Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

Да, видео сам накнадно, две траке за правце који не иду у тунел су тек од Јована Авакумовиће и Стојана Новаковића, пре тога је по једна трака.
 
louderick
+1 :)
vrlo realan prikaz :kk:
kao sto si prikazao zelenu tampon zaštitu ( od buke) ispred hotela i privatnih zgrada
tako i
Izmedju ekonomskog fakulteta i u ulaza u tunel
morace što gušce drvece da se zasadi
kako bi fakultet mogao da nastavi svoju osnovu funkciju ... podučavanja....

Što je daleko jeftinije i lepše
od dodavanja skupe zvučne izolacije koja uticala na izgled same zgrade fakulteta

te ne bi lo ti zapovedjeno ... dodaj malo tog zeleniša i sa te druge strane :)
:sesir:
 
Занимљиво изгледа. Мислим да ће све изнад улаза у тунел бити срушено у Каменичкој, односно Ломиној.

То оставља могућност да се Теразијска тераса на стубовима изнад улаза у тунел ипак спусти до реке, у делу где је Саванова, односно под условом да се не изгради W хотел :D
 
...То оставља могућност да се Теразијска тераса на стубовима изнад улаза у тунел ипак спусти до реке...

Bojim se da je u pitanju nivelacija .... :roll:
tu je poželjnije izdizanje i blagi uspon saobracajnice ka ulazu u tunel Kameničke padine
gde pod istim uglom kao što je najavljeno se i sama tunelska cev uzdiže , pod uglom od 4-5 stepeni , umesto zaranjanja
tako da je da je ta sadnja visokog drveca duž trase neophodna
jer saobracajna buka i pratece zagadjenje bi dolazilo ,,odzgo,, u odnosu na postojeci nivo Karadjordjeve
što zeleno natkrivanje do same reke isključuje. :(

Čak i da pristupnica sa mosta bude višlja , kako bi omogucila ravan ulaz u tunel
čij ,,grotlo,, treba da bude što dublje usečen u Kameničku padinu, opet ce taj deo saobracajnice biti višlji od Karadjordjeve

Natkrivanje ulaza u tunel treba očekivati samo u onom delu otvorenog kopa Kameničke padine koj i treba da udje što dublje
te tako dužinu tunela od 2.000 m sa ,,napadnutim ,, obostranim delom otvoren kopa
omogucavamo da sa svake strane treba prokopati svega po oko 800 metara tunela

Ako sa omoguci (što bi bilo vrlo logično i opšte korisno)
da iz podzemnih pešačkih Teraziskih prolaza postoje pristupnice do tunelskih cevi
radi podzemnog elektro bus ili tramvajskog stajlišta
onda probijanje tunela imamo sa 4 strane
usput takvim ,,presecanjem,, trajno rešavamo problem ventilacije tun. cevi
te najduže prokopavanje ne bi trebalo biti duže od 500 metara
a
500 metara je moguce prokopati i ručno , jelte ... tu dužinu su logoraši tajno kopali kašikom
te danas mozemo daleko brže i bez krtice, za manje para, a po željenim gabarima prokopati ovaj ,,tunelčic,, :D

Zapravo sve zavisi od apetita provizijaša dal ce uvatati krticu, pa se omastiti :lol:
ili ce kao 1933 g sa Golden Gate-om (San Francisco)
Izgradnja biti od koristi i radnicima i gradu
a da se pride jače,, dinar zvrti,, a i opšti saobracajni napredak napokon ostvari

:sesir:
 
Мислим да улаз на Савској страни треба тако пројектовати да нема укрштања са Гаврила Принципа. Не верујем да бу значајан део возили у ГП скретао у тунел а онима којима ово ипак буде жеља може бити омогућено преко Карађорђеве. Са друге стране у ГП иде велики број аутобуса који терминира на Зеленом венцу и евентуално укрштање, које би вероватно било са семафорима унело би додатни и беспотребни застој.
 
