Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509290#p509290:ux6sv52t je napisao(la):
entero11 » 17 Jan 2018 05:27 pm[/url]":ux6sv52t]Ali dobra strana rusenja parka da ce jednog dana biti Terazijska terasa.Ma vazi...
Unistimo sve zeleno u gradu i ne treba nam.

Pa blokovi iznad na padini ce biti zelenilo.
 
Najzanimljivija novost je da će zbog zaštite početnog dela tunela biti porušen i čitav blok zgrada iznad njegovog ulaza, tj između Lomine i Kraljice Natalije, pa se najzad otvara mogućnost za uređenje Terazijske terase. Treba to iskoristiti i raspisati novi konkurs za TT. Prethodno izabrano rešenje koje se svodi na tragikomično "napravićemo divne stepenice", je ionako više nego odvratno, a sada postoji i formalno opravdanje. Ranije je trebalo rešiti samo prostor između Terazija i Kraljice Natalije, a sada treba rešiti kompletan prostor od Terazija do Karađorđeve, i to sa komplikacijama u vidu pogleda na Beograd na vodi, velike raskrsnice, dve nove ulice i dve ulaza u tunel. I potencijalnom metro linijom na istom mestu. Pa TT mora da se radi sasvim drugačije, što traži nove uslove i novi konkurs.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509275#p509275:qtvl5rv1 je napisao(la):
Igor » Сре Јан 17, 2018 4:45 pm[/url]":qtvl5rv1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509225#p509225:qtvl5rv1 je napisao(la):
Дошљак » Sre Jan 17, 2018 2:53 pm[/url]":qtvl5rv1]Још да додају трећу цев за метро.
Metro se ni jednom jedinom recju ne pominje u tekstu plana naravno ni na prikazima plana.
Знам, баш штета што прилика није искоришћена прилика, траса овог тунела је идеална и за метро, таман би имали станице Теразије и Скадарлија.
 
Mislim da se iza tog TT nastavka parka krije klizište. Kad ovi dole krenu da kopaju ima zgrade same da krenu ako ih pre ne sruše.

Kad su rekonstrujisali pijacu Zeleni venac i kopali za temelje ispod morali su da pobadaju šipove inače sve ode u rupu.
Tada je bilo priče da će sve da ode u Savu.

Mnogo eksproprijacije je to. Jes da nisu neke zgrade ali dole Savamala rušenje za Beograd na vodi ima da izgleda ko šetanju po parku naspram ovog Savamala rušenja. Valjda dođe i taj trenutak da se Beograd poruši. Možda je i bolje i ovako nego bombama kao NATO '99-te (i ranije nazi '41-te i savezničkog '44-te).

Porušiće Beograd, prorušiti preko 4-6 ha građevine.
Semaforzacija savkog portala tunela će biti problem jer će kolona vozila da čeka u tunelu dok se ne otvori semafor.
 
Уместо метро тунела, боље решење је трамвајски тунел заједно са тим аутомобилским. Док су за ширење метро мреже потребни еони, трамвајска мрежа већ постоји. Са проласком трамваја испод Теразија и изласком у улици Џ. Вашингтона,добија се брз пролазак трамвајем испод градског језгра и много бржи долазак до најпосећенијег дела града из свих праваца на станицу испод Теразија, где би била и веза са метро трасом.
 
A po čemu se razlikuje auto-tramvajski tunel od auto tunela :shock:

Ni po visini ni po širini jedino što se na kolovoz postavljaju i šine kao i do sada po nekim Bg ulicama
el. jedna žica ide po plafonu (vidi stanicu na gazeli kolika je visina) i TO JE SVE

Metro tunel i metro stajališta te je daleko skuplji i koristi ga samo metro
a to je slaba vajda na opštu NEkorist
dok kompletna problematika sa svim ostalim učesnicima u saobracaju ostaje NE rešena

Uz metro tunel pride dok se nabave još i metro garniture i ostali sigurnosni, informativni i dr. sistemi ULUPAJU se paretine
ko zna koliko puta vece od ato tunela a nemamo ih da bi se toliko razbacivali

Auto tunel je koristan svim učesnicima a ako bude imao i dobru ventilaciju moze da ima i biciklističku stazu

Prvo auto tunele pa posle ispod njih i metro tunele :grand:
rešiti problematiku svih saobracajnih učesnika pa onda taj saobracaj unapredjivati metrom
a ne da ostavi se problem na površini , pare se potroše i onda :evil:
kao pod prinudom zbog saobracajnog kolopsa (u nedostaku auto tunela) primoravati gradjane da koriste metro


Konkretno meni iz Bataje imam opciju i BGvoza i autobusom
na šta bi ličilo da nam ukinu ili smanje sve autobuse sa izgovorom imate Bgvoz .... zar to ne bi bila primena sile ?

