Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

Da u pravu si. Mada će da traje godinama. No zašto ne pričati i o ovome što sam naveo?
Mislim da je od važnosti da se projekti brže realizuju.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Pošto smo svi za to da se ovi "projekti brže realizuju", onda bi trebalo da se

i Mi malo angažujemo tako što ćemo da se redovno raspitujemo kod svih

nadležnih organa, pa i upućujemo medije da i oni prate realizaciju projekata.
 
Cena tunela poluprofila autoputa košta 15-ak milona EUR.
Kaže Miroslav Birdjanin tadasnji glavni inzenjer Zavoda za projektovanje Instituta za puteve Beograd za Politiku 2006-te godine.



Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672734#p672734:m4e9aet5 je napisao(la):
drvopro » Sre Okt 23, 2019 12:47 pm[/url]":m4e9aet5]Užice mora što pre da se reši. Ulazak u Užice je jako loš iz smera od Bajine Bašte. Postoji jedna uska strma jednosmerna ukica Bosanska se zove valjda i tuda kamioni jako teško prolaze.
I dobro je da se radi na tome.
Ne može put Ruma Šabac biti preči kao ni ap do Zrenjanina.
Ili da se svi presele u ravnice?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Bosanska je prečica i obična gradska jednosmerna ulica i nije predviđena za kamione iznad 3,5t. Ulazak i izlazak iz grada ide Ulicom Radničkog bataljona, koja je ujedno put 28.
Tunel na Zabučju je apsurd, ako će se a - put samo malo dalje primaći Zlatiborskom, odmah iza Bele Zemlje, a negde oko Eko pumpe u Mačkatu i ukrstiti.
I još nešto, ta deonica ka BiH zavisi od turskih para, a one od opstanka Erdogana. A on svakako neće dati pare dok mi ne dovučemo ap na Pešter, a to teško može pre 2030. Tek onda njegova ideja povezivanja Sarajeva i Sandžaka dobija smisao. Dotle ćemo i Šiptare povezati preko Merdara. A sve će to otplaćivati i sinovi mojih sinova. Ako dotle ne izumremo, pa se Bliskoistočani slobodno razmile.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672927#p672927:32ht143t je napisao(la):
branik » 24 Okt 2019 12:29 am[/url]":32ht143t] . . . deonica ka BiH zavisi od turskih para, a one od opstanka Erdogana. . .
Sve što se gradi u Srbiji zavisi samo od Nas, pa tako i AP prema BiH.
Ako je to državni prioritet (a baš i nije), možemo da angažujemo kineze.

Ovde je samo važna deonica AP "Požega - Užice" i država mora da je izgradi
sa turcima kao Prvu deonicu SA- BG ili sa nekim drugim investitorom, a može
i sama da raspiše tender i uzme kredit i za taj AP, kao i za Obilaznicu i tunel.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672927#p672927:24npmno8 je napisao(la):
branik » 24 Okt 2019 12:29 am[/url]":24npmno8]Tunel na Zabučju je apsurd, ako će se a - put samo malo dalje primaći Zlatiborskom,
odmah iza Bele Zemlje, a negde oko Eko pumpe u Mačkatu i ukrstiti. . .
Tunel "Zabučje" je ustvari deo Obilaznice, tj. najkraća veza prema Kadinjači.
A, ta predložena zaobilazna trasa preko Bele Zemlje bi bila duža oko 10km.
viewtopic.php?p=672630#p672630
 
Utoliko pre, što je deo obilaznice je besmisleno, jer samo povećava ukupnu cenu i odlaže ionako neizvesnu realizacju. Značaj te saobraćajnice je ipak lokalni ili bar regionalni, a tako će cena otići u nebo, na više desetina miliona e. Dva vrlo skupa objekta na 1,5km puta bi bila tu. Ostalo je sitno.
Ttrebalo bi da se svim silama insistira na Kadinjači i tunelu. Ostalo ne verujem da će se graditi u dogledno vreme. Prvo ap, pa maštajmo o vezi sa njim. Prvo skoči, pa reci hop!
 
Da, cena će biti par desetina miliona evra, jer biće tu i most preko reke. :)
Posle raskrsnice "Surduk" će se graditi most koji neće biti baš tako mali.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-yzoeuju58E[/youtube]

Ko šta veruje, to je lična stvar, mene interesuje sprovodjenje projekata i
zato ću da kontaktiram neke medije (nap. TV Lav) da traže od nadležnih
Izveštaj šta se radi, dokle se stiglo i koji su rokovi za planove i projekte.
 
