Šta je novo?

Trolejbusi

2 bundevice na Medaku (jedna je ova sto se vidi sa gb 2168 a druga dole vec na okretnici za koju nisam video gb). I obicna kratke crvenke trole.
Video sam bundevicu 2167 (to je verovatno ona druga za koju sam jutros napisao da ne znam gb). Evo i obicne kratke trole 😍.
IMG_2251.jpeg
IMG_2250.jpeg
 
Poslednja izmena:
Uz moj predlog za proširenje mreže tramvaja, evo i predloga za proširenje mreže trolejbusa.
Sve je rađeno pod pretpostavkom da se nabave trole sa autonomijom, zato pomoćne okretnice nisu označene.
Ljubičaste deonice su bez kontaktne mreže (za Bul. Despota Stefana ne znam da li je bolje da ili ne pa je istačkano)
Okretnice Studentski trg i Zvezdara su svakako planirane da se izmeste ka Dorćolu i Mirijevu, pošto ne znam koji bi način bio najbolji ovde ih ostavljam kao privremeno rešenje
Untitled63_20240325222946.png

Linije:
22: Blok 20 - Lešće (sadašnja 35, njena oznaka se dodeljuje 18ici)
28: Studentski trg - Zvezdara
29: Studentski trg - Medaković 3
29A: Slavija - Konjarnik (sadašnja 19, prenumerisana da se oslobodi brojka za tramvaj)
29B: Slavija - Učiteljsko naselje (sadašnja 21, njena oznaka se dodeljuje 32, taj broj dobija 17)
29V: Slavija - Kruševačka (sadašnja 22, njena oznaka se dodeljuje 35ici)
29G: Slavija - Cvetkova pijaca
31: Studentski trg - Konjarnik
40: Zvezdara - Banjica 2 (ja bih da se izmeni da se ne preklapa skroz sa 28 i 41, predlagano je da postane kružna)
41: Studentski trg - Banjica 2
44: Pančevački most - Senjak (do Trga ide trasom 37ice, umesto nje kroz Viline vode uvodi se lokalni autobus)
48: Pančevački most - Miljakovac 3
50: Ustanička - Banovo brdo
53: Zeleni venac - Vidikovac
84: Zeleni venac - Nova Galenika (kroz naselje verovatno ne bi bilo mreže)
85: Zeleni venac - Zemun /Novi grad/ (sadašnja 15, prenumerisana da se oslobodi brojka za tramvaj)
Vredi ispitati i da li bi bilo isplativo konvertovati linije 26, 27, 42, 46, 56, 59 i 83 (ako 83 postane trola na nju bi se nakačilo ovo parče 29G).
Ukoliko se 23 ne izgubi uvođenjem tramvaja i ona bi postala trola uz dodatni krak mreže ka Karaburmi
 
Ne smeju sve linije koje idu preko Banovog, pošto su trole zamišljene da idu Požeškom u oba smera (mora da ostane i nešto Radničkom)
 
Jesu li na remontovane trole ugrađeni ksenoni? Jutros u 8 me je jedna zaslepela iako je grejalo sunce. :D
 
Nisam baš siguran da trolejbusi trebaju ići koridorom Bulevara vojvode Mišića i dalje trasom ka Brdu. Postavka mreže, ili da idu i bez nje, al opet mi to deluje pomalo komplikovano. Ne znam šta će uraditi više sa onim mučenim nadvožnjakom. I ako bi se baš provlačila mreža Blagoja Parovića i dalje posle Kneza Višeslava, glupo da samo 53 bude trolejbus. 44 sigurno može na trolejbus. Ovako rakovička strana je idealna za trole, pogotovo 48 i 59, a verovatno da bi mogla i linija 50. Za 42 već nisam siguran, a i za sve duž Trgovačke i Ibarske magistrale, s obzirom da je tu kao predviđen tramvaj. Ka Novom Beogradu i dalje ka Zemunu ne vidim problem. 31 je odavno trebala biti trolejbus. No, upitna je baš tako velika investicija u mrežu i infrastrukturu. Električni autobusi napreduju baš brzo, tako da se veliki pomaci mogu očekivati u narednih pet do deset godina. Jesam za širenje mreže, al ovo sve mi deluje pomalo preambiciozno. Za tramvaje nikako ne može biti promašena investicija, a trolejbusi ipak dobijaju vrlo sposobnu alternativu. Možda je zato bolje za dalji opstanak trolejbusa baciti fokus na linije koje imaju zahtevnije trase, mislim na one sa dosta uspona. 31, pa i 44 što da ne, i nekoliko pre pomenutih rakovičkih linija.
 
Tema se i dalje ne vidi na spisku tema, a kako je do gradske vlasti neće biti ni potrebe za njom jer se trolejbusi praktično ukidaju.
 
Можда си грешком ставио игнорисање за аутора теме. И мени се пар пута слично десило.
 
Pa znajući trasu i da čak može biti dosta vode kad je kiša, plus nepostojanje prave okretnice sa uskim i krivudavim putem, ne iskreno mislim da 32 nije za trolejbus.
 
32 nikako. Ne samo zbog T okretnice nego i zato što od Rospu Ćurpije ide sve kroz 1+1 ulice.
 
