[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713770#p713770:16v2ls3x je napisao(la):
Zvezdarac77 » Uto Mar 03, 2020 3:58 pm[/url]":16v2ls3x]Ali što bi jedna 28-ica toliko smetala kockama, tu ionako već prolaze linije koje idu dosta češće od 28, kao što su 29, 31 i 41.
Zato sto gde pocinje Srbija, tu prestaje logika.
Svako ko je video autobus/trolejbus vise od 20 puta u zivotu zna da svaki proizvodjac i svaki model vozila imaju priblizno ista opterecenja po osovini odnosno po tocku.
Primera radi, jedna Trolza ima motor i mehaniku napred (spada u tzv pullere) a prikolica joj je prazna i laksa, te samim tim na trecoj osovini ima samo jedan par tockova.
S druge strane, dupli BKM ima motor i vise tezine u prikolici, tj spada u "pushere" i zato mu treca osovina ima duple tockove.
S trece strane je solo BKM, a sa cetvrte zglobni Solaris.
Kad se sve sabere i oduzme, razlika izmedju toga koliko ce - u proseku - varirati opterecenje po tocku izmedju: Trolze, BKMa solo, BKM duplog, i Solarisa... je toliko smesna da se moze reci da je zanemarljiva. Sto dalje znaci da je argument, i logika, da zglobni trolejbusi ne smeju da voze po Trgu, a solo BKM i zglobni Solaris smeju... netacna i naopaka. I onaj ko je doneo takvu odluku treba da bude lisen posla i diplome, i vracen u vecernju skolu da prodje opet osnove matematike i fizike.
Da ne pricam koliko je skandalozno i apsurdno da neko spuca godinu dana rekontruisuci 6000 m2 prostora i xy miliona evra na kocke koje najpre pounistavaju vesanja svim vozilima koji je prodju, a onda jos par meseci okrecuci te kocke. Koje na kraju pocnu da pucaju ko dulek. Ali ne zbog tezine vozila nego zbog ocajnog kvaliteta i jos ocajnije ugradnje.
Ali avaj, kao sto rekoh, gde pocinje Srbija, tu prestaje logika.