Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Veliki Vracar":1k1ku9e4 je napisao(la):
stek":1k1ku9e4 je napisao(la):
a sta je ono braon na drugoj slici :p nisam bas vest sto se tice izgradnje mostova :|
To se montira kran za podizanje narednih segmenata mosta.
znaci vise nece biti naguravanje,nego odmah podizanje i kacenje na kablove. p.s. hvala na slikama, slike su extra, most bas napreduje
 
pa biće naguravanja :) sa čukaričke strane još 4 segmenta do pilona :) Od pilona pa do prvog stuba na novobeogradskoj strani ide čelična konstrukcija od koje je jedan segment već postavljen (na koju je inače taj kran montiran). Sada mora taj kran da se montira jer nema više esta da na istu foru urade još jedan čelični segment jer tu već dolazi voda pa moraju tako :) Kada se dođe do prvog stuba na novobeogradskoj strani, tu se spaja čelična konstrukcija sa betonskom koja treba da se nagurava, a čija platforma za lansiranje se trenutno gradi
 
Prvi čovek gradskog sekretarijata za saobraćaj, Dragoljub Đakonović, je dao intervju za Novosti:

Kapaciteti ulica na ivici
RADOVI na ulicama predviđeni za ovu i sledeću godinu najavljuju kolaps u Beogradu! Okvirne mere za rasterećenje saobraćaja tokom rekonstrukcije Gazele su utvrđene, ali neizvesnost dinamike nametaće nedeljne, pa i dnevne izmene. Prvi čovek gradskog sekretarijata za saobraćaj, Dragoljub Đakonović, ističe da je u ovoj godini neophodno završiti sve obimnije radove na najprometnijem mostu na Savi i dodaje da gradilišta ne smeju istovremeno biti otvarana.
- Kapacitet ulica, mostova, trotoara i parkinga u Beogradu postao je nedovoljan za ovoliki broj automobila - kaže Đakonović. - Obimni radovi na saobraćajnicama dodatno otežavaju kretanje vozila, jer alternativnih pravaca gotovo da nema. Brankov most, sa protočnošću od 110.000 vozila dnevno, koji na svoja pleća treba da preuzme deo saobraćaja sa Gazele, već sada je na granici trpljenja. Zato Beograđani moraju da se naoružaju strpljenjem i da budu spremni i na gužve.
* Kada će početi rekonstrukcija Gazele i hoće li dosadašnja pomeranja odložiti otvaranje drugih "gradilišta"?
- Verujem da će radovi na mostu početi do leta i da neće remetiti rokove date za početak radova na ostalim gradilištima. Izgradnja Bulevara kralja Aleksandra se odvija po planu, a do kraja godine biće završeni i radovi na petlji Hipodrom kod Careve ćuprije. Za sledeću godinu predviđeni su radovi na vezi petlja Hipodrom - Požeška, kao i rekonstrukcija Paštrovićeve ulice. U toku je izrada idejnog projekta za petlju u Radničkoj, čija izgradnja bi trebalo da krene početkom 2011. godine. U okviru ovih radova biće srušen tobogan ka Banovom brdu, pa će sve to zahtevati dodatne izmene u saobraćaju.
* Da li Beogradu preti kolaps zbog mogućeg "preklapanja" velikih projekata?
- Izvesno je da će biti gužve, ali trudićemo se da ih što više ublažimo. Nijedan posao neće biti započet dok se drugi ne završi. Zvanični stav grada je da radovi na Gazeli treba da sačekaju izgradnju mosta na Adi. Međutim, ukoliko je rekonstrukcija neophodna, radove bi trebalo što pre započeti. Dobro bi bilo da se oni najobimniji, koji će remetiti saobraćaj, obave u ovoj godini. Jedan od većih poslova biće na trolejbuskom mostu, koji je veza Kneza Miloša i Bulevara vojvode Putnika.
* Kako će biti organizovan saobraćaj tokom radova na mostu?
- Dok se precizno ne utvrdi početak radova, nema ni dinamike. Zajednički plan aktivnosti nadležnih službi još nije utvrđen, ali da bismo smanjili gužvu, koja će biti neminovna, predvideli smo određene mere. U planu je da se poveća protočnost kroz Terazijski tunel ka Brankovom mostu, a forsiraćemo i korišćenje Starog savskog mosta. Moraćemo da reagujemo nedeljno, pa čak i dnevno, u zavisnosti od odvijanja radova.


