Pajslupula
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 05.10.2024.
- Poruke
- 129
- Pohvaljen
- 356
Volim sto su napisali gde ce da ide 22, a 20 nista.
Meni je 20. najbitnija, a i još mnogo ljudi koji kao i ja rade u Beu.Meni juče bila spas jer nije bilo ni 6A, ni 309, pa sam otišao do Mite Ružića i 20 je došla bukvalno posle 2 minuta. Takođe svaki put kad sam u Beu, 20 mi je super da ne moram da se penjem do Šumica i čekam 50 ili 308. Liniju najviše sada koriste Mirijevci, ma da se deo ljudi prebacio na 63 i čekaju ga na Ustaničkoj pre nego 20 zbog pouzdanosti i zbog manje gužve.
Pisao sam i njima, ali ne odgovaraju.Pa odgovor je potpuno na mestu. GSP i nije nadležan za to, nego Sekretarijat. I taj GSP dobija naloge od Sekretarijata za javni prevoz. To što ljudi generalno nisu upućeni ko je za šta nadležan nije problem GSP, a Sekretarijat odavno upravlja javnim prevozom.
Шта мислиш за кога су?Za koga su oni Yutong autobusi? Ne znam da li mogu da budu zamena za trole s obzirom da nije bilo nikakvog tendera. U svakom slučaju nadam se da nećemo sad odustati od borbe za trolejbuse. Treba organizovati protest ponovo, a ti autobusi mogu slobodno da idu na expo linije ili da zamene neku običnu autobusku liniju.
Bice tender, ne brini se ti ništa. Rekao sam već, da su za Gsp, imali bi tender, kao što sada imamo za 300 gasnih autobusa. Jedini kako su mogli da uzmu bez tendera je za Expo, al da je Gsp kupio, 99% bi bio Higer ili Golden Dragon, a ne Yutong koji je kvalitetniji i vozi se po Evropi. Takođe da je za Expo, ne bi stigli ovako rano. Takođe najverovatnije nece biti samo Yutonga, nego bar 3-4 različite marke vozila i podeliće ih po profitu. Najjeftiniji na najneprofitabilnije polaske, najskuplji, na najprofitabilnije.Za koga su oni Yutong autobusi? Ne znam da li mogu da budu zamena za trole s obzirom da nije bilo nikakvog tendera. U svakom slučaju nadam se da nećemo sad odustati od borbe za trolejbuse. Treba organizovati protest ponovo, a ti autobusi mogu slobodno da idu na expo linije ili da zamene neku običnu autobusku liniju.
Ulicama Beograda za dve godine prvi put će proći dvozglobni autobusi na električni pogon.