Šta je novo?

Trolejbusi

Već kada smo kod Ikara.

U poslednjih 3 godine račun je bio u blokadi, pa i prvih 100 dana u 2024. Godini.
Međutim, i dalje aktivni račun nije više u blokadi od skoro. 👀
 
Изгледа су постали гробље за ГСП Икаре. Срамотно је дочекана 100 годишњица фирме.
 
Već kada smo kod Ikara.

U poslednjih 3 godine račun je bio u blokadi, pa i prvih 100 dana u 2024. Godini.
Međutim, i dalje aktivni račun nije više u blokadi od skoro. 👀
Не само да рачун није у блокади већ су и позамицу од 150 хољада евра дали свом већинском власнику под 3% годишње

Преузми пдф

Тамо пише да је разлог да бисе помогао развој сопственог модела електробуса.
 
Super, nadam se da će se nešto konačno pokrenuti.

Ali pre svega se nadam da će opstati i stari program koji je poslednjih godina napredovao.
 
Pa Higeri se redovno održavaju u GSP-u, a tamo se možda teraju zbog saradnje sa zvaničnim predstavnikom, a usled nekog većeg kvara ili rešavanja sistemskih problema. Ne znam dal su prisutni u nekom većem broju u krugu fabrike, mislim na Higere naravno.
 
Da da znam, nego dosta tako stoje i po samim pogonima. Zato se i pitam dal su u krugu fabrike prisutni u većem broju, ili se radi o tek par autobusa.
 
Šalje mi drugarica iz Bukurešta sliku novih Solaris Trollino 12 trolejbusa da mi pravi zazubice. Autonomija 20km. Glupi rumuni kupili 100 trola.
dr-evil-hug.gif
 
Ikarbus ne popravlja Higere već iznajmljuje halu firmi koja vrši popravke Higera. Sve u svemu drugari predlažem da se okupimo negde krajem avgusta, početkom septembra i da smislimo gerilsku akciju da spasimo trolejbuski podsistem, jer oni voze poslednji krug, ako sada od septembra ne napravimo pritisak biće kasno. Mislim da dugujemo to trolejbusima.
Evo čak ću iscimati i veterana trole 28 2019-2020 @NoLimit da nam se pridruži u akciji :)
 
Od ljudi iz GSP na Facebooku sam čuo da ie Ikarbus završena priča i da će uskoro da rašćišćavaju tu parcelu.
 
To stoji ali s obzirom da vreme teče a ništa novo se ne priča o Ikarbusu, nema razloga da se misli da se sprema bilo šta. Jedini scenariji su da ostanu radionica/ garaža ili da se i oni zatvore pa da ih pretvore u (precenjene) zgradurine.

Ja sam pre X godina predviđao da će Ikarbus propasti (mislim ko nije) ali nisam mislio da će naprdni kancer postati toliko bolestan da će da seje (precenjene) kvadrate gde god stigne, pa makar morao da "ide" i tamo iza Zemuna da ruši funkcionalnu fabriku da bi gradio stanove. Danas, X godina kasnije, ne bi me čudilo da se i to desi.
 
Ja sam pre X godina predviđao da će Ikarbus propasti (mislim ko nije) ali nisam mislio da će naprdni kancer postati toliko bolestan da će da seje (precenjene) kvadrate gde god stigne, pa makar morao da "ide" i tamo iza Zemuna da ruši funkcionalnu fabriku da bi gradio stanove. Danas, X godina kasnije, ne bi me čudilo da se i to desi.
To je glavni razlog zašto planski sabotiraju trolejbuse i odavno imaju u planu njihovo ukidanje: da bi naprdni kartel mogao graditi svoje narkokvadrate na mestu današnjeg depoa u Dunavskoj.
 
To je glavni razlog zašto planski sabotiraju trolejbuse i odavno imaju u planu njihovo ukidanje: da bi naprdni kartel mogao graditi svoje narkokvadrate na mestu današnjeg depoa u Dunavskoj.
I onda te linije koje bi se konvertovale u autobuske dali burazerima.
 
21 bi dobila prilično smisla ako bi se izvukla do Aviva ili Ustaničke
 
Pa i 19 kad bi mogla da se produži do Ustaničke samo jedinu stanicu bila bi vrlo korišćena linija, mada je i ovako korisna
 
Vrh