Ne razumem zašto neko želi da se reši trolejbusa kad su zglobni trolejbusi najisplativije rešenje za opterećene brdske linije u južnom delu grada.
Najrazumnije raspolaganje resursima bi predstavljala nabavka 50-100 solo elektrobusa za Dorćol, odnosno gradnja novog pogona Vidikovac za 100-200 zglobnih trolejbusa.
Dorćol treba da pokriva kraće slabije solo linije centralnog dela grada koje saobraćaju i sporednim ulicama sa oštrim krivinama. Sa druge strane Vidikovac treba da preuzme koridore i ozloglašene solo linije koje je nekada držao Kosmaj a sada privatnici sa solo vozilima, odnosno da se oslobode Novi Beograd i Karaburma na Čukarici.
Sve u svemu preraspodela bi bila sledeća:
Dorćol solo elektrobusi: 19, 21, 22, 24, 28, 29 (do Savskog Trga), 30 (do Dorćola SRC Milan Muškatirović), 35, 36, 44, 46L (do Slavije/Manjež Svetozara Markovića preko Vukovog Spomenika)
Vidikovac zglobni trolejbusi: 37, 40 (kružna preko Jerkovića nastala spajanjem trase od raskrsnice Crnotravske i Paunove do raskrsnice Dimitrija Tucovića i Batutove), 41 (Kula Nebojša preko Dorćola), 48, 49, 50, 53 (preko Autokomande kroz dedinjski tunel), 55 (Požeškom pa kroz dedinjski tunel ali do Zvezdare), 56 (Kula Nebojša preko BnV), 57 (fider za metro do Petlovog Brda), 59, 86 (od Čukaričke Padine preko Požeške do Keja Oslobođenja, 88 se produžava za Gornji Grad, Bačku ili Novu Galeniku), 93 (Miljakovac I-Blok 61 preko Banovog Brda), 94 (normalnom trasom)
Dakle to što su trolejbusi sada manje isplativi jeste posledica fokusiranja mreže u pogrešan deo grada.