Šta je novo?

Trolejbusi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585909#p585909:34vwpjnk je napisao(la):
roland » 03 Dec 2018 10:28 pm[/url]":34vwpjnk]Ako već kupuju električne autobuse zar nije logičnije da njih stavljaju umesto klasičnih autobusa i tako smanje vazdušno zagađenje, i to pre svega u centru grada.


Sent from my iPad using Tapatalk
Ако је скупо плаћена обновљена пруга до Панчева, зар није логичније да се повећа број полазака, а не смањи?

Ако се Славија раскопава, при чему је привремена саобраћајна катастрофа свуда около, зар није логичније да се тада убаце метро касете и другачије разместе комуналне инсталације да за 5 или 10 или 15 година не би поново копали и поново направили саобраћајну катастрофу? И да кроз ту подземну конструкцију иде нешто од саобраћаја пре него што метро почне да се гради?

Ако се прави четврт солитера у зони неке постојеће железничке станице, зар није логично да та станица не само остане, него се и озбиљно модернизује, што су урадила сва разумна друштва у државама са путничком железницом без изузеткА?

Ако поправљаш плочник на главном градском тргу, што није сложен грађевински посао, зар није логично да се ти радови заврше за мање од месец дана?

Када неко на високој позицији у држави садржај намењен масовним посетама са великих раздаљина најави у Сурчину, зато што ће тамо бити неки кружни ток, зар није логично да се појаве "чике", које "цара" одведу у "палату", и медицински вештак утврди и потпише оправданост лечења против воље пацијента?
 
Баш ми је жао моје деце што ће моја генерација морати да принципијално враћа све што је икада урађено у пређашње стање, баш ће нелогично и арбитрарно изгледати
 
Spašen je. Nalazi se kod nekog entuzijaste i zaljubljenika u gradski prevoz na Dušanovcu. Pretraži malo ovu temu , pisano je o tome.
 
ima li ovde neko da poznaje konstrukciju/mehaniku jednog trolje*******usa? bas me zanima kakvi su motori, koliko ih ima i gde se nalaze
 
Kod BKMova je motor pozadi, odmah iza zadnjeg levog točka, tamo gde su sedišta okrenuta jedna ka drugim. Nekad sam znao i detalje o samim motorima i električnoj opremi, ali davno beše a i ljudi koji su nas tome učili su imali strast prema materiji ali su bili užasni u prenošenju znanja. Tako da se malo toga zadržalo u glavi.
 
uitpair.jpg
 
El. motor za Ziu URITSKI 107 kW

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588236#p588236:1kuyxmdo je napisao(la):
nekianonimnilik » Čet Dec 13, 2018 11:46 am[/url]":1kuyxmdo]ima li ovde neko da poznaje konstrukciju/mehaniku jednog trolje*******usa? bas me zanima kakvi su motori, koliko ih ima i gde se nalaze

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Odličan je onaj crtež, samo što mu razmer ne valja. Nema teorije da je ono 3 metra, jer onda ispada da je i samo vozilo šire od 3 metra, a nije.
 
Имамо град који је по заађености европска престоница тровачнице и они паметни ће да мењају троле за елетробусе уместо да се гледа да се што већи број аутобуса ковертује у елетробус и хибридне линије. Одлична рачуница. :kk:

http://aqicn.org/here/

http://aqicn.org/city/serbia/beograd-stari-grad/

На основу загађености ја бих донео закон да грађани Београда, Ваљева и Панчева могу купити електричне/хибридне/плаг-ин хибридне аутомоболе без пореза, затим бесплатно пуњене на брзим пуњачима, да се не рачуна електромотор за регистрациу, као и да могу сви грађани Србије да региструју конвероватни аутомобил у електрични пошто смо банана држава па не сме ништа да се ради на возилима независно да ли су аутомобили или мотоцикли, никакве модификације а у Хрватској која је члан ЕУ све то сме. Основати фирме које раде те ствари за обичне смртнике. Има један Хрват што је урадио електричног стојадина знаш како иде. :)
 
Imate pogresnu racunicu! :twisted: Prodajom kontaktne mreze neko moze da debelo zaradi. Takodje i prodajom trolejbusa, bilo u staro gvozdje ili nekom drugom gradu, provizijica moze nekome lepo da napuni dzep. Ne treba ni pominjati proviziju prilikom kupovine elektrobusa. Usput moze da se zaradi i na prodaji ispravljackih stanica, koje vise nece biti potrebne. Lepo kaze stara narodna "ne laje kera sela radi, vec sebe radi". :D
 
Ха, прича се о загађености? Омладинских Бригада, мој први пик по питању истог појма... 9 магацина робе, плус поштански центри око Ерпорт Ситија... 3 метери лима и 15 метери дима... Прошле године је наведена улица, достигла топ 3 што се загађења тиче, и нико ништа не предузима!
 
Ironija je da Srbi rado plaćaju sulude cene kvadrata da žive na toj lokaciji...
 
Nevezano za priču o trolejbusima, već za priču o carpool sa druge teme...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=590658#p590658:210cm4vw je napisao(la):
Gaspar18 » Pon Dec 24, 2018 1:06 am[/url]":210cm4vw]Омладинских Бригада, мој први пик по питању истог појма... 9 магацина робе, плус поштански центри око Ерпорт Ситија...
I onda se posle ljudi na forumu isčuđavaju što Beograd ne koristi carpool sistem i što svi voze sami umesto da kupe kolege pa zajedno na posao.
O kakvom carpool sistemu da pričamo u gradu u kome ne postoje nikakva razgraničenja između stambenih, poslovnih i industrijskih zona. I gde svi žive svugde, svi rade svugde, sve se gradi bilo gde...
 
Зрењанински пут је најбоља слика тог хаоса, тржни центри, пумпе, отпади, стоваришта, кафане, радионице, сале за свадбе, фарме, гробље, кланица, млекара, и стамбене куће, све у истом низу.
 
Odličan primer je i Vojvođanska. S jedne strane kuće sa sve stokom i živinom , a sa druge strane novoizgrađeno stambeno naselje , gde su očigledno stanovi bili jeftiniji , čim su se brzo razgrabili , pa sad stalno kukaju kako im smeta miris komšijskih farmi. I na sva ta čuda zbrda zdola u organizaciji i projektovanju stambenog , poslovnog i infrastrukturnog , mi hoćemo da ukidamo trole i menjamo ih elektrobusima , i tako još više doprinosimo haosu koji imamo.
 
Дуго није било графитираних трола, нажалост почело поново...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=591423#p591423:1errez4t je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » Sre Dec 26, 2018 9:02 pm[/url]":1errez4t]st***.


Sent from my Ektra using Tapatalk
file.php
Šta ova škrabotina treba da znači?
 
Vrh