Šta je novo?

Trolejbusi

#2031 isto remontovan
IMG_20210821_183341~3.jpg
 
Миријевски онако у долини ми је душу дао за трамвај. Склонити оне идиотске паркинге, мало проширити (места има више него довољно) и цакум пакум, као што је и првобитно предвиђено.

За остатак Миријева који је по стрмопиздинама је бољи тролејбус, рецимо 79 и 20 (мада мислим да се 79 свакако претвара у тролејбус кад се уради проширење Милана Ракића)
 
Замислите сад да неко хоће да на нпр. Форда стави фарове од Трабанта, да ли би могао да региструје и вози такво возило?
 
Zavisi u kojoj si državi. U Britanijii recimo, dokle god može da se sačuva originalna šasija, mogu da se zadrže postojeće tablice, uprkos modifikacijama na vozilu.
 
Transplantirani farovi sa zijača, otkrivaju ih crni okviri. I nije mi jasno koje trole imaju table a koje ne. 2001 ne bi mogla nikako da prođe tehnički jer ovo nije saobrazno stanju u trenutku proizvodnje već je budženje.

Stari_ZiU-9_trolejbus.jpg
 
To je GSP i problem internih pregleda i političkih odluka.
Mnogo vozila ne bi prošlo ozbiljan tehnički zbog mnogo važnijih sklopova. A pošto veliki broj vozača pristaje da vozi sve i svašta tako je. Na drugoj strani, nikad se nije desilo da policija na ulici isključi neko vozilo GSP i uputi ga vanredni, jer GSP je to. I dok je tako, neće biti bolje, a kola će se uvek u slučaju vanrednih događaja lomiti na vozačima.
 
Било је само пар случајева да саобраћајци зауставе тролјбус и казне возача због таблица, мада је то више последица унутарнапредњачког сукоба Весића и Ненојше него правило.
 
Nacionalni park Srbija:

Hoces da zaustavimo onu trolu koja vozi postrance (razdrndan trap)?
- Ma jok, neka ga, ne ometa nikoga.

Par minuta kasnije...

E vidi onu trolu bez tablica.
- U jbt da!!! :shock:
- Zaustavljamo?
- Nego sta! Drz ga!!!


Debilcine. I oni u MUPu i ovi u Gradu i DJP sto su uopste uvodili registracije za vozila koja NE MOGU BEZ MREZE. A ako je pravni problem, onda se pravni akt DORADI. Zakoni i norme postoje da sluze narodu i da se doradjuju po potrebi, a ne da stoje isti 200 godina. Pogotovu ako su pritom falicni.
 
Не може, мора 225234625626236356 процедура и свих светих радњи.

Главна вера власти је законобирократизам. Плус треба им увек НЕШТО да малтретирају. Иначе шта ће им толико полиције им најдраже и светије.

Имамо најжешће, најстроже и најсуманутије законе у постојању постојања. Наравно то само важи за стоку тј народ, да би се имало по 300 казни дневно по човеку.

Ено, лепо, у Британији можеш буџити колико хоћеш возило и нико те не дира. Ал зато код нас 300 регистрација бесконачно атеста глупости.
 
Juče sam išao u zglobnoj 40 koja se vukla kao prebijen pas i to niz Dimitrijalu gde joj i gravitacija i pad olakšavaju posao. Nastala je kolona od nekoliko trola dok su 77 i 79 samo pretekle ovu nesreću. Inače zglobne imaju table dok BKM-ovi ne.
 
Mislim da smo se vozili istin vozilom, i ja sam juce imao dozivljaj sa zglobnom 40icom koja ne moze brze jer juri ne 30 nego 20.
 
Inače neko iz grada reče da će trole 2022. ode javna nabavka u sledeću god, grehota.
 
Zbog remonta trolejbusa, na 21 ponovo autobusi.

izvor: gspbeograd.net
 
Nasmejah se gorko sad.

Stajalište Rimska, u smeru ka Medakoviću 3, ide 5 komada 29ki.

Onda čekaš naravno 30 min, klasika.
 
Možda je bio zastoj negde usput. Do Rimske ima poprilično. Pisao sam i o vozačima i često lošoj selekciji. Nisu svi vozači D kategorije dorasli trolejbusu i probijanju kroz saobraćaj. Pored toga, jada se primeti takav vozač, treba mu dati kraću liniju.
Da postoji neko smart u upravljanju saobraćajem, neko od poslednjih vozila iz konvoja bi skratio ili preusmerio, jer će se neminovno odmah u kontra smeru pojaviti rupa i veliki interval i poremećaj će se nastavljati a kašnjenje akumulirati.
 
Stojim na novom stajalištu u Crnotravskoj (spojena stajališta 40, 41 i 78 / 47, 48, 49, 50). Bilo je između 17:30 i 17:45. Izbetoniran je trotoar, tako da su skinute trake sa kolovoza i stajalište je pušteno u normalan režim (nema više čekanja na kolovozu). Stoji na semaforu u Paunovoj trolejbus. U međuvremenu je naišao jedan autobus, čini mi se da je bio na 50 (nisam najbolje video oznaku). Izašao je iz stajališta, a u stajalište ulazi autobus na 47 i staje na mesto linije 50. Maltene odmah iza njega u stanicu ulazi trolejbus koji je bio sve vreme čekao semafor. Potrčali smo da uđemo u njega, jer je otvorio vrata, a još uvek je bila razmena putnika na 47. I tako dok smo se probijali, jednom čoveku je pobegao 47. Meni umalo da pobegne trola. Taman što sam došao, vozač zatvorio vrata. Počeo sam da mu mašem rukama i nakon desetak sekundi je otvorio vrata i dobacio mi: "Življe to malo." , a ja mu odgovorio da ne može življe kada se guramo sa putnicima u autobusu ispred. Nakon prelaska raskrsnice sa Dr Milutina Ivkovića, video sam da je zeleno svetlo. U međuvremenu se upalilo crveno svetlo na raskrsnici sa Dragana Mancea. Vozač nije uopšte usporavao, nego je prošao kroz čisto crveno. Na svu sreću, nije bilo vozila koja su skretala iz Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića u Dragana Mancea i obrnuto. U pitanju je GB 2019.

P.S.
Hvala što mislite da imam nešto protiv vozača i što sam mogao brže da dođem do trole i što vozač nije dužan da mene čeka.
 
Vozači trolejbusa su nikad gori. Treba da se pomoliš pre nego što uđeš u trolu da te ne izlomi par puta. Nisu uvek krivi, ima ludaka u saobraćaju ali vidiš da ne umeju da obuzdaju moćnu trolu...
 
A šta ja pišem ovde često o selekciji vozača trolejbusa?
Vozača nema i to je daj šta daš. Sobri vozači, bar ono šro ih je ostalo voza u firmama koje to znaju da cene. U GSP sve ih je manje, a na trolejbusima vidite i sami.
 
Јавни превоз ће кроз 10 година бити укинут због недостатка возача.

Држава Србија ће кроз 50 година бити укинута због недовољног становништва.

Убрзо потом, целокупни концепт српског народа ће бити сторниран
 
Vrh