Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

"Užički koridor" je moje ime koje koristim još od prve strane, a nije državni naziv te deonice.

Granični prelaz je u B.Bašti, a Obilaznicu i tunel Kadinjača će koristiti i oni nizvodno na Drini.

IMG-20210922-105132.png
 
Od Mokre Gore do Bajine Bašte, i istočno ka Mačkatu je jako loš put. Nadam se da nisu digli ruke od sređivanja i da čekaju autoput.
 
Ne razumem zasto si na toj karti markirao put Bajina Basta Perucac? Da granicni prelaz je u Bajinoj basti na samom izlazu ka Peruccu. Nizvodno je na drugu stranu, Perucac je uzvodno od Bajine Baste...
Cheyene put Kaludjerske Bare-Bajina Basta je odlican, a Kremna Kaludjerske bare malo losiji.
 
Mislim da svi znaju da je Perućac pored jezera hidroelektrane, koje je i turistička destinacija i da gravitira (pored B.Bašte) većem gradu Užicu. Sa druge strane Užice, pa uskoro i Čačak, moći će da koriste budući "Užički koridor" da dodju na Drinu i jezero Perućac.
Zato je on na gornjoj karti na jednom kraju tog koridora, a petlja Zlakusa/Potpeć na drugom kraju.
 
Iskreno slabo sam izgleda pazio izgleda na casu :) ili slabije poznajem taj region pa jednostavno ne mogu da shvatim.
Poslusao sam Draganov savet i prosao sam ispocetka prethodne strane i video ali mi nije jasna sledeca situacija.

Kada(i ako) se izgrade i autoput Pozega BiH i ovaj put do BB kako ce se stizati do Terazija u Uzicu ako neko dolazi iz pravca Cacka na primer?
Tj koje iskljucenje sa Autoputa ce najverovatnije koristiti i kuda bi se tacno islo. Izvinite sto pitam treci put ali jednostavno slabije pratim jer vi ocigledno dosta bolje poznajete taj deo.
 
Pa ili ces od Mackata ici skroz dole do Uzica pa se kroz centar popeti gore na Terazije, ili ces otici na obilaznicu prema Kadinjaci pa na ukrstanju sadasnjeg puta UE - BB, nekih 4 km od dubokog potoka okrenuti ka Uzicu i Terazijama. Mislim da ce biti mala razlika u kilometrazi. A mozda ces izaci i u Zlakusi ili gde je poslednja petlja pa kroz Sevojno i kuda sada ides.
 
Most u B.Bašti je budžetiran za rekonstrukciju sa 15mil u 2022. i čak 213mil u 2023.

IMG-20211129-134611.png
 
Па с обзиром да изгледа као да је изашао из другог светског рата, не чуди ме. Обједињени гранични прелаз је асфалтиран , објекти су готови. Када ће га пустити у функцију видећемо!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902558#p902558:xuwdnkjn je napisao(la):
vradovic » Pet Nov 26, 2021 10:36 pm[/url]":xuwdnkjn]Iskreno slabo sam izgleda pazio izgleda na casu :) ili slabije poznajem taj region pa jednostavno ne mogu da shvatim.
Poslusao sam Draganov savet i prosao sam ispocetka prethodne strane i video ali mi nije jasna sledeca situacija.

Kada(i ako) se izgrade i autoput Pozega BiH i ovaj put do BB kako ce se stizati do Terazija u Uzicu ako neko dolazi iz pravca Cacka na primer?
Tj koje iskljucenje sa Autoputa ce najverovatnije koristiti i kuda bi se tacno islo. Izvinite sto pitam treci put ali jednostavno slabije pratim jer vi ocigledno dosta bolje poznajete taj deo.
Ne boj se ništa. Dok stigne put do Mačkata, dok se napravi petlja u Zlakusi i otvori obilaznica, nećemo sigurno voziti ove sa točkovima, već ćemo biti u nekoj sada sf priči, pa ćemo leteti. Obećao čovek ima nekoliko godina, već.
 
На молбу пријатеља сам сазнао шта се дешава са путем од Митровца ка Мокрој Гори, рађено је проширивање од Секулића ка Мокрој гори, такође и пропусти али снег их је предухитрио, не верујем да ће ове године моћи асфалтирати! Како год ипак су радили на том делу! Како је овде сада -5 и 25цм снега не верујем да ће се моћи било шта пре пролећа!
 
Данас сам ишао од ББ до Ужица преко Кадињаче између 16.30 и 18.30. Поред катастрофалног стања пута, изненадио ме велики интезитет саобраћаја. Много шлепера. Не знам да ли ће икада урадити тунел и исправити силне кривине са обе стране али је прека потреба. Срећа те је снег окопнио, иначе би био потпуни хаос!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904301#p904301:myogti2s je napisao(la):
Алтаир » Sre Dec 01, 2021 10:46 pm[/url]":myogti2s]. Не знам да ли ће икада урадити тунел и исправити силне кривине . .
Radovi na tunelu i obilaznici počinju u 2.kvartalu 2022. . . po mojoj prognozi. ;)
 
" . . Početak građevinskih radova na ovom projektu krenuće na proleće sledeće godine. . .