Napisah ranije da bi most bio sa jednim lučnim rasponom od oko 250m, na visini od oko 100-150m.
Lokalne firme i organizacije sa tim nemaju nikakve veze. Užice razvoj je gradska firma, poput nekakve direkcije koja se bavi lokalnim komunalnim poslovima. Treutno asfaltiraju seoske puteve, namičući one glasove koje su pogubili razvaljivanjem i beskonačnim raskopavanjem grada. Ni jedan lokalni medij neće se ozbiljno i kritički baviti tom temom, jer zavise od tih koje bi trebalo da rešetaju. Možda jedino neki nezavisni internet istraživač. A i nema ni smisla, jer ovde svi znaju da od toga neće u skorije vreme biti ništa. Prava adresa su svakako, Putevi Srbije, jer to i jesu državni projekti.
 
Promaklo mi je to pisanje o dimenzijama mosta, a Užice Razvoj bar znaju
ili bi trebalo da znaju šta se planira i dokle se stiglo sa planovima u Užicu.

Primarno je da se što pre urade kvalitetni projekti kako bi moglo da se
konkuriše za finansiranje od strane države, tj. sledeće vlade 2020-23g.
 
Ta je priča prvi put poslužila za neke izbore u drugoj polovini devedesetih, kada je SM izgubio Užice, a SPS kadar Zoran Vujović izgubivši mesto gradonačelnika, postao ministar saobraćaja. Nešto dana rada buldozera i koji kubik betona, napravili su za kratko vreme to što se vidi u tom videu TV "Lav".
Nakon 2000. aktuelizuje se priča na kratko, da bi opet zamrla. Tada je trasa samo raskresana, jer je opet zarasla. Oko 2007.ponovo se pokreće i radi, tako što Putevi Užice kopaju i miniraju kameni zid sa leve strane puta ka Zlatiboru, a sa desne strane
 
Taj video je postavljen polovinom decembra 2017.god, a pošto je

u njemu rečeno da projekte radi Institut za puteve, upravo sam

njima poslao mejl sa pitanjem u vezi Obilaznice i tunela Kadinjača.
 
Ta je priča prvi put poslužila za neke izbore u drugoj polovini devedesetih, kada je SM izgubio Užice, a SPS kadar Zoran Vujović izgubivši mesto gradonačelnika, postao ministar saobraćaja. Nešto dana rada buldozera i koji kubik betona, i napravili su za kratko vreme to što se vidi u tom videu TV "Lav".
Nakon 2000. aktuelizuje se priča na kratko, da bi opet zamrla. Tada je trasa samo raskresana, jer je opet zarasla. Oko 2007.ponovo se pokreće i radi, tako što Putevi Užice kopaju i miniraju kameni zid sa leve strane puta ka Zlatiboru, a sa desne strane, ispod puta uređuju prostor za raskrsnicu i temelje mosta. Tada su Putevi pravili drugu traku ka NS i ap u Preševskoj dolini, pa im je trebao kvalitetan kamen, tako da je to više bilo na njihovu inicijativu. Od tada se ponovo ništa nje događalo. Trasa je opet zarasla, osim onog delaka putu za BB koji lokalci koriste kao put do kuća.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672971#p672971:3fyxr7ph je napisao(la):
branik » 24 Okt 2019 09:15 am[/url]":3fyxr7ph] pa im je trebao kvalitetan kamen, tako da je to više bilo na njihovu inicijativu. .
Trebaće taj kamen i za AP "Požega - Užice", pa eto još jedan razlog. ;)

A, šta je bilo ranije meni nije bitno, već šta može da bude u budućnosti.
 
Vidiš, to kako je bilo, u velikoj meri pokazuje kako će biti. Veliko iskustvo imam sa tim. A kuda je trasiran put, kamena će biti na pretek. Jedan deo je kraški, drugi verovatno magmatski i jedan ravničarski.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672975#p672975:1qgpl8py je napisao(la):
branik » 24 Okt 2019 09:29 am[/url]":1qgpl8py]Vidiš, to kako je bilo, u velikoj meri pokazuje kako će biti. .
Predhodih desetak godina nije bilo finansijskih mogućnosti, a
sada je ipak druga situacija i može da se obezbedi kreditiranje.