Ovo uopste ne zvuci dobro... U toku je izrada idejnog projekta za petlju u Radničkoj, čija izgradnja bi trebalo da krene početkom 2011. godine :blah: . U okviru ovih radova biće srušen tobogan ka Banovom brdu, pa će sve to zahtevati dodatne izmene u saobraćaju.

http://www.novosti.rs/code/navigate...=radovi na saobracajnicama, kolaps saobracaja

@Veliki Vracar: Svaka cast za slike, uhvatio si gomilu detalja... Pacici su dosli kao slag na tortu :kk:
 
dovlisa":3eb2ub5s je napisao(la):
@Veliki Vracar: Svaka cast za slike, uhvatio si gomilu detalja... Pacici su dosli kao slag na tortu :kk:
Hvala. Što se pačića (ili šta li su već) tiče, jednostavno sam lovio kadar za one čamce i pilon u pozadini kad eto ti njih onako u proputovanju... Priroda je čudo. ;)
 
nije direktno povezano,al moze imati vaznosti jer polako ali sigurno donose planove za lokacije pored ump-a

Градски одборници су одлучили и да се израде планови детаљне регулације подручја између улица Димитрија Туцовића, Ђурићеве, Светог Николе и трасе УМП-а на Звездари;

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1390443
 
Sta ces,bit ce gotovo jednog dana,ipak kosta djavo i po UMP.

Bila je vest u danasjem pressu da su iselili ove prodavce vez vecih problema na buvljaku bla bla i to :)
 
mali OFF od mosta, ali bitan za širu sliku:

Negde sam danas pročitao da se planira da od raskrsnice u topčideru (kod crkve i tamo gde je Milošev konak) pa sve do DMB-a u Rakovici planira 2+2+tramvaj u sredini. Naravno, tramvaj bi pratio trasu od NIS-ove pumpe do DMB-a.

Okvirno gledano, moguće je da trenutni Rakovički put ostane kao saobraćajnica u jednom smeru, da i šine ostanu gde jesu, pa da se sa druge strane šina napravi još jedan put sa dve trake, mada bi definitivno neki objekti u tom slučaju morali da se ruše. Mali broj, ali bi morali.

Mada, ako su planirali da u sklopu obnove tramvajskih šina obnove i kompletnu trasu od Hipodroma do Kneževca, onda nema frke, jer će i šine moći da idu po nekoj novoj trasi.

Probaću da nađem izvor pa ću ubaciti link.
 
Bitan razlog zašto verovatno mora tako je i železnički most ka tunelu, ispod čija dva stuba mogu samo dve trake da prođu.. i onda nema mnogo načina kako može da se izvede dodavanje dve trake, a svakako je ova bezbolnija.

Ne znam samo kako bi se snašli sa kamenim mostićem preko pruge koji skraćuje put do Vidikovca i dobrog dela Rakovice za 700 metara, uz preskakanje nekih semafora. Nema šanse da njega prevežu

Nadam se da će u sve to nekako da ubace i biciklističku stazu.

Tri stvari mi samo nisu jasne u celom projektu.

Prvo, hoće li se nekad sklanjati neke šine i vagoni iz Topčidera? Kad jednom Prokop proradi, veliki deo koloseka će biti skroz suvišan. To će doneti nekoliko metara uz put. No, hoće li tu išta moći da se gradi?

Drugo, čemu služe tramvajske šine koje ispod pomenutog železničkog vijadukta skreću ka pruzi, osim da imaju znak za opasnost i ograničenje od 40, uz maltretiranje guma i saobraćaja? I da li bi trebalo da takvo neko parče šina ostane i ubuduće preko onakvog puta?

