Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

brada":q7seiorl je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672481#p672481 je napisao(la):
drvopro » Uto Okt 22, 2019 6:47 pm[/url]":q7seiorl]To se može reći za svaki put ili autoput.
Ali ne ide se na Zlatibor već ka Kotromanu odnosno Visegradu odnosno granici sa RS.
Delimično ce AP ići do kako vidim Mackata ili Bele Zemlje. Ali odatle ide novom trasom ka granici naravno proći će preko predela koje se zove planina Zlatibor ali ne ide do mesta Zlatibor.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Samo sam aludirao na jedan od prethodnih postova gdje je komentarisano da, parafraziram, ako ovako ostane onda ja ovaj autoput Užičanima nebitan da dođu do Zlatibora. Pa sam naveo razloge zašto mislim da nije opravdano približavati autoput Užicu ako bi to drastično povećalo cijenu autoputa (a sve su prilike da bi, zbog konfiguracije terena). Sasvim je normalna i uobičajena pojava da autoput bude udaljen od gradova 10-ak i više kilometara, naravno u tom slučaju je potrebno napraviti dobar pristupni put od grada do autoputa.
Ja sam to rekao.
Pa čemu autoput ako ne da spaja naselja?
Gradove?
A Zlatibor je top turistička destinacija u Srbiji svidelo se to kome ili ne. A Užice je jedan od top 20 gradova u Srbiji po broju stanovnika a moguće i u top 10 gradova po privrednoj aktivnosti opet bez ijednog uloženog evra iz stranih investicija. Kao i sedište Zlatiborskog okruga.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Moram i ovo da dodam. Bajina Bašta nema porodiliste. Najbliže je Užice pogađate preko Kadinjace. Brzom vožnjom po lepom letnjem danu put traje minumum 45 minuta. Po zimi i snegu? Nekad nemoguća misija.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
sve i da naprave autoput od Užica do Zlatibora, 90% ljudi neće htjeti da plaća putarinu radi 10-ak minuta brže vožnje :)

naravno da treba autoputevima povezati i užice i zlatibor, ali ne tako da sad krivudamo autoput da bi bio blizu i Užica i Zlatibora. neka prođe između njih, da se brže stiže do/iz Bg, Ns, Niša... a između Ue i Zlatibora može da se ide magistralnim putem.
 
Pa pogledaj kako prave A2 u Sremu na ravnom.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
I nisam ja rekao da ide ap do Zlatibora sada planiranom trasom koja ide ka RS. Već smatram da umesto prema Ivanjici i dalje ka CG ap treba da ide preko Zlatibora ka CG. Time se koristi planirana ruta turskog ap od Pozege do Mackata.
Jednim udarcem dve muve.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Nešto razmišljam kako štedljivo razmišlja svet koji zivi na potezu Subotica Ns Bg Srem Pomoravlje Niš kada se prica o gradnji ap.
Pa da nema ap Bg Niš put bi trajao pa bar 5-6 sati iako je sve ravno bez planina.
I tako 30 40 godina svakog dana od grada do grada kroz sela... Muka živa doci.
Probao jednom od Niša izdržao do Paracina. Probao iz Beograda izdržao do Markovca odnosno Svilajnca.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Onda se nismo razumjeli. Tu se slažem da je bolje da ide preko Zlatibora nego preko Ivanjice. Ali to je već druga tema.

Što se tiče mosta prema RS-u, definitivno u ovom trenutku nije potreban na tom mjestu. Srebrenica i okolina je veoma pasivan kraj, i teško da tu bilo kakav most ili čak i autoput mogu nešto bitnije da promijene. Mi u RS imamo problem da zadržimo ljude i u sredinama koje su manje pasivne, u sredinama koje su i prije bile većinski srpske, gdje ljudi već imaju svoje kuće, imanja, grobove... Ja ne vidim da će se neko odlučiti da dođe u taj kraj samo zato što će neko sutra otvoriti fabriku i ponuditi solidno plaćen posao. Drugo, u toj regiji ima dosta Bošnjaka povratnika koji su i ranije gravitirali ka Tuzli, a pogotovo sada nakon ovog rata je to još više izraženo. Mislim da u ovom trenutku ima prečih projekata za povezivanje Srbije i RS od ovog mosta.