Zanima me vaše mišljenje što se tiče ovoga (zaključili smo da 27, 27E i 37 mogu na trolu, zanima me isplati li se i 32)
Kasnije ću ti napisati koje linije bi mogle da budu konvertovane u trolejbuske i zašto, navesti neke alternative / nove linije. I da, umalo da zaboravim, da navedem gde može zglob, a gde bi morao solo, plus gde bi moglo produženje, a gde je izvodljivo da bude / neophodno je da bude trasa bez kontaktne mreže. Radio sam mapu poput one za tramvvaje, ali je nikada nisam napravio u najširoj mogućoj varijanti, za čitav grad.​
 
@Aleki37 Lepo zamisao, ideja entuzijazam.
-1- Samo mi nije jasno zašto uklanjati kontaktnu mrežu sa Terazija, Kralja Milana, izbegavati gradnju iste na Prokopu i na Autokomandi? Treba se oslanjati pre svega na jeftinije trolejbuse sa minimalnom autonomijom, a sa druge strane belorusko-švaj
-2- Mostar jeste nezgodan po tom pitanju. Ali i on se može zaobići preko Topčiderske zvezde.
-3-Čudno da se nisi setio 59, i Petlovog brda. U unutrašnjost istog nikada neće doći ni metro ni tramvaj. Jedna od malo kritično strmih ulica koje nisu za tramvaj je Pilota Mihajla Petrovića, i šteta da se koristi samo za 50.
-4-Dobro ste primetili Višnjičku banju kao kritično strmu za tramvaj. Pored nje je i Mirijevo, čudno da se niste setili da tuda pošaljete.
-5-Vezano za Zemun, perspektiva za tramvaj i metro je Ugrinovačka sa devijacijom ka Pinkiju, a na pravcu Glavne loš teren za podzemnu gradnju i mnogo stare slabe gradnje kojem mogu smetati vibracije šinskih vozila. Uz to jedna od najzagađenijih ulica. Tu ste mogli i više trolejbusa. Taj 85 je mogao uzbrdo uz Glavnu, pa da se od Gardoša veže bočno sa Prvomajskom,, a da preko Zemunske bolnice bude neki tipa 85E.
 
Previse troli ide na 29L, ne cak ni 29 nego 29L (do Slavije). Sto je najgore i jedna jedina bundevica koja je danas isla je isto na 29L. 2005 je isao skroz do Studenjaka. 2033 je bio na 22L (zasto ne stave ovu liniju na sajt jer bukvalno postoji radnim danima, isto i za 29L). 2012 na 29L. Video sam dve stare aksm trole i remontovane 2024 i 2047 na 29. Evo 2012:
1711561070852.png
 
Zašto uvođenje dodatne linije kada već imaju EKO 2. Komotno mogu i 31 da skrate i eto ti povećanje iskorišćenosti elektrobusa i opravdanost njega na trasi preko Terazija i Kralja Milana. Taman bi tada uspeo da uđeš u treći elektrobus koji ti naiđe, ako imaš sreće, a onda se čitav elektrobus isprazni na Slaviji gde presedaju za dalje. Ako mogu 46 i 55 da tako funkcionišu, može i ovo. :D
 
Koliko je meni retardirano lepljenje Beograd plus reklame PO CELOJ troli SVUGDE gde se stigne. Nije samo pogon Dorcol uradio ovo vec vecina ostalih pogona. Nedostaju mi trole iz 2021-2022. kad je vec poznati virus nestajao. Divne reklame ne trolama spolja, BOLJI i laksi i funkcionalan sistem placanja karata i automat unutra, nalepnice za pravilo ulazenja i izlazenja iz prevoza. Mnogo bolje je bilo pre. Otkad je Gangula dosao ceo GSP jos brze tone i propada.
 
Poslednja izmena:
Zašto uvođenje dodatne linije kada već imaju EKO 2. Komotno mogu i 31 da skrate i eto ti povećanje iskorišćenosti elektrobusa i opravdanost njega na trasi preko Terazija i Kralja Milana. Taman bi tada uspeo da uđeš u treći elektrobus koji ti naiđe, ako imaš sreće, a onda se čitav elektrobus isprazni na Slaviji gde presedaju za dalje. Ako mogu 46 i 55 da tako funkcionišu, može i ovo. :D

Po strani sve, ali EKO2 je dobra linija.

Potrebni su nam i 29, i 31 i EKO 2 dok ne dođe nešto sa visokim kapacitetom na tom pravcu..
Svaka nova linija na tom pravcu bi bila dobrodošla, ne bih se bunio ni da vrate 19, 22 & 21 do Studenstkog, ima putnika za sve te linije.

Iskreno, spašavao me je Eko vegan dosta puta od Ekonomskog do Slavije, a juče da ne iskisnem od Terazija do Slavije..
Na prvu loptu je delovalo da je linija potpuni promašaj, ali ispostavilo se suprotno, retko dobra stvar od strane nadređenih koja je uvedena.
 
Po strani sve, ali EKO2 je dobra linija.

Potrebni su nam i 29, i 31 i EKO 2 dok ne dođe nešto sa visokim kapacitetom na tom pravcu..
Svaka nova linija na tom pravcu bi bila dobrodošla, ne bih se bunio ni da vrate 19, 22 & 21 do Studenstkog, ima putnika za sve te linije.

Iskreno, spašavao me je Eko vegan dosta puta od Ekonomskog do Slavije, a juče da ne iskisnem od Terazija do Slavije..
Na prvu loptu je delovalo da je linija potpuni promašaj, ali ispostavilo se suprotno, retko dobra stvar od strane nadređenih koja je uvedena.
ЕКО2 је на месту потпуно,спаја тај део око Београда на води и БАС-а са Теразијама,Кнез Михаиловом.Волео бих видети све три тролејбуске линије (19,21,22) на Студентском тргу,али кад би морала једна линија,то би био 21.Штета што саобраћа аутобус 21А уместо 21.
 
Vrh