Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Aprilski update sa zvanicnog sajta :gobb:

april10.jpg


april08.jpg


april08.jpg
 
LUCAS, zašto se trenutno rade samo mega projekti u Beogradu i "po okoline"?,Koridor X,XI drumski.železnički,Metro,jednostavno to su "javni radovi" u modernom smislu nekada se posle velikih ratova,kriza ili kataklizmi industrija na svim kontinentima pokretala velikim radnim akcijama kao u Beogradu posle 45' kada su građeni putevi,mostovi obnavljane porušene zgrade,gradili novi moderni blokovi i ispunjavao petogodišnji plan,danas za takvu vrst radova ne treba masovno učešće stanovnika zbog nove tehnologije ali građevinarstvo i dalje slovi kao grana koja može da zaposli veliki broj ljudi preko firmi kao i da pokrene više grana industrije,a da većem broju stanovnika donese benefit,e sad kako gradnja stambeno-poslovnih blokova u velikoj meri zavisi od tržišta ovi drugi mega projekti predstavljaju razvoj infrastrukture koji kada prođe kriza mogu da povećaju konkurentnost zemlje,i vrede svakog evra kredita koji je za njih uzet,naravno ako je po niskoj kamati ili nekim drugim oblikom finasiranja :kafa: ne može nikom u Beogradu tj,budućim generacijama da bude loše što je neko konačno odlučio da napravi Metro,pa pre svega ovi sada klinci za deset godina će govoriti hvalospeve onima zbog kojih za 5 min stižu na fax.ili posao ili neki sudar ili ljudima iz prigradskih opština što Beovozom na svakih 10 min stižu do samog centra kao gospoda a ne mučenici,isto tako važi i za puteve kao i železnicu to je dobro koje će koristiti svakom stanovniku Srbije,prema tome dugovi se neće vraćati uzaludno...
 
i ljudi zaboravljaju na naftni i gasni lobi,i da izgradnjom metroa,gradske zeleznice i ostalog im se udara veliki udarac,to i objasnjava zasto je ump prioritet u odnosu na razvitak gsp-a i izgradnju metroa
 
vucko":2l8fmej7 je napisao(la):
i ljudi zaboravljaju na naftni i gasni lobi,i da izgradnjom metroa,gradske zeleznice i ostalog im se udara veliki udarac,to i objasnjava zasto je ump prioritet u odnosu na razvitak gsp-a i izgradnju metroa
:laugh::laugh::laugh: sad je meni jasno, zasto stalno poskupljije benzin.....To je definitivan dokaz da dobijamo metro, pa dok ga ne dobijemo, da naftasi zarade, da bi u metro-eri, mogli da trose zaradu, jer vise niko nece ici kolima, i svi ce da grunu u metro-tunele.....:kk:
 
LUCAS":2o3fmt5q je napisao(la):
Nesmem ni da pomislim kakav ce kolaps da bude kad pocne letnja sezona! Al' smo se zapetljali. Gazela, obilaznica, UMP... sve u sred krize. :rant:
Biće stvarno kolaps a i to je blago rečeno zbog Gazele i UMP-a, mada mogu i da se dogovore oko dinamike radova (prvo most na Adi pa onda Gazela) tad bi bilo podnošljivo jer postoji alternativa.
Što se tiče obilaznice radovi ne bi trebalo da utiču na saobraćaj u BG, a verovatno ih pre iduće godine neće ni biti.
 
Naftni lobi je već izgubio bitku jer su rezerve nafte pri kraju i ona će biti sve skuplja ,a alternativ u vidu vodoonika je pronađena pa će se u budućnosti preko Ump ići na hidrogen ili struju,struja! upravo to im je alternativa jer će Metro i Beovoz kao i Tramvaji i Trolejbusi trošiti struju,a najveće ulaganja u energetici su upravo u to sektoru,pa će se novac od struje okretati kao što je do nedavno bilo od nafte a benefit je ogroman za ekologiju :kafa:
 
