Trolejbusostaje
Novice
- Učlanjen(a)
- 05.04.2025.
- Poruke
- 24
- Pohvaljen
- 118
Procitaj tekst, 50 elektrobusa ostaje na Expo linijama, a 50 će biti za neke nove Eko linije. Nijedan elektrobus Gsp-a nije planiran za trolejbuske linije i to sve govori. Jedna od stvari koja me raduje je potpuna rekonstrukcija Ustaničke posle 100 godina i odatle ćemo imati liniju do Expo-a.Posle EXPO-a se ti elektrobusevi prebacuju na trole i to je to. Ugašen je trolejbuski podsistem. Grad zahvaljujući alavosti Šapića i SNS, SPS i SRS kamarile nema ni da isplati plate redovno, a kamoli da kupuje nova vozila u narednih ko zna koliko godina.
Nisu, 2031 je vrlo brzo crkla, to sam slikao. Kasnije kad sam se vozio od Banjice do Zvezdare usputno sam video bar pet troli koje su crkle. U svakom slučaju bio im je loš dan danas. Ali obično svi kad se vrate na posao nakon odmora bude im loš početak. Nadam se da će sutra imati više srećePogledajte prilog 242688
Neko je prokleo trole. Nisu se proslavile na današnjem izlasku posle dužeg vremena.
Ceo dan je bilo dve trole (2031 i 2043) i tri autobusa. I baš kad sam čekao na Slaviji da se vratim kući. Obe trole su otišle za garažu, a autobusi su ostali. Videćemo sutra šta će biti.Zašto autobusi na 22 ponovo? Idiotizam i debilizam.
Videćemo kako Strela nije prošlaPoverenje u trolejbuse je veoma nisko od korisnika gradskog prevoza u Beogradu. Ovo slanje trolejbusa će samo još više da sroza to poverenje putnika i pošto Šapić neće ni dinara uložiti u trolejbuse je zapravo prethodnica uvođenja elektrobuseva sa Expo linija. I da, elekrobusevi će biti prebačeni sa Expo linija i time će biti ugašen sistem. Sve je to perfidno smišljeno kao alternativna opcija kada već Strela nije prošla.
Pa nismo valjda odjednom odustali od protesta? Dok se mreža ne uništi ništa nije gotovo.Poverenje u trolejbuse je veoma nisko od korisnika gradskog prevoza u Beogradu. Ovo slanje trolejbusa će samo još više da sroza to poverenje putnika i pošto Šapić neće ni dinara uložiti u trolejbuse je zapravo prethodnica uvođenja elektrobuseva sa Expo linija. I da, elekrobusevi će biti prebačeni sa Expo linija i time će biti ugašen sistem. Sve je to perfidno smišljeno kao alternativna opcija kada već Strela nije prošla.
Nismo odustali od protesta, ali ih nije bilo neko vreme. Mreža je najmanji problem da se skine. Trenutnim nabavkama elektro buseva za EXPO i zaduživanjem za sva vozila GSP-a osim trola praktično gase trolejbuski podsistem. Može da stoji mreža i 5 godina, ali ovim tempom trole neće izdražti još neku godinu a vidi se da su jadne na izdisaju. Opet, Šapićeva gradska SNS, SPS, SRS vlast to radi perfidno i šalje te nesrećne trole na ulice kako bi što manje putnika gledali na trolejbuse kao ekološki, održiv i udoban način javnog prevoza.Pa nismo valjda odjednom odustali od protesta? Dok se mreža ne uništi ništa nije gotovo.
Ne bi finansirao bih studente, bila bi im puna usta mene kao ŠolakaDa si milijarder ili bi bio u vladajućoj stranci ili u inosttanstvu.
Naravno da nije gotovo i zato me zanima šta se kod tebe promenilo u međuvremenu. Uvek si imao optimistične poruke i govorio da ne brinemo oko ukidanja i da se sigurno odustalo od toga, a sad odjednom prosto prihvataš da je to to. Mislim da svi koji smo se borili na početku godine idalje imamo volju i energiju da borbu nastavimo. A do kraja Expa ima dosta vremena i svašta može da se promeni to tada.Nismo odustali od protesta, ali ih nije bilo neko vreme. Mreža je najmanji problem da se skine. Trenutnim nabavkama elektro buseva za EXPO i zaduživanjem za sva vozila GSP-a osim trola praktično gase trolejbuski podsistem. Može da stoji mreža i 5 godina, ali ovim tempom trole neće izdražti još neku godinu a vidi se da su jadne na izdisaju. Opet, Šapićeva gradska SNS, SPS, SRS vlast to radi perfidno i šalje te nesrećne trole na ulice kako bi što manje putnika gledali na trolejbuse kao ekološki, održiv i udoban način javnog prevoza.
Borba nije gotova, ali svako zna da nema govora o protestu tokom jula i avgusta. To ne znači da nećemo raditi tokom leta, tu smo u akciji non stop.
I misliš da će oni zbog toga da kupe vozila od preko pola miliona evra, koja su skuplja nego zglobni Citaro. Takođe Strela drži linije sa ogromnom kilometražom i ta električna vozila ne bi mogla da rade na 90% solo linija koje drži i mogli bi da rade eventualno na nekim linijama sa slabijom kilometražom. Subvenciju su imali na svim ugovorima, pa se niko nije odlucio za elektro vozila osim Ćurdića koji je morao da ih uzme, da ne bi izgubio 79 jer ulazi u Zonu 1 gde privatnik može da vozi samo pod uslovom da kupi električna vozila. A znamo i da Strela traži cifru od oko milijardu evra na ugovor od 20 godina za elektro vozila i da oni neće kupovati ta vozila ako nisu masno plaćeni.Elektrobusevi Strele služe da zamene njihove autobuse jer odlukom grada Beograda 20% više subvencije se dobija za E-vozila. JPP Strele za trolejbuse je otpao, ali zamena trola elektrobusevima preko EXPO šeme nije odustala.