Šta je novo?

Trolejbusi

Sammael":2adg6kds je napisao(la):
iz jednostavnog razloga što bi bila mala verovatnoća da se više od jednog autobusa pokvari u tom delu, a kad jedna trola pokida kontaktnu mrežu ili nestane struje onda to pravi kolonu od nekoliko stotina metara koju je nemoguće obići.
Sammael":2adg6kds je napisao(la):
ili eventualno trola koje imaju i mogućnost autonomnog kretanja bez kontaktne mreže
Kao što reče @hazard nove trole će imati baterija i autonomiju, tako da mogu preći deonicu ako dođe do pucanja kontaktne mreže ili izbacivanje podstanice.



Sammael":2adg6kds je napisao(la):
Drugo, manevrabilnost trola je daleko manja nego manevrabilnost autobusa. Trolama treba užasno mnogo vremena da skrenu i prođu kroz iole ozbiljniju raskrsnicu, a ako još ima i ukrštanja kontaktne mreže... katastrofa. Time usporavaju sav ostali saobraćaj.
Usporavaju da ne bi slučajno motke spale sa kontaktne mreže. Loši i dotrajali klizači na motkama, ne kalibrisan pritisak motki na kontaktnu mrežu, a uz to loše stanje skretnica. Sve to ima uticaja. Naravno trola mora da uspori kada menja smer bira smer, treba prebaciti skretnicu da ne bi motke otišle u drugom smeru.
 
Tacno je ovo sto si napisao amm8990 i zato bi, po mom misljenju, trebalo kompletno rekonstruisati trolejbusku mrezu. Trolejbusi imaju buducnost u Beogradu.
 
upravo crce 178 broj trole dupla BKM blizu okretnice zvezdara na sred raskrsnice,preprecila je put u jednom smeru,a i 2-3 trole iza.Imala je struju ali nije mogla da se pokrene.Nemam ideju sta je,ali tipujem na tu kontaktnu mrezu
 
Moguće da je izgubila vazduh. Kada trolejbus izgubi vazduh kočnice automatski blokiraju točkove, ali na ZiU trolejbusima su to onemogućili da bi mogli da ih šlepaju do depoa. Pa sad razmislite kako je voziti se vozilom koje ima pneumatske kočnice a izgubi vazduh u toku vožnje. :/
 
Ja bre pre neki dan isao malo u setnju i prolazim pored krsta vidim niskopodnu trolu stoji na semaforu i zeleni svetlo a neki crnja vozi trolu
 
Khm ljudi,afrikanac recite majku mu,nemojte se tako izrazavati molim vas
 
Crnja ili crnac su dve potpuno različite reči. Inače, ako je taj lik za koga ja znam, lik je iz Ugande, živi u Beogradu tipa 30 godina (znači, faktički naš čovek).
 
Pa ne bi baš pristajalo Afrikanac jer ima ljudi koji nisu crnci a iz Afrike su, a opet ima i crnaca van Afrike. :p Inače, slažem se, verlika je razlika između crnje i crnca!!

Uzgred, tačno pomenuti tamnoputi vozač trole je iz Ugande. Došao čovek još 1970-tih godina, oženio se ovde i ostao. :)
 
Sammael, mi smo vec diskutovali na ovu temu i nije se bas nesto slavno zavrsilo. Nazalost, tvoj stav je metastazirao, pa smo dosli do toga da se trolom od Konjarnika do centra putuje od 45 minuta do sat ipo, sto je jako lako dokazivo kao besmislica (maltene citav obrt na 19 iznosi toliko, a trole ne da ne ispadaju iz vremena, nego imaju i min. 5 minuta pauze na Konjarniku, odnosno Studenjaku i to u spicu). U tom smislu mi je drago sto diskusiju cinis izlisnom i dajes mi vremena da gledam ovaj neki besmisleni vatromet napolju.
 
