Šta je novo?

Trolejbusi

20ica i nema neku poentu više (barem za gradjane VML). Postoji verovatno samo da Ćurdić skuplja kilometre.
 
Meni juče bila spas jer nije bilo ni 6A, ni 309, pa sam otišao do Mite Ružića i 20 je došla bukvalno posle 2 minuta. Takođe svaki put kad sam u Beu, 20 mi je super da ne moram da se penjem do Šumica i čekam 50 ili 308. Liniju najviše sada koriste Mirijevci, ma da se deo ljudi prebacio na 63 i čekaju ga na Ustaničkoj pre nego 20 zbog pouzdanosti i zbog manje gužve.
 
Meni juče bila spas jer nije bilo ni 6A, ni 309, pa sam otišao do Mite Ružića i 20 je došla bukvalno posle 2 minuta. Takođe svaki put kad sam u Beu, 20 mi je super da ne moram da se penjem do Šumica i čekam 50 ili 308. Liniju najviše sada koriste Mirijevci, ma da se deo ljudi prebacio na 63 i čekaju ga na Ustaničkoj pre nego 20 zbog pouzdanosti i zbog manje gužve.
Meni je 20. najbitnija, a i još mnogo ljudi koji kao i ja rade u Beu.
Trasa odlična (ne računajući ove radove),
pogotovo uveče, jer 50. nekad dođe 3 komada kao vozić, a nekada se čeka 100 godina.

Jedino mi nije jasno zašto Ćurdić ponekad šalje Elektro buseve.
😅
 
Поштовани,

Радови се одвијају по фазама, а у надлежности Секретаријата за јавни превоз је преусмерење и начин рада у посебном режиму за време радова.


С поштовањем,

ЈКП ГСП „Београд“

Odgovor koji sam dobio na pitanje kakve ovi radovi imaju veze sa linijom 22...
 
Pa odgovor je potpuno na mestu. GSP i nije nadležan za to, nego Sekretarijat. I taj GSP dobija naloge od Sekretarijata za javni prevoz. To što ljudi generalno nisu upućeni ko je za šta nadležan nije problem GSP, a Sekretarijat odavno upravlja javnim prevozom.
 
To je u redu, iako si, al GSP ti je stvarno odgovorio potpuno normalno. Hijerarhija mora da se zna i poštuje. Svako ima svoju nadležnost. GSP i nema informacije dok im Sekretarijat iste ne dostavi. Davno nam je uzeto učešće u formiranju reda vožnje, učešće u kreiranju trasa i uopšte svega što ima veze sa uređenjem javnog prevoza. Ovde i sami mediji sve zovu GSP-om, što je tek frustrirajuće. Sa druge strane, jedini GSP i jeste nešto što narod prepoznaje, brend, jer na kraju velika većina ljudi se ne bavi javnim prevozom na nivou na kom mi to činimo. Greška je Grada što mnogo više ne promoviše Sekretarijat, mada zadnjih nekoliko godina to stvarno i čine, al ljudi jednostavno ne obraćaju pažnju. Simboli Sekretarijata su stvarno sada svuda prisutni.
 
IMG_3880.jpeg

Od sutra 40 kreće, a možda čak i 22. 😍
 
Iskreno, prvi sam za opstanak trola, ali kao neko ko živi na Zvezdari, uopšte se ne radujem sto se ukida 28A sa Solarisima i vraca 40 sa trolama…🙁
 
Za koga su oni Yutong autobusi? Ne znam da li mogu da budu zamena za trole s obzirom da nije bilo nikakvog tendera. U svakom slučaju nadam se da nećemo sad odustati od borbe za trolejbuse. Treba organizovati protest ponovo, a ti autobusi mogu slobodno da idu na expo linije ili da zamene neku običnu autobusku liniju.
 
Za koga su oni Yutong autobusi? Ne znam da li mogu da budu zamena za trole s obzirom da nije bilo nikakvog tendera. U svakom slučaju nadam se da nećemo sad odustati od borbe za trolejbuse. Treba organizovati protest ponovo, a ti autobusi mogu slobodno da idu na expo linije ili da zamene neku običnu autobusku liniju.
Шта мислиш за кога су?
 
Za koga su oni Yutong autobusi? Ne znam da li mogu da budu zamena za trole s obzirom da nije bilo nikakvog tendera. U svakom slučaju nadam se da nećemo sad odustati od borbe za trolejbuse. Treba organizovati protest ponovo, a ti autobusi mogu slobodno da idu na expo linije ili da zamene neku običnu autobusku liniju.
Bice tender, ne brini se ti ništa. Rekao sam već, da su za Gsp, imali bi tender, kao što sada imamo za 300 gasnih autobusa. Jedini kako su mogli da uzmu bez tendera je za Expo, al da je Gsp kupio, 99% bi bio Higer ili Golden Dragon, a ne Yutong koji je kvalitetniji i vozi se po Evropi. Takođe da je za Expo, ne bi stigli ovako rano. Takođe najverovatnije nece biti samo Yutonga, nego bar 3-4 različite marke vozila i podeliće ih po profitu. Najjeftiniji na najneprofitabilnije polaske, najskuplji, na najprofitabilnije.
 
Zaboravite na trole, zameniće ih elektrobusevi koje država kupuje za EXPO. Ovo je savršeno rešenje za kriminalnce na vlasti da ukinu trolejbuski podsistem, a da Šapić se ne petlja sa trolama.


 
Ulicama Beograda za dve godine prvi put će proći dvozglobni autobusi na električni pogon.

Ovo nije tačno, prvi put je ovakav jedan autobus testiran na liniji 16 i to još 80tih... i testiranje je pokazalo da za naš grad nisu adekvatni :)
 
Ako se dobro sećam, bio je to MAN na bazi SG240 iz 80-tih. Ne znam šta bi sad bila opcija, kojih je tehničkih karakteristika, al jesu u pravu za jedno, ako je to uopšte i tačno, a to je prvi dvozglob na baterije.
 
U tekstu piše da će 100 elektrobuseva biti Higer i da će neki biti sa superkondenzatorima, a ovi na slikama su Ytong ili kako se već zovu. Dalje, najavljuju se punjači na okretnicama, a nijedna koliko vidim nije okretnica trolejbusa. Pre će biti da će da zamene postojeće dizele i cng na bus linijama.
 
Kraće linije mogu da dobiju ove na baterije, a one relativno kratke sa većim intervalom ove sa superkondenzatorima. Ako su punjači na Ustaničkoj, sve osim 302 i 303 može da postane električno. Vukov spomenik - 32. Blok 20 - 35. BNV - 46...
 
Vrh