:laugh::laugh::laugh: sad je meni jasno, zasto stalno poskupljije benzin.....To je definitivan dokaz da dobijamo metro, pa dok ga ne dobijemo, da naftasi zarade, da bi u metro-eri, mogli da trose zaradu, jer vise niko nece ici kolima, i svi ce da grunu u metro-tunele.....:kk:vucko":2l8fmej7 je napisao(la):i ljudi zaboravljaju na naftni i gasni lobi,i da izgradnjom metroa,gradske zeleznice i ostalog im se udara veliki udarac,to i objasnjava zasto je ump prioritet u odnosu na razvitak gsp-a i izgradnju metroa
Biće stvarno kolaps a i to je blago rečeno zbog Gazele i UMP-a, mada mogu i da se dogovore oko dinamike radova (prvo most na Adi pa onda Gazela) tad bi bilo podnošljivo jer postoji alternativa.LUCAS":2o3fmt5q je napisao(la):Nesmem ni da pomislim kakav ce kolaps da bude kad pocne letnja sezona! Al' smo se zapetljali. Gazela, obilaznica, UMP... sve u sred krize. :rant:
Svakako se slazem sa tobom! Svuda u svetu ako construction stane, sve je stalo, tako da javna potrosnja jedne drzave odrzava ekonomiju. Naravno kod nas to do sada nije bio slucaj i ne zelim da ulazim u polemiku, jer bilo kako bilo znamo gde je bivsa Yuga, a i Srbija trosila pare i kako - onomad. Mislio sam samo da smo mogli da dignemo do sada najmanje tri mosta, a koliko znam imali smo i love. Ali ajde, znamo kako je bilo, sada sve to treba izgraditi na brzaka i uciniti nas grad boljim i lepsim, a nadasve upotrebljivim, jer sa dva mosta (ne racunam stari most), grad danas u 21. veku ako se slazete je totalno ne upotrebljiv.2012":1lv4s7i5 je napisao(la):LUCAS, zašto se trenutno rade samo mega projekti u Beogradu i "po okoline"?,Koridor X,XI drumski.železnički,Metro,jednostavno to su "javni radovi" u modernom smislu nekada se posle velikih ratova,kriza ili kataklizmi industrija na svim kontinentima pokretala velikim radnim akcijama kao u Beogradu posle 45' kada su građeni putevi,mostovi obnavljane porušene zgrade,gradili novi moderni blokovi i ispunjavao petogodišnji plan,danas za takvu vrst radova ne treba masovno učešće stanovnika zbog nove tehnologije ali građevinarstvo i dalje slovi kao grana koja može da zaposli veliki broj ljudi preko firmi kao i da pokrene više grana industrije,a da većem broju stanovnika donese benefit,e sad kako gradnja stambeno-poslovnih blokova u velikoj meri zavisi od tržišta ovi drugi mega projekti predstavljaju razvoj infrastrukture koji kada prođe kriza mogu da povećaju konkurentnost zemlje,i vrede svakog evra kredita koji je za njih uzet,naravno ako je po niskoj kamati ili nekim drugim oblikom finasiranja :kafa: ne može nikom u Beogradu tj,budućim generacijama da bude loše što je neko konačno odlučio da napravi Metro,pa pre svega ovi sada klinci za deset godina će govoriti hvalospeve onima zbog kojih za 5 min stižu na fax.ili posao ili neki sudar ili ljudima iz prigradskih opština što Beovozom na svakih 10 min stižu do samog centra kao gospoda a ne mučenici,isto tako važi i za puteve kao i železnicu to je dobro koje će koristiti svakom stanovniku Srbije,prema tome dugovi se neće vraćati uzaludno...
Eugenski ratovi su bili '90-ih jel tako xD ?Михаило":3hryr7ks je napisao(la):Treba da preživiš treći svetski rat i eugenske ratove do tad
[/b]LUCAS":s59v5ay7 je napisao(la):...Ceo svet je duzan, a i ja s'njim, pa moze i grad Beograd, a i Srbija vala. Ja moje vratiti ne znam kad cu! I ja se upetljao u igru malih kamata i naduvanih nekretnina, ali ajd sad sta je tu je.
Svaki dan gledam slike na ovom portalu i svaki dan se sve vise odusevljavam i brojim dane kad ce se most spojiti.
Sta napisa covek... :bash:bg259":2w6vsfc4 je napisao(la):tek sad videh da je bilo reci da je construction idustry tako bitan za jednu ekonomiju, i bas sam naleteo na podatak da u velikoj britaniji taj sektor vredi jedan posto totalnog bdp, tako izgleda da nije bas toliko cudotvorno za ekonomiju graditi infrastrukturu.
Da smo ostali pod njima, bar bi železnicu dobili 50 godina ranije. Prvi planovi za železnicu Beograd-Istanbul (tj. Koridor 10) su ponuđeni Porti (i nama što smo bili autonomna pokrajina tada) 1840te, ali od njih ništa nije bilo (nažalost) zbog nedostatka saradnje srpskih vlasti sa Osmanlijama i Francuzima (koji su nudili koncesiju za prugu). Makedonija (koja je bila pod njima do 1912-3) je dobila železnicu 1873, tj. devet godina pre Srbije. Stoku smo tek počeli da izvozimo sredinom 19. veka, do tada smo najviše para zarađivali na sektoru usluga, tj. trgovinom (najviše sa Monarhijom).Delija":3975w3mq je napisao(la):.dok smo mi u isto vreme bili pod Turcima i dok nam je jedina sirovina za trgovinu bila st***
С тим што ако немаш избора него да се задужиш (рецимо, решавање стамбеног питања), свесно улећеш у дуг. Онда ипак смишљено јеси у "шта је ту је" ситуацији.relja":1id33mp2 je napisao(la):Ima nas ovde i izroda koji se nisu mirili sa "lako ćemo" niti sada sa "šta je tu je", a bogami ni sa neopisivom lakoćom zaduživanja.