:sesir:
 
Tramvaj ima stajalista na manje od 500 metara, ovde je tunelska cev 2 km dugacka.
 
Isto kao da prelazi most nema stajališta
a ako bude uslova tj. para a za tolicko će se nadje
a ne bi bilo ni komplikovano
da se napravi jedno da bude ul-iz iz ispod nekog od Teraziskih pešačkih podzemnih prolaza gde vec imaju pokretne stepenice


Samo neka vec jednom krene izgradnja tog Kamenićkog auto tunela da nam svima svane

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509317#p509317:29pg4sbb je napisao(la):
Zuma » 17 Jan 2018 07:25 pm[/url]":29pg4sbb]Najzanimljivija novost je da će zbog zaštite početnog dela tunela biti porušen i čitav blok zgrada iznad njegovog ulaza, tj između Lomine i Kraljice Natalije, pa se najzad otvara mogućnost za uređenje Terazijske terase.
E fala bogu da se pocne sa tim rusenjem to je trebalo odraditi odavno.
 
Четири стајалишта на 2 км се уклапа у ту раздаљину од 500м. Једно пре уласка и једно по изласку, испод Теразија и код Вашингтонове ул.Трамвај би могао да настави ка Богословији и Карабурми. А то не тангира метро трасу која иде према Вишњици и Мирјеву, него је допуњује.
 
Izvesnost da će se Terazijska Terasa najzad bar očistiti od zgrada, veliko zasecanje u Terazijski greben koje nas čeka i priče o klizištu na Zelenom vencu su me podstakli da skupim par odlomaka iz istorije Beograda koji govore o vodama i prvim građevinama na Zelenom Vencu i Terazijama. Cela poruka sa odlomcima je na viewtopic.php?f=24&t=2905&p=509450#p509450 Ovde je istaknuta pozicija bare na Zelenom Vencu (koja se prelazila čamcima) i bare na Terazijama. Stanje pre 1834. godine.

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509404#p509404:1suokvsf je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » Сре Јан 17, 2018 11:35 pm[/url]":1suokvsf]Четири стајалишта на 2 км се уклапа у ту раздаљину од 500м. Једно пре уласка и једно по изласку, испод Теразија и код Вашингтонове ул.Трамвај би могао да настави ка Богословији и Карабурми. А то не тангира метро трасу која иде према Вишњици и Мирјеву, него је допуњује.
Та идеја ми је исто падала на памет, да се направи нека врста преметроа провлачењем трамваја кроз тај тунел са 2-3 подземне станице (Теразије, Џорџа Вашингтона/Скадарска пијаца, и једна у БДС пре изласка из тунела) и да траса настави право ка Панчевцу и ка Вишњичкој где има остављен онај појас између трака за трамвај.
 
Може та идеја да се и прошири по том принципу подземног трамваја, као допуна метроу, и био би бржи од обичног трамваја
 
Pozdrav svima.

Živim u zgradi koja je namenjena za "raščišćavanje", u ulici Kraljice Natalije. Ono što me najviše zabolelo vezano za ovaj projekat je tekst u Planu detaljne regulacije, u delu I - A - 4 "Postojeća namena površina", strana 5. U delu "Stanovanje" piše:

"U zoni portala na Savskoj padini, između ulica Gavrila Principa i Kraljice Natalije (potez Terazijske terase) zastupljeno je individualno i višeporodično stanovanje, spratnosti P-P+3. Urbani kvalitet je nizak i karakteriše ga velika gustina izgrađenosti, objekti lošeg boniteta sa neadekvatnim uslovima stanovanja."

Autor Plana detaljne regulacije tunelske veze savske i dunavske padine je ovdje izneo brutalnu laž, a cilj toga svi dobro znamo. Objekti su daleko od lošeg boniteta, kvalitetniji su od mnogih novoizgrađenih. Uslovi stanovanja idealni, da nije tako ne bi dobili komšiju iz Austrije koji je oduševljen zgradom, pogledom na Terazijsku terasu i koji je potrošio dosta novca u renoviranje stana. Neki objekti su sa lošim fasadama, ali u Karađorđevoj su bili u gorem stanju pa evo sad pogledajte kako izgledaju.

Ovaj forum okuplja jako pametne i predusretljive ljude, koje molim za pomoć. U oglasu Javnog uvida piše da se mogu poslati primedbe na Nacrt plana. Nisam iz struke, bavim se IT-em, ali hoću da podnesem primedbu makar na ovo što sam gore naveo. Da li to ima smisla i koji je postupak za to?
Hvala vam.

P.S. Komšinica koja ima 70 godina je kao dete trebala sa porodicom da se seli na "neki tamo Tošin Bunar" :) jer su bili planovi da se ruši naša zgrada.
 
O kakvim crnim podzemnim tramvajima pričate? Tramvaj je prevozno sredstvo za površinu i idealan je jer može da ide u kroz pešačke zone.

