1111
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2010.
- Poruke
- 2.257
- Pohvaljen
- 4.860
Primetio sam i ja da lupeta. Ali to mu je posao. Lik bukvalno ništa pametno nije rekao otkako je gradonačelnik.kol'ko se*u...nije 100 kineskih autobusa nego 174-175...
Primetio sam i ja da lupeta. Ali to mu je posao. Lik bukvalno ništa pametno nije rekao otkako je gradonačelnik.kol'ko se*u...nije 100 kineskih autobusa nego 174-175...
Apsolutno, svi električni busevi su ograničeni na 250-400km autonomije maksimalno. Okej, moze sw napraviti sistem kao u Novom Sadu, ali čemu dodatna ulaganja u pantografe kad imaš kompletnu infrastrukturu za trolejbuse. Kupiš trolejbuse sa autonomijom i nemaš frke ako se nešto desi jer imaju dovoljno baterije da se sklone sa puta. Takođe i elektrobusima može da se desi određeni kvar kao što se desio na Eko 1 gde se pokvario punjač i onda su na toj liniji radili autobusi. Isto se desilo i u Novom Sadu gde su takođe imali dosta problema sa strujom i punjačima, pa neke linije nisu radile.Разумем, хвала на објашњењу. Да ли је могуће да сви еко бусеви имају мане које си навео или ово причаш конркетно за марку Хигер? На пример то што се тиче пуњења ми је баш чудно да не могу дуже да трају батерије кад се једном напуне?
Искрено мислим да пошто колико сам сконтао у почетку ће возити хигери на овим линијама, да ће на крају и остати ти аутобуси. Наравно ако дође до укидања троле уопште.
On svakih par dana menja misljenje i donosi nove odluke pa dokle ima li granicu,ovo ide samo nizbrdoSad je rekao da se ipak razmišlja o ukidanju trolejbusa, jer njihova mreža ograničava njihovo kretanje, i zamena električnim autobusima. Lud ko struja.
Kada bi smo svi rekli sve ono što mislimo o postupcija aktuelne vlasti, forum bi spao na Igora, Vračarca i Nikolu novobeograđanina.Mislim da bi dobio siguran trajni ban kada bi rekao sve što imam o ovom kretenu.
Potpuno ukidanje trolejbusa su krajem sedamdesetih prvi razmatrali Gangulina braća titoisti, odustali su kada su videli da se trendovi u svetu posle naftne krize ponovo pomeraju ka električnim vozilima. Nažalost, ukinuli su sve zemunske trole, odnosno pretvorili ih u autobus.Trolejbus u Beogradu ima takvu sudbinu da je stalno na ivici ukidanja i to se iznova razmatra. Pre 80ih su sveli mrežu na jednu jedinu liniju. Pre nabavke ovih poslednjih 80 trolejbusa je valjda isto odugovlačeno sa nabavkom u želji da se provuče ukidanje. Pre neku godinu su ukinute 19 i 28, a 21 je postao bus. Srećom vraćene su. Dovoljno je da se pojavi neko ko ne razume oblast njihove primene i eto nove priče o ukidanju. Videćemo da li će trolejbus dobiti ovu novu bitku. Uzdam se u to da Šapić ima visok stepen promene planova u jedinici vremena![]()
U Sarajevu su samo linija 103 Dobrinja-Trg Austrije i njeni kraci do Otoke potpuno kotlinske. Linije 102 i 107 se penju uz Koševo i vrlo su strme, a predratna trola 106 do Vogošće koja se sada rekonstruiše ima bukvalno planinsku trasu.Ne bismo bili prvi već sto prvi grad koji ih je ukinuo i više je gradova gde oni više ne postoje nego gde su i dalje na ulicama ali ih volimo i nadam se da će ostati jer su oni kod nas apsolutno primenjeni na pravi način - na linijama koje imaju strme uspone a ne iz mode. Može se slobodno reći da je pametniji sistem od onog u Sarajevu jer iako je taj grad brdovit, trolejbusi ne zalaze po brdima već se kreću samo na koridoru kroz kotlinu. Moskva je potpuno ravna, Minsk takođe. Beogradu trebaju trolejbusi i kamo sreće da su 48, 50 i 59 trolejbuske linije od 80ih. Uz nove tehnologije mogu to postati lakše nego ikad. Ja sam završio saobraćajni fakultet i žao mi je što isti nije nikada istinski unapredio JGP.
Staljin Rusima nije učinio ni približno toliko zla koliko je dedinjski vampir učinio nama, a i njegov nastavljač nepomenik ozbiljno konkuriše da ga u zlodelima stigne. Tema nema veze sa politikom, ovo sam spomenuo samo kao jedno od mogućih objašnjenja zašto Gangula toliko iracionalno mrzi trolejbuse, naravno tu je i patološki prezir koji kao svaka novonažderana naprdnjačka protuva oseća prema javnom prevozu i sirotinji koja se u njemu vozi, a tu su i racionalni kriminalni motivi kao što je narkogradnja na mestu dorćolskog depoa i ugrađivanje u nabavku novih e-buseva. Svega ima pomalo.@Užice
Oni bre Rusi kakvi god da su, pa realno ni Staljina toliko ne pominju, mislim ne pljuju ga i pored toliko dokazanih zločina, a mi se i dalje bavimo Titom, delimo na četnike i partizane. Nismo mi sposobni da idemo napred, vučemo isuviše duge repove, olako sudimo, najpametniji smo za sve itd. Nismo džaba tu gde jesmo, iskreno kažem. Mentalitet nam je stvarno nekad baš za vrlo opsežnu psiho analizu.