I treće, ima li nekakve šanse da se bar u onom delu gde nema žive duše, od pumpe do vijadukta, napravi da ograničenje bude 80? :) (znam da nema, al vapi za tim)
 
bila je kratka vest da ipak nema dogovora sa ovima sa buvljaka i da ce protestovati,nego ima datum 1 jula pocinju radovi na sklanjaju dela buvljaka,verovatno ce onda i otprilike tada da iseljavaju ovo naselje kod belvila
 
Поздрав свима! Имам једно кратко питање. Како ће УМП (саобраћај) да се провлачи кроз улицу Николе Добровића на Б.Коси?
 
Zvezdan":1efdtt4u je napisao(la):
Поздрав свима! Имам једно кратко питање. Како ће УМП (саобраћај) да се провлачи кроз улицу Николе Добровића на Б.Коси?
Kratko i jasno -kroz semafore i preko ležećih policajaca.
Dobrodošao na forum.
 
Дакле,као што сам и мислио. Ко зна,можда једног дана неком новом градском менаџеру (стручном попут садашњег) падне на памет да ураде бар нека коса паркиралишта. А, дотад ће и телепорт да проради, па ће и школу да изместе са УМП-а. :/
 
relja":1gxcmfxf je napisao(la):
Zvezdan":1gxcmfxf je napisao(la):
Поздрав свима! Имам једно кратко питање. Како ће УМП (саобраћај) да се провлачи кроз улицу Николе Добровића на Б.Коси?
Kratko i jasno -kroz semafore i preko ležećih policajaca.
Dobrodošao na forum.
Заборавио си и знак СТОП и једну траку за право а две за лево.
 
Trebalo bi da se uskoro spoje nozice Pilona ( jedna je vec cini mi se, dostigla visinu ili fali jos 1 ili 2 segmenta )... a onda, kada se stope u jednu celinu, nadam se da ce radovi na Pilonu biti znatno ubrzani,tj, da ce mnogo brze rasti dok ga gledamo na Web-u... :kk:
 
Ускоро почињу радови на Отвореном тржном центру

ЈКП „Градске пијаце” постигле су договор са закупцима о плану њиховог привременог смештаја на преостала слободна места на Отвореном тржном центру, популарном „Бувљаку”, због реконструкције пијаце. Према договору, закупци ће своје место, осим на ОТЦ-у, привремено моћи да потраже и на некој другој пијаци ако им то буде одговарало.

– Изградња унутрашњег магистралног прстена због које крећемо у реконструкцију Отвореног тржног центра, јесте велики и значајан пројекат за Београд и наше грађане и он ће у великој мери осавременити и убрзати саобраћај у нашем граду. Паралелно са радовима на Отвореном тржном центру почиње и реконструкција пијаце Блок 44 и тиме желимо да примењујући највише стандарде повећамо естетске, функционалне, а пре свега хигијенске услове на пијацама главног града – рекао је Драган Пушара, директор ЈКП „Градске пијаце”.

Реконструисани Отворени тржни центар ће добити нове монтажне локале, нови јавни тоалет и нову организацију у коју ће бити укључени и продавци половне робе. Радови на ОТЦ-у почињу ускоро, а требали би да буду готови до 1. јула када би требала да почне изградња приступне саобраћајнице за нови мост преко Аде Циганлије. Петља у улици Јурија Гагарина која се надовезује на Савски мост по дијагонали дели Отворени тржни центар.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1390794
 
medjutim":1ukz15st je napisao(la):
Bitan razlog zašto verovatno mora tako je i železnički most ka tunelu, ispod čija dva stuba mogu samo dve trake da prođu.. i onda nema mnogo načina kako može da se izvede dodavanje dve trake, a svakako je ova bezbolnija.

Ne znam samo kako bi se snašli sa kamenim mostićem preko pruge koji skraćuje put do Vidikovca i dobrog dela Rakovice za 700 metara, uz preskakanje nekih semafora. Nema šanse da njega prevežu

Nadam se da će u sve to nekako da ubace i biciklističku stazu.

Tri stvari mi samo nisu jasne u celom projektu.