Tunel “Kadinjača” označen je kao projekat od nacionalnog interesa za koji je novac obezbeđen, a radove na njemu izvodiće kompanija “Power China”. Za realizaciju ovog projekta neophodno je eksproprisati 17,26 hektara zemljišta na području Bajine Bašte, odnosno 8 hektara koje pripada Gradu Užicu. . "

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija/vi ... eo-2070715
 
Ајде да стварно вреди 60 мил е. Не капирам због чега је потребно 3 године? Тунел те дужине се копа за годину, највише годину и по. Толико времена треба и за све насипе и мостове. Али ајде нека буде и 2025 и то је боље од садашњег пута!
 
Kada bude potpisan i ugovor sa kinezima videćemo koji su rokovi, a viidećemo da li će raditi i po ovom projektu u kojem su dve cevi, glavna i evakuaciona sa putem 3m za hitnu pomoć i ostalo.

Ima i 6 mostova: 362m, 61m, 180m, 181m, 141m i 60m. što je ukupno 985m, skoro 1km.

IMG-20210926-091555.png
 
Ispariće sve te ideje na proleće.
Možda bude nekog pompeznog otvaranja radova, pretpostavljam ko bi mogao zakopati i prvi budak, ali od radova, slabo će šta biti uskoro. Već viđano, zar ne?
A tom što će zkopati prvi budak, nikako ne smemo dozvoliti i da zakuca poslednji ekser. A nije daleko.
 
Ajde bre da damo sansu, bice nego sta, verovacemo i citati najave pred svake izbore i biti stav- da je svaki pomak dobar pa koliko god se lagalo o realno ispunjenom planu na svakom projektu, ali sad ce biti sve po dogovoru.

Evo nek mi presedne sendvič, mislimo svojom glavom i ignorisemo ostalo, a misljena samo da je gradnja u planu i da je ovo realan projekat koji ce se zavrsiti u realnom roku.

I da je sreće da zaista bude prioritet jer sadasnji put za BB je budiboganama
 
S obzirom da je PowerChina izvođač, verovatno će ozbiljniji radovi da krenu sa završetkom/krajem radova na BG obilaznici, postepeno će da sele mehanizaciju.
 
Da li misliš na kraj dela obilaznice do Bubanj potoka? Bilo je priče da se spremaju da potpišu ugovor i odmah nastave obilaznicu do PA.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906863#p906863:33f0zzh0 je napisao(la):
branik » Pet Dec 10, 2021 4:09 am[/url]":33f0zzh0]Ispariće sve te ideje na proleće. . . Već viđano, zar ne?
Evo da odgovorim na pitanje : nije "već viđano", jer sada ovo nisu ideje opština UE i BB, već je državni projekat za koji su obezbedjena sredstva, pa je potpisan Sporazum sa kinezima o izgradnji.

https://zoomue.rs/potpisan-sporazum-o-p ... ica-video/
 
Bio je to i ranije državni projekat, pa evo dokle se stiglo, i sa obilaznicom i sa tunelom.
Da je obilaznica inala ikakve veze sa gradom Užicw, be bi sigurno tuda išla, jer planirana trasa samo delimično pomaže Užicu. Da je prebačena na severnu stranu grada, rešila bi ujedno obilaznicu još dva pravca koji ulaze u grad. Bila bi nešto duža, ali mnogo jeftinija jer bi se izbegao onaj sumanuti most. Ali, tako je kad se politika pita a ne saobraćajna i građevinaka struka. Nikakva studija opravdanostivi izvodljivosti nije prethodila. Duga je to priča, a da sam u pravu, videće se vwć polovinom leta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=906918#p906918:1o3nvzvf je napisao(la):
ĆoRaVa_SoVa » Pet Dec 10, 2021 12:22 pm[/url]":1o3nvzvf]Da li misliš na kraj dela obilaznice do Bubanj potoka? Bilo je priče da se spremaju da potpišu ugovor i odmah nastave obilaznicu do PA.

Priča je jedno, a praksa drugo. Za sad je ovo jedini ugovor, ali sve je moguće.
 
Da, još nije potpisan ugovor za "sektor C" do Pančeva, ali će biti kada završe do Bubanj potoka. Gradiće konzorcijum “Pauer Čajna” i “Azvirta”.

Odavno se o tome pregovara uz prisustvo ambasadorke Čen Bo, koja je garant tog posla, kao i "Okvirnog sporazuma" gde su tunel Kadinjača i obilaznica oko Užica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907331#p907331:30a6qep4 je napisao(la):
dragan » Ned Dec 12, 2021 6:10 am[/url]":30a6qep4]Da, još nije potpisan ugovor za "sektor C" do Pančeva, ali će biti kada završe do Bubanj potoka. Gradiće konzorcijum “Pauer Čajna” i “Azvirta”.

Odavno se o tome pregovara uz prisustvo ambasadorke Čen Bo, koja je garant tog posla, kao i "Okvirnog sporazuma" gde su tunel Kadinjača i obilaznica oko Užica.

Pozdrav dragane.

Molim te pojasni kako ambasador jedne države može biti garant posla, ali i okvirnog sporazuma?
 
Vrh