Šta je novo?

Trolejbusi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714319#p714319:39rr4ntv je napisao(la):
1111 » Čet Mar 05, 2020 3:30 am[/url]":39rr4ntv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713981#p713981:39rr4ntv je napisao(la):
Dart » 04 Mar 2020 09:46 am[/url]":39rr4ntv]29 i 31 su još i dobro prošli, jer 41 potpuno ukidaju...
Ko kaže? Iskreno ne verujem ni da smeju da skrate 29 i 31. Narod jeste da trpi i previše, ali teško da bi ovo istrpeo.

Narod ce sve da istrpi. Sto je situacija losija, to narod vise veruje vodjama i prevarantima.

Ja sam vam pre par meseci napisao da ce trola biti potpuno ukinuta zbog kvadrata depoa na Dorcolu.
Takodje, kod elktrobuseva postoje sjajne mogucnosti za ugradjivanje, vezane za punjacke stanice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714379#p714379:3luq50cx je napisao(la):
branik » Čet Mar 05, 2020 10:31 am[/url]":3luq50cx]I tako definitivno ubiše trolejbuski saobraćaj. Elemenatarne nepogode prave štete, ali dođu i prođu i nakon njih se popravlja šteta. A ovi iz štrte idu u još veću štetu, a probleme gomilaju. Sada se ceć događaju ireverzibilne promene i pravi dugoročno ogromna šteta. Počeće metro preko livada, razvališe nadzemni saobraćaj, kupuju neadekvatna vozila, zatvaraju čitave delove grada, odsekoše tramvaje... Dokle, bre?

To je logicno. AKo napravis 1000 pogresnih koraka, svaki sledeci je jos vise pogresan.
Povratka nema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714422#p714422:3v74m4ag je napisao(la):
Енжињер » Čet Mar 05, 2020 12:16 pm[/url]":3v74m4ag]Док ми овде пишемо, они смишљају неки нови идеални план заснован на доскорашњим студијама Секретаријата за јавни превоз, који предвиђа нова премештања, затварања, укидања. Докле? Док се не организује велики протест. Само протести овде помажу, ништа друго.

MI pisemo, oni rade.
MI nismo sposobni da im se suprotstavimo.
Mi smo glupi.

Oni su pametni.
 
Polako nas pripremaju za skracivanje 29 i 31. Sve sluti na tako nesto, ali vidi se da se plase, da narod vec talasa a mislim da bi to preslo crtu. Pre neki dan bahati kontrolor u fantomskoj 22A, vice na putnike bez karte "jos malo cete se voziti, uskoro ce vam ukinuti prevoz do Slavije pa cete ici peske". Ne mogu da razumem gradsku vlast, da sad pred izbore pravi ovakve akrobacije, pogotovu sto su klimavi na pojedinim opstinama u Beogradu i lako tu mogu izgubiti. Sekretarijat po pravilu, i dalje odgovara na mejlove sa copy-pastovanim tekstom da su "ukinuli 19 i skratili 21 i 22 u cilju optimizacije saobracaja, i da je utvrdjeno kako ljudi vole 22A", a stanje na terenu je katastrofa, ljudi na Slaviji ne mogu da udju u prevoz.. Mislim da je prevoz najgori u poslednjih par godina, ukidaju i skracuju trolejbuse, pola grada raskopano, linije pretumbane, ljudi protestuju.. nema sta lideri u regionu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714732#p714732:3gpthj0n je napisao(la):
igorsimic » Pet Mar 06, 2020 10:37 am[/url]":3gpthj0n]Polako nas pripremaju za skracivanje 29 i 31. Sve sluti na tako nesto, ali vidi se da se plase, da narod vec talasa a mislim da bi to preslo crtu. Pre neki dan bahati kontrolor u fantomskoj 22A, vice na putnike bez karte "jos malo cete se voziti, uskoro ce vam ukinuti prevoz do Slavije pa cete ici peske". Ne mogu da razumem gradsku vlast, da sad pred izbore pravi ovakve akrobacije, pogotovu sto su klimavi na pojedinim opstinama u Beogradu i lako tu mogu izgubiti. Sekretarijat po pravilu, i dalje odgovara na mejlove sa copy-pastovanim tekstom da su "ukinuli 19 i skratili 21 i 22 u cilju optimizacije saobracaja, i da je utvrdjeno kako ljudi vole 22A", a stanje na terenu je katastrofa, ljudi na Slaviji ne mogu da udju u prevoz.. Mislim da je prevoz najgori u poslednjih par godina, ukidaju i skracuju trolejbuse, pola grada raskopano, linije pretumbane, ljudi protestuju.. nema sta lideri u regionu.