Dalje, napravljen je most između Bratunca i Ljubovije, ali još nije otvoren jer to koči državna vlast u BiH. Tako da prije pravljenja svakog sljedećeg mosta treba osigurati uslove da se isti odmah pusti u saobraćaj, jer u suprotnom su to zarobljene pare - napravili smo most koji ne može da se koristi.
 
Most već postoji. Može da se rekonstruiše. Ko god kaže da je to skuplje od novog mosta očito ne govori istinu. To je mali most dužine 50ak metara sa dve uske trake ali po meni dovoljan za trenutni saobraćaj.
Ako bi recimo bilo potrebno komplet promeniti konstrukciju opet je jeftinije nego praviti novi.
A ja mislim da on nije toliko propao koliko možda nekom izgleda.
Treba obaviti elementarna iapitivanja čelične konstrukcije i doneti laku odluku šta sa mostom.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
I da, od mosta od Srebrnice ima bar 50km otprilike. Da ti nisi nešto pobrkao?
Ovde se govori o mostu Bajina Bašta Skelani.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Skelani su jedno skroz malo naselje. Govorio sam o Srebrenici jer je to prvo iole veće naseljeno mjesto u tom kraju, mada je i ona malešna. Ali generalno taj kraj je baš baš pasivan. Ne vidim potrebu za mostom između BB i Skelana, u smislu teretnog saobraćaja. Takav most bi možda imao smisla za neki širi, regionalni prostor, ali s obzirom da na strani RS-a tu nema ništa ni sada niti ima neke perspektive za budućnost... Zato sam govorio o Srebrenici, misleći na čitav taj kraj, a ne samo o Skelanima.
 
Nema "robnog saobraćaja" jer nije potpisan sporazum o tome. A most može da izdrži prelazak kamiona.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672548#p672548:f215pxlg je napisao(la):
branik » Uto Okt 22, 2019 9:47 pm[/url]":f215pxlg]A šta će da se vozi tamo?
Stvarno to pitaš?
Građa, gomila drvne građe, st***, nemam pojma. Zar je to bitno šta će? Btno je da ne može.
A jel pitaš za Kelebiju šta će da se vozi tamo?
 
Како повремено сипам гориво у Скеланима, одлично знам у каквом је стању мост. Мало бољи него у " Ко то тамо пева"! Једва се мимиођу два аута, цео мост је зарђао. Нови мост би добро дошао, свакодневно много људи из ББ сипа гориво у Скеланима. Тунел би тек добродшао. Као што неко рече инфраструктура у ББ је у очајном стању. Сад су средили улазну улицу из правца Рогачице ( Ваљева ), до раскрснице код аутобске станице. ББ је слепо црево у сваком погледу, а при томе има ХЕ Перућац и НП Тара, где се наравно сви боре да добију запослење. Као и по целој Србији млади рапидно напуштају ББ. Нажалост већина новца из поменуте две фирме одлази за Бг и то је највећи проблем ББ, следећи је инертност и малограђански дух. Ако направе у скорије време тунел пре свега, мало ће олакшати људима у ББ живот!
 
U boljem stanju je od onog kod Svilajnca sigurno. Ili recimo od onog u Ćupriji. Itd...
Rekoh, ispitati stanje konstrukcije, ako je ok, očistiti i zaštiti, verovatno treba dići asfalt; alternativa je brana HE dok se ne sredi, a to može za mesec dana.
Ako 50-orici ljudi treba da ofarbaju i zaštite Golden Gate Bridge za 5 godina, koliko treba 50-orici da srede ovaj most?
 
Вероватно месец дана, али ако може бољи је нови мост!. Мада за ББ и не значи много. Тунел на Кадињачи би много значио!
 
Bravo!
Al ne bi bila loša ni rekonstrukcija puta Rogacica Debelo Brdo do Pocute!

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Naravno debelo brdo je jako vazno. Ja iskreno nikada ne bih isao preko UE u BB, cak i kada izgrade auto put, jer 240 km preko Uzica, naspram 170 km preko Debelog brda, cine veliku razliku. Svakako do BB od BG idem 2.5 sata, ni auto putem ne bih mogao brze.
 
Da citiram sam sebe. Da li je potreban ovaj put? naravno da jeste!
Da li ima važnijih puteva u Srbiji koje treba rekonstruisati ili koji nisu izgrađeni od ovog? Mnogo.

Samo bi taj tunel koštao preko 10 miliona evra. Drugo, takav tunel bi morao da ima stalnu posadu koja bi se brinula o njemu, a to košta. Verovatno bi morali da naplaćuju putarinu.


