Не само да рачун није у блокади већ су и позамицу од 150 хољада евра дали свом већинском власнику под 3% годишњеVeć kada smo kod Ikara.
U poslednjih 3 godine račun je bio u blokadi, pa i prvih 100 dana u 2024. Godini.
Međutim, i dalje aktivni račun nije više u blokadi od skoro.
Šalje mi drugarica iz Bukurešta sliku novih Solaris Trollino 12 trolejbusa da mi pravi zazubice. Autonomija 20km. Glupi rumuni kupili 100 trola.
Nisu sve soferske gsp price istinite 2 vozača 3 mišljenja...cak i o stvarima lako proverljivimOd ljudi iz GSP na Facebooku sam čuo da ie Ikarbus završena priča i da će uskoro da rašćišćavaju tu parcelu.
To je glavni razlog zašto planski sabotiraju trolejbuse i odavno imaju u planu njihovo ukidanje: da bi naprdni kartel mogao graditi svoje narkokvadrate na mestu današnjeg depoa u Dunavskoj.Ja sam pre X godina predviđao da će Ikarbus propasti (mislim ko nije) ali nisam mislio da će naprdni kancer postati toliko bolestan da će da seje (precenjene) kvadrate gde god stigne, pa makar morao da "ide" i tamo iza Zemuna da ruši funkcionalnu fabriku da bi gradio stanove. Danas, X godina kasnije, ne bi me čudilo da se i to desi.
I onda te linije koje bi se konvertovale u autobuske dali burazerima.To je glavni razlog zašto planski sabotiraju trolejbuse i odavno imaju u planu njihovo ukidanje: da bi naprdni kartel mogao graditi svoje narkokvadrate na mestu današnjeg depoa u Dunavskoj.
28, 29, 40, 41 zalaze u zonu 1 pa njih ne mogu, osim ako se ne javi neko sa elektrobusevima. A 19, 21 i 22 ne znam ko bi hteo.I onda te linije koje bi se konvertovale u autobuske dali burazerima.