
Gresis,na 98 metara se spajaju nozice,verovatno si to permutovao.Na 130 metara ce biti poceto sa postavljanjem sajli
@Arandjele
Laki sinski saobracaj znaci tramvaj,nema frke.

P.S.Po prethodnoj studiji UMP-a prva faza je ova sada koja se radi,druga je od autoputa do pancevackog mosta a treca to jest zadnja je izgradnja Topciderskog tunela,da li je i tako po novom planu?
Ne frkanišem, samo sam podebljao da e vidi pošto neki smatraju da će biti možda za metro :D
Па било би логике да две линије буду нормалан а трећа лаки метро. Нажалост, другови који су водили град никад се нису држали логике... :rolleyes:
 
bojan9 sa SSC-a


Evo ja opet bio do mog omiljenog BGradilišta...
23mubfl.jpg


2ai0itk.jpg


4i0pa9.jpg


w1z89h.jpg


20gd444.jpg


2i09js5.jpg


9lg0ue.jpg


8vzndj.jpg


NBG strana
2houxzm.jpg


21nefqo.jpg


105nrs6.jpg


14kfdk7.jpg


fkcrqv.jpg


2qibe4m.jpg


mavyhh.jpg


2hp6trn.jpg


j7grr7.jpg


Zna sunce gdje treba da sija :)
9bd7ut.jpg


I kako to izgleda sa Gazele
wvzuya.jpg


Bio sam šokiran, ovo je najveći napredak između dvije posjete, prošli put sam bio prije pedesetak dana... I eto me opet za pedesetak dana :)
 
Да, тај поглед са Газеле (а богами и Бранковог) ме је први пут шокирао. Кад пилон достигне пуну висину, па још они каблови... Кад мост буде готов, видеће се само он и ништа друго.

Али нека, нек' се гради. :vops:
 
Wile E. Coyote":3e73mgc8 je napisao(la):
Да, тај поглед са Газеле (а богами и Бранковог) ме је први пут шокирао. Кад пилон достигне пуну висину, па још они каблови... Кад мост буде готов, видеће се само он и ништа друго.

Али нека, нек' се гради. :vops:
a ko da ima sta da se vidi iza mosta preko ade :lol:
 
Evo kojotove petlje,tender za juzne pristupne ce biti u avgustu i kao sto je neko rekao pristupne saobracajnice ce kada bude bio gotov most samo povezivati kojotovu petlju i most..

RADOVI NA PETLJI KOD CAREVE ĆUPRIJE TEKU PO PLANU
Čeka se veza sa Radničkom

LANA GEDOŠEVIĆ | 24. 05. 2010. - 00:02h | Foto: V. Lalić | Komentara: 0
Radovi na izgradnji saobraćajne petlje „Hipodrom“ kod Careve ćuprije napreduju, i uveliko se vidi nova konstrukcija koja će na mestu nekadašnjeg pružnog prelaza na jesen premostiti železničku prugu. Po završetku radova na petlji konačno će biti rešen višegodišnji problem „uskog grla“ na ovom pružnom prelazu, i umesto njega Beograđani će na raspolaganje dobiti novi, moderan nadvožnjak ka Banovom brdu.

U proteklih devet meseci, koliko traju radovi na Carevoj ćupiji, završena je izgradnja dve rampe Požeška - Paštrovićeva, kojima će se vozila iz Paštrovićeve ulice penjati prema izdignutoj raskrsnici nad prugom. Nasipi za silazne i uzlazne rampe najvećim delom su pripremljeni, kao i postavljanje drenažnih sistema.
U Direkciji za građevinsko zemljište objašnjavaju da je završena i izgradnja konstrukcije iznad toka reke Topčiderke, kao i da se trenutno radi na konstrukciji raskrsnice kod železničke pruge.

Izgradnju plaća Direkcija
Izgradnju petlje kod Careve ćuprije finansira Direkcija za građevinsko zemljište sa dve milijarde dinara, a novac je dobijen od naknade za uređivanje građevinskog zemljišta. Radove izvodi domaći konzorcijum „Ratko Mitrović niskogradnja“, „Novkol“ i „Hidropromet inženjering“.
- Do sada je izgrađen 71 stub, što je oko 60 odsto od projektovanog broja, a na dve konstrukcije završena je kolovozna ploča. Ukupno je pobijeno i 290 šipova i izliveno 630 kubnih metara potpornih zidova. Kanalizaciona mreža je položena u dužini od 1,7 kilometara, što je oko 85 odsto predviđenih radova, dok je polaganje vodovodne mreže kompletno završeno – objašnjavaju u Direkciji istakavši da su radovi na petlji kod Careve ćuprije vrlo zahtevni zbog premošćavanja postojeće pruge, i to bez zaustavljanja železničkog saobraćaja koji je na ovom pravcu učestao.