2012":1lv4s7i5 je napisao(la):
LUCAS, zašto se trenutno rade samo mega projekti u Beogradu i "po okoline"?,Koridor X,XI drumski.železnički,Metro,jednostavno to su "javni radovi" u modernom smislu nekada se posle velikih ratova,kriza ili kataklizmi industrija na svim kontinentima pokretala velikim radnim akcijama kao u Beogradu posle 45' kada su građeni putevi,mostovi obnavljane porušene zgrade,gradili novi moderni blokovi i ispunjavao petogodišnji plan,danas za takvu vrst radova ne treba masovno učešće stanovnika zbog nove tehnologije ali građevinarstvo i dalje slovi kao grana koja može da zaposli veliki broj ljudi preko firmi kao i da pokrene više grana industrije,a da većem broju stanovnika donese benefit,e sad kako gradnja stambeno-poslovnih blokova u velikoj meri zavisi od tržišta ovi drugi mega projekti predstavljaju razvoj infrastrukture koji kada prođe kriza mogu da povećaju konkurentnost zemlje,i vrede svakog evra kredita koji je za njih uzet,naravno ako je po niskoj kamati ili nekim drugim oblikom finasiranja :kafa: ne može nikom u Beogradu tj,budućim generacijama da bude loše što je neko konačno odlučio da napravi Metro,pa pre svega ovi sada klinci za deset godina će govoriti hvalospeve onima zbog kojih za 5 min stižu na fax.ili posao ili neki sudar ili ljudima iz prigradskih opština što Beovozom na svakih 10 min stižu do samog centra kao gospoda a ne mučenici,isto tako važi i za puteve kao i železnicu to je dobro koje će koristiti svakom stanovniku Srbije,prema tome dugovi se neće vraćati uzaludno...
Svakako se slazem sa tobom! Svuda u svetu ako construction stane, sve je stalo, tako da javna potrosnja jedne drzave odrzava ekonomiju. Naravno kod nas to do sada nije bio slucaj i ne zelim da ulazim u polemiku, jer bilo kako bilo znamo gde je bivsa Yuga, a i Srbija trosila pare i kako - onomad. Mislio sam samo da smo mogli da dignemo do sada najmanje tri mosta, a koliko znam imali smo i love. Ali ajde, znamo kako je bilo, sada sve to treba izgraditi na brzaka i uciniti nas grad boljim i lepsim, a nadasve upotrebljivim, jer sa dva mosta (ne racunam stari most), grad danas u 21. veku ako se slazete je totalno ne upotrebljiv.

Nije vazno, samo nek se gradi, nikad nije kasno, pa ni za ove projekte. Ceo svet je duzan, a i ja s'njim, pa moze i grad Beograd, a i Srbija vala. Ja moje vratiti ne znam kad cu! I ja se upetljao u igru malih kamata i naduvanih nekretnina, ali ajd sad sta je tu je.

Svaki dan gledam slike na ovom portalu i svaki dan se sve vise odusevljavam i brojim dane kad ce se most spojiti.
:pob:
 
Pa kada se osvrneš da se 30 g.ništa nije radilo ovo što se sada radi i to u sred svetske krize je blagoslov,čak bi mogao reći da su zahvlajujući krizi pokrenuti mega projekti jer bi u suprotnom verovatno te pare spiskali na stambeno, poslovne ,tržne mega i ko zna kave još centre koji im donose brzi profit a za mostove i metro bi rekli da nema para :kafa:
 
U pravu si, to smo preživeli :) Ostaje nuklearni rat za 30tak godina, osim ako neko nije putovao kroz vreme i izmenio istoriju :)

EDIT: sorry za offtopic

Ontopic: porasla je zapadna noga pilona, istočna će izgleda da prati tek kad zapadna pobegne još jednom.

Skinuta je oplata sa konstrukcije grede mosta na pilonu:
4614645239_096bc7223d_o.png
 
LUCAS":s59v5ay7 je napisao(la):
...Ceo svet je duzan, a i ja s'njim, pa moze i grad Beograd, a i Srbija vala. Ja moje vratiti ne znam kad cu! I ja se upetljao u igru malih kamata i naduvanih nekretnina, ali ajd sad sta je tu je.

Svaki dan gledam slike na ovom portalu i svaki dan se sve vise odusevljavam i brojim dane kad ce se most spojiti.
:pob:
[/b]


+1 за:

1. Образлагање тезе да смо сви дужни. Неко животу, неко себи, а неко другима.
2. Подржавање (ваљда) српске тезе "лако ћемо" у : ali ajd sad sta je tu je :kk::D:D
3. Приказ колективне свести свих форумаша, па и мене наравно, у : "Svaki dan gledam slike na ovom portalu i svaki dan se sve vise odusevljavam i brojim dane kad ce se most spojiti."
 
Ima nas ovde i izroda koji se nisu mirili sa "lako ćemo" niti sada sa "šta je tu je", a bogami ni sa neopisivom lakoćom zaduživanja.