ово би наравно подразумевало да улаз у тунел и ГП иду на различитим нивоима, вероватно благим укопавањем улаза у тунел, а након улаза траке би наставиле са успоном због конфигурације тунела.
 
Kuća porodice Najdanović je zaštićena i ne može da se ruši (u planu je posebno označena plavom bojom).

Kuća porodice Najdanović se nalazi u Beogradu, u ulici Gavrila Principa 35, predstavlja nepokretno kulturno dobro kao spomenik kulture.

Posle regulacije ovog dela grada 1834. godine, kuća porodice Najdanović je jedna od retkih koja se uklopila u nove planove u tadašnjoj Savamali. Sagrađena pre 1830. godine, kuća predstavlja redak primerak stare varoške kuće Beograda iz prve polovine 19. veka sa svim odlikama balkanske arhitektonske tradicije.

Zidana je u bondruku sa ispunom od opeke, fasade su jednostavno rešene sa erkerom kao dominantom na centralnoj uličnoj fasadi i doksatom na dvorišnoj. Sprat je služio za stanovanje, a u prizemlju je bila kafana. Za kafanu je vezano ime Petra Kočića koji je u njoj napisao svoje prve književne radove. Zbog toga je jedno vreme kafana nosila ime „Kafana Petar Kočić“. Porodica Najdanović je kuću kupila 1893. godine i predstavlja reprezentativan tip kuće koja je bila rasprostranjena u gradovima Srbije u prvoj polovini 19. veka, a danas sačuvana samo sporadično. Izuzev po svojoj starini i arhitekturi, ova kuća je od značaja i za razvoj urbanizma Beograda, s obzirom da predstavlja jednu od repernih tačaka nekadašnje Savamale u kojoj se nalaze začeci moderne urbanizacije.

2_crtez-1939_v.jpg

2_glavna-fasada-crtez_v.jpg


http://beogradskonasledje.rs/kd/zavod/s ... novic.html
 
Ако се та кућа и сачува, онда нек се барем реконструише и нек јој се врати пређашње стање. Тренутно изгледа ужасно.
 
Pa mogla bi da se premesti na vrh ulaza tunela te tako postane u centru pažnje kao pravi živi kulturno istoriski spomenik
a tako budci produžetak Teraziskog parka
da dobije pravu turističku atrakciju za slikovanje sačuvane arhiktekture iz prohujalog vremena :)
 
Заборавите на сањарије о продуживању Теразијске терасе до Саве. Тај величанствени и редак простор какав се ретко среће у било ком граду у свету са таквим погледом из историјског језгра са једног од пар најважнијих тргова - се једноставно припрема да буде нападнут градњом, како то називају припадници струке.

На хоризонту је већ никао зид од две настамбе које још увек не заклањају већи део погледа преко Саве са Теразијске терасе. Али већ ничу још две са једне стране, а ускоро и једна са друге стране, поменути хотелчић.
Предлог решења са плочом на стубовима изнад ауто пута на месту врта код Економског факулета је утешан, али нема много места за наду да ће се вртна тераса спустити од Теразија до Саве ! Много је вероватније да ће се ту спустити нове настамбе.
 
Upravo je malopre Vesic na Studiju B rekao da u junu ove godine krece rekonstrukcija Karadjordjeve ulice od Brankovog mosta pa sve do Kalemegdana,tu je prikazana i neka skica kako bi to trebalo da izgleda,a radi se u sklopu proprema za tunel ka Bulevaru Despota Stefana....mozda bi mogla u nekom narednom periodu da se postavi tema o rekonstrukciji Karadjordjeve pa da polemisemo i na tu temu.....
 
Vezano za temu: supruga je upravo sada u zgradi Gradske uprave grada Beograda, rečeno je da utorkom i četvrtkom od 12 do 18h tamo dežura predstavnik Urbanističkog zavoda koji odgovara na eventualna pitanja prilikom javnog uvida. Sad je 13:30, još se niko nije pojavio. Zvali smo Urbanistički zavod, njima čudno što tamo nikog nema. Meni to dovoljno govori koliko oni ozbiljno shvataju ovaj projekat. Videćemo kako će biti na Javnoj sednici zakazanoj za 1. mart 2018.
 
