Zaglavljivali bi se sigurno i autobusi u Žičkoj, ali ni približno kao trole, iz jednostavnog razloga što bi bila mala verovatnoća da se više od jednog autobusa pokvari u tom delu, a kad jedna trola pokida kontaktnu mrežu ili nestane struje onda to pravi kolonu od nekoliko stotina metara koju je nemoguće obići.
Inače, Žička je u planu za rekonstrukciju ko zna od kada, tako da mi je i taj rok od 10 godina krajnje sumnjiv.
Drugo, manevrabilnost trola je daleko manja nego manevrabilnost autobusa. Trolama treba užasno mnogo vremena da skrenu i prođu kroz iole ozbiljniju raskrsnicu, a ako još ima i ukrštanja kontaktne mreže... katastrofa. Time usporavaju sav ostali saobraćaj. Ne znam da li se ovo može rešiti drugačijim rešenjem kontaktne mreže, ali obratite nekad pažnju na to koliko treba troli da skrene na raskrsnici Vojislava Ilića / Gospodara Vučića.
Ja sam za uvođenje električnih autobusa, ili eventualno trola koje imaju i mogućnost autonomnog kretanja bez kontaktne mreže (pretpostavljam da onda postoji neki mehanizam za automatsko kačenje na istu kad se opet naleti na deonicu s kontaktnom mrežom).
Ostavio bih liniju 22L (u kojoj bi prevoz bio besplatan) na sadašnjoj trasi a kod Slavije bih izgradio moderan terminus za te alternativne trole/električne autobuse.