Šta je novo?

Trolejbusi

To je dobro pitanje, mislim da je bio pod pritiskom da se ne napravi štrajk u GSP-u zbog ukidanja i privatizacije trolejbusa i davanju pogona Dorćol privatniku.
Ovo je prvi put da su se konkretno izjasnili dva velika sindikata da su za kupovinu novih trolejbusa i protiv privatizacije depoa Dorćol.
 
Nisam mogao da ga slušam do kraja, ali kakve veze imaju Kosovo i Metohija sa trolejbusima?
Imaju u smislu sveopšteg odnosa naprdnjačkog režima prema javnom i nacionalnom interesu. Nadam se da će sindikalci istrajati u zahtevu da se ne ukidaju trole, i da se neće ustručavati da isteraju svoja vozila i ako treba sa njima fizički blokiraju pogone. Neka onaj poremećeni smrad Streli poklanja svoj nelegalni dvorac na Bežanijskoj Kosi, a ne dorćolski depo ko da ga je od oca nasledio.
 
Da li bi model odlucivanja plenumom, kako to rade studenti trebalo uvesti i za gradski saobracaj?
Tako da bi svaka mesna zajednica imala svoj plenum i iskazala svoje potrebe.

Ne salim se, palo mi je na pamet.
 
Партократску верујем да мало ко воли у овој земљи.
 
Da li bi model odlucivanja plenumom, kako to rade studenti trebalo uvesti i za gradski saobracaj?
Tako da bi svaka mesna zajednica imala svoj plenum i iskazala svoje potrebe.

Ne salim se, palo mi je na pamet.
S obzirom na mišljenja i stavove i ljudi iz mojeg okruženja, mislim da bi tad tek trolama odzvonilo. Većina verujem i misli da je to zastareo sistem, da žice ruže grad itd. Ne treba mesne zajednice da odlučuju o tako bitnoj stvari, već isključivo ljudi od struke. Savršeno ne treba ni da bude bitno šta misli neko ko o toj materiji ne zna pa skoro ništa.
 
S obzirom na mišljenja i stavove i ljudi iz mojeg okruženja, mislim da bi tad tek trolama odzvonilo. Većina verujem i misli da je to zastareo sistem, da žice ruže grad itd. Ne treba mesne zajednice da odlučuju o tako bitnoj stvari, već isključivo ljudi od struke. Savršeno ne treba ni da bude bitno šta misli neko ko o toj materiji ne zna pa skoro ništa.
Gospode boze. Kakvi su to ljudi, treba im objasniti.
 
S obzirom na mišljenja i stavove i ljudi iz mojeg okruženja, mislim da bi tad tek trolama odzvonilo. Većina verujem i misli da je to zastareo sistem, da žice ruže grad itd. Ne treba mesne zajednice da odlučuju o tako bitnoj stvari, već isključivo ljudi od struke. Savršeno ne treba ni da bude bitno šta misli neko ko o toj materiji ne zna pa skoro ništa.
Isti slučaj je i kod mene. Ali čim sam im pokazao kakvi trolejbusi danas postoje i gde sve voze, promenili su mišljenje. Oni su mislili da je to zastarela tehnologija i da su naši BKM nešto najnovije što postoji. Kad su videli Solaris i Van Hool trole, zanemeli su :D Ujedno je ovo i odgovor Čotri da objašnjavamo ljudima :)
 
Gospode boze. Kakvi su to ljudi, treba im objasniti.
Ma možeš ti da objašnjavaš ljudima, al generalno većinu to i ne interesuje mnogo. Mi se dosta time ovde na forumu bavimo, ja još i radim u GSP-u, al mi nismo merodavni, jer smo u teškoj manjini. Što kaže @1111 ispričam i ja ponešto ljudima iz moje najbliže okoline, al iako se znamo i po 20 godina, opet se i do velikih prijatelja ne dopire lako, jer malo ko se u detalje interesuje za javni prevoz. Ima malo tu i do ovog našeg podneblja, za šta je i čist dokaz skoro pa nepostojanje tehničke kulture, pogotovo za vozila u javnom prevozu. Za kola i donekle, al i tu najčešće pokazujemo potrebu za prizemno pokazivanje, hvalisanje, nepoznavanje onoga što posedujemo, nerealnost u smislu vrednosti, a pa prema stanju i očuvanosti, često smo iz jedne krajnosti u drugu. I opet sve se svodi na novac u suštini, a ne toliko na pasiju i ljubav. Svest te vrste je na mnogo višem nivou kod Poljaka, Čeha, Nemaca, Mađara, Grka itd. Trolejbuse može spasiti samo struka, a i angažovanje firme u kojoj ti trolejbusi rade, i naravno donekle i građanska inicijativa, al to očekivati od neke tamo mase, mislim da od toga nema ništa. Stvarno verujem da veliku većinu ljudi to jednostavno ne interesuje.
 
Ma možeš ti da objašnjavaš ljudima, al generalno većinu to i ne interesuje mnogo. Mi se dosta time ovde na forumu bavimo, ja još i radim u GSP-u, al mi nismo merodavni, jer smo u teškoj manjini. Što kaže @1111 ispričam i ja ponešto ljudima iz moje najbliže okoline, al iako se znamo i po 20 godina, opet se i do velikih prijatelja ne dopire lako, jer malo ko se u detalje interesuje za javni prevoz. Ima malo tu i do ovog našeg podneblja, za šta je i čist dokaz skoro pa nepostojanje tehničke kulture, pogotovo za vozila u javnom prevozu. Za kola i donekle, al i tu najčešće pokazujemo potrebu za prizemno pokazivanje, hvalisanje, nepoznavanje onoga što posedujemo, nerealnost u smislu vrednosti, a pa prema stanju i očuvanosti, često smo iz jedne krajnosti u drugu. I opet sve se svodi na novac u suštini, a ne toliko na pasiju i ljubav. Svest te vrste je na mnogo višem nivou kod Poljaka, Čeha, Nemaca, Mađara, Grka itd. Trolejbuse može spasiti samo struka, a i angažovanje firme u kojoj ti trolejbusi rade, i naravno donekle i građanska inicijativa, al to očekivati od neke tamo mase, mislim da od toga nema ništa. Stvarno verujem da veliku većinu ljudi to jednostavno ne interesuje.
Da li postoji ikakva mogucnost da se ljudi kao sto si ti pojave recimo na N1 i objasne sve to.
 
Teško, ko sam ja da istupam za takvu stvar. Ovo što znam znam iz hobija i ličnog interesovanja, a po struci sam ekonomista, tako da sebe ne smatram podobnim za tako nešto, čak i kad bi bilo moguće da javno izrazim svoje mišljenje. Potreban je tu i neki kredibilitet. Nismo ni svi za televiziju, a nikako nije ni dostupna svima. Sindikalci su tu zato bitna karika, i to jako bitna, a sad koliko se može očekivati od, često, vrlo korumpiranih ljudi, vidimo i sami. Malo mi je laknulo što su se bar reprezentativni sidnikati konačno oglasili po ovom pitanju, iako ne treba od njih očekivati previše. No, bar su progovorili, što može biti i znak da Grad pokazuje i spremnost da odstupi od plana, ako pritisak bude dovoljno velik.
 
1000003945.jpg
 
Vrh