Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

Možda je malo off, ali moram negde da napišem. Danas sam prošao od NV do BB i i nazad, ali preko Tare. Prosto je neverovatno koliko su pojedine deonice zapuštene, posebno Sušica-Kremna-Tara. Da li u ovoj zemlji postoji potreba za revitalizacijom i održavanjem postojećih puteva, ili ćemo samo pričati o izgradnji autoputeva. Pretpostavljam da je slično i na mnogim drugim deonicama širom Srbije, a koje nisu u fokusu. A posebna impresija mi je da od Kokinog Broda do NV još nisu uklonili posledice zimskih odrona, pa su bankine prepune kamenja koje ponegde direktno ugrožava saobraćaj, što se može videti iz priložene slike.
20220513_183904.jpg
 
Ceo dan sa Zlatibora gužva, malo malo pa udes... Ne treba nama ni rat, ni ta glad koju predsednik najavljuje. Izginućemo na putevima
 
Мишљења сам да је заобилазница требала да се прави северно од града. Преко Јелове Горе, Дубоког, Трешњице и да спушта тамо на Шерељ и доле у Севојно где би се укључивао на магистралу. Јесте нешто дуже али макар нема прављења никаквих захтевних мостова. Сад не знам.....вероватно би морао да се спуста са Трешњице до магистрале низ серпентине. Ипак је висинска разлика 250 метара а мислим да угао не сме бити већи од 3 %
 
Prelistaj unazad. O obilaznici i njenoj promašenoj trasi koja ne rešava saobraćaj u gradu, pisao sam u više navrata. Upravo to što ai napisao, rešilo bi saobraćaj sa Jelove gore, pa ne bi kamioni sa građom prolazili kroz najuži centar. A oni prave veće probleme nego sav saobraćaj ka BB
 
Prelistaj unazad. O obilaznici i njenoj promašenoj trasi koja ne rešava saobraćaj u gradu, pisao sam u više navrata. Upravo to što ai napisao, rešilo bi saobraćaj sa Jelove gore, pa ne bi kamioni sa građom prolazili kroz najuži centar. A oni prave veće probleme nego sav saobraćaj ka BB
Jашта брате ! Гледам онде код "Гигатрона" и старе робне куће кад прође шлеперчина, само мало фали да одвали носећи стуб робне куће. Која бу**** није то увидела да ми је знати.
 
Ideja dobra, ali izvedba nakaradna kao i uvek. Neko tu nije razmotrio sva rešenja kako treba.
 
Zato i nema ništa od obilaznice već decenijama. Treba ulupati desetine milliona za most raspona preko 200m i visine preko 100 za to nešto vozila. Za te pare cela obilaznica sa sruge strane bi mogla da bude skoro urađena
 
Prošle izbore smo zaboravili već, a vladu još nismo dobili. A kako joj je predsednik ograničio mandat, i o novim će ae uskoro pričati.
Zato, da bude spremno, da se u javnosti stvori privid da se nešto događa i radi, hajde da malo pričamo o gradnji kampa. A u tekstu ni najave kada će stvarni radovi. Odgovor je u postovima iznad
 
Poslednja izmena:
Ја сам фасциниран ценом... 94 милиона еура! за тунел од 1266м и 5 км приступних саобраћајница. Па имамо нови рекорд!
 
Ја сам фасциниран ценом...
Ja sam isto fasciniran. . . kako to da reporterka u snimku zna tačnu cenu za tunel, ako još nije potpisan Komercijalni ugovor?! . Do sada je bila neka okvirna procena 60mil evra za tunel i 30mil evra za obilaznicu sa mostom. Možda je ona samo sabrala te dve cene.

Ima tu dosta posla oko dokumentacije, nadam se da je ovo završeno.

 
Mislim da je ovo ono što nam je potrebno, uz autoputeve. Smatram da nam je uz one koje se trenutno grade (ili je potpisan ugovor) jedino još potrebno da krenemo sa gradnjom autoputa do Kontromana. Najbolje do Mačkata za sada.
Potrebno nam je da rešavamo kritične tačke izgradnjom tunela i mostova, kroz brdske krajeve. Obilaznice i rešavanje crnih tačaka.
 
Ne lipši, magarče, do zelene trave. Načekaćemo se za to.
Još će mnogo ljudi stradati od Sevojna do Sušice, još će mnogo kilometarakih kolona biti, dok put dođe do Mačkata. I do pored Požege je pod znakom pitanja, a jasno je da to nije skoro.
 
