Šta je novo?

Trolejbusi

Još da može da pokupi putnike umesto trolejbusa😁 I posle priča o BKM-u i njihovom kvalitetu. Pa ikarbusova N serija nije trulila ovoliko. Tek ono što je bitno iza oplate na šta liči. Jeste održavanje kilavo, al i te trole su kilave za sve pare. M iz 2013, pa skoro da nisu nigde truli.
 
Razređivačem😁 Ma kako se god se prali, ništa posebno drugačije od autobusa, trule poprilično, ne od juče, nego odavno.
 
Kakve veze ima jedno s drugim? Grad neće da kupuje nove trole? Ako je tako, ove štetočine će ostati upisane kao grobari trolejbuskog, a uskoro i tramvajskog podsistema i kao moroni koji su od Beograda napravili Islamabad.

Top 10 Most Beautiful Capitals in the World
1. LondonEnglandIconic landmarks, rich history, cultural attractions
2. IslamabadPakistanNatural beauty, Faisal Mosque, scenic views
3. ParisFranceRomantic atmosphere, stunning architecture, museums

1724315697156.png


:)
 
:ROFLMAO:
Мислио сам да ли да се поделим фотографијом
 
Јел се ово 29 враћа од понедељка?На сајту СЈП пише радови до 25.августа
 
Prema sajtu busevi.com traje do 2. Septembra. Meni se cini da je mreza skroz i zavrsena. Imam osecaj i da je sve spremno, oni ce svakako odlagati do 2. kada inace pise da ponovo ide trola 29 do Studenjaka.
 
Никад не узимајте тај квазисајт за било какав релевантан извор, кад није.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Никад не узимајте тај квазисајт за било какав релевантан извор, кад није.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Око busevi.com се слажем,тај сајт је раније био релевантан,сад је ужас.
 
Islamabad nije najbolji primer, to je planski bulevarski grad nastao pre samo par decenija, isto kao Vašington DC, Brazilija, Nju Delhi ili Novi Beograd, Novi Travnik i Novi Priboj kod nas.
Ispravnije bi bilo reći da je ovaj režim Beograd pretvorio u Karači, grad koji sa svojih 14 miliona stanovnika još uvek nema metro. Ili Bogotu u Kolumbiji, koja ga nema sa 7 miliona, doduše oba grada imaju BRT. Ne znam da li imaju trolejbuse.
 
Poslednja izmena:
Е па, значи Београд не може да се пореди ни сам Боготом и са Карачијем. Дакле још степен ниже.
Предлажем да Београд не поредеимо више са градовима, већ да га ставимо на зачеље и користимо у пежоративном смислу како би смо кудили друге градове - види, претвара се у Београд.
 
Ne mogu sa sigurnošću da tvrdim, ali ja sam prošao nekoliko minuta pre incidenta, baš dok sam prolazio raskrsnicom Kralja Milana/Kneza Miloša, trola se otkačila i dobrano odvalila po mreži, između ostalog, otkačio se neki element, koji je, ovako laički po poziciji, držao distancu između dve žice kontaktne mreže, jer se videlo kako je baš u tom delu, mreža odjednom dosta šira, vozač je izašao, namestio motke i nastavio dalje, ja sam već dobrano odmakao ka Beograđanci, ali sam primetio da je jedna trolna motka, totalno deformisana pri vrhu, bukvalno je poprilično zakrivljena u tom gornjem delu bila, za razliku od druge motke.

E sad, da li je to identična trola, koja je učestvovala u tom incidentu... Kud ne pogledah gb.
 
Imao sam sličnu situaciju pre 10ak godina na slaviji, kada su motke otkačile neki veliki metalni deo sa mreže koji je pao na krov trole pa se odbio na ulicu. Verujem da je mogao da ubije ako dobro potrefi glavu.
 
Pogledajte prilog 209324
Nijedan incident u GSP-u nije sokantan, samo tuzan. Nadam se da ce roditelji tuziti GSP i vlast grada Beograda, nasoj vlasti se i tuzba radije isplati od kupovine troli. Blizu je Septembar, hoce li biti spasa za trolejbuski podsistem?
Sličan incident je opisan i u prvom postu na ovoj temi
 
Pogledajte prilog 209324
Nijedan incident u GSP-u nije sokantan, samo tuzan. Nadam se da ce roditelji tuziti GSP i vlast grada Beograda, nasoj vlasti se i tuzba radije isplati od kupovine troli. Blizu je Septembar, hoce li biti spasa za trolejbuski podsistem?
Nadam se svim srcem da će se dete oporaviti, ali ako se ne oporavi, njen život će na svojoj savesti nositi ovaj maloumnik od gradonačelnika koji se gadi trolejbusa u koji nije ušao otkako ima vozačku, i svi ostali naprdnjački degenerici koji od 2014. otkako satiru Beograd nisu nabavili jedan pišljivi trolejbus niti tramvaj.

Vreme da se spasu beogradski trolejbusi ističe, bukvalno svaki dan ih viđam kako pokvareni stoje po stajalištima i sa spuštenim pantografom čekaju da ih odvuku sa ulice. Sad je poslednji trenutak, hoće li opozicija više krenuti u proteste, ili makar u gradskoj skupštini tražiti objašnjenje zašto se čitav podsistem star 80 godina namerno pušta niz vodu? Ili će čekati da naprdni kartel u tišini sve preostale linije ukine ili zameni Higerima već u toku iduće godine?
 
Poslednja izmena:
Одличан а заправо одвратан изговор да укину троле.

Нема шансе да дођу до закључка да најефикаснији и еколошки најбољи вид транспорта у граду треба да обнове.

Раде овај град за јавни превоз ево равно 80 година. Са истока смо узели све најгоре а само оно најбоље (метро) нисмо узели. Са запада смо искусно све најбоље прескочили а узели најгоре - Аутомобилски урбанизам.

У резултату тих избора ми данас живимо.
 
Ne sme ovo da bude izgovor za ukidanje, jer bi onda ono jučerašnje moglo da bude izgovor za ukidanje autobusa. Naprotiv, sada treba pritisnuti i insistirati da se obnovi trolejbuski vozni park. Što bi rekao Kesha, bolje i neke kineske da uzmu nego da se ovako nastavi.
 
Од првих петлова нам се враћају 22 и 29 изгледа.22А и 29Л нема уопште на сајту секретаријата ткд вероватно је то то.
 
Vrh