Šta je novo?

Trolejbusi

@branik, жута кућа је на ћошку Добрачине и Гундулићевог венца, ако сам ја добро приметио, мрежа је ту дуплирана, од те капије на крају Гундулићевог венца, па лево у Добрачину ка Дунавској. Из Добрачине сад може у Дунавску и лево и десно.

Биће чудна селидба ГСПа са Дорћола на Медаковић. Кад сам прошле јесени био на Дорћолу за отворени дан коме год сам споменуо селидбу негодовали су то. А опет, није тамо само тролејбуски депо, ту су ако се не варам и ремонт и трамвајски депо, ковачница, музејска збирка, управа...
 
Evo da napišem nešto i Stoletu, pošto sam ubeđen da prati forum kao i Groxy i ostatak Megatrend brigade:

Glavni urbanista grada Marko Stojčić, ukazao je na plan izmeštanja trolejbuskog depao sa Dorćola, koji je kako je rekao, privukao pažnju javnosti.

On je rekao da je primetno da u medijskim natpisima ima dosta neistina kao i da je plan za izmeštanje depoa sa Dorćola donet još pre pet godina, te da mu nije najjasnije odakle sada napadi na ovu odluku.
Pa možda zato što ste pre pet godina nagovestili koliki ste slepci, dok ste sad to ozvaničili i počeli da sprovodite i u delo.
Stojčić je pojasnio razliku između terminusa i depoa, kao i da se upravo depo nalazi u srcu Dorćola, što je nelogično jer se radi delu grada koji bi trebalo da se nadalje razvija.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713353#p713353:24qw04ek je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Mar 02, 2020 12:31 am[/url]":24qw04ek]
Drugim rečima, kad god se nađe neki genijalac koji bi da gradi novu Braziliju na Makiškim vodama i šumama, i da od celog severnog dela Starog grada mora da se seli baš GSP Pogon Dorćol... samo ga uputite na ove slike i recite mu da ne jede... :wink: :kafa:

file.php
 
Da li to onda znaci da se seli depo na Zvezdaru, a trole ce da izbace iz centra i poguraju dole na Dorcol da se okrecu? Nesto ne verujem da su odustali od svog megalomanskog projekta tramvaja kroz Terazije.. Sad pred izbore treba ih pritisnuti najvise.
 
Aко избаце троле са потеза Славија-Студентски трг, онда у суштини остају 3 линије, Бањица-Звездара, Звездара-Дорћол и Бањица-Дорћол. Врачарске линије су зацртали за електробуске и онако.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743468#p743468:14guifmp je napisao(la):
Дошљак » Sub Maj 30, 2020 3:59 pm[/url]":14guifmp]@branik, жута кућа је на ћошку Добрачине и Гундулићевог венца, ако сам ја добро приметио, мрежа је ту дуплирана, од те капије на крају Гундулићевог венца, па лево у Добрачину ка Дунавској. Из Добрачине сад може у Дунавску и лево и десно.

Биће чудна селидба ГСПа са Дорћола на Медаковић. Кад сам прошле јесени био на Дорћолу за отворени дан коме год сам споменуо селидбу негодовали су то. А опет, није тамо само тролејбуски депо, ту су ако се не варам и ремонт и трамвајски депо, ковачница, музејска збирка, управа...
Е, хвала ти.
Покушавам да укачим све. Било је ту промена и раније које нисам испратио, а ту нисам био двадесетак година. Кад дођем у Бгд, морам то све да видим. Нисам све схватио до краја.
Сама селидба неће бити захтевна, али ће захтевно бити, ако буде било воље, коначно да реше проблем паркирања тако да возило може да изађе слободно, што би омогућило задужења и редовна возила. Био то почетак домаћинског одношења према возилима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743542#p743542:2cvu1d3w je napisao(la):
Дошљак » 30 Maj 2020 20:37[/url]":2cvu1d3w]Aко избаце троле са потеза Славија-Студентски трг, онда у суштини остају 3 линије, Бањица-Звездара, Звездара-Дорћол и Бањица-Дорћол. Врачарске линије су зацртали за електробуске и онако.
Od toga su odustali (mislim na elektrobuse). Vršena su ispitivanja i ustanovljeno je da ne mogu da odrade posao kako treba. Mislim da nisu iznošeni konkretni razloga, mada ukoliko grešim, neka me neko ispravi.
 