Pošto sam kažeš da ti dosta ljudi kaže da mračiš. Možda da promeniš pristup? Možeš reći: "Put od Sevojna do Sušice je jako opterećen gde se neretko dešavaju saobraćajne nesreće sa smrtnim ishodima. Pošto sam često na tom potezu nagledao sam se svačega i apelujem da budete oprezni". :sesir:

Evo na ovom snimku broj 130. Kamionom preko duple pune linije. Ne mogu sa sigurnošću da tvrdim lokaciju
 
Kada autoput dodje do Mačkata iliti Užica, onda će veza do B.Bašte biti nastavak Moravskog koridora. ;)

Pogledajte prilog 149457
Ja sam Dragane i predlagao da se tim pravcem nastavi auto put ili brzi put prema Loznici, a posle imamo i Sabac - Novi Sad i Zrenjanin, a drugi krak od Zvornika ka Sarajevu. Mislim da je gusce naseljen prostor od pravca Mackat - Visegrad - Sarajevo.
 
То је логична траса, али политичке ствари то никад неће дозволити!
 
Pošto sam kažeš da ti dosta ljudi kaže da mračiš. Možda da promeniš pristup? Možeš reći: "Put od Sevojna do Sušice je jako opterećen gde se neretko dešavaju saobraćajne nesreće sa smrtnim ishodima. Pošto sam često na tom potezu nagledao sam se svačega i apelujem da budete oprezni". :sesir:

Evo na ovom snimku broj 130. Kamionom preko duple pune linije. Ne mogu sa sigurnošću da tvrdim lokaciju
Pretpostavljam da si na mene mislio.
Samo se trudim da budem realan. Svakog, ali baš svakog dana na tom putu se dešavaju teške nesreće i to ne prestaje, naprotiv, sve ihvje više. Policija se bavi radarima na mestima malih ograničenja, a ne suštinom. Tek, tu i tamo, pojavi se presretač, zaustavi desetina vozila i onda ga nema nedeljama. Na tom potetu je Divlji zapad i vlada pravo jačeg i bržeg.
Ne vidim čime mračim ako iznosim realnost - gine se svakodnevno i to je crno. Sa svakim danom odlaganja gradnje tog puta sve višw će biti žrtava. Izvinjavam se ako kvarim ružičastu sliku, jer mislio sam da takva Srbija postoji samo na istobojnoj tv.
Inače, snimak pod br. 130 napravljen je na spustu sa Zl, na potezu Jevremovići - Sušica, nešto pre završetka deonice sa 3 trake.
 
То је логична траса, али политичке ствари то никад неће дозволити!
Trasa "Moravski koridor - Užice - Zvornik - Tuzla - Doboj - Banja Luka" može i sada da se koristi, nema šta tu politika da dozvoljava. Ne znam baš kakvo je stanje u BiH, osim da je poslednja deonica autoput u RS. Kod nas će valda da počne izgradnja AP "Požega - Mačkat", jer to je prioritet u odnosu na AP prema CG koji će da završi na Pešteri. A, izgradnjom obilaznice i tunela ispod Kadinjače kod Užica biće poboljšana veza prema R.Srpskoj i BL na ovoj trasi.

IMG_20221124_010554.png
 
Poslednja izmena:
Loša i sve manje funkcionalna. S obzirom na stanje kolovoza, deonice sa čunjevima zbog odrona, poluprečnike krivina, vozila određenih konfiguracija sve teže (zato i ređe) idu tuda. Stanje puta uz nadolazeću zimu i mlitavo zimsko održavanje, najavljuju ozbiljne probleme, ali i promenu ruta iz Podrinja ka moru bez obzira što ni na putu Kosjerić - Valjevo kao alternativi, nije sjajno.
Već sada autobus na relaciji BB - Užice putuje po kiši i cela dva sata.
 
Kosjerić-Valjevo je katastrofalna deonica. Barem je bila kada pre dve godine kada sam prolazio. Od tada je izbegavam. Tu bi odlično legao koji tunel i vijadukt. I srušiti sve one mostove na kojima ima znak prednosti iz jednog smera i izgraditi novi. Ali to će se teško desiti s obzirom da se gradi brza saobraćajnica za Valjevo i da je put za Mionicu rekonstruisan (ako sam dobro čuo) tako da je to najkraća veza za Divčibare.
Ali svakako za put IB reda je u katastrofalnom stanju.
 
Vrh