Kolektivna svest je oksimoron.



raison d'rédiger: ko radi taj i greši, a ko radi 5 stvari od jednom, taj brlja za medalju.
 
Proglasavam dan 17.5 danom mudrolija na mostu na adi,obelezavacemo ga svake godine okupom na istom sa osvrtajem na drustvene probleme,filozofiranjem o radnim navikama naseg naroda i slicno.Pozvan je i 2012 da nas upozna sa planom marsovaca o beogradskom metrou :lool:
 
Zar bi te posle ove priče desetinama o projekata Metroa iznenadilo ,da se i Marsovci pojave kao investitori ili predlože inovaciju? ;)
 
Pa da,zeleni metro,onako vanezemaljski,molder i skali bi bili ponosni
2944354878_504bbeb8d8.jpg


P.S.Jel se bese sredinom juna zavrsava ova cukaricka strana sa naguravanjem?
 
tek sad videh da je bilo reci da je construction idustry tako bitan za jednu ekonomiju, i bas sam naleteo na podatak da u velikoj britaniji taj sektor vredi jedan posto totalnog bdp, tako izgleda da nije bas toliko cudotvorno za ekonomiju graditi infrastrukturu.
 
bg259":2w6vsfc4 je napisao(la):
tek sad videh da je bilo reci da je construction idustry tako bitan za jednu ekonomiju, i bas sam naleteo na podatak da u velikoj britaniji taj sektor vredi jedan posto totalnog bdp, tako izgleda da nije bas toliko cudotvorno za ekonomiju graditi infrastrukturu.
Sta napisa covek... :bash:

Pa normalno da nije to cudotvorno za ekonomiju jedne Britanije koja je prva pocela sa industrializacijom,razvojem infrastrukture,ekonomije...dok smo mi u isto vreme bili pod Turcima i dok nam je jedina sirovina za trgovinu bila st***.Za zemlje u razvoju i tranziciji u koje na zalost i mi spadamo,presudno je razvijati infrastrukturu jer se infrastruktura dovedena do savrsenstva podrazumeva u svakoj ekonomski jacoj zemlji.
 
Delija":3975w3mq je napisao(la):
.dok smo mi u isto vreme bili pod Turcima i dok nam je jedina sirovina za trgovinu bila st***
Da smo ostali pod njima, bar bi železnicu dobili 50 godina ranije. Prvi planovi za železnicu Beograd-Istanbul (tj. Koridor 10) su ponuđeni Porti (i nama što smo bili autonomna pokrajina tada) 1840te, ali od njih ništa nije bilo (nažalost) zbog nedostatka saradnje srpskih vlasti sa Osmanlijama i Francuzima (koji su nudili koncesiju za prugu). Makedonija (koja je bila pod njima do 1912-3) je dobila železnicu 1873, tj. devet godina pre Srbije. Stoku smo tek počeli da izvozimo sredinom 19. veka, do tada smo najviše para zarađivali na sektoru usluga, tj. trgovinom (najviše sa Monarhijom).

#dežurniistoričar

A sad ozbiljno, malo više na temu, mislim da je izgradnja infrastrukture/građevina važan deo BNP upravo zbog toga što smanjuje izrazito troškove drugih delatnosti. Stoga, recimo UMP će smanjiti troškove prevoza firmama i radnicima koji gravitiraju od NBG do južnih delova grada. Samim tim, smanjiće se (za malo, ali kad se to pomnoži sa brojem putovanja ispadne izrazito mnogo) trošak za proizvod koji te firme nude (usluga ili roba), i samim tim će se povećati ili plate radnika (koji će oni onda opet da potroše na neke proizvode) ili će se povećati mogućnost za daljim investicijama vlasnika tih firmi ili će se povećati sam prihod vlasnika firmi (što opet dovodi do povećane potražnje za luksuznom robom). Sva ta tri rezultata dovode do povećanja BDP. Zato infrastruktura igra ogromnu ulogu i zato se uvek isplati... Da ne spominjemo koliko kretanje automobila u većoj brzini sa što manje zaustavljanja smanjuje izduvne gasove i stoga manje nas košta kad te gasove budemo morali da počistimo.
 
relja":1id33mp2 je napisao(la):
Ima nas ovde i izroda koji se nisu mirili sa "lako ćemo" niti sada sa "šta je tu je", a bogami ni sa neopisivom lakoćom zaduživanja.
С тим што ако немаш избора него да се задужиш (рецимо, решавање стамбеног питања), свесно улећеш у дуг. Онда ипак смишљено јеси у "шта је ту је" ситуацији.
 
Vrh