Šta je novo?

Trolejbusi

На линији 21 треба да иду троле а не аутобуси, глупо је и нема смисла мењати то, Ал ево већ три године возе бусеви место троле на тој линији.
 
Ja bih pre provukao te elektrobuse da budu na liniji koja bi išla od centra do Gospodara Vučića pa levo do Cvetka, pa ondadesno ka okretnici Ustanička, a odatle ili ka Konjarniku ili da ide trasom 308 do VML, a da se pomenuta linija ukine.

A može da bude i ona varijanta koju su spominjali, kružna linija: Zvezdara, Dimitrija Tucovića, Cvijićeva, Takovska, Nemanjina, Slavija, Makenzijeva, Cara Nikolaja Ii, Žička, Vojislava Ilića, Gospodara Vučića, BKA, Batutova, Zvezdara.

Što se tiče trolejbusa, pošto bi imali autonomiju, linija 29 bi mogla da se produži do okretnice 20 u VML, a da se uvede nova linija 41A, Studentski trg - Prokop - Banjica - Kružni put Vozdovacki - Braće Jerković - Medaković III.

Ali ajde da mi zaista i vidimo te trolejbuse na našim ulicama, a za ostalo ćemo lako.​
 
20250801_184511.jpg
 
Grad od dva miliona stanovnika nije sposoban da kupi SEDAMDESET trolejbusa!!!

Toliko su nesposobni da nisu ni za lopovluk, od 100 elektro buseva za expo morace da uleti dvadeset na gas!
 
Не постоји, направиће прототип с тим што нама планирају да увале 70 прототипова.
Zato Tel Aviv hoće samo 5 komada za pocetak. Trebalo bi im traziti odmah jednu trolu za pocetak da dođe na testiranje kao onaj Maz, pa da onda možemo da pričamo o nekoj većoj nabavci. Ako samo bude kao elektro Higeri sa Eko 2, biće pojam za ove Bkm krševe.
I ako nekog čudi zašto sad ovo odjednom, pročitajte ovaj komentar i biće vam sve jasno.
Šapić ima svoje planove da ukine trole i privatizuje linije, ali iz republike hoće da uzmu trole od Kineza.
 

Prilozi

  • IMG_1884.jpeg
    IMG_1884.jpeg
    201,4 KB · Pregleda: 53
Verovatno će da urade isto i za tramvaje. Nabavku 100 tramvaja provući će kroz expo. Ali id*** prvo pokušali sa nameštenim tenderom. Računali da se niko neće buniti. I sad im astre neće stići na vreme za expo!!!
 
Električni Higeri svakako jesu bolji od BKM trolejbusa. Čak i prva serija, koja jes da zvoni i lupa, solidno i dalje stoji karoserijski. Nikako nisu sjajni, al su zadovoljavajući, barem taj neki minimum, dok je druga serija već dosta ozbiljnija. Bolji su i od dizelaša i to je vidljivo čak i golim amaterskim okom. Nema znakova propadanja konstrukcije, što je najbitnije. Smeta mi to lupanje kod njih, kao i buka prednjeg trapa. Završna obrada bi trebala da se poboljša svakako, al opet, kako sam pisao i pre, Higeri su odavno stigli i do vrlo bogatih Skandinavskih zemalja. Njihov elektro bus je bio u trci za autobus godine pre nekoliko godina. Zglobni kapabus se pokazao solidnim na testu. Daleko su oni od Solarisa, na primer, al su ok da kažem. Svakako, ako dođe do te nabavke, teško da neće biti dosta bolji od BKM trola, pa makar i kao prototipovi, jer ipak imaju oni baš dosta iskustva sa elektro pogonom. Ne verujem da im je toliko komplikovano da naprave električni autobus sa dodatnim delovima za trolejbus. I do sada su trolejbusi kupovani montiranim nabavkama, pa ako to i sada bude slučaj, barem će se uzeti koliko toliko solidna vozila, nadam se. Velika mana je što nema reči o zglobnim trolejbusima. 29 je isključivo za zglob. I na kraju sačuvaće se trolejbuski podsistem.
 
Vrh