Šta je novo?

Trolejbusi

Postoji li u Srbiji neka instanca koja je autoritet za javni saobracaj i ako postoji kako se ona izjasnila po ovom pitanju?
Саобраћајни факултет је стао иза јавног апела својих студената да се хитно обустави овај процес, да се ураде студије и да Саобраћајни факултет учествује у сваком даљем кораку. Исто тако, продекан саобраћајног факултета, проф. др Владимир Момчиловић је учествовао на конференцији за новинаре коју су организовали Вратимо тролу 28, четири синдиката ГСПа и Центар за локалну самоуправу, и на њој је изнео низ аргумената против овог ирационалног потеза.

Тако да струка је очигледно против, као и сам Саобраћајни факултет. А како и не би, кад су овом одлуком погазили сваку студију, сваку анализу, сваку стратегију развоја и сваки документ који је икад изашао из те институције.

Овај потез нема никакво упориште у било ком аргументу, осим у корупцији.
 
Саобраћајни факултет је стао иза јавног апела својих студената да се хитно обустави овај процес, да се ураде студије и да Саобраћајни факултет учествује у сваком даљем кораку. Исто тако, продекан саобраћајног факултета, проф. др Владимир Момчиловић је учествовао на конференцији за новинаре коју су организовали Вратимо тролу 28, четири синдиката ГСПа и Центар за локалну самоуправу, и на њој је изнео низ аргумената против овог ирационалног потеза.

Тако да струка је очигледно против, као и сам Саобраћајни факултет. А како и не би, кад су овом одлуком погазили сваку студију, сваку анализу, сваку стратегију развоја и сваки документ који је икад изашао из те институције.

Овај потез нема никакво упориште у било ком аргументу, осим у корупцији.
Ima li SANU neku komisiju za javni saobracaj ili tako nesto?
 
То није ни битно, да ли има или нема и да ли су они неки ауторитет. Очигледно је да тренутна градска управа не слуша ауторитете и нема никакво поштовање према саобраћајној струци. Доносе одлуке како им је воља и како њихов интерес захтева.

Да слушају ауторитете, никада не би бирали овакав потез и послушали би све оне стручњаке који су дали своје закључке о овој теми кроз године и на основу којих је донета Стратегија о развоју линијског транспорта путника у Београду.

Нема шта ту да се дискутује превише, ако се у свету шире тролејбуски системи, ако се уводе нови у градовима који их нису имали, и ако су супериорнији од електробуса по низу критеријума, очигледно је да њихово укидање у 2025. не долази у обзир. Тек ћемо у будућим годинама доживети мега експанзију тролејбуса по свету, а они траже да пуцамо себи у ногу и укидамо их да бисмо попунили џепове приватника.
 
Poslednja izmena:
Na ovom video ima manje automobila nego na Slaviji u 3h noću.

Pogledajte prilog 225825


Zamišljam je ovde
Ako ćemo pošteno, ono što je rađeno 2017/2018 je bilo koncepcijski pogrešno. Trebaće nam da izlupamo i pravimo ponovo. A vezano za dvozglobni na 29, Slavija je jedina kritična tačka. Problem može biti drugi, podstanice (opet ne nerešiv). U ovoj situaciji, sasvim bi bilo dobro imati i dosta zglobnih trola. Ne samo za 29, nego i bar neku od 19, 21, 22, zato što je ogroman tok putnika do Crvenog krsta. Moguće je napraviti nekoliko koncepcijskih rešenja. Suština je da se dugačka vozila uličnog transporta ne kruže zajedno sa kolima, i da se presecanja sa kolskim saobraćajem svedu na minimum.
Slavija 4.jpg
 
Нелогично је тако.
Треба народ да протестује и да су у захтевима наведе да се тражи мишљење професора са саобраћјаног факултета. Да све што они кажу буде јавно објављено. А не да се сами органиузују и још да иду на ноге гангулпаши
 
Нелогично је тако.
Треба народ да протестује и да су у захтевима наведе да се тражи мишљење професора са саобраћјаног факултета. Да све што они кажу буде јавно објављено. А не да се сами органиузују и још да иду на ноге гангулпаши
Narod je amorfna masa. Pokazalo se do sada da ga je lako ignorisati.
Sta kosta njih nekoliko da odu i izvrse pritisak na njega.
 