Prvo, hoće li se nekad sklanjati neke šine i vagoni iz Topčidera? Kad jednom Prokop proradi, veliki deo koloseka će biti skroz suvišan. To će doneti nekoliko metara uz put. No, hoće li tu išta moći da se gradi?

Drugo, čemu služe tramvajske šine koje ispod pomenutog železničkog vijadukta skreću ka pruzi, osim da imaju znak za opasnost i ograničenje od 40, uz maltretiranje guma i saobraćaja? I da li bi trebalo da takvo neko parče šina ostane i ubuduće preko onakvog puta?

I treće, ima li nekakve šanse da se bar u onom delu gde nema žive duše, od pumpe do vijadukta, napravi da ograničenje bude 80? :) (znam da nema, al vapi za tim)
Ja koliko sam shvatio tramvajske šine od mosta ka rakovici idu ovuda :

2i1pl4n.jpg
 
promaklo vam je ovo drugari:

Zajedno i na mapi
N. PANTIĆ - M. Lj. POPOVIĆ , 06.05.2010 21:04:50 Ocena: 3.83 (Glasova: 6) Komentara: 2
POKOJNI poglavari Srpske pravoslavne crkve, Dimitrije i Pavle, ne samo da su sahranjeni jedan pored drugog, već se i saobraćajnice sa njihovim imenima sada susreću. Odbornici Skupštine grada usvojili su u sredu odluku da se Rakovički put, od Miloševog konaka do raskrsnice ulica Pere Velimirovića i Patrijarha Dimitrija, od sada zove Bulevar patrijarha Pavla.
Od sada će se svi Beograđani koji iz pravca Topčidera krenu ka manastiru Rakovica, gde su poglavari Srpske pravoslavne crkve sahranjeni, kretati prvo novim bulevarom, koji nosi ime nedavno preminulog patrajarha Pavla. Od raskrsnice sa Ulicom Pere Velimirovića, asfalt pod njihovim nogama, kao i do sada, "pripadaće" prvom poglavaru obnovljene srpske Patrijaršije, patrijarhu Dimitriju.
Prema rečima Petra Đorđevića, doskorašnjeg predsednika Komisije za imenovanje ulica i trgova, Rakovički put je, po patrajarhu Pavlu, nazvan bulevarom, iako to još nije.
- Urbanisti su nam nagovestili da će, kada bude završen most preko Ade ciganlije, ova ulica imati četiri trake za automobile, i još za tramvaje, pa smo je zato i nazvali bulevarom, da kasnije ne bismo morali da opet menjamo ime - rekao je Đorđević. - Iako je bilo nekoliko različitih predloga koja saobraćajnica da ponese njegovo ime, odlučili smo se za Rakovički put, jer se on nastavlja na Ulicu patrijarha Dimitrija, a i vodi ka manastiru gde su sahranjeni. Vođenim ovom idejom, ali i činjenicom da je patrijarh Pavle voleo da šeta ovim delom Beograda, mislim da smo doneli pravu odluku.
Da se ovako brzo dodeli bulevar nedavno preminulom poglavaru srpske crkve, uticalo je i velika želja javnosti da on dobije ulicu.
- Nisam pronašao da negde u zakonu postoji član koji obavezuje da mora da prođe određeni vremenski period kako bi neko mogao da dobije ulicu - kaže Đorđević. - Međutim, Komisija za imenovanje ulica i trgova do sada je praktikovala da prođu, barem, tri godine od smrti do imenovanja. Ovog puta nismo poštovali taj načelni dogovor, jer se radi o patrijarhu koji je još za života imao veliku popularnost, a postojao je i veliki "pritisak" sugrađana da neka saobraćajnica što pre ponese njegovo ime.
Inicijativu da Rakovički put ponese ime patrijarha Pavla pokrenuli su stanovnici ovog dela Beograda, koji su želeli da budući bulevar pripadne upravo najomiljenijem crkvenom poglavaru.