NJihovo ponasanje je sasvim razmuljivo.
Zasto da trose novac iz budzeta na prevoz, kad mogu da ga trose na svoje projekte.
Ionako nema otpora. To sto mi ovde kucamo nije otpor.
To je skicanje pasa prebijene kicme.
 
U poslednje vreme takoreći i ne koristim prevoz u centru, odustao sam posle svih onih sakaćenja, samo s vremena na vreme vidim bujicu ljudi koja na Terazijama ne može da stane u zglobni 31. E ako se svi ti ljudi ne pobune, šta ja da radim? Neka idu pešice do Slavije ako im ne smeta. Ako se organizuju, prvi ću da dođem na svaki protest, jer mi je dosta ovog terora. Gradski prevoz nikad nije bio gori. Tako da mislim da bi im to sa 29 i 31 bio preveliki zalogaj i da s tim neće smeti da se igraju.
 
Samo da dodam ono oko tramvaja. Nisam protiv te ideje, ali ne može on sam da bude u centru. Može umesto ovog zla zvanog 22A koji je bio beskoristan i dok je bio u obliku trole 22L, ali bar nije zagađivao vazduh. Dakle prevoz u centru:

Tramvaj 1
Trola 29
Autobus 31
Trole 21 i 22 da okreću gde i A1, jer se ovo sada protivi zdravom razumu i saobraćajnoj struci, a i nebezbedno je
Linija 28 da se vrati u centar,

i nikako drugačije. Sve ostalo bi bilo pogubno po građane i njihovo pravo na slobodno kretanje. Javni prevoz nije komercijalni prevoz.
 
Подржавам предлог, али да трамвај 1 буде до Бањице а не само до Славије. И трола 29 да буде са зглобним возилима.
 
Ја сам одавно писао да сам читао да је у плану потпуно укидање тролејбуса али ми многи нису веровали или су мислили да ће се нешто ту променити.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2018&mm=12&dd=02&nav_id=1476927

https://www.blic.rs/vesti/beograd/b...-trole-bi-mogle-da-odu-u-istoriju-jer/0cjq7x8

https://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:613893-Beogradski-trolejbusi-idu-u-istoriju
 
Слично је било и са главном станицом, наивно сам веровао да ће сачувати пар колосека до станице, или са пасарелом, за коју сам мислио да је неће градити.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714815#p714815:22ttcd2k je napisao(la):
Дошљак » Pet Mar 06, 2020 3:23 pm[/url]":22ttcd2k]Слично је било и са главном станицом, наивно сам веровао да ће сачувати пар колосека до станице, или са пасарелом, за коју сам мислио да је неће градити.

Ne treba sumnjati.
Uvek ce biti odabrana najgora opcija za gradjane.
Jos nista niste videli.
Sledi mnogo toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714780#p714780:rzkoe7zc je napisao(la):
1111 » Pet Mar 06, 2020 1:25 pm[/url]":rzkoe7zc]U poslednje vreme takoreći i ne koristim prevoz u centru, odustao sam posle svih onih sakaćenja, samo s vremena na vreme vidim bujicu ljudi koja na Terazijama ne može da stane u zglobni 31. E ako se svi ti ljudi ne pobune, šta ja da radim? Neka idu pešice do Slavije ako im ne smeta. Ako se organizuju, prvi ću da dođem na svaki protest, jer mi je dosta ovog terora. Gradski prevoz nikad nije bio gori. Tako da mislim da bi im to sa 29 i 31 bio preveliki zalogaj i da s tim neće smeti da se igraju.