Није по чину. Професори су аполитични и аутономни, а твој план предвиђа супротно.
"Аморфна маса" је успела да одбрани линију толе 28 а такође и да се добије некаквих иземна у трасама метроа.
 
I dalje ne shvatam. Profesori saobracajnog su strucni autoriteti za saobracaj.
Nije politicki razlog nego strucni razlog da se ostave trolejbusi.
 
"Politikom" se u Srbiji naziva politička nepristojnost i prepucavanje, ili samovolja pojedinca na vlasti. I stavara se reakcija običnog čoveka "ja sam pristojan čovek, izolovaću se u odnosu na takve", pa na kraju pristojni, čak i vrlo stručni ljudi koji mogu ozbiljno da doprinesu društvu, isključuju se iz izbornih procesa.

Sa studentima se sada pojavio tračak nade, da se bavljenjem društvenim omasovi, da se usmerava i ogradi od te neke nepristojne politike, da se u opštom jeziku pojavi iskrenost iz koje je izašlo "predsednik države je potpuno nebitan za slučaj nadstrešnice". Bukvalno, car je go! Ako je nekada postojala dobra atmosfera u društvu da se omasovi akcija za spas trolejbusa, to je sada!
 
"Politikom" se u Srbiji naziva politička nepristojnost i prepucavanje, ili samovolja pojedinca na vlasti. I stavara se reakcija običnog čoveka "ja sam pristojan čovek, izolovaću se u odnosu na takve", pa na kraju pristojni, čak i vrlo stručni ljudi koji mogu ozbiljno da doprinesu društvu, isključuju se iz izbornih procesa.

Sa studentima se sada pojavio tračak nade, da se bavljenjem društvenim omasovi, da se usmerava i ogradi od te neke nepristojne politike, da se u opštom jeziku pojavi iskrenost iz koje je izašlo "predsednik države je potpuno nebitan za slučaj nadstrešnice". Bukvalno, car je go! Ako je nekada postojala dobra atmosfera u društvu da se omasovi akcija za spas trolejbusa, to je sada!
Nisam siguran da gradjani razumeju strucne aspekte vezano za dobrobit trolejbusa.
A mediji su zatvoreni i pomenuti strucnjaci ne mogu da im to objasne preko TV-a.
Mislim da bi zato bilo dobro da pomenuti profesori i nezavisno od gradjana, da se nadju i zajedno odu kod Gangule.
Neka se ide na dva fronta. Sem toga i profesori su gradjani.
 
Čak i glasači SNS, to su mahom idolopoklonici poglavice Debela Usna, koji mahom Gangulu preziru. Trolejbus jeste identitetsko pitanje, jesu ukidanjem pogođeni žitelji Savskog venca, Vračara, Starog grada i Zvezdare najviše, po malo Voždovca. Bar toliko znaju da ne zagađuju vazduh i manje su bučni. Za tako nešto nećeš gubiti vreme u Batajnici i Barajevu, gde ti trebaju druge teme.

Pored svih mana našeg naroda, postoji dosta zdrave pasivne mase sa kojom se može raditi na nekim temama. Samo je pitanje koliko organizotori imaju volonterske sile za tako nešto. Suština je imati pametnu i dobru kor ekipu od 10-15 dobrih igrača koji imaju vremena, i mnogo može da se uradi. Ja sam kao predsednik Udruženja ljubitelja železnice imao teži zalogaj (železnice), i nisam se snalazio u materijalnom smislu da postanem neka makar niža srednja klasa. U Holandiju sam otišao sa dva kofera i 300 evra u džepu, a 700 evra na jednoj gomili nisam video u životu dok u Holandiju nisam otišao sa svoje 33 godine. Čovek sa takvom materijalnom nesigurnošu ne može da vuče. Ali mislim da čak i na ovom forumu ima likova koji mogu da povuku.

I Beograd ima neku svoju obrazovanu srednju klasu, koja prezire poglavicu, kojoj najveća slabost organizacija.
 
Po meni su prirodne vodje tog pokreta oni koji imaju autoritet na polju saobracaja.
Oni mogu da kazu zasto trola treba da ostane.
Njih nema mnogo i daleko ce se lakse organizovati.
 
Vrh