Slika i prilika nesposobnosti GSPa. Ali i ranjivosti trolejbuskog sistema u našim uslovima i pod našim rukovodstvima.
Sinoć se zbog protesta kod Skupštine trolejbusi naređali u Kneza Miloša, na potezu od Nemanjine do Mostara. Hajde da zanemarimo što su svi AKSM došli sa ugrađenim baterijama koje su trebale da im daju autonomiju od 500 metara da se sami pomere i sklone... Postavlja se pitanje zašto dispečerski centar nije naložio vozačima, makar vozačima 41, da umesto što stoje tu naređani i besposleni, skrenu desno u Nemanjinu gde imaju mrežu, odu do Slavije, i onda od Slavije do Studentskog preko Kralja Milana.
Skretnice iz Kneza Miloša DESNO u Nemanjinu nema. Ali to nije nepremostiva prepreka jer sve što treba da se uradi je da vozač krene iz Kneza Miloša, ''zaleti'' vozilo u desno, kolega iza trči i spušta motke dok vozilo skreće i onda ih vraća gore kad se vozilo poravna sa Nemanjinom. A možda, moooožda čak može i samo vozilo da se izmanevriše i pozicionira na samom raskršću, svojim pogonom, i kad se izravna, samo da prebaci motke na pravac Nemanjina.
Umesto toga, oni stoje tako i čekaju prosvećenje s neba... :roll: Jedna raskrsnica neprohodna i bum! Odmah nekoliko linija staje u mestu.