Pajslupula
Beginner
- Učlanjen(a)
- 05.10.2024.
- Poruke
- 68
- Pohvaljen
- 175
Niko ovde ne koristi "Vuciceve metode" ali cinjenica je da kratki(dvodelni) tramvaji jednostavno nisu za grad velicine Beograda.
Nije ni javni prevoz bez metroa za grad veličine Beograda pa eto, tu smo gde smo.Niko ovde ne koristi "Vuciceve metode" ali cinjenica je da kratki(dvodelni) tramvaji jednostavno nisu za grad velicine Beograda.
Manje nego ovi dugački. Brže prođe, lakše nađe sebi mesta u koloni ka Hramu, brže kreće, brže ulazi u stajalište, iza sebe ostavlja prostor autobusu (ili drugom tramvaju) da pristane, kraj mu ne visi preko raskrsnice i ne blokira Pasterovu, na Slaviji pravi manji bedem nego dupli, itd...Ako bi na primer 9ka isla na 2 minuta sa dvodelnim tramvajima zar ne bi onda isti taj dvodelni tramvaj na primer na autokomandi stalno prolazio i blokirao automobile
Париз, Берлин и Будимпешта тај проблем немају јер су лако утувили лекцију да оно што је фундаментално лоше направљено, мора бити уништено. Код њих нема компромиса и размишљања да ли ће блокирати раскрсницу, јер ће само променити раскрсницу и рушити оно што треба да би се то испунило. Овде је ипак највећа светиња не дирати ништа и бити ухљеб.Znaci ovako svi tramvaji osim 13 idu u centar grada kada bi ih sve sklonili iz centra koja bi bila njihova poenta? 9 da vrti Banjica- Autokomanda, 7 da skratimo do tasa ili da je ukinemo zbog 6. 2, 5, 10, i 14 da ukinemo a da 3, 11 i 12 skratimo do Gospodarske mehane, ali bi ipak najbolje bilo da ih ukinemo zato sto "mnogo blokiraju saobracaj" i "vise" na raskrsnicama. Da su Pariz, Berlin, Budimpesta razmisljali da ce tramvaji da im blokiraju saobracaj i da ce da vise na raskrsnicama bili bi jos gori nego mi sad.
Daleko od toga da je bila najbrža, samo što ste ignorisali sve brže od nje zbog loše usluge i još lošije rešenih presedanja. Niste ih pritiskali da to najbrže uz racionalna ulaganja dovedu na nivo upotrebljive opcije superiorne i u odnosu i na "trojku radničke Rakovice".Ja zivim u opstini rakovica i znam kako je nemati tramvaj. Dok je 3 radila bila je najbrza veza sa centrom grada a sada guzva na svakom koraku. Beogradu trebaju duzi i moderniji tramvaji a manje automobila a ne obrnuto.
Ostaćemo ne zbog argumenata protiv dugačkih vozila već usled ignorisanja stvarnih problema.Tramvaj bar mogu da kupe ali metro mora da se gradi sto vuciceva vlast ocigledno nece da uradi, na kraju cemo zbog argumenata "dupla katica, divag sa prikolicom i caf blokiraju raskrsnice" da ostanemo i bez tramvaja
Tačno je da se kraće vozilo lakše probija, ali ne treba izostaviti sklonost gomilanju.Nema kako da se ubrza.
Čak se i na potpuno ispravnim a ravnim deonicama sami njihovi vozači u..ravaju da ih zalete brže od 30 km/h. Recimo u Karađorđevoj.
A onda još stanu kod Pristaništa pa putovanje od 20 minuta pretvore u 30.
Manje nego ovi dugački. Brže prođe, lakše nađe sebi mesta u koloni ka Hramu, brže kreće, brže ulazi u stajalište, iza sebe ostavlja prostor autobusu (ili drugom tramvaju) da pristane, kraj mu ne visi preko raskrsnice i ne blokira Pasterovu, na Slaviji pravi manji bedem nego dupli, itd...
Sve to utiče. Tesan je ovo grad, 15/18 metara gore dole mnogo znači, pogotovu na desnoj obali.
Шапићева браћа турци 89%
Imas brdo buseva ili trolejbusa koji su odlični i posle 20 godina, to što su stari 15 godina nije izgovor, naročito ne za onakvu koroziju, gde izgledaju gore nego mnogi stari Ikarbusi. Ulagane su pare u sređivanje karoserije, remonte i sve ostalo i opet džaba. Takođe je sramotno da jedan trolejbus 2010 godište nije imao klimu, pa su onda nešto naknadno budžili i ta klima je oduvek bila prakticno neupotrebljiva i nije mogla da rashladi vozilo. Teško da će ti Bozankaya tramvaji biti gori od ovih Bkm, treba i to uspeti, ali ako ništa, bar u njima neće biti kuvanje leti. Nabavka tih trolejbusa pokazuje kako je i prošla vlast bila neozbiljna i neodgovorna, kao i ova sad.A šta očekujete od vozila starih 15 godina koji voze u ovom opštem nemaru... BKM su se do pre 3-4 godine sasvim dobro držali... Ja sam mišljenja da je druga verzija BKM 321 sasvim OK... ali odavno ih je trebalo zameniti...
Inače pre 2 nedelje sam bio u Temišvaru, koristio sam intenzivno trole... njihove Irisbus/Škode se bukvalno raspadaju... a uslovi i opterećenje u Temišvaru su boza u odnosu na Beograd... Njima će te Kawabunga Božane možda raditi posao... ali ovde... ne znam šta da vam kažem...
U Temišvaru voze i te tramvaje koje je Gangula kupio nama... izgledaju OK ali opet to je Temišvar... ovde će se vrv brzo raspasti...