Dezuraju ljudi ispred planova koje su radili uvjek ima i broj telefona koji moze da se pozove da osoba dodje
Za koji plan konkretno
Moras pismeno da izneses primjedbu na plan
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514304#p514304:1vxyivny je napisao(la):
direktor » 06 Feb 2018 07:03 pm[/url]":1vxyivny]Dezuraju ljudi ispred planova koje su radili uvjek ima i broj telefona koji moze da se pozove da osoba dodje
Za koji plan konkretno
Moras pismeno da izneses primjedbu na plan
Juče od 12:00 do 13:30 koliko je moja supruga čekala, niko nije dežurao ispred plana "Plan detaljne regulacije tunelske veze Savske i Dunavske padine, Gradske opštine Stari Grad, Savski Venac i Palilula".
Zvali smo Urbanistički zavod, jako ljubazna žena je bila u čudu kako niko ne dežura jer je neko morao da dežura. Jedna od informacija je bila "Dođite od 15:00h, tad će biti drugi kolega sigurno tamo".
Dok je moja supruga čekala, dolazili su i drugi ljudi da se raspitaju. Npr. dolazila je žena koja živi u Cvijićevoj, zabrinuta jer tunel prolazi ispod njene zgrade.
Ne bavimo se svi građevinom, i vjerovatno iz ugla stručnjaka često postavljamo glupa pitanja, ali ovaj projekat direktno pogađa veliki broj građana i red je da ljudi budu upoznati sa situacijom i postavljaju pitanja ma koliko bila glupa. Sramotno je što se za ovakve projekte često slučajno sazna. Investitor ispuni formu, objavi oglas u dnevnim novinama pa ako neko sazna - saznao je. Sreća pa su uskoro izbori i onda se političari hvale na sva zvona da će probijati tunel, inače bi i ovaj Javni uvid u Nacrt PDR tulenske veze Savske i Dunavske padine prošao nezapaženo dok nam bageri ne zakucaju na vrata. Sramotno...
Izvinite za off-topic.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514433#p514433:mrsbyz4o je napisao(la):
scele » 07 Feb 2018 09:08 am[/url]":mrsbyz4o] . Investitor ispuni formu, objavi oglas u dnevnim novinama pa ako neko sazna - saznao je. .
To je uobičajni zakonski postupak koje se radio kod svih projekata.
Ne znam šta još može da se očekuje, možda slanje pisama vlasnicima.
A, postoje i Mesne zajednice koje bi morale da obaveste sve gradjane.
 
Da li si ti ozbiljan ili je ovo šala?
 
Da investitor pošalje svim vlasnicima na adrese pismo, obaveštenje, nešto... to je jako jako mali trošak i okvirno jedan radni dan nekog službenika.
Ustvari ne. Najbolje je da niko ne zna za planove i da se svi dovedu pred svršen čin. Za investitora - idealna situacija.
Svaki član ovog foruma bi reagovao ovako da mu neko jednog dana javi "Ej, tvoja zgrada/kuća je predviđena za rušenje".
Ne šalim se...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514669#p514669:3f1jt3m0 je napisao(la):
scele » 07 Feb 2018 11:38 pm[/url]":3f1jt3m0]Da investitor pošalje svim vlasnicima na adrese pismo, obaveštenje, nešto...
Takvo informisanje je primerenije Mesnoj zsjednici, jer bi oni

trebalo da obaveštavaju svoje sugradjane o vežnim radovima.

A, o rušenju tog dela grada se već govori decenijama, tako da . . .
 
Cilj je da se sto manje zna, zato su javni uvidi u podrumu zgrade u 27. marta.
 
Nije bitno gde su uvidi, ko hoće on će i naći, ali narod nije edukovan

I ne zna da koristi svoja zakonska prava oko Prigovora i Primedbi.
 
Vrh