Karlo del Ponte
Advanced
Imate neki snimak?
Nisam mogao da ga slušam do kraja, ali kakve veze imaju Kosovo i Metohija sa trolejbusima?
Imaju u smislu sveopšteg odnosa naprdnjačkog režima prema javnom i nacionalnom interesu. Nadam se da će sindikalci istrajati u zahtevu da se ne ukidaju trole, i da se neće ustručavati da isteraju svoja vozila i ako treba sa njima fizički blokiraju pogone. Neka onaj poremećeni smrad Streli poklanja svoj nelegalni dvorac na Bežanijskoj Kosi, a ne dorćolski depo ko da ga je od oca nasledio.Nisam mogao da ga slušam do kraja, ali kakve veze imaju Kosovo i Metohija sa trolejbusima?
S obzirom na mišljenja i stavove i ljudi iz mojeg okruženja, mislim da bi tad tek trolama odzvonilo. Većina verujem i misli da je to zastareo sistem, da žice ruže grad itd. Ne treba mesne zajednice da odlučuju o tako bitnoj stvari, već isključivo ljudi od struke. Savršeno ne treba ni da bude bitno šta misli neko ko o toj materiji ne zna pa skoro ništa.Da li bi model odlucivanja plenumom, kako to rade studenti trebalo uvesti i za gradski saobracaj?
Tako da bi svaka mesna zajednica imala svoj plenum i iskazala svoje potrebe.
Ne salim se, palo mi je na pamet.
Gospode boze. Kakvi su to ljudi, treba im objasniti.S obzirom na mišljenja i stavove i ljudi iz mojeg okruženja, mislim da bi tad tek trolama odzvonilo. Većina verujem i misli da je to zastareo sistem, da žice ruže grad itd. Ne treba mesne zajednice da odlučuju o tako bitnoj stvari, već isključivo ljudi od struke. Savršeno ne treba ni da bude bitno šta misli neko ko o toj materiji ne zna pa skoro ništa.
Isti slučaj je i kod mene. Ali čim sam im pokazao kakvi trolejbusi danas postoje i gde sve voze, promenili su mišljenje. Oni su mislili da je to zastarela tehnologija i da su naši BKM nešto najnovije što postoji. Kad su videli Solaris i Van Hool trole, zanemeli su Ujedno je ovo i odgovor Čotri da objašnjavamo ljudimaS obzirom na mišljenja i stavove i ljudi iz mojeg okruženja, mislim da bi tad tek trolama odzvonilo. Većina verujem i misli da je to zastareo sistem, da žice ruže grad itd. Ne treba mesne zajednice da odlučuju o tako bitnoj stvari, već isključivo ljudi od struke. Savršeno ne treba ni da bude bitno šta misli neko ko o toj materiji ne zna pa skoro ništa.
Ma možeš ti da objašnjavaš ljudima, al generalno većinu to i ne interesuje mnogo. Mi se dosta time ovde na forumu bavimo, ja još i radim u GSP-u, al mi nismo merodavni, jer smo u teškoj manjini. Što kaže @1111 ispričam i ja ponešto ljudima iz moje najbliže okoline, al iako se znamo i po 20 godina, opet se i do velikih prijatelja ne dopire lako, jer malo ko se u detalje interesuje za javni prevoz. Ima malo tu i do ovog našeg podneblja, za šta je i čist dokaz skoro pa nepostojanje tehničke kulture, pogotovo za vozila u javnom prevozu. Za kola i donekle, al i tu najčešće pokazujemo potrebu za prizemno pokazivanje, hvalisanje, nepoznavanje onoga što posedujemo, nerealnost u smislu vrednosti, a pa prema stanju i očuvanosti, često smo iz jedne krajnosti u drugu. I opet sve se svodi na novac u suštini, a ne toliko na pasiju i ljubav. Svest te vrste je na mnogo višem nivou kod Poljaka, Čeha, Nemaca, Mađara, Grka itd. Trolejbuse može spasiti samo struka, a i angažovanje firme u kojoj ti trolejbusi rade, i naravno donekle i građanska inicijativa, al to očekivati od neke tamo mase, mislim da od toga nema ništa. Stvarno verujem da veliku većinu ljudi to jednostavno ne interesuje.Gospode boze. Kakvi su to ljudi, treba im objasniti.
Da li postoji ikakva mogucnost da se ljudi kao sto si ti pojave recimo na N1 i objasne sve to.Ma možeš ti da objašnjavaš ljudima, al generalno većinu to i ne interesuje mnogo. Mi se dosta time ovde na forumu bavimo, ja još i radim u GSP-u, al mi nismo merodavni, jer smo u teškoj manjini. Što kaže @1111 ispričam i ja ponešto ljudima iz moje najbliže okoline, al iako se znamo i po 20 godina, opet se i do velikih prijatelja ne dopire lako, jer malo ko se u detalje interesuje za javni prevoz. Ima malo tu i do ovog našeg podneblja, za šta je i čist dokaz skoro pa nepostojanje tehničke kulture, pogotovo za vozila u javnom prevozu. Za kola i donekle, al i tu najčešće pokazujemo potrebu za prizemno pokazivanje, hvalisanje, nepoznavanje onoga što posedujemo, nerealnost u smislu vrednosti, a pa prema stanju i očuvanosti, često smo iz jedne krajnosti u drugu. I opet sve se svodi na novac u suštini, a ne toliko na pasiju i ljubav. Svest te vrste je na mnogo višem nivou kod Poljaka, Čeha, Nemaca, Mađara, Grka itd. Trolejbuse može spasiti samo struka, a i angažovanje firme u kojoj ti trolejbusi rade, i naravno donekle i građanska inicijativa, al to očekivati od neke tamo mase, mislim da od toga nema ništa. Stvarno verujem da veliku većinu ljudi to jednostavno ne interesuje.