Iznad Bulevara vojvode Mišića, gde su inače u toku radovi celom širinom ulice, grade se prilazne saobraćajnice (konstrukcije) ukupne dužine od oko jednog kilometra.

- Sama raskrsnica sa Paštrovićevom ulicom ustvari će biti gredni most dužine 100 metara. Njegovi stubovi idu u dubinu 12 metara metara kako bi se dobio siguran oslonac za saobraćajnicu – kažu u Direkciji.
Predviđeno je da kompletni radovi na petlji „Hipodrom“ budu završeni do kraja godine, do kada će za saobraćaj biti zatvoreni i deo Bulevara vojvode Mišića i pružni prelaz.

PETLJA „HIPODROM“

Do sada urađeno
- Dve rampe Požeška-Paštrovićeva
- Izgradnja konstrukcije iznad Topčiderske reke
- Izgrađen 71 stub (60 odsto od projektovanog broja)
- Pobijeno 290 šipova
- Izliveno 630 metara potpornih zidova
- Završeno polaganje vodovodne mreže
- Pripremljeni nasipi za silazne i uzlazne rampe

Radovi u toku
- Radovi na konstrukciji raskrsnice kod železničke pruge
- Polaganje kanalizacione mreže
- Radovi celom širinom Bulevara vojvode Mišića
- Izgradnja prilaznih konstrukcija iznad Bulevara vojvode Mišiča (dužine jedan kilometar)
- Izgradnjom ovog nadvožnjaka ukinuće se ukrštanje drumskog i železničkog saobraćaja kod Paštrovićeve ulice. Sam nadvožnjak će imati po dve saobraćajne trake u oba smera, i biće široka i moderna trokraka raskrsnica sa prilaznim rampama. Zahvaljujući tome povećaće se bezbednost, ubrzaće se saobraćaj i omogućiće se nesmetano kretanje vozila u pravcu Banovog brda ali i prema centralnim delovima grada – kažu u Direkciji.

Petlja kod Careve ćuprije deo je saobraćajne mreže u okviru koje se gradi i most preko Save na Adi Ciganliji. Između nje i mosta preko Ada tek treba da bude izgrađena petlja „Radnička“, koja je ustvari deo južnih pristupnih saobraćajnica mostu. Idejno rešenje za nju postoji (do njega se došlo na konkursu od pre nekoliko meseci), ali ne i glavni projekat. U toku je pretkvalifikacioni postupak, za koji je zainteresovano više od 20 domaćih i inostranih kompanija.

- Postupak će biti urađen po modelu „projektuj i izgradi“, a to znači da će onaj ko bude izabran da projektuje biti i izvođač radova. Tako pedviđaju pravila Evropske investicione banke (EIB). Konačan izbor i potpisivanje ugovora za izgradnju očekuje se u avgustu ove godine – objašnjavaju u Direkciji za građevinsko zemljište.

Petlja „Radnička“ će se raditi po fazama tako da će, kada most preko Ade bude završen, glavna saobraćajnica povezivati most i petlju „Hipodrom“.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/190729/Ceka-se-veza-sa-Radnickom
 
Da, očekivano. Dobro, bolje i tako, nego onaj plan što je postojao - da se celom tramvajskom trasom od G Mehane do BB provlači GSP i ostali saobraćaj dok se radi petlja Radnička.

Ipak, priznaćete da niko ovde nije realno ni očekivao da će se petlja Radnička izgraditi paraleleno sa izgradnjom mosta.

Ono što mene brine je trenutna 1+1 veza od Požeške (šum. fakultet) do hipodroma i raskrsnice sa Paštrovićevom. Ako se tuda bude provlačio sav saobraćaj džaba njima "petlja" Hipodrom i novi most. Jel tu predviđeno neko proširenje??? Mesta očigledno ima na većem delu trase za bar 2+2 ( http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=44.784219,20.425161&spn=0.002007,0.003809&t=k&z=18 ), ali bi ipak neke kuće verovatno morale da se ruše... Verovatno bi tad morao i semafor za tramvaj na početku skretanja tramvaja iz Požeške ka hipodromu...
 
Pa ok , ja sam to i ocekivao da ce da se desi. Eto nece biti sve tako crno kao sto je pisao NIN :D ali mene interesuje sto se tice mosta samo jedno: kako ce se pesaci i ljudi sa biciklima da se popenju na most, da li ce biti nekih stepenica ili liftova :p
 
Koliko je meni poznato, planirano je da se od vrha Požeške odvaja nadvožnjak koji bi išao do ove denivelisane raskrsnice, a to može da se vidi na slikama da u sredini ostavljaju deo da uđe taj "mostić"
 
vucko":34k113pq je napisao(la):
Evo kojotove petlje,tender za juzne pristupne ce biti u avgustu i kao sto je neko rekao pristupne saobracajnice ce kada bude bio gotov most samo povezivati kojotovu petlju i most..
Којот рекао и то... :grand:
 
Vrh