Pa to ti je sad svetska manija.Ја не разумем да неко жели да замени троле са електробусевима.
Zašto bi uništio mrežu u koju je uložen ogroman novac rušio i gradio pantografe na svakoj okretnici, to je ogromno bacanje para. Plug in busevi se nisu dobro pokazali i oni nisu rešenje jer ne mogu da izdrže ceo dan. Trolejbusi su najbolje ekološko rešenje i oni treba da ostanu.Ја мислим да је за Беогрд боље решење укинути троле и увести електробусеве..
Образложи.. шта нам доносе тренутне троле сем хаоса у граду и пржења у њима. Годинама избегавам ту врсту превозног средства.Лоше мислиш земљаче. Али ок, едуковаћеш се .
Слажем се да јесте доста новца, ал опет зависи и какве ће троле да набаве... Не одлучујем о томе али ако набаве крешеве од трола онда боље да возе електрични бусеви и да се стави тачка на троле.Zašto bi uništio mrežu u koju je uložen ogroman novac rušio i gradio pantografe na svakoj okretnici, to je ogromno bacanje para. Plug in busevi se nisu dobro pokazali i oni nisu rešenje jer ne mogu da izdrže ceo dan. Trolejbusi su najbolje ekološko rešenje i oni treba da ostanu.
Узимаш лош пример за доношење суда. Садашње троле у Бг су зреле већ 8 година за замену. Али батерије нису адекватна замена за њих.Образложи.. шта нам доносе тренутне троле сем хаоса у граду и пржења у њима. Годинама избегавам ту врсту превозног средства.
Lepo su ti drugi rekli. Pocupas mrezu u cije si renoviranje dao ogromna sredstva, ulozis isto tako u nabavku e vozila i njihovu neophodnu infrastrukturu, sto neko rece oparis se na namestenim tenderima = Sapic likes thisОбразложи.. шта нам доносе тренутне троле сем хаоса у граду и пржења у њима. Годинама избегавам ту врсту превозног средства.
Novi trolejbus, ili stariji koji se održava ne pravi zastoj, ali kada 10 godina zapostaviš jedan sistem onda je ovo rezultat.Образложи.. шта нам доносе тренутне троле сем хаоса у граду и пржења у њима. Годинама избегавам ту врсту превозног средства.
Pa danas je to prilično zastupljeno.Nemaju svi trolejbusi mogućnost automnog kretanja van mreže. Nema to veze sa godinom proizvodnje. To se naprosto traži kao deo dodatne opreme, a trole opremljene baterijama su ništa drugo do električni autobusi sa smanjenom autonomijom, i naravno sa mogućnošću uzimanja struje preko trolnih motki, što automatski znači i da su dosta skuplji od "običnih" trolejbusa, ali i jesu jako dobar spoj dva dosta različita sveta.
Hvala za objašnjenje.Nije svuda. I dalje se kupuju i klasični trolejbusi. Iako su mnogo fleksibilniji trolejbusi sa baterijama, oni su i dosta skuplji, kao što već i napisah gore, pa se ipak ne kupuju baš od strane svih operatera. Trolejbusi bez baterija, pa čak i od Solarisa, i nisu dramatično skuplji od dizel autobusa.
Ма која мрежа пуца сваки дан негде и прави се колапс у граду..Lepo su ti drugi rekli. Pocupas mrezu u cije si renoviranje dao ogromna sredstva, ulozis isto tako u nabavku e vozila i njihovu neophodnu infrastrukturu, sto neko rece oparis se na namestenim tenderima = Sapic likes this
Онда ми је драго ако буду троле такве врсте.Novi trolejbus, ili stariji koji se održava ne pravi zastoj, ali kada 10 godina zapostaviš jedan sistem onda je ovo rezultat.
Savremeni trolejbusi imaju mogućnost autonomne vožnje pa se mogu prestrojiti u drugu traku ili u ulicu bez kontaktne mreže ukoliko je ista neispravna.
Savremeni trolejbusi imaju i klimu, pa se ljudi ne prže.
Sve to šta si nabrojao se prevazilazi kupovinom novih trolejbusa i njihovim redovnim održavanjem.
Sve i da budu obični, zastoj se formira i kada se pokvari autobus... Bitno je proširiti mrežu trolejbusa, koju već imamo, da se neke linije produže...Онда ми је драго ако буду троле такве врсте.
Значи да треба порадити на одржавању мреже. Ако би се увели аутономни тролејбуси, могли би да скинемо спорне секције мреже, нпр. на Тргу републике и Славији.Ма која мрежа пуца сваки дан негде и прави се колапс у граду..
То би било идеално, ал трева сачекати прво да се види каква ће набавка бити нисам неки оптимиста.Значи да треба порадити на одржавању мреже. Ако би се увели аутономни тролејбуси, могли би да скинемо спорне секције мреже, нпр. на Тргу републике и Славији.