DIANA BUDISAVLJEVIĆ
POSLE pisanja "Novosti" o delu Diane Budisavljević, Austrijanke koja je spasla 12.000 srpske dece iz više logora tokom Drugog svetskog rata, našoj redakciji javio se veliki broj čitalaca koji su tražili da se i po njoj nazove jedna beogradska saobraćajnica.
"Večernje novosti" su pre više od dve godine podnele inicijativu da ulicu u prestonici dobije i šahista Bobi Fišer.

ANKETA- KOJA POZNATA LIČNOST TREBA DA DOBIJE ULICU U BEOGRADU?

NATAŠA VOJINOVIĆ, daktilograf (31)
Mislim da bi po glumcu Danilu Lazoviću jedna ulica mogla da dobije ime. Bio je izvandredan umetnik, koga smo svi voleli. Smatram, takođe, da nedavno preminula spikerka i voditeljka Televizije Beograd Dušanka Kalanj zaslužuje svoju ulicu u našem gradu.

MILOŠ JADŽIĆ, student (22)
Jedna ulica u Beogradu trebalo bi da ponese ime vladike Nikolaja Velimirovića. U Valjevu postoji ulica sa njegovim imenom, ali mislim da Velimirović zaslužuje da i u glavnom gradu dobije trg ili bulevar. Njegov rad i danas je veliki nauk za Srbe.

SVETLANA KOJIĆ, student (26)
Po Momu Kaporu trebalo bi nazvati jednu ulicu. Ne znam da li je već neko podneo takvu inicijativu, ali Kapor stvarno zaslužuje svoju ulicu. Beograd bi trebalo da mu se oduži zato što je ostavio veliki pečat u kulturi.

LIDIJA VASILJEVIĆ, psihoterapeut (38)
Verujem da je Roza Luksemburg - zaboravljena. U Beogradu generalno postoji malo ulica sa imenima slavnih žena. Roza Luksemburg je levičarka koja je dosta učinila za rodnu ravnopravnost. Mislim da bi bilo u redu odužiti joj se.

OGNJEN ŠESTIĆ, menadžer (34)
Mislim da prva Zvezdina zvezda Rajko Mitić zaslužuje da dobije ulicu u prestonici. Inače, sportska smo nacija, ali malo pokojnih sportista ima svoje table na početku saobraćajnica. Za njih barem nije važno vreme ni ideologija.

http://www.novosti.rs/code/navigate...kword_add=imena ulica, ulica patrijarha pavla
 
Михаило":1eaj7t1k je napisao(la):
Juče je izvršeno još jedno naguravanje... Još 3 komada... :gobb:
Baš tako, što znači da će zadnji raspon biti povezan u drugoj polovini juna.:kk:
U najvećem broju napisa o mostu naši "novinari" lociraju ovaj događaj za početak jeseni, dakle omanuše celo jedno godišnje doba...Čak kažu da će "kačenje " kablova početi u avgustu ne kapirajući da se prvo mora spojiti zadnji raspon! :notok:
Sistem je da je neko ranije "bio neprecizan" a ovi ostali samo prepisuju, prepisuju...Pišu o nečemu što ih zapravo neinteresuje a verovatno i smara. A kakve je nekad npr. Politika imala novinare (recimo Č. Lakić je više znao o železnici nego svi zaposleni u JŽ)
Beobuild spašava stvar i zato hvala :kk:
 
11 April 2010 10:55:43
Archangel":2621an2z je napisao(la):
Izvršeno je još jedno naguravanje juče :) Cenim da je potrebno još jedno pa da konstrukcija dođe do poslednjeg pomoćnog stuba u čukaričkom rukavcu :) Pošto je veći razmak između pilona i tog stuba nego između poslednja dva pomoćna stuba, cenim da je potrebno izvršiti još 4, 5 naguravanja (ne znam da li stalno naguravaju kaddostignu 18 metara li malovariraju sa tom dužinom). U prevodu: cenim da će gornja konstrukcija "stići" do pilona do kraja juna meseca :). Uostalom, ne treba žuriti, ionako neće ničeg biti da se nastavi na tu konstrukciju sa čukaričke strane u skorije vreme xD
:lol:
 
Vrh