Zahvaljujući Titu, danas prolazim graničnu kontrolu kada putujem u Banjaluku ili Podgoricu, a i kada odlazim na KiM iako je to pre svega nepomenikova "zasluga", međutim da Broz nije stvorio tu pokrajinu i nagradio Šiptare za sve što su tamo radili prethodnih 200 godina unazad ni nepomenik ne bi danas bio toliko uspešan u svojoj veleizdaji. Zahvaljujući Titu, danas se ustaške pesme pevaju na Cetinju, pa čak ponegde i u Novom Sadu, ne samo na bivšoj teritoriji njegove lijepe nezavisne. Mogao bih nabrojati još hiljadu stvari, ali bi tema previše otišla u off. Na kraju krajeva, ni Beograd nema metro zahvaljujući Titu, a Novi Sad i Niš nemaju tramvaj.Joj daj nemoj da ulazimo u tešku politiku. Šta je tebi bre Tito uradio toliko. Nemoj ga porediti sa Staljinom. Ako Staljin nije činio zla niko nije, veća u nekom domenu i od samog Hitlera. Kažem baš teška tema. Ne treba je razvodnjavati dalje.
Slobodno neka u Zemunu naprave fabriku elektrobuseva, mogu i neke autobuske linije da zamene njima, ali trole neka ne diraju.Da zamene trolejbuse elektro autobusima koje će Kinezi proizvesti u Zemunu i da ostave jednu liniju kao zaostavštinu, vid poštovanja prema tehničkoj kulturi, ovo ne bi bilo strašno.
Zašto nema proizvodnje u Ikarbusu?
Opštepoznati narativ ovog režima, ako nešto pravi problem ukinuti ga.Slobodno neka u Zemunu naprave fabriku elektrobuseva, mogu i neke autobuske linije da zamene njima, ali trole neka ne diraju.
Da nekome uopšte padne na um ideja da trolejbusku infrastrukturu u odličnom stanju počupa i baci na otpad samo zato što se od početka svog mandata nije izmolio da kupi jedno novo vozilo, to je više nego strašno. Kvarovi na mreži se često dešavaju upravo zato što su trolejbusi ispropadali zbog neodržavanja i nenabavke novih od 2010. do danas, non stop se tresu, poskakuju i kidaju žicu, a ne zato što je sama mreža u lošem stanju.
Da je Gangula (ne daj bože!) lekar, on bi pacijenta obolelog od tuberkuloze u 21. veku eutanazirao umesto da ga leči antibioticima. To je medicinski pandan stanja u kojem se danas nalazi beogradski trolejbuski podsistem, infrastruktura je dobra, pre par godina je postavljena nova kontaktna mreža, jedino treba što hitnije kupiti nova vozila da zamene krševe, ništa neizlečivo osim ako lekar odbija da primeni terapiju jer je nekompetentan, korumpiran, poremećen i debilan istovremeno kao u Gangulinom slučaju.
Moramo spasiti beogradski trolejbus, jer će u suprotnom tramvaj biti sledeća žrtva naprdnog satanizma.
Ne moraju da se uvode novi elektrobusevi, neka ostanu te 2 linije koje voze danas i turistički Vrabac. U našem susedstvu Sofija ima zglobne elektrobuseve pored tramvaja, metroa i najnovijih zglobnih trolejbusa Škoda Solaris. Kada njihov javni prevoz uporedim sa našim, dođe mi da zaplačem.Ali malo je bezveze da istovremeno imamo i trolejbuse i elektroautobuse, pored dizel autobusa i tramvaja.
Glupangula kuka da su trole "ograničenog kretanja" jer voze priključene na mrežu, niko da drogošu objasni da postoje i autonomna vozila koja se u slučaju kvara na mreži mogu kretati do najbliže garaže i spuštenog pantografa. Beogradu trebaju autonomne trole, ali neka uzme i Bozankaje ako je veća šansa da se tu ugradi u nabavku, daće bog da jednog lepog dana i on i njegov gazda završe na robiji, a kvalitetnija vozila će tada moći da se nabave samo ako im štetočine sada ne uklone infrastrukturu. Jer ako im to dozvolimo, p****li smo u čabar što se tiče trolejbuskog podsistema za sva vremena.Između ta dva, ja bih - do daljnjeg - ulagao u trolejbuse. Ali obavezno sa autonomijom i velikom fleksibilnošću.
Ne bi mogli da skrenu u Takovsku, niti da okrenu oko Studentskog trga. Čak bi i na Trgu Republike pravili pometnju. Na Banjici isto ne bi mogli da skrenu, zatim tamo kod Cvijićeve, kao i u Čingrijinoj.Za linije 41 i 29 bi u odnosu na njihovo opterećenje najbolje rešenje bile dvozglobne autonomne trole