Šta je novo?

Trolejbusi

Današnja fotografija. Apropo toga šta šalju na 22. Moj lični utisak je da je danas bila kompletno sa trolejbusima. Inače, između 16h - 17h, svo trolejbusi koji bi pristigli na Slaviju, bili su preusmereni na Nemanjinu i gatažu, jer je bila blokada pešačkog u Bulevatu oslobođenja. Nekoliko njih sam video u Vojislava Ilića, dok sam obavljao posao tu.​

1000009090.jpg
 
Kao razlog što autobusi saobraćaju na liniji 21 uvek se pominje nedostatak vozila. Sad dok se radi drugi deo Vojislava Ilića i dok ne rade 19 i 29 mogla je 21 da radi. Još da nema radova u centru i da vidimo 21 i 22 do Studentskog trga...
 
Kao razlog što autobusi saobraćaju na liniji 21 uvek se pominje nedostatak vozila. Sad dok se radi drugi deo Vojislava Ilića i dok ne rade 19 i 29 mogla je 21 da radi. Još da nema radova u centru i da vidimo 21 i 22 do Studentskog trga...​
Da li će raditi samu raskrsnicu sa Rimskom / Mis Irbijeve?​
 
Što, pa ništa se još nije desilo. Ako nam posao ostane u istom obimu nije nikakva kapitulacija. Na kraju, možda ispadne i nešto dobro iz svega toga. Mislim, pored trolejbuskih linija biće očigledno uvedeno još ovih EKO linija. Ne kažem da je to sad nešto neverovatno sjajno, al i postojeće nisu uopšte beskorisne, s tim što bi EKO1 mogao da ide i češće. Mogli bi, doduše, normalno da ih numerišu. Žao mi je trola, al ako je Grad zapeo za to, ne može tu GSP ništa. Samo ako ugroze ljudima posao. A po svemu što do sada kruži od i priča i planova, barem za sad ne izgleda izvesno da će GSP-u biti umanjen obim posla.
 
Žao mi je trola, al ako je Grad zapeo za to, ne može tu GSP ništa. Samo ako ugroze ljudima posao. A po svemu što do sada kruži od i priča i planova, barem za sad ne izgleda izvesno da će GSP-u biti umanjen obim posla.
Kako ne može ? Štrajk i blokada pogona dok grad ne pokrene nabavku novih trolejbusa. Odvlače ih sa ulice svaki dan, raspadaju se u komade tokom vožnje, neko će poginuti u njima. Ni vozači već odavno nisu bezbedni kada uđu u njih a putnici pogotovo, razlog više da se pobune. Već mesecima postavljaju novu mrežu na Trgu Republike, uzeli su milione iz gradskog budžeta za to, hoće li Gangula svima da nam refundira taj novac kada do 2027. trolejbuse ukine? Uostalom, štrajk je i najavljen još pre više od pola godine ako se u roku od nedelju dana ne ispune zahtevi vezani za trole, nisu ispunjeni, prošao rok a štajka još uvek nema kao ni daljih protesta protiv trolocida.

Što više dopustimo da nam se iživljavaju nad životima, samo će pomerati granice i biti sve bolesniji. Pustimo li trole niz vodu, sledi ukidanje linija 2 i 11, uništenje čitavog tramvajskog poteza u Pariskoj da bi ustupio mesto pešačkoj zoni i biciklističkoj stazi, a trojku ponovo videti nećemo. Ako e-šporet može menjati trolejbus za koji postoji nova novcijata infrastruktura, može i autobuski solać 3A trajno da menja visokokapacitetni tramvaj koji je pre njihove kleptostrukcije tuda vozio 70 godina. 1 Trolejbus = 3 autobusa, 1 tramvaj = 5 autobusa, nova kontaktna mreža = ukidanje trolejbusa, gangulistička štednja u prestonici ekonomskog tigra.
 
