Šta je novo?

Trolejbusi

@Dart
Je l' ih je u startu bilo toliko? Nema rashodovanih među njima? A među zglobovima?
Veruj mi da su itekako gori od duplih. :? Ne znam kako i zašto. Možda što se toliko loše održavaju i/ili što se o zglobnima sada mnogo više brine od kako su otišle Trolze.
I ja sam za remont svega što može, mislim da svemu može da se produži životni vek i znatno poboljša stanje i udobnost vožnje.

Ja sam i mislila da šerujem sa Google Drive-a. Ali ne može biti isto ako se slike baš ovde lepo ne prikažu. Potpuno je drugačije sa linkom.
 
Da nabavljeno ih je 10.
Mislim da nema ni BKM zglobova zvanično rashodovanih, ali ih ima raskupusanih.
Jedan elektro bus je tako dugo bio donator delova, ali su ga na kraju nekako sastavili.
 

@Dart
Ne znam zašto nam se onda činilo da ih je bilo mnogo više.
Znam, to su ti što stoje u zabačenim delovima pogona Dorćol, ali ih ipak ne rashoduju. Valjda će se svi oni jednom vratiti na vožnju, pre ili kasnije.

Hvala puno na svim informacijama!
 
Ево слика и тролејбуса са истог блога који сам окачио на теми о трамвајима. Посетиоци из Немачке су се тада туристички провозали Тролзом до Бањице.
 

Prilozi

  • 2-2018-04-27-09-09-35-56-p1010033.jpg
    2-2018-04-27-09-09-35-56-p1010033.jpg
    434,5 KB · Pregleda: 1.730
  • 2-2018-04-27-09-09-46-37-p1010118.jpg
    2-2018-04-27-09-09-46-37-p1010118.jpg
    453,7 KB · Pregleda: 1.850
  • 2-2018-04-27-10-10-00-22-p1010169.jpg
    2-2018-04-27-10-10-00-22-p1010169.jpg
    474,4 KB · Pregleda: 1.858
  • 2-2018-04-27-13-01-29-18-p1010591.jpg
    2-2018-04-27-13-01-29-18-p1010591.jpg
    478,3 KB · Pregleda: 1.730
  • 2-2018-04-27-16-04-22-40-p1010824.jpg
    2-2018-04-27-16-04-22-40-p1010824.jpg
    450,4 KB · Pregleda: 1.769
  • 2-2018-04-28-18-06-30-03-p1390253.jpg
    2-2018-04-28-18-06-30-03-p1390253.jpg
    483,4 KB · Pregleda: 1.774
  • 2-2018-04-28-19-07-19-51-p1390403.jpg
    2-2018-04-28-19-07-19-51-p1390403.jpg
    482,9 KB · Pregleda: 1.837
  • 2-2018-04-29-13-01-10-52-p1390725.jpg
    2-2018-04-29-13-01-10-52-p1390725.jpg
    510,9 KB · Pregleda: 1.791
Тролза у Учитељском :D

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772905#p772905:2nt54lux je napisao(la):
Bender Rodriguez » 08 Sep 2020 11:56[/url]":2nt54lux]@Sole
Ne razumem, na šta misliš? :?
Solo trolejbus narandžaste boje, da li je BKM u pitanju? Pre neki dan sam se vozio sa njim, a nisam video koja je marka u pitanju. Rekao bih da je pomenuta marka zbog metalnih lajsni na okviru prozora, kao kod zglobnih trolejbusa.
 
Овај БКМ 321 је произведен 2005, као и преосталих девет комада.
 
Da tačno, 2005. Uvek ih ja ''prešaltam'' da su iz 2007. jer se setim one GSPove knjige o trolejbusima koja je objavljena 2007. i onda pogrešno povežem tu godinu s njihovim prispećem u GSP. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773006#p773006:1tic3w0n je napisao(la):
Bender Rodriguez » 08 Sep 2020 15:22[/url]":1tic3w0n]Ako misliš na ovo, da i to je BKM, samo stariji model iz 2007.

tro+134a.jpg
Da na taj model sam mislio.
 
Чини ми се да су многи ти старији БКМ 321 скоро сређивани и фарбани у црвено и истиче им се метална лајсна.
 
Мени су се допадали старији БКМ 321 право да вам кажем више него новији. Као да су квалитетније одрађени, а возећи се њима сам и стекао тај утисак.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773033#p773033:wn0ktl4f je napisao(la):
Дошљак » Uto Sep 08, 2020 4:09 pm[/url]":wn0ktl4f]Чини ми се да су многи ти старији БКМ 321 скоро сређивани и фарбани у црвено и истиче им се метална лајсна.
Jaa jaa. Neki su ispali sasvim korektno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773038#p773038:wn0ktl4f je napisao(la):
MIG29 » Uto Sep 08, 2020 4:21 pm[/url]":wn0ktl4f]Мени су се допадали старији БКМ 321 право да вам кажем више него новији. Као да су квалитетније одрађени, а возећи се њима сам и стекао тај утисак.
Znam tačno na šta misliš. Kao da su utegnutiji u vožnji. Verujem da ima veze sa vešanjem, koje je ovim novijim uvek bila slaba tačka i glavna zamerka i kod putnika i kod vozača. Pošto treskaju i pri najmanjoj neravnini.
 
Upravo u Kralja Milana:

4 29ke jedna za drugom u smeru ka Studentskom trgu
2 29ke jedna za drugim u smeru ka Slaviji

Ova 4 nisu bukvalno mogli da mi stanu u kadar koliko su se naredjali

To je to cuveno SM(A)RT planiranje saobracaja :kafa:

IMG-20200910-161405.jpg


IMG-20200910-161422.jpg


IMG-20200910-161507.jpg
 
Bender Rodriguez":1gw29rfa je napisao(la):
Upravo u Kralja Milana:

4 29ke jedna za