Vesic i ekipa su shvatili da mogu da redukuju troskove za javni prevoz i preliju ih u rekonstrukcije, na kojima se uzima dobar procenat.
Oni znaju da se "narod" nece buniti.
Razgovarajte sa tim narodom. Da nema prevoza, ustajali bi u 4h i opet bi isli na posao peske.
Sto ih vise gazis, oni vise vole Vodju.
 
Тај назови народ је самог себе укопао не предузимајући ништа у спречавању овог лудила. Шта год рекли, ово је чињеница. И не само овде, скоро свугде људи седе и буне се на интернету уместо да устану и побуне се против људског шкарта. У новије време важи боље роб него гроб.
 
Od danas naša strana ima 2.000 pratilaca. Kako bi to proslavili postavljamo fotografiju vozača trolejbusa Čede Anđelkovića koji je 27. decembra 2019. godine na našem protestu u Vasinoj "vozio" trolejbus 28.

Čedo, hvala ti još jednom!!!
Borba se nastavlja, vratimo trolu 28!!!
 

Prilozi

  • 5D3_4090.jpg
    5D3_4090.jpg
    247 KB · Pregleda: 2.188
Danas sam prolazio takovskom i video da je razvučena mreža od Jaše Prodanovića do Cvijićeve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714532#p714532:3nq48zzo je napisao(la):
Bender Rodriguez » 05 Mar 2020 06:36 pm[/url]":3nq48zzo]Eeeee moj Express, pa da si video ti kako je izgledala zvanična dokumentacija sa uslovima za uređenje Trga republike, i kako je na kraju izgledalo pobedničko arhitektonsko rešenje... ne bi se sad ništa čudio.

Na konkursnoj dokumentaciji XY uslova, zahteva i problema koje treba predvideti. Preklapanja iz struka arhitekture, građevinarstva, urbanizma, saobraćaja, pa i prava (zbog parcela i nadležnosti nad objektima). Taksi stanice, stajanke za turističke autobuse, GSP stajališta, dozvoljeni i nedozvoljeni pravci kretanja vozila, objekti za komunalne službe, lokacija buduće metro stanice, mislim da beše jedan od uslova i predviđanje lokacije i pristupa za buduću javnu garažu... Ma svašta nešto.

Znaš kako je na kraju izgledalo pobedničko rešenje? E'o vako
trg-republike-beograd-rijaliti.jpg


I za to je neko dobio 50.000 evra. Naših 50.000 evra. A šta je uradio? Samo spojio par kul sličica i elemenata sa neta.
A ti se ovde čudiš što na Studentskom trgu neko nije ucrtao kolovoze i/ili tramvajske šine... :D

Da, nemaju veze sa životom samo ovo dođe kao da su uzostavili sitnicu poput 20 spratova 20-spratne kule. :lool:

Btw. taj render Trga Republike iako se razlikuje po mnogo čemu ne ignoriše suženje Vasine. U slučaju Studentskog Trga reper bi sudeći po PRG šinskih sistema trebalo da su šine jer trg nije običan trg već u svom sastavu ima i tramvajsko-pešačku zonu.

Inače da budem iskren, nisam obraćao pažnju na rendere Trga Republike, ali jesam pogledao plan. Izvedeno rešenje ne odstupa. Saobraćaj je drugačije koncipiran od prethodno zatečenog stanja, logika koja stoji iza rekonstrukcije i Studentskog. :kk:

Ne treba zaboraviti da će taj tramvaj militi kao puž posebno u mešovitoj zoni što se za trole kao najurbaniji sistem od svih nije moglo reći.

Umalo da zaboravim. Danas dade gas na semaforu u Medaku pre mosta, ostavi kola 200m! Kola ga sustigla tek na pola mosta. :D Dok tramvaji mile. Trola zbog ubrzanja na uzbrdici može znatno ubrzati fidere, samo dok ne vozi uskim ulicama s malim milionom raskrsnica i semafora. 50 dušu dala za zglobnu trolu, 49 za solo s češćim taktom. Trole bi ubrzale bi 31 (posebno u Ustaničkoj na uzbrdici), zglobne bi rasteretile 29, 40 i 41. 29 i 31 mogu bez problema bez kontaktne mreže od Slavije do Dorćola. I sad će Kralja Milana da okite i šinama i kontaktnom mrežom, umesto da voze trole bez mreže. E ljudi ko nam vodi grad. Švajcarci da se krste i levom nogom čim slete na aerodrom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714926#p714926:177i9jt0 je napisao(la):
Express » Pet Mar 06, 2020 10:17 pm[/url]":177i9jt0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714532#p714532:177i9jt0 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 05 Mar 2020 06:36 pm[/url]":177i9jt0]Eeeee moj Express, pa da si video ti kako je izgledala zvanična dokumentacija sa uslovima za uređenje Trga republike, i kako je na kraju izgledalo pobedničko arhitektonsko rešenje... ne bi se sad ništa čudio.