Ako mene pitate ovo je čisto zamajavanje. Nažalost. Jednostavno nema para za sve.



[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672557#p672557:1ct34g1o je napisao(la):
drvopro » Tue Oct 22, 2019 8:57 pm[/url]":1ct34g1o]U boljem stanju je od onog kod Svilajnca sigurno. Ili recimo od onog u Ćupriji. Itd...

Onaj kod Svilajnca manje više ali onaj u Ćupriji je tragedija.
Danas sam išao iz Niša za Jagodinu, nešto kod Akva parka. Kako je taj deo Jagodine oko 5km od petlje, mislio sam da je pametno da se isključim u Ćupriji i odatle starim putem. Ali stari put ide preko starog mosta, gde je totalno zakrčenje i gde sam čekao nekih 15 minuta da pređem. Kad sam konačno prešao, kolone u oba pravca, a onda ispred Jagodine radovi, ogrebane obe trake puta jedno kilometar pre kružnog toka sa "Jovančom".
:bash:
Taj put je jedan od najopterećenijih u Srbiji a totalno ga niko ne pominje u razvojnim planovima, jer "tamo ima autoput". Ima, ali niko ne ide autoputem iz Ćuprije za Jagodinu.

...izvinite za skretanje sa teme, neću više, ali eto pogodilo se da sam baš danas bio.
:gobb:
 
Ne znam da li si išao preko Kadinjace. Verujem da verovatno nisi.
Taj put Cuprija Jagodina je prav. Nedovoljan jer ima sam po jednu traku u svakom smeru.
E ovaj preko Kadinjace je tako uzan sa jako oštrim serpentinama i desetinama krivina na bukvalno svakih 30 metara.
Zato ga i zovem asfaltiranim seoskim planinskim putem.
A ima oznaku IB reda. To je odmah iza autoputa po značaju.
Evo pogledaću sve puteve tog reda da se prisetim koji jexu kakvim stanju i da li ima takve cepove.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ne, takav čep nema nijedan put IB reda, ne znam kakav je put Ivanjica Sjenica iako sam jedne zime tuda prošao, al čini mi se da nema nešto slično kao Kadinjača. Na delu puta Valjevo Kosjerić ima loša deonca u klisuri kao i penjanje ali ni izdaleka tako loše kao preko Kadinjače.
Vidim i da je put Ivanjica Ušće IB reda, ne znam kakav je.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672586#p672586:1g6ruupi je napisao(la):
drvopro » Tue Oct 22, 2019 10:12 pm[/url]":1g6ruupi]Ne znam da li si išao preko Kadinjace. Verujem da verovatno nisi.

Jesam, naravno, mada ne skoro i nisam ja vozio. Vrlo lep kraj.

Nisam poredio put nego mostove (onaj Ćuprijski nema ni dve trake, širok je oko 5m)

… od ovih http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... IBreda.pdf
generalno ovaj 28 jeste najgori, koliko sam ja prošao.

Nego, mnogo je mali saobraćaj. Koliko bi se povećao otvaranjem novog puta, veliko je pitanje.
 
Povećao bi se značajno kada bi se rekontruisao put Ljubovija Mali Zvornik (mada ne znam da li je to već urađeno)? Eto iz tog kraja sam ali tim putem nisam išao punih 20 godina, izbegavam ga.
Vojvođani dosta koriste ovaj put ka Crnoj Gori, mogla bi i špedicija da ide ovuda ako dolazi iz Hrvatske, Semberije, Mačve. A pošto je uz granicu sa RS oživeo bi i međugranični saobraćaj.
 
Ivanjica- Usce je katastrofa, jako uzak put sa dosta krivina. Nesto kao Perucac Mitrovac po stanju kolovoza i sirini puta, samo bez tunela i nema takvu visinsku razliku. Jako los je put Ivanjica - Sjenica, slican je debelom brdu po kvalitetu asfalta narocito onaj los asfalt kao izmedju Pocute i debelog brda. Slican takav put je i Bor - Zagubuca preko Crnog vrha, ne znam kog je on reda ali je katastrofa asfalt. Sa velikim serpentinama i uzak Ljubovija - Pecka Osecina, takodje ne znam kog je reda. Put Ljubovija-Mali Zvornik ok, Loznica - Sabac u nastavku odlican, Bajina Basta - Ljubovija solidan do odlican
 
Vrh