Ma autobusko/naftni lobi, ili se plaše žica za struju. A možda i od visokog drveća ili vozova koji idu pod zemljom.
 
Stižuuuuu nam Sjabari
vxkbbd.jpg
vxkbbd.jpg
vxkbbd.jpg



"Aleksandar"":x10qphis je napisao(la):
Первая партия белорусских троллейбусов отправилась в Белград
30.06.2010 Новости Экономика
Напомним, еще в марте «Белкоммунмаш» выиграл тендер на поставку в Белград 83 троллейбусов, опередив на финишной прямой таких грандов как «Мерседес» и «Солярис». Цена сделки – 19 миллионов евро.
~traliki_31959_0x0_mc.jpg

К слову, белорусский производитель выполнил все капризы заказчика, окрасив машины в оранжево-синий цвет.
Сречко Джукич, Чрезвычайный и Полномочный Посол Республики Сербия в Республике Беларусь:
– Появляется новая генерация троллейбусов, эта красота будет в нашей столице – в Белграде. В общем, я за всестороннее развитие наших отношений, надо работать гораздо больше, наращивать торговлю между нашими странами. Никаких препятствий для этого я не вижу.
http://www.ctv.by/news/~news=41258

Prva partija beloruskih trolejbusa otišla za Beograd
30.06.2010 Novosti Ekonomija
Podsećajući da je još u martu "Belkommunmaš" pobedio na tenderu za nabavku 83 trolejbusa za Beograd u konkurenciji sa "Mercedesom" i "Solarisom". Ukupna cena projekta je 19 miliona evra.
~traliki_31959_0x0_mc.jpg

S toga je i proizvođač ispunio sve zahteve naručioca i obojio vozila u narandžasto-plavu boju. Srećko Đukić, ambasador Republike Srbije u Belorusiji je dodao:
-Novi trolejbusi će krasiti naš glavni grad - Beograd. Ja sam uvek bio za razvoj naše bilateralne saradnje, moramo raditi još bolje kako bismo poboljšali trgovinsku razmenu između naših zemalja. Nikakvih prepreka na tom putu ne vidim
;)
 
connect":fo4fkuth je napisao(la):
Sammael, mi smo vec diskutovali na ovu temu i nije se bas nesto slavno zavrsilo. Nazalost, tvoj stav je metastazirao, pa smo dosli do toga da se trolom od Konjarnika do centra putuje od 45 minuta do sat ipo, sto je jako lako dokazivo kao besmislica (maltene citav obrt na 19 iznosi toliko, a trole ne da ne ispadaju iz vremena, nego imaju i min. 5 minuta pauze na Konjarniku, odnosno Studenjaku i to u spicu). U tom smislu mi je drago sto diskusiju cinis izlisnom i dajes mi vremena da gledam ovaj neki besmisleni vatromet napolju.
Sta znaci termin "citav obrt?" Od Konjarnika do Studentskog Trga i nazad?

Trola zaista moze teoretski da stigne za 20 minuta od Konjarnika do grada. Na zalost, ovo mi se desilo jednom ili dva puta u poslednjih deset godina (i to mahom nedeljom ujutro). U velikoj vecini slucajeva, kada je "normalna" guzva, troli treba 40-45 minuta (veruj da sam merio vreme). U slucaju veceg zastoja koji moze da se desi u Vojislava Ilica (ugao sa Gospodara Vucica, svakodnevno), Zickoj (svakodnevno), na Krstu (opet svakodnevno), u 14. decembra (narocito oko Kalenica, svakodnevno) i u Marsala Tolbuhina (gotovo svakodnevno), kao i naravno na Slaviji, ovo vreme se dramaticno produzava. Naravno, ni autobusi nisu imuni na zastoje, ali su u stanju da izmanevrisu i krenu alternativnim pravcima. Takodje, autobusi ne mogu da pokidaju kontaktnu mrezu, a kad se zaglave drugi autobusi ne moraju da ih obilaze brzinom od 5 km na sat da im trole ne bi slucajno spale.

