Šta je novo?

Trolejbusi

autobus od 21m je verovatno bolji, ali da se uzme klasičan od 18 ili koliko već, bilo bi isto ko sa QRC.

a što se tiče moje primedbe, često se vozim QRC polascima koji nisu uvek puni, a opet se ljudi iza, a naročito ispred i oko drugih vrata, nakupe. sa ergonomske strane, ne znam da ti kažem kako bi se to rešilo, ali očigledno je problem neke vrste, koji kod solarisa ne viđam. nekako se u njemu ljudi bolje raspodele.
 
Pa malo se informiši pre nego što napises, valjda primećuješ 4 osovine i da je autobus duži nego standardna verzija, a uz to se vidi mnogo više prostora pozadi nego kod Bmc-a.
 
autobus od 21m je verovatno bolji, ali da se uzme klasičan od 18 ili koliko već, bilo bi isto ko sa QRC.

a što se tiče moje primedbe, često se vozim QRC polascima koji nisu uvek puni, a opet se ljudi iza, a naročito ispred i oko drugih vrata, nakupe. sa ergonomske strane, ne znam da ti kažem kako bi se to rešilo, ali očigledno je problem neke vrste, koji kod solarisa ne viđam. nekako se u njemu ljudi bolje raspodele.
A jel si se vozio zglobnim Otokarom? Ima ih u Lasti dosta. Ja jesam baš puno puta. Apsolutno autobus nije tesan. Nema mi neke poente hejtovati "Turke" po svaku cenu. Mislim kako god da shvatiš ovo što sad pišem, al zglobni Otokar kad je došao u Lastu, bio je istog ranga kao Solaris u GSP-u. Ja volim Ikarbus. Al 206-ice su em srednjepodne, em realno po dosta toga lošije od Otokara. Otokari su bili brzi kao đavo, MX-11 370ks, potpuno niskopodni, uopšte nisu ljuljali, niti zanosili, držali se vrlo dobro i u krivinama, vozači ih nisu kudili ni najmanje. Jedino što za prigrad nisu imali mnogo sedećih mesta. Klima odlična, grejanje takođe. Da je osnova tog autobusa toliko loša, ne bi ga pakovao i IVECO pod imenom Streetway. Sad što je održavanje u Lasti kriminalno, pa tamo ni Solaris nije u ne znam kakvom stanju, mislim na Interurbine.
 
U kojim sve filmovima i serijama se pojavljuju trolejbusi na beogradskim ulicama? Znam da je bilo neko snimanje ubrzanog spuštanja Trolze sa okretnice Zvezdare, ali ne znam za koji film/seriju je bilo.
 
ako će da bude isto gužvanje kod drugih vrata i u zglobu kao kod QRC, (a ergonomski deluju isto nažalost) onda to nije za nas.

džaba tebi što je to kvalitetnije ako to iznutra isto kao QRC i ako će konfiguracija da bude mutava i neadekvatna za naše uslove.
Pa i šanse da sednes sa tako malo sediata su nikakve
 
autobus od 21m je verovatno bolji, ali da se uzme klasičan od 18 ili koliko već, bilo bi isto ko sa QRC.

a što se tiče moje primedbe, često se vozim QRC polascima koji nisu uvek puni, a opet se ljudi iza, a naročito ispred i oko drugih vrata, nakupe. sa ergonomske strane, ne znam da ti kažem kako bi se to rešilo, ali očigledno je problem neke vrste, koji kod solarisa ne viđam. nekako se u njemu ljudi bolje raspodele.
Slažem se sa tobom solaris ima nekako lakši protok putnika i u gužvi pogotovo kod drugih i trećih vrata sa dovoljno mesta za sedenje...takođe kod novog bmca je prednji deo za stajanje kod vozača mnogo manji zbog povećane i glomaznije vozačeve kabine
 
U kojim sve filmovima i serijama se pojavljuju trolejbusi na beogradskim ulicama? Znam da je bilo neko snimanje ubrzanog spuštanja Trolze sa okretnice Zvezdare, ali ne znam za koji film/seriju je bilo.
Uf, tesko pitanje. Siguran sam da je u pitanju minimum 50 filmova. Ovako na prvu, Poslednji krug u Monci, kada Goran Sultanovic ceka i pusi pljuge, prolazi par trola, scena je otprilike u prvih 20 minuta filma. Par scena kasnije se pojavljuju i Sanosi u sceni po izlasku iz kafane.
 
Poslednja izmena:
Za sada nema puno informacija, znači da se sigurno dešava puno toga iza kulisa. Na radnicima je da nastave sa pritiskom do 25. marta i da se nadaju najboljem ishodu.
Шта до 25. марта? Само најављују штрајк, а никако да ступе у исти? Прете празном пушком.
 
Vrh