Udruženje građana „Vratimo trolu 28“: Ukidanje ove linije dovelo do pogoršanja kvaliteta života građana
Ukidanje linije 28 dovelo je do pogoršanja kvaliteta života građana bez obzira na pol, starost ili status zaposlenja, saopštilo je danas Udruženje građana „Vratimo trolu 28“ objavljujući rezultate ankete sugrađana koji su koristili taj prevoz.
Anketa je pokazala da je dve trećine ispitanika, 67 odsto, koristilo je liniju 28 svakodnevno, dok je oko 22 odsto ispitanika ovu liniju koristilo na nedeljnom nivou.
Trolejbus 28 su svakodnevno najviše koristili zaposleni – 70 odsto, studenti – 69 odsto i učenici – 62 odsto, dok je kod penzionera i nezaposlenih procenat onih koji su ga svakodnevno koristili malo manji – 53 odsto za penzionere i 49 odsto za nezaposlene.
Najveći broj ljudi je koristio liniju za kulturni sadržaj i odlazak u grad, kao i za odlazak na posao, direktan prevoz do fakulteta, posete Zvezdarskoj šumi i Kalemegdanu, odlazak u zdravstvene ustanove i kao direktan prevoz do škole.
Kod starijih od 60 godina, polovina njih je koristila liniju odlazak u zdravstvene ustanove. Kao najveći problem ukidanja linije čak 74 odsto ispitanika je istaklo da provodi više vremena u prevozu, 42 odsto da češće kasni, a 39 odsto da više pešači.
Udruženje građana "Vratimo trolu 28": Ukidanje ove linije dovelo do pogoršanja kvaliteta života građana 2
Anketa „Vratimo trolu 28“
Samo dva odsto anketiranih izjavilo je da ukidanje trolejbusa 28 nije uticalo na njihovo svakodnevno funkcionisanje, pokazala je anketa u kojoj je učestvovalo 1.307 ispitanika.
U pogledu starosnoj dobi, najviše ispitanika imalo je izmedu 18-29 godina (46 odsto), slede grupe od 30 do 44 godine (25 odsto) i od 45 do 60 godina sa 19 odsto. (kraj) vip Starijih od 60 godina bilo je devet odsto ispitanika, dok je broj mladih od 18 godina bio dva odsto.
Udruženje „Vratite trolu 28“ saopštilo je da su građani peticiju sa 4.000 fizičkih potpisa i 4.000 onlajn potpisa predali Sekretarijatu za javni prevoz i gradonačelniku još u novembru 2019. godine, ali je ona ignorisana.
https://www.danas.rs/beograd/udruzenje- ... -gradjana/