To je позитивна новост за мене. А 31 електробус? Како ту стоје ствари?
 
Za sada su se samo ućutali po tom pitanju, jer je to vezano za one famozne elektrobuse koji se uzimaju umesto para za penale zbog kašnjenja Higera, gde su uračunati i elektrobusi koji će se kupiti.
 
Predviđena je kupovina 5 elektro buseva ove godine (verovatno za 22A)
 
Ja koliko sam razumeo, urađen je rebalans budžeta i ove godine definitivno neće biti novih autobusa (što verovatno uključuje i elektrobuse).

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Rebalansom programa poslovanja GSP-a je predviđena kupovina 5 elektro buseva ,a pre toga je bilo predviđeno 40 trolejbusa i 10 elektro buseva.
Za rebalans budžeta grada nemam informacije. Jedino sto je Vesara izjavio da ce odložiti nabavku 100 autobusa (pre toga je tvrdio 200) ,ali da ce tender ipak biti raspisan ove godine. GSP u svom programu poslovanja nije predvideo nabavku autobusa.
Trolejbusi
16992f50689403739544b1286a79b8a3.jpg

Autobusi
c82a271eb90943c0f89d9b6f5f9d0b39.jpg


Takođe se može videti rashod 6 zglobnih trolejbusa ,o čemu je vec bilo priče (pre je bio planiran rashod 14 zglobova).
Više me brine autobuski podsistem bez nabavke i sa planiranim rashodom 155 vozila.
 
28.5.2020. Direkcija objavila tender

https://nabavke.beoland.com/images/naba ... _19-20.pdf

Извођење додатних (непредвиђених) радова на изградњи тролејбуске контактне мреже у функцији терминуса у Дунавској улици Редни број јавне набавке: 19/20
 
Значи ове године Тролзе сигурно одлазе у прошлост. Надам се да ће барем сређену сачувати, а цифра од 15 зглобних тролејбуса укупно указује на то да ће их преживети чак 3.

Што се тиче ових радова за терминус, ваљда прво треба исти да буде изграђен, зар не?
 
Добро, јасно је да је град пред банкротом, али то је ваљда разлог више да тролејбуси остану на Студентском тргу, а депо на Дорћолу.

Узгред, како без обзира ко је тренутно на власти, не треба у себи убијати став "моје мишљење како би требало да буде".

Са овим предлогом, не и идем "са возом и трамвајем у сваку улицу", како неки овде воле да ме критикују. Принципи којима сам се водио:
-1- Непреклапање или минимално преклапање са садашњом и планираном трамвајском мрежом.
-2- Решавање питања превоза "са врда на брдо", улазак у неке од улица где због многих потешкоћа трамвајски превоз не би био перспективан.
-3- Боље коришћење постојеће мреже. Развој дограђен на постојећу.
-4- Формирање попречних веза како би у случају радова или прекида саобраћаја из других разлога утицај на функционалност мреже био минималан.
-5- Функционално затварање целина мреже и линија. Веза Чингријине и Војислава Илића са Цветковом пијацом, Бањице и Медаковића са Трошарином, Коњарника 2 са Смедеревским путем, Таковске са Панчевачким мостом, Звездаре и Врачара са Железничком станицом Београд, те Кнеза Милоша и Дедиња са Железничком станицом Клинички центар.
-6- Везивање планова нових и проширених улица са плановима развоја мреже јавног саобраћаја у жутим тракама или чак на засебним коридорима. Поготову СМТ.