Zna se šta ide pod zemlju (metro i automobili) i nikakva polu-metro rešenja nisu rešenja.
 
Koliko ima dobrih ideja ovde na beobuildu toliko ima i losih kao sto je ovaj podzemni tramvaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509117#p509117:18uxs0dy je napisao(la):
varos kapija » Sre Jan 17, 2018 9:23 am[/url]":18uxs0dy]Kakva je ovo ustanova kulture na ulazu u tunel sa Savske strane?

PS Super im je ova ulica "YORYA VA[INGTONA".

To je zgrada ''Установа културе кућа породице Најдановић'' stara srpska kuća koja sada izgleda očajno. Dugo je bila ćevabdžinica a sada je hostel i svašta. Užasno izgleda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509497#p509497:2kobshdx je napisao(la):
scele » Čet Jan 18, 2018 10:46 am[/url]":2kobshdx]Pozdrav svima.

Živim u zgradi koja je namenjena za "raščišćavanje", u ulici Kraljice Natalije. Ono što me najviše zabolelo vezano za ovaj projekat je tekst u Planu detaljne regulacije, u delu I - A - 4 "Postojeća namena površina", strana 5. U delu "Stanovanje" piše:

"U zoni portala na Savskoj padini, između ulica Gavrila Principa i Kraljice Natalije (potez Terazijske terase) zastupljeno je individualno i višeporodično stanovanje, spratnosti P-P+3. Urbani kvalitet je nizak i karakteriše ga velika gustina izgrađenosti, objekti lošeg boniteta sa neadekvatnim uslovima stanovanja."

Autor Plana detaljne regulacije tunelske veze savske i dunavske padine je ovdje izneo brutalnu laž, a cilj toga svi dobro znamo. Objekti su daleko od lošeg boniteta, kvalitetniji su od mnogih novoizgrađenih. Uslovi stanovanja idealni, da nije tako ne bi dobili komšiju iz Austrije koji je oduševljen zgradom, pogledom na Terazijsku terasu i koji je potrošio dosta novca u renoviranje stana. Neki objekti su sa lošim fasadama, ali u Karađorđevoj su bili u gorem stanju pa evo sad pogledajte kako izgledaju.

Ovaj forum okuplja jako pametne i predusretljive ljude, koje molim za pomoć. U oglasu Javnog uvida piše da se mogu poslati primedbe na Nacrt plana. Nisam iz struke, bavim se IT-em, ali hoću da podnesem primedbu makar na ovo što sam gore naveo. Da li to ima smisla i koji je postupak za to?
Hvala vam.

P.S. Komšinica koja ima 70 godina je kao dete trebala sa porodicom da se seli na "neki tamo Tošin Bunar" :) jer su bili planovi da se ruši naša zgrada.


i ja imam stan (ako to može da se nazove tako) koji je predviđen za rušenje i ovaj opis u Planu je u potpunosti tačan. Možda su u Kraljice Natalije zgrade dobre i par zgrada u Lominoj, neparna strana pored šoping centra, ali sve zgradice i kućice u Lominoj na parcelama 289, 291/1 i 291/2 su ispod svakog niova za stanovanje.
Isto vredi i za one koje pripadaju ul Gavrila Principa na parcelama 290/1 i 290/2.

Zna li neko gde će se seliti ljudi odatle? I kada?
 
Država može da sruši i sasvim novu kuću/zgradu ako je to u Javnom interesu.

Naravno, uvek je problem oko visine ili načina nadoknade koja ide tom vlasniku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509550#p509550:2qvwr5u6 je napisao(la):
astrodule » 18 Jan 2018 01:23 pm[/url]":2qvwr5u6]@empiresandy i @scele Da li je vas neko zvanično kontaktirao u vezi tog rušenja?

Niko zvanično ništa nije poslao / kontaktirao.
Ali je svakako unešen nemir u sve stanare zgrada koje se nalaze na tom potezu. Nadam se da će ovaj projekat stvarno biti završen, jer je jako neodgovorno praviti paniku bez razloga. Svima je Savamala u glavi, naravno da nije isto ali zebnja postoji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509566#p509566:38yodhie je napisao(la):
scele » 18 Jan 2018 02:01 pm[/url]":38yodhie]. . Niko zvanično ništa nije poslao / kontaktirao.
Još je rano za neki kontakt, jer postoji procedura.

Prvo mora da se usvoji ovaj PDR, pa Idejni projekat,. . .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509550#p509550:dhy3etda je napisao(la):
astrodule » Čet Jan 18, 2018 1:23 pm[/url]":dhy3etda]@empiresandy i @scele Da li je vas neko zvanično kontaktirao u vezi tog rušenja?

Nas u Lominoj nisu kontaktirali.
 
Vrh