Na konkursnoj dokumentaciji XY uslova, zahteva i problema koje treba predvideti. Preklapanja iz struka arhitekture, građevinarstva, urbanizma, saobraćaja, pa i prava (zbog parcela i nadležnosti nad objektima). Taksi stanice, stajanke za turističke autobuse, GSP stajališta, dozvoljeni i nedozvoljeni pravci kretanja vozila, objekti za komunalne službe, lokacija buduće metro stanice, mislim da beše jedan od uslova i predviđanje lokacije i pristupa za buduću javnu garažu... Ma svašta nešto.

Znaš kako je na kraju izgledalo pobedničko rešenje? E'o vako
trg-republike-beograd-rijaliti.jpg


I za to je neko dobio 50.000 evra. Naših 50.000 evra. A šta je uradio? Samo spojio par kul sličica i elemenata sa neta.
A ti se ovde čudiš što na Studentskom trgu neko nije ucrtao kolovoze i/ili tramvajske šine... :D

Da, nemaju veze sa životom samo ovo dođe kao da su uzostavili sitnicu poput 20 spratova 20-spratne kule. :lool:

Btw. taj render Trga Republike iako se razlikuje po mnogo čemu ne ignoriše suženje Vasine. U slučaju Studentskog Trga reper bi sudeći po PRG šinskih sistema trebalo da su šine jer trg nije običan trg već u svom sastavu ima i tramvajsko-pešačku zonu.

Inače da budem iskren, nisam obraćao pažnju na rendere Trga Republike, ali jesam pogledao plan. Izvedeno rešenje ne odstupa. Saobraćaj je drugačije koncipiran od prethodno zatečenog stanja, logika koja stoji iza rekonstrukcije i Studentskog. :kk:

Ne treba zaboraviti da će taj tramvaj militi kao puž posebno u mešovitoj zoni što se za trole kao najurbaniji sistem od svih nije moglo reći.

Umalo da zaboravim. Danas dade gas na semaforu u Medaku pre mosta, ostavi kola 200m! Kola ga sustigla tek na pola mosta. :D Dok tramvaji mile. Trola zbog ubrzanja na uzbrdici može znatno ubrzati fidere, samo dok ne vozi uskim ulicama s malim milionom raskrsnica i semafora. 50 dušu dala za zglobnu trolu, 49 za solo s češćim taktom. Trole bi ubrzale bi 31 (posebno u Ustaničkoj na uzbrdici), zglobne bi rasteretile 29, 40 i 41. 29 i 31 mogu bez problema bez kontaktne mreže od Slavije do Dorćola. I sad će Kralja Milana da okite i šinama i kontaktnom mrežom, umesto da voze trole bez mreže. E ljudi ko nam vodi grad. Švajcarci da se krste i levom nogom čim slete na aerodrom.

Vode nam grad ljudi koje narod voli i uvek glasa za njih.
 
