Šta je novo?

Trolejbusi

Exprees pogledas na APR pa onda komentarises nije jos preuzet Kinezi kad budu u APR tad mozemo da pričamo.
 
Pa ne može ni biti unet u registar kad rešenje nije pravosnažno. Bitno je da je rešenje doneto. Čeka se pravosnažnost. Bez sekiracije Dišo. Dobro, ako neko ospori onda možemo da se slikamo. To bi se već odužilo čak i da grad brzo reaguje.
 
Evo ja sam na brzinu izdvojio najzanimljivije delove.
f2015e642a1f58545533528875d17df4.jpg
8d586270012b4b5f5b50bc542b302fc3.jpg

U periodu od aprila do juna je planirano 14 trolejbusa više u saobraćaju. (Nadam se da to znači vraćanje na staro stanje).
Takođe i 6 elektro buseva više (+ 2 mini) , ali nije realno nabaviti vozila za tako kratko vreme.
6029e4edf2b81b75ffa8e4b049775ef3.jpg

Planira je nabavka 10 zglobnih + 30 solo trolejbusa sa autonomijom, o čemu smo već pričali. Problem je što su predvideli isporuku do kraja godine, što je jako teško izvodljivo s'obzirom da tender još nije ni raspisan.
 
Ukidanje trolejbuskih linija direktno je u vezi sa povećanjem zagađenja vazduha. Zato smo prekjuče išli na Protest za čist vazduh!
:kk:
 
Опет ће набавити неке кршеве из Белорусије, Турске или Кине.
 
MidnightParkour":1akexwkj je napisao(la):
Jel se zna model tih trolejbusa?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne zato što tender za trolejbuse, elektro buseve i zglobne autobuse nije ni raspisan, ne znam samo šta čekaju žda neće možd opet da raspišu u aprilu, teraju proizvođača da sklopi autobuse za 6 meseci od tendera i onda da budu loši. Ne krivim ja Higer zbog ovoga, nego zbog forsiranje naše vlasti da naprave tako brzo 174 autobusa.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Хајмо мало логике за коју не требају неки факултети и докторати. Каже 10 зглобних и 30 соло тролејбуса? Па просечан путник може да запази да на линијама 29, 40 и 41 би било најбоље да буду све зглобна возила. Ако ћемо о економичности, зглобни тролејбуси могу превести одређени број путника са за трећину мање возача, мање је преоптерећење возила у случају поремећаја реда вожње...

Соло возила су погодна само тамо где би се могло очекивати да зглобна возила зврје слабо попуњена. Дај мало логике.
 
Ne sećam se kad sam zadnji put ušao u 29 u periodu od 9 do 21h a da nije bila prepuna. Dok 21 i 22 voze poluprazne do Slavije. A onda vidiš mini stampedo ljudi kako izlaze iz njih i trče ko Lola preko Beogradske kad vide 31 ili 22AAAAAAA kako pristaju u stajalište kod Mitićeve rupe.

Bukvalno SMRT planiranje. :kk:
 
Akciju još ne mogu da potvrdim ali mogu da potvrdim da su nam se u organizaciji događaja pridružila i akcija Ulice za biciklsite! Polako širimo akciju koja ubraja sve organizacije građana koje se bave ekološkim i održivim prevozom u Beogradu. Više o akciji 29tog pišem sutra :)
 
Uručili smo poklon vozaču Čedi Anđelkoviću, koji je na našem poslednjem protestu magično vratio trolu 28. Poklonili smo mu majicu sa našim logoom u znak zahvalnosti. Čedo, ti si naš heroj! Inače, Čeda je član SOS sindikata u GSP-u. :gobb:
 
Причали смо пре о грејању мреже.
Од 0:35 до 2:35 се види како снег убије проводљивост мреже.
Тако не може дуго да се вози. Истопиће клизаче, а вероватно и тролни кабл. Онда вуча не гине.
https://youtu.be/pLV6pZ8F8Zo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702385#p702385:2nnbig4b je napisao(la):
branik » 26 Јан 2020, 15:13[/url]":2nnbig4b]A sad će policija da ga startuje za levifar

и шта да му уради? не сноси он одогворност за фунцкионисање левог фара
 
Kako ne snosi? Za sve na vozilu je odgovran time što ga vozi. Vozilo je nispravno i samobmože da ode kaoisključeno u garažu, a i za tu vožnju je neispravno, jer sa St. trga kroz javni saobraćaj mora do garaže.
Kad bi se nešto dogodilo, onaj ko je potpisao ispravnost u nalogu rekao bi da je u momentu izdavanja naloga sve bilo ispravno.
Može li neko vozilo da prođe tehnički pregled sa neispravnom signalizacijom? Ako je odgovor ne, nema ni vožnje. Ja nisam nikad i nikad ne bih.
 
имам предлог које линије прво пребацити на тролејбусе, када једног дана дође до ширења мреже:

15, 16, 23, 32Е, 43, 71, 75, 77 и 95
 
50 je idealan kandidat, posebno što bi veliki deo trase bio čist, bez mnogo ukrštanja i skretnica.
Zatim, tu je i 26, vrlo blizu na više mesta infrastrukturi trolejbusa.
 
Vrh