Naravno, sve zavisi od tzv. "političke volje", pa zato lobirajmo. ;)
 
U kojoj li Srbiji ti živiš? Ova moja je već žestoko zadužena, više desetina mld. U mom kraju se kaže da jedemo na klasu. Ono što nemamo. Nova samo produbljuju rupu u kojoj smo. Besmisleno je zato ulagati velike pare u nešto što će značiti jednoj maloj regiji i sve manjem broju ljudi.
Gledam ti postove po drugim temama. Isuviše veruješ u bajke, ili izvršavaš zadatak. Ako je to drugo, loše ti ide, ali mogu da razumem, a ako je prvo, preskoči poneki Dnevnik 2. Zdravije je!
Lepo je što si pokrenuo temu, jer se za sva dana nakupilo poprilično postova i uključio niz kvalitetnih forumaša.
Povoljan kineski ili turski kredit na kraju i ne ispadne tako povoljan ako se realizuje tako što rade njihove firme, koje ovde još budu oslobođene poreza. Pišeš kao da nas to ništa ne košta. Slično je razmišljao moj mali sin kad mu kažem da nemamo para, a on me pita što ne odemo na bankomat.
U ovakvu raspravu se dalje neću uključivati kada se priča nerealno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672315#p672315:1xc3i897 je napisao(la):
drvopro » Uto Okt 22, 2019 12:27 pm[/url]":1xc3i897]@branik Onda u startu lokacijski uslovi nemaju veze sa terenom. Niti je to Dub, a ne znam ni gde su Dubci. Znam da na užičkoj strani postoji Volujac a na bajinobaštanskoj Zaglavak.
Merio sam od Malog Zvornika 97km+707m i meni ispada da je tačka ovde

file.php
Pogledaj vizuelizaciju još jednom koju je na početku, na 1. strani dragan postavio. Videćeš da posle jednog većeg mosta (u smeru ka BB) gde stari put pravi ukosnicu i iz doline kreće u brdo, nastavlja još neko vreme desno i iznad od postojećeg i konačno se sa njim spaja u Zaglavku, nazovimo ga, centru sela.
Mesto Dupci je na kraju volujačke doline, sa užičke strane i to je tačka razdvajanja stare i nove trase. Tačno tu stari put ide levo i počinje da se penje uz Kadinjaču, a novi nastavalja pravo dolinicom potoka koji deli Kadinjaču i obronke Jelove gore.
Dub je dalje ka Bašti, posle Zlodola, gde se nalazi raskrsnica puteva za BB preko Nikolića brdo i tunela (levo, uzbrdo) i puta koji će desno ka Rogačici i Podrinju.
Taj put niz Drinu je prilično loš, izlomljen, sa klizištima, nedovoljno širok za jači kamionski i autobuski saobraćaj. Takav kakav je nije u stanju da postane deo nekog značajnijeg koridora. Saobraćaj na njemu je trenutno simboličan.
Na tvojoj slici obeležio sam mesto gde tunel ka Bašti izlazi. Ko se seća trase, na starom putu, iznad tog mesta, nalazi se česma i grupa kuća tik ispod puta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672987#p672987:bkq5pwod je napisao(la):
branik » 24 Okt 2019 10:02 am[/url]":bkq5pwod]U kojoj li Srbiji ti živiš? Ova moja je već žestoko zadužena, više desetina mld.
Dakle, nisi izdražao, već si krenuo u političarenje - to baš nisam očekivao.
Ovde nije tema o meni, ali tebi treba "politički protivnik", pa ga izmišljaš.
Ali, nemem nameru da ti odgovaram na te sumanute optužbe i stavove.

Ja ću da se držim ove teme i da pratim šta se sve radi na realizaciji, a
kukumakanje i zapomaganje ostavljam onima koji samo mrače temu.
 
Свима нам је јасно колико је тај тунел био потребан још пре 50 година. Хајде да вдимо када ће почети радови и које године? Да видимо када ће бити завршени радови? Шта ће стварно бити сређено и на који начин од стране ББ и од стране УЕ? Да ли ће бити ново поскупљење или ће се зауставити на садашњој цифри?
 
@branik Ukapirao sam posle odakle deonica i gde je planiran tunel.
Dodao bih da bi trebalo malo ispraviti put od Volujca ka Uzicu verovatno ce da ide drugim stranom od one raskrsnice.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Pitao sam Puteve Srbije o planu izgradnje ovog tunela.
Ako bude nekih informacija, napisaću ovde.
 
Ево још једне идеје о којој вреди размислити. Када једног дана прође АП од Пожеге ка Котроману, за ББ би било одлично да се направи тунел испод Калуђерских бара. За мање од 15 мин. би се излазили на Ап. По слободној процени тунел би био око 6 км. Нацртао сам како би то отприлике изгледало. Знам да је на дугом штапу, али ББ су потребни тунели за бољу повезаност! Па једном када крене изградња АП-а, не би било лоше и ово почети:::
 
Vrh