Ја их не волим, нити ћу икад гласати за њих, јер видим да су дани са таквим људима Србији одбројани, а пошто младе такозване патриоте напуштају земљу, могу да замислим како ће тек бити. Тролејбуси су овде најмањи показатељ данашњег стања Србије, погледајте около и видећете још много тога што овде не ваља, али добро, ипак се листају Фејсбук, Твитер и Инстаграм, тако да људе баш брига за све остало. Једини комфор код нас је чињеница да пијаћу воду редовно просипамо у сливник, док се другде у Европи зна разлика између воде из водовода и пијаће воде. Зато Дунавом плива најразноврснији отпад, построења за пречишћавање отпадне воде нема, керови луталице разбацују смеће, господа га бацају по трави, и после се неко усуди да каже како се овде знају ред и памет.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714930#p714930:2zzmmio2 je napisao(la):
MC_ » 06 Mar 2020 22:21[/url]":2zzmmio2]Vode nam grad ljudi koje narod voli i uvek glasa za njih.
Problem je što neki misle da je tako. A u suštini, istina je malo drukčija. Narod većinom misli da je bolje da sedi kući i da ništa ne čini, jer nema za koga da glasa. I onda se pobednici zahvalju po društvenim mrežama onim 65% građana što nisu izašli da glasaju.
A da prolaze stvari koje prolaze, ni ne treba da čudi, jer kako narod misli za izbore, velikom većinom misli i za druge stvari. Kada sam pre neki dan objavio na FB grupi da se očekuje uskoro uspostavljanje stajališta Ortopedski zavod , u smeru ka Prokopu, za linije 34, 36 i 38A, najpre je stigao komentar kako autobusi moraju da staju pored svake bandere. Nakon toga je stigao komentar kritike jednog stanovnika Senjaka kako sam trebao da u predlogu napišem da se napravi uvučeno stajalište, a ne da pošaljem ovako nepotpun predlog, koji je uz to još i nebezbedan, jer kola znaju da se zaleću. Kada sam objasnio da ja ne mogu da utičem na to kakva će biti konačna odluka nadležnih, bez obzira na svo moje angažovanje, i da nisamn primetio da se kola zaleću baš tu. dobio odgovor da kada se primeti, da će biti kasno. Na to sam odgovorio pitanjem, da li je primetio da xdosta ljudi kada izađu iz trola, pretrčavaju bulevar, i to sa sve koferima i torbama, kako bi skratili put do železničke stanice. Dobio sam odgovor da se on ne bavi primećivanjem. Kada sam ga upitao da mi kaže šta je ON konkretno uradio po tom pitanju, kada MENE s punim pravom kritikuje zbog mog angažovanja, s akcentom na način angažovanja, dobio sam odgovor da nema potrebe da on bilo šta da radi, kada postoje nadležni za to.
 
Људи нажалост тако и гледају на већину проблема. Није моје да се мешам постоје надлежни.
 
I još se ljudi naljute kada im kažem dabi trebalo da sami rešavaju svoje probleme. Da uzmu fotoaparat ili mobilni i da fotografišu konkretni problem, pa da ga proslede nadležnima na mail ili preko društvenih mreža / mobilnih aplikacija i da ih podsete da i oni postoje i da nisu nevidljivi. Više puta sam dobio isti ili sličan odgovor tipa: Ja sam mislio da je ovo ozbiljan sajt koji može da mi pomogne da rešim problem... Pri tom se to ne odnosi na Beobuild.
Odavno sam shvatio da ovo što sam napisao moram sam da odradim, jer niti će se problem rešti nekom čarolijom sam od sebe, niti će se setiti da to uradi neko drugi umesto mene. Znam da ne mogu da utičem na to da se reši sve što prijavim, ali ako uopšte ne prijavljujem , ne mogu ni da očekujem da će biti bolje.
 
Dragi prijatelji i saborci posle sastanaka u gradskom sekretarijatu za javni prevoz smo odlučili da nastavimo sa prikupljanjem potpisa za peticiju za vraćanje trole 28. Prikupljanje potpisa će verovatno biti u četvrtak, petak i subotu. Ovim putem vas pozivamo da nam se javite kako bi bilo što više nas koji skupljamo potpise na ulicama kako bi što pre došli do zacrtane cifre od 10.000 potpisa. Možda ćemo biti ozbiljnije shvaćeni kada umesto 4.000 budemo imali 10.000 potpisa građana iza nas.

Ukoliko želite da nam pomognete da skupljamo potpise za peticiju javite nam se putem Fejsbuka ili na:

vratitetrolu28@gmail.com
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714319#p714319:1r0t7glw je napisao(la):
1111 » Čet Mar 05, 2020 3:30 am[/url]":1r0t7glw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713981#p713981:1r0t7glw je napisao(la):
Dart » 04 Mar 2020 09:46 am[/url]":1r0t7glw]29 i 31 su još i dobro prošli, jer 41 potpuno ukidaju...
Ko kaže? Iskreno ne verujem ni da smeju da skrate 29 i 31. Narod jeste da trpi i previše, ali teško da bi ovo istrpeo.

