Električni Higeri svakako jesu bolji od BKM trolejbusa. Čak i prva serija, koja jes da zvoni i lupa, solidno i dalje stoji karoserijski. Nikako nisu sjajni, al su zadovoljavajući, barem taj neki minimum, dok je druga serija već dosta ozbiljnija. Bolji su i od dizelaša i to je vidljivo čak i golim amaterskim okom. Nema znakova propadanja konstrukcije, što je najbitnije. Smeta mi to lupanje kod njih, kao i buka prednjeg trapa. Završna obrada bi trebala da se poboljša svakako, al opet, kako sam pisao i pre, Higeri su odavno stigli i do vrlo bogatih Skandinavskih zemalja. Njihov elektro bus je bio u trci za autobus godine pre nekoliko godina. Zglobni kapabus se pokazao solidnim na testu. Daleko su oni od Solarisa, na primer, al su ok da kažem. Svakako, ako dođe do te nabavke, teško da neće biti dosta bolji od BKM trola, pa makar i kao prototipovi, jer ipak imaju oni baš dosta iskustva sa elektro pogonom. Ne verujem da im je toliko komplikovano da naprave električni autobus sa dodatnim delovima za trolejbus. I do sada su trolejbusi kupovani montiranim nabavkama, pa ako to i sada bude slučaj, barem će se uzeti koliko toliko solidna vozila, nadam se. Velika mana je što nema reči o zglobnim trolejbusima. 29 je isključivo za zglob. I na kraju sačuvaće se trolejbuski podsistem.