Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

Bravo prostorni. Dakle može se zaključiti da je investicija neophodna i prioritetna?
Ok, jasno mi je da ima jos losih puteva ali mi se čini da na ovom delu na par serpentina sleper tesko može da skrene bez neke gimnastike. Deonica jeste kratka ali je zaj****. Mimoilazenje kamiona i autobusa jako jako otežano.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672549#p672549:6bypctlu je napisao(la):
drvopro » Uto Okt 22, 2019 9:52 pm[/url]":6bypctlu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672548#p672548:6bypctlu je napisao(la):
branik » Uto Okt 22, 2019 9:47 pm[/url]":6bypctlu]A šta će da se vozi tamo?
Stvarno to pitaš?
Građa, gomila drvne građe, st***, nemam pojma. Zar je to bitno šta će? Btno je da ne može.
A jel pitaš za Kelebiju šta će da se vozi tamo?
Stvarno pitam, zaista. Tamo nema nikakve privredne aktivnosti, nema ni mbogo naroda, a još manje puteva za dalje. Oduvek je stanovništvo bilo okrenuto BB i Srbiji. I bolji most bi više značio onima sa leve strane, ali to je već druga tema. Ko iz Bašte nema rodbinske veze tamo, u Skelane svakako odlazi po gorivo samo, mada se i ta razlika u ceni polako topi.
 
Da ponovimo gradivo o saobraćaju, pa da počnem od AP "Požega - Užice" :

Za AP od Požеgе do Kotromana se radi projеktno-tеhnička dokumеntacija
za koju sе očеkujе da budе završеna idućе 2020. godinе.
Počеtak radova na toj dеonici možе da sе očеkujе u 2021. godini.

Ovde je bitna deonica Požega - "Užice Jug" (denivelisana raskrsnica)
od koje počinje Obilaznica koja ima tunel 1.300m do petlje "Surduk".
Dalje se ona nastavlja prema tunelu "Kadinjača" sa pristupnim putem.

Od te petlje/raskrsnice "Surduk" na Obilaznici ide put prema Centru.
Na Prostornom planu je strelicom obeležen položaj "Užice Jug" na AP.
Inače, Vlada je odlučila da se gradi novi most na Drini, pa neka grade.
 
Ako je raskrsnica "Jug" u zoni sela Ljubanje, i ako će se odatle kopati dugačak tunel do Surduka da bi se uključilo na obilaznicu, besmisleno je, jer će ap, samo kilometar dva kasnije svakako preseći put ka Zlatiboru na neuporedivo većem prostoru - kraška visoravan, pa tih nekoliko km više ne bi opravdavalo toliko ulaganje.
 
Ovo je približan položaj tunela, valda u reonu Zabučje. . . ili ispod tog brda.
 
Ajoj i tu ide tunel, tek sada videh. U pravu je branik, to je prevelika investicija. Mislim da ipak taj deo obilaznice nece praviti vec ce se ici od petlje Mackat do petlje surduk pa levo ka tunelu Kadinjaca.
Mislim da Dragane previse ocekujes od kineza. Oni su ovde sa kreditima zastupljeni vec 7-8 godina i sta smo mi povukli za to vreme? Kredit za prugu od Novog Sada do Subotice, kredit za deonice Surcin Ljig i Cacak Pozega, kao i kredit za obilaznicu ili je to od Azerbejdzanaca? Takodje realizovan je i kredit za kineski most Zemun-Borca. Kao sto vidis uglavnom goruce stvari. Od ovoga je prece Fruskogorski koridor, Ruma-Loznica, mozda i AP Beograd-Zrenjanin, nastavak obilaznice Bubanj potok -Pancevo. Kao sto vidis ne zaduzujeno se tako lako kod kineza niti za ovakve projekte, toliko je precih stvari da ja ovo ne vidim osim tunela ispod Kadinjace nekim cudom pre 2030. uopste u nekoj prici.
Most bratoljub su napravili izmedju BB i Ljubovije i sa bosanske strane nece da izgrade ni pristupni put, tako da i od novog mosta preko Drine nema nista, jer ne postoji politicka volja sa druge strane i nece je biti dok je Bakira
 
Nema šta "ja da očekujem od kineza" u vezi kredita, tu je stvar bar jasna.
Mi im ponudimo posao i oni nam odobre kredit, to bar nije neki problem.

AP "Požega - Užice" i dalje će da grade i finansiraju turci, a za Obilaznicu
još nije rešeno, jer nije završen nedostajući deo projekta koji se sada radi.

Inače, za sada je u Prostornom planu ova opcija sa tunelom kod Zabučja.
Zašto je odabrana baš ta varijanta, morao bi da se pita neko od nadležnih.
 
Pa odabrana je ta varijanta jer nema druge. Ceo taj deo od Mackata do Sevojna je ogroman kameni zid. Jedino je tunel bio resenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672651#p672651:19y00jel je napisao(la):
prostorni planer » 23 Okt 2019 09:26 am[/url]":19y00jel] Mislim da ipak taj deo obilaznice nece praviti vec ce se ici
od petlje Mackat do petlje surduk pa levo ka tunelu Kadinjaca.
Ovde si predložio drugu varijantu, pa sam zato to rekao.