Nažalost mislim da bi. Generalno, ljudi u našem delu se nisu ni mrdnuli. Pre će da trpe ovake uslove. A uslovi su krajnje neljudski. 29-ka uvek puna, kada nema nje, onda 21 i 22. Neusklađena 22A koja beži pred nosem dok se ti uspenješ i pređeš Beogradsku. Na stanici na Slaviji kad ideš iz centra ne znaš na koju trolu da ideš, ti dok stigneš do druge stranice, pobegne ti. Svako jutro, u vreme špica, na stanici na Slaviji ka gradu možete videti pravi miting. Inače 29 i 31 već kad stignu na Slaviju budu puni da ni muva ne može u njih da stane. Šta je tek sa starim i/ili bolesnim ljudima i onima koji ne mogu da pešače? Sve ovo već je jako dobro poznato, ponavljamo već jedno te isto u krug na desetinama stranica.

Savršeno znamo samo da se žalimo na probleme i da kukamo dok se vozimo prevozom. A da gledamo kako možemo da rešimo problem i da utičemo što više, e, to neće niko. Već i ovakvi uslovi kakvi su od 1. novembra, dakle bez daljeg unakažavanja, su neprihvatljivi. I već se treba ići i na njih, umesto da čekamo da nam skrate i 29 i 31. Inače nas već uveliko navikavaju, sve više možete videti 29L koji vrti na Slaviji umesto 29. Mislim da su već odavno prevršili svaku meru i da je odavno bilo vreme. Da ne mogu bez problema da rade sve što im padne na pamet. Ne samo mi, svi kojima je prevoz unakažen.

Zašto da 21 i 22 ne idu dalje do Trga, umesto 22A? Kada se izbroje prolasci 22A Trgom republike i uporede sa potencijalnim prolascima 21 i 22 (gledajući red vožnje ovih linija, i da za vreme dok jedna od njih prođe Trgom republike, 22A bar 2 puta prošiša tuda) bar se meni čini da dolazi na slično. Znači, ispada da je cilj (te linije) samo da se trole što više maknu iz centra, bez ikakvog opravdanog razloga.

Liniju 19 nikako ne bi trebalo zaboraviti. Pa bar neka ide onoliko koliko je išla neposredno pre radova i ukidanja. Mi sa Vračara i dalje prema centru vidimo opterećenje na drugim linijama. Verujem da ljudi koji žive na Konjarniku najbolje znaju kako im je otkako je ta linija ukinuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714785#p714785:2hiyumo3 je napisao(la):
1111 » Pet Mar 06, 2020 1:41 pm[/url]":2hiyumo3]Samo da dodam ono oko tramvaja. Nisam protiv te ideje, ali ne može on sam da bude u centru. Može umesto ovog zla zvanog 22A koji je bio beskoristan i dok je bio u obliku trole 22L, ali bar nije zagađivao vazduh. Dakle prevoz u centru:

Tramvaj 1
Trola 29
Autobus 31
Trole 21 i 22 da okreću gde i A1, jer se ovo sada protivi zdravom razumu i saobraćajnoj struci, a i nebezbedno je
Linija 28 da se vrati u centar,

i nikako drugačije. Sve ostalo bi bilo pogubno po građane i njihovo pravo na slobodno kretanje. Javni prevoz nije komercijalni prevoz.


Da ne bih već lepila na uveliko kilometarski post.
Samo bih dodala i sve ostale vračarske linije zajedno sa tim tramvajem. Ili bar deo vozila na tim ostalim linijama. I koliki bi bio cim da se napravi ta okretnica?

Sa svim ostalim navedenim se apsolutno slažem. Inače, rekli su da taj tramvaj neće imati kontaktnu mrežu. Okej, da tako naprave, valjda i za njih postoji hibrid, pa da može da se od Slavije nakači za kontaktnu mrežu do Banjice.

Liniju 28 ne zaboravljam nikako. E ti ljudi su primer za sve nas.
 
Vrh