Jednom kada trole stignu do Kralja Milana, funkcionisu sasvim lepo (osim kada nestane struje u npr Kolarcevoj kada kolona trola potpuno paralise apsolutno sve pravce koji vode ka gradu i od grada).

Ja ne znam da li se ti zapravo vozis trolama, da li si kojim slucajem vozac pa se osecas prozvanim, ili si jedan od saobracajnih inzenjera koji rade u GSP-u. Samo mogu da pretpostavim da si u toku sa situacijom, pa da te pitam zasto se redovno desava da trole na liniji 21 na krajnjoj stanici stoje po 15 minuta i zasto se neretko desava da idu tri komada 21 odjednom posle cega se sledeca ceka i do 45 minuta (licno iskusio pre neki dan).
 
Crveni krst jeste usko grlo, pa ni autobusi ne bi prolazili bolje. Što se usporavanja tiče, evo danas praktični primer u Kralja Milana: BKM trola ispred, pozadi IK-201 na 31, trola usporava prelazi raskršće Takovska-Kralja Milana<->Kneza Miloša, IK-201 je skoro sustiže, kada su prešli raskršće trola je ostavila autobus daleko iza sebe, pošto je ubrzanje mnogo bolje kod elektrovozila. Za to vreme šofer IK-201 je do kraja pritisnuo papučicu, IK-201 "urlaaaaa" ostavljajući za sobom dimnu zavesu. Na kraju trola je opet u prednosti, jer tako ispada kada sa izračuna ubrzanje trole prilikom zaustavljanja i ubrzanje autobusa, bez obzira što trola usporava prilikom aktiviranja skretnice i prelaska preko ukrštanja.

Evo primera dimne zavese :D
http://www.phototrans.eu/14,394173,0,Ikarbus_IK202_1251.html

I komentar
Dobry podjazd, w sam raz na trolejbus :) 
-Dobar put, taman za trolejbus :lol:
 
e ovu ZIU trolu sam sikao malo pre ima nove stapove i nove klizace i novo kuciste za kanap pozadi triole je sive boje a Garazni broj je 147 na Liniji 22
10x80o8.jpg
 
E amm8990 jel imas neke slike ovog trolejbusa sa garaznim brojem 147 posto vidm da su joj stavili nove stapove i klizace i drzace za stapove.......
Jel ima neko sliku trolejbusa garaznog broja 147 :) :gobb:

Jel ima neko slike ovog trolejbusa garaznog broja 147 :) :gobb:
 
danas raspad sistema oko 16h, valjda je crkla mreža i potpuni kolaps u saobraćaju u 14.decembra, žičkoj, v. ilića..
 
e da nekazem sta de nadje da crkne struja a taman sam teo da idem do grada :bash:
Bi mogao neko da mi odgovori na pitanje koje sam postavio :dil::bash:
 
Već sam bio postavio sliku. Te nove motke je neki novi patent, pročitao sam da je vozačima bilo zadato da pokušaju da voze tako da im spadnu, međutim nisu uspeli. U ovim novim kućištima bi trebao da se nalazi mehanizam koji bi onemogućio motku da kada spadne udari i pokida kontaktnu mrežu, međutim moguće da zbog nestručne montaže ili ipak nesvršenosti sistema pre mesec-dva se dogodilo da je jedna motka spala i udarila o kontaktnu mrežu i slomila se :/ Ne znam šta su kasnije radili...

s3ina0.jpg

Autor: @zeka Autobusi.NET
 
E znaci mnogo je mocno ali zanima me odakle su ti stapovi i cija je proizvodnja.... ali ja mislim....znaci mislm da su ti stapovi i ta kucista sto drze konopac za stapove iz San Franciska pogledaj te ove modele pa vi vidite:cool:
ohi9on.jpg


5193td.jpg

Pazljivo pogledaj te skroz stapove
 
Vrh