Šta je novo?

Trolejbusi

Управо то, 26 треба подршка тролејбуса кад иста закаже, и зато је најбоље правити окретницу где окреће 26, нико не би ни 26 стриктно чекао, већ шта наиђе...
 
Pa treba podrska i 29tci kada ista zakaze. Ako vama na 26 smeta, neka se produzi 26 do Medakovica III pa onda cete imati. Ne mozes zarad 26 da unistis drugu liniju nije ni fer, a ni korektno. Samo na 29 fali jos gomila ljudi iz Brace Jerkovic pricas kao da je 29 prazna pa sad kao nema veze. I to kao neka ''pomoc'' pa izvini neka naselja nemaju ni jednu liniju do grada, a ovima problem sto je guzva u 26. Ako ti je guzva pesaci do Medakovica pa ces da sedis.

Sta sad treba da unistimo 29 da bi neka tamo 26 imala podrsku, pa pisite nadleznima da pojacaju 26 ili da rese problem trase kako znaju i umeju a ne preko ledja drugih ljudi.. To je pomoc samo ljudima iz B. Jerkovic al zato unistenje Medakovica i na kraju kad se svede racun bude jos gore.
 
Тролејбуси су ионако планирани да се продуже на Миријево као и трамваји мада то никако да се испуни - планиран је чак и тунел између Устаничке и Миријева ал ни од тога нема ништа
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530314#p530314:1e878h1u je napisao(la):
SRBO » Čet Apr 05, 2018 2:04 pm[/url]":1e878h1u]Тролејбуси су ионако планирани да се продуже на Миријево као и трамваји мада то никако да се испуни - планиран је чак и тунел између Устаничке и Миријева ал ни од тога нема ништа
stvarno?
imas izvor?
bas me zanima ta ideja
 
Čak ni ovo nisu u stanju da odrade kako treba. Ostave jedan mali pravougaonik u drugoj nijanski crvene. :roll:
 
Мислим да је то залепљена црвена фолија преко неких рупа, ваљда неке вентилације.
 
U pravu je Došljak, sad se i ja setih, tu ima neki otvor evo i ovde se vidi kako ih prelepljuju

345zzpl.jpg
 
Не разумем због чега прелепљују то, ваљда јер су троле раздрндане па кроз рупе зими улази хладно у кабину или тако нешто
 
Ovaj 2160 se raspada, vozio je na 40 prošle nedelje. Njiše se gore dole i ne može da ide brzo. Bojim se da je na kraju karijere.
 
Zasto uopste postoje linije 41L i 40L. Iz nekog razloga dođu uvek kada trole kasne bar 15 min. #2023
5d24b4da9c18c17a497b7c59b4ead6d8.jpg


Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Što je lepo kad napokon sva vozila imaju jednu te istu ''uniformu'', a ne ko ono ranije, jedan s očuvanom nalepnicom, drugi s raspadnutom, treći bez...

Još kad bi se smilovali da srede i one starije BKMove i Trolze... Mada dobro, istina je da su sredili jedno par starih solo BKMova. 2177 i još par drugih GB.
Al krajnje je vreme da srede i ove zglobne, raspadaju se.
 
Evo kako bi MAZ-203T izgledao na liniji 41 kod Hyde Parka

Sent from my SAMSUNG-SM-N900A using Tapatalk
 
Pre bih voleo da u Beogradu konačno vidim i nešto iz asortimana EU proizvođača trolejbusa. Smučili su mi se više Belorusi. MAZ je možda malo bolji od BKM-a, al opet, imamo i gomilu istovetnih MAZ autobusa na ulicama. Završavaju oni posao, pre svega zbog i više nego pristupačne cene, al red bi bio da ga makar malo više osveže ili čak predstave novu generaciju, imajući u vidu da se MAZ 203 proizvodi u skoro neizmenjenom obliku petnaestak godina, i ne može se baš reći da su ga za to vreme ne znam kako usavršili. Kupljeni su dosta solidni tramvaji, pa bi Beograd konačno mogao dobiti i malo bolje trolejbuse za promenu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=540823#p540823:33idaeyz je napisao(la):
Kesha » 27 May 2018 07:25 pm[/url]":33idaeyz]Pre bih voleo da u Beogradu konačno vidim i nešto iz asortimana EU proizvođača trolejbusa. Smučili su mi se više Belorusi. MAZ je možda malo bolji od BKM-a, al opet, imamo i gomilu istovetnih MAZ autobusa na ulicama. Završavaju oni posao, pre svega zbog i više nego pristupačne cene, al red bi bio da ga makar malo više osveže ili čak predstave novu generaciju, imajući u vidu da se MAZ 203 proizvodi u skoro neizmenjenom obliku petnaestak godina, i ne može se baš reći da su ga za to vreme ne znam kako usavršili. Kupljeni su dosta solidni tramvaji, pa bi Beograd konačno mogao dobiti i malo bolje trolejbuse za promenu.

Слажем се с тобом, мада, квалитетне троле коштају трипут више од постсовјетских. Швајцарске, например, изађу на милион франака комад.

А, имај у виду - на Беобилду је преовлађујуће мишљење да су ЦАФ трамваји ђубре (!), док је став о БКМ тролама изразито повољан...
 
Vrh