Šta je novo?

Trolejbusi

Pa valjda će biti još dodatno bačene pare ako se sve unište? Drugo, Dorćol i dalje aktivno remontuje trolejbuse.

Ako budemo sve stare uništili doći ćemo do situacije da će opet uleteti autobusi na trolejbuske linije svaki dan.
 
С тим што је велико питање да ли ће Лукашенков отпад издржати до прве потенцијалне испоруке нових тролејбуса ако се набаве.
 
Лакше мало са тим квалификацијама. Тај исти "отпад" код тог истог Лукашенка ради без проблема.
Не спорим, да ниво квалитета није исти као рецимо Шкода/КАФ/СОР/ИВЕКО и тако даље, али ни цена није иста.

Стога, треба дати БКМовима да оду часно у пензију, они си обележили једну епоху шта више, заштитници троле имају управо тај БКМ у свом логотипу.

И ја сам за то, да се направи тендер, и да победи најбоља понуда.
 
Dosta toga upućuje da nisu istog kvaliteta bila vozila za izvoz i vozila namenjena domaćoj upotrebi u Belorusiji.

I naša industrija u vreme SFRJ pa i do skora je isto patila od tog bezobrazluka. Jedna serija Stojadina izađe neuništiva i besprekorna, neki se voze i dan danas, stari po 40 i viš godina i rade ko sat... a neka druga serija u neko drugo vreme bude toliko loša da od njih 30 namenjenih za MUP polovina pocrka na putu do Beograda. Kao što mi pričao jedan od ljudi koji su imali zadatak da ih dovezu iz fabrike.

Sumnjam da je isti taj princip i poslovna politika na snazi u BKMu i još nekim fabrikama po Belorusiji i ZNDu. Nisu kvalitativno isti BKM koji je otišao za Beograd i BKM koji je otišao za Minsk.
 
Ако је и истина, пре ће бити наше већ традиционално неумење да направимо спецификацију и да вршимо контроле док се серија прави и приликом примопредаје

Примера има на претек
1. 711 ДМВ
2. БКМ троле
3. КАФ
4. Бозанкаја
Списак није коначан, може да се наставља ...

Само из овог кратког списка се да закључити да је проблем прво у нама, па тек онда код произвођача

Да би написали добре спецификације, не треба ангажовати задриглог инжењеричића из градских структура, па да он сам, по форумима нешто шкраба и прави за цео град. Писање спецификације је озбиљан посао који тражи време и учешће много разних група
- ГСП служба одржавања
- ГСП возачи
- Сабораћајни факутлтет
- Урбанисти Београда
- Стручни часописи типа САТ ревија и слични којие се баве транспортом
- Назвисни стручњаци
- Нешто што би представљало глас народа (најмање тежине, али ипак би било кореткно да будући корисници могу да кажу своје мишљење)
 
Vrh