Trolejbus.jpg


Идеја је да највећи део ове мреже буду жуте траке, целодневно или макар у вршним сатима. У том случају је за овај систем потребно 75 соло и 125 зглобних тролејбуса. Ако би се при спровођењу овог плана дошло до сукоба око успостављања жутих трака, ни 300 тролејбуса не би било довољно. У свим случајевима, требају нам депои и Дорћол и Падина ("Звездара" по речима представника града, у суштини, код Медаковића 3).

Посебан специјалитет је "Круг двадесет двојке", који је везан за Железничку станицу Клинички центар.
 
Солидан предлог, ја бих ишао и мало у будућност и узео у обзир и трасе СМТ и УМП за ширење тролејбуса.
 
Добра идеја за проширење мреже, поготово за 59 кроз Јужни Булевар. Јако велики број путника из 42,47,48,59,78 преседан на 46,55, али проблем је то што је преседање спетљано и компликовано. Мада, што се траса тиче, више сам за да се 46 преусмери на Бањицу, 42 на Прокоп, Мостар и Савски трг и евентуално 78 да се скрати до Прокопа, али то је сада друга тема.

Линије коју би ја додао ту су 37 и 44, и самим тим се њихове трасе доста поклапају са постојећом и новом односно предложеном мрежом.

:kk: за предлог.
 
Dobar Karlov predlog, ali fale trole na padinama koje prosto plaču za elektro-pogonom: Blagoja Parovića (trasa 23 i 53), Vojvode Micka (16, 23), Slanački put (35).

Za te linije, rešenje su trolejbusi sa mogućnošću autonomne vožnje.
 
Karlo, nikad od tebe neće biti SM(A)RT planera. Pa kakav ti je ovo plan gde vozila prolaze kroz Slaviju umesto da se tamo prepliće više linija, jedna koja će da vozi DO Slavije i druga OD nje... Ma hajte molim vas...

Šalim se malo naravno, na račun ovih domaćih lažovčina i izdajnika svoje struke (Tica i kompanija) i Megatrend brigade kojoj služe.

Dobar predlog. :wink: :kk:
 
Ја бих још додао линије 46 и 55 уз Јужни Булевар. 25, 25П и 26 су нажалост компликоване трасе.
 
Ja mislim da bi bilo dobro produžiti 21 do Ustaničke (trasom 20), a 20 ispraviti niz Ustanicku. Tako bi obe linije profitirale (20 ne bi morala da kruži, a linija 21 bi dobila putnike)
 
Koliko pretpostavljam ukidanje 28 je dobrim delom zbog postojanja linije 79 i toga što Čingrijina ulica nije probijena do Bulevara i spojena sa Gospodara Vučića. I dr Tica je na sastanku pominjao uvođenje neke kružne linije trolejbuske na tom tangentom pravcu koja bi prolazila centrom.
 
Нема места на устаничкој да се угура тролејбус. А 21 већ има довољно путника

Решење за 28 је продужење Чингријине и ширење Милана Ракића. Продужи се одмах за Миријево
 
To je i bio plan 80tih godina, ali pošto on zahteva previše investicija uvedena je linija 79 koja zapravo odmenjuje produžetak 28. Da su Milana Rakića i Čingrijina spojeni i prošireni verujem da bi kao što je navedeno i u GUP-u 28 išao makar do Kluza ako ne i do Mirijeva.
 
Linija 28 teoretski može i sada da saobraća do Mirijeva, ako bi se preusmerila da saobraća Batutovom. Samo se postavlja pitanje da li bi to mnogo poremetilo stanovnike na delu od Gradske bolnice do okretnice.
Što se tiče okretnice Ustanička, ne razumem zašto se stalno polazi od toga da je neizvodljivo da se bilo koja linija (ili više njih) odatle preusmeri na neku od obližnjih linija, a da na njeno mesto dođe neka druga linija. Toliko puta smo pričali o tome i davali predloge, ne samo ja.
 
Vrh