Link za sat-konfiguraciju terena : https://earth.app.goo.gl/E99Twz
 
Apropo mosta na Drini. Evo čujem da ni most Ljubovija Bratunac još uvek nije pušten u saobraćaj.
Godine su prošle od izgradnje.
Nerazumno je graditi sledeći most.
A višestruko će da košta više od rekonstrukcije starog. I da čami zatvoren.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Užice mora što pre da se reši. Ulazak u Užice je jako loš iz smera od Bajine Bašte. Postoji jedna uska strma jednosmerna ukica Bosanska se zove valjda i tuda kamioni jako teško prolaze.
I dobro je da se radi na tome.
Ne može put Ruma Šabac biti preči kao ni ap do Zrenjanina.
Ili da se svi presele u ravnice?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Taj most nije neki strateški ili kapitalni objekat ni za Srbiju, ni za R.Srpsku.

Kada prvo naprave "mostove u glavama" i regulišu granični promet kao
sav normalan Svet, tek onda mogu da izgrade i ovaj most, ako baš hoće.
 
Pitah, juče, izdati su lokacijski uslovi, šta se radi dalje?
 
U prvom postu piše da su izdati Lokacijski uslovi, a

pitaj Njih šta su Oni uradili dalje u vezi dokumentacije.
 
Ok, video sam da je zahtev za lokacijske uslove podneli Putevi Srbije.
Oni su i investitori?

Ovo je iz Lokacijskih uslova:
VIII Саставни део ових локацијских услова је Идејно решење за изградњу тунела испод превоја Кадињача на ДП IБ реда бр.28, деоница Дуб-Дубци, израђено од стране „Института за путеве“ад, из Београда, Булевар Пека Дапчевића бр.45.

IX Ови Локацијски услови важе две године од дана издавања.

X Инвеститор је дужан да, уз захтев за издавање грађевинске дозволе, поднесе Пројекат за грађевинску дозволу са техничком контролом урађен у складу са чланом 118а. и 129. Закона, доказ о одговарајућем праву на земљишту или објекту у складу са чланом 135. Закона и Извештај ревизионе комисије, у складу са чланом 131. и 135. став. 13. овог Закона.

XI Одговорни пројектант дужан је да идејни пројекат, пројекат за грађевинску дозволу и пројекат за извођење уради у складу са правилима грађења и свим осталим условима садржаним у локацијским условима.

XII Пре подношења захтева за пријаву радова, потребно је од министарства надлежног за послове заштите животне средине прибавити сагласност на студију о процени утицаја на животну средину.
 
Verovatno su "Putevi Srbije" investitor za tunel, a ako možeš pitaj u "Užice Razvoj" - Urbanizam
za situaciju oko tunela (rokovi i dokle se striglo), kao i za tih 5-6km pristupnog puta oko tunela.

Možeš da ih pitaš isto to i za Obilaznicu, kada se očekuje projekat za deo koji nije isprojektovan.
Autoput je u nadležnosti države, ali možda i o tome nešto znaju. . . i reci da ćeš redovno dolaziti. ;)
 
Pa nije mi to sad prioritet pa da se raspitujem :).
I nisam ja iz Užica al nema veze.
Neće ovo još dugo, ide neka revizisjka kontrola, pa eksproprijacija, pa projekat, investicije, izvođač, konkursi itd...
Ne znam kojim redom ali ovo ako bude do kraja 2024. napravljeno, biti ekstra.
 
Vezano za tunele. Mislim da smo imali interes da kupimo jednu automatsku mašinu za kopanje tunela, košta oko 50 miliona EUR, da se obuči jedna posada i da se kopaju tuneli...
Isto to važi i za automatsku mašinu za pruge, ako znate na šta mislim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672765#p672765:1baup18w je napisao(la):
drvopro » 23 Okt 2019 02:17 pm[/url]":1baup18w]Mislim da smo imali interes da kupimo . . .
Ko da kupi? . . za tričavih 50mil evra, sića. :)

Nema te firme kod nas koja bi to kupila.
 
Država. Putevi.
Pa moravski koridor cena prelazi 800 milki eur.
Baš me zanima koliko pojedinačno košta recimo neki tunel na A2.
Ili tunel na obilaznici.
Ili ovaj tunel.
Ako neko ima dobar podatak nek napiše.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ta makina kopa 20-30 metara dnevno cev prečnika 12 metara.
Mada ima raznih prečnika. Prave se posebno za svaki.
Mašina je potpuno automatizovana. A najbolje kopa kroz tvrde materijale.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672769#p672769:3j7c6yrz je napisao(la):
drvopro » 23 Okt 2019 02:32 pm[/url]":3j7c6yrz]Ako neko ima dobar podatak nek napiše.
Pitaj Puteve Srbije, a usput možeš da im predložiš i tu kupovinu.
 
Doduše mene više fascinira mašina voz za rekonstrukciju pruga.
Za jednu noć rekonstruiše 3-4km dužine. Suštinski nam je potrebnija.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
dragan":2cybtn7f je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672769#p672769 je napisao(la):
drvopro » 23 Okt 2019 02:32 pm[/url]":2cybtn7f]Ako neko ima dobar podatak nek napiše.
Pitaj Puteve Srbije, a usput možeš da im predložiš i tu kupovinu.
Ok. Nisi u tom fahu.
Ali eto ako neko poznaje materiju...

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ovde je tema nešto drugo, a ne priča o kupivini gradj.mašina.

Zato ko je "u fahu i poznaje materiju" može da pošalje poruku.
 
Vrh