Poslednja izmena:
A ko će to od zaposlenih u firmi da radi? Kažem ja da nedostaje tu elementarne realnosti. Dal stvarno misliš da prosečnog zaposlenog u firmi briga dal ćemo raditi sa trolejbusima ili sa električnim autobusima. Misliš svi se toliko bave tom tematikom kao mi ovde na forumu. Pa to nije slučaj ni sa većinom vozača. Tek oni mogu da biraju gde će da rade, a realno im ni u GSP-u ne visi radno mesto. Ljudi imaju svoje probleme, svoje živote, a pogotovu stariji neće da skaču bezveze, a da apsolutno nisu ugroženi. Primaju plate, poštuju se prava i obaveze iz radnog odnosa, i sad će radnici sami onako da se organizuju u blokadu i traže nabavku novih trolejbusa. To apsolutno nije moguće ni u jednoj firmi tek tako, a bez velikih sindikata. Jel shvataš kolika to masa treba da u istom trenutku postupi kako bi ti želeo, onako tek eto došlo im. Pa valjda za to treba organizacija (sindikati), legitimitet između ostalog, a to podrazumeva i valjan razlog sa sve opravdanim zahtevima. Grad ti nudi električne autobuse umesto trolejbusa, na primer, pa će radnici da kažu e baš nećemo to, što prosto nije realno. Opet, još ništa nije gotovo, i u domenu je priče na osnovu raznih vesti koje kruže. One čuvene 1997 godine, veliki štrajk GSP-a je pokrenula opšta višemesečna nemaština, gorivo, delovi, kasni plata, nema posla generalno, jer je vladalo opšte rasulo. Danas je to daleko od ondašnjih prilika. Pa i taj veliki štrajk je imao svojih posledica, a to je ulazak privatnih prevoznika na velika vrata. Tako da boga pitaj ko je sve imao upliva u taj štrajk, i ko se sve okoristio od te pojave. Interesi su uvek isti, samo su igrači različiti u datim prilikama. U ovom trenutku nema šta da potera ljude na štrajk, a sigurno da bi se i te kako bunili onog momenta kad im je egzistencija ugrožena, što znači da bi i veliki sindikati teško ostali nemi i nepomični, jer zavise jedni od drugih. Žive od tih zaposlenih. Pred dolazak Solarisa, slično stanje voznog parka si imao sa autobusima, kao danas sa trolejbusima, možda nije bilo ovako dramatično, al svakako su nam Solarisi bili kao slamka za divljenika o čemu sam pisao i pre. Sad da izađu i da kažu da nam uzimaju Dorćol, da idu otpuštanja i tako dalje, što se nije desilo još od gubitka kontrolora voznih karata, nema teorije da bi ćutali i radnici i sindikati. Na kraju video bih tebe da radiš u tom istom GSP-u dal bi tako olako štrajkovao ili blokirao pogon. Lagano bi napuštao radno mesto i postupao po svojoj volji, onako samostalno, ili bi išao po firmi i skupljao ljude za blokadu. To tako lako zvuči i izgleda, ako se posmatra sa strane, a da pritom ti ne možeš da dobiješ po nosu.
 
Ali to je uvod u gašenje GSP-a. Meni da ovo urade, je*** bih im mater svima komplet. Bez zezanja. Ko garantuje da sutra neće da šutnu GSP vozače i dovedu svoje strance, ako preuzmu ceo jedan pogon. Mislim nije mi realno ovo razmišljanje, iako smo se do sada u većini stvari saglasili.
 
Ja sam i tako počeo svuda da idem kolima, tako da mogu da se je*******u i GSP i Strela i svi ostali mafijaši. Meni je više do toga što se gubi identitet grada, to jest to nam oduzima Gangula i ostali moroni. Vama ako je dobro, zabole me.
 
A ko će to od zaposlenih u firmi da radi? Kažem ja da nedostaje tu elementarne realnosti. Dal stvarno misliš da prosečnog zaposlenog u firmi briga dal ćemo raditi sa trolejbusima ili sa električnim autobusima. Misliš svi se toliko bave tom tematikom kao mi ovde na forumu. Pa to nije slučaj ni sa većinom vozača. Tek oni mogu da biraju gde će da rade, a realno im ni u GSP-u ne visi radno mesto. Ljudi imaju svoje probleme, svoje živote, a pogotovu stariji neće da skaču bezveze, a da apsolutno nisu ugroženi.
Vozači trolejbusa bi morali da se bune, jer i njima život visi o koncu kada ulaze u vozilo kojem pantograf otpada, elektrika štrči kroz raspadnutu karoseriju a vrata se otvaraju i zatvaraju na o-ruk. O putnicima da ne govorimo. Ovo se dogodilo prošle godine, i moglo je lako imati fatalne posledice. https://www.blic.rs/vesti/hronika/i...ao-na-semafor-i-povredio-devojcicu-12/rv9jp6g Ko bi bio odgovoran da je ovo dete nastradalo ili da je ostalo trajni invalid, ako ne poremećeni ološ od gradonačelnika koji planski uništava trolejbuski podsistem zarad svog malograđanskog patološkog ćefa i pljačke?

Zaposleni u GSP, studenti i svi građani i opozicionari koji su protiv ukidanja trolejbusa treba zajedno da organizuju proteste i blokadu pogona dok se zahtevi ne ispune. Ako ništa drugo, sve ih ujedinjuje to što su kao poreski obveznici Grada Beograda opljačkani od strane hlorisanog debila koji im je uzeo milione za novu kontaktnu mrežu u Kralja Milana i na Trgu Republike, a već kroz 2 godine planira da istu počupa i baci ko da je za nju dao pare iz svog džepa. Lako došlo - lako otišlo, kmetovi plaćaju harač a ne Gangul Paša.

Na kraju video bih tebe da radiš u tom istom GSP-u dal bi tako olako štrajkovao ili blokirao pogon. Lagano bi napuštao radno mesto i postupao po svojoj volji, onako samostalno, ili bi išao po firmi i skupljao ljude za blokadu. To tako lako zvuči i izgleda, ako se posmatra sa strane, a da pritom ti ne možeš da dobiješ po nosu.
Jedan čovek ne može ni da štrajkuje ni da blokira bilo šta, ali njih 100 ili 200 može itekako. Ni fakulteti ne bi bili blokirani 8 meseci da se pobunio samo jedan student ili nekoliko njih. Ovo je pitanje javnog interesa, i ne mogu preko noći da otpuste 200 radnika čak i kad bi im se popeli na glavu ionako nemaju koga drugog da zaposle, i GSP i privatnici žestoko kubure sa vozačima, a ne mogu preko noći ni da ih zamene strancima. Gde će naći Bangladešanina, Nepalca ili Pakistanca koji ume da vozi tramvaj ili trolu, ti sistemi čak i ne postoje u zemljama iz kojih dolaze.
 
Poslednja izmena:
Vrh