Ne možemo da napišemo da ima radova kada ih nema, osim da lažemo. Evo ovako detaljnije.
Na putu od nadvožnjaka u Buaru, koji je urađen pre 20 godina, do groblja u Sinjevcu, nema radova, niti ih je bilo u ovoj godini. Dužina te deonice je oko 1000m.
Ispod groblja u Sinjevcu se nalaze dva kamiona, jedan bager od firme Morava iz Ča. Pored njih se nalaze jedan buldožer i mašina za bušenje rupa za miniranje, nikakva mašina za bušenje šipova..
Tu se nalaze i dva kontejnera sa sve jarbolima i zastavama. To je pozicija gde se obično snimaju i koji se ovde vrti kada se priča o pobijanju šipova. Tu se vidi sa gornje i donje strane desetak šipova, koji se nalaze van trase puta. Obojeni su u crveno. Trenutno se ni jedan više šip ne radi i nema govora, kako je ovde napisano, o šipovima za most.
Odatle, do mesta gde se bi trebao da se radi most preko Djetinje, put je očišćen od odrona koji je bio godinama, kao i posečena stabla sa gornje strane trase.
Na mestu, gde bi se sada trebalo raditi, je iskopano oko 30 metara. Na toj poziciji se gotovo i ne radi. Samo ovu poziciju, koja je planirana da se završi do 1. avgusta, ne može biti gotova do kraja godine.
Na putu od nadvožnjaka u Buaru, koji je urađen pre 20 godina, do groblja u Sinjevcu, nema radova, niti ih je bilo u ovoj godini. Dužina te deonice je oko 1000m.
Ispod groblja u Sinjevcu se nalaze dva kamiona, jedan bager od firme Morava iz Ča. Pored njih se nalaze jedan buldožer i mašina za bušenje rupa za miniranje, nikakva mašina za bušenje šipova..
Tu se nalaze i dva kontejnera sa sve jarbolima i zastavama. To je pozicija gde se obično snimaju i koji se ovde vrti kada se priča o pobijanju šipova. Tu se vidi sa gornje i donje strane desetak šipova, koji se nalaze van trase puta. Obojeni su u crveno. Trenutno se ni jedan više šip ne radi i nema govora, kako je ovde napisano, o šipovima za most.
Odatle, do mesta gde se bi trebao da se radi most preko Djetinje, put je očišćen od odrona koji je bio godinama, kao i posečena stabla sa gornje strane trase.
Na mestu, gde bi se sada trebalo raditi, je iskopano oko 30 metara. Na toj poziciji se gotovo i ne radi. Samo ovu poziciju, koja je planirana da se završi do 1. avgusta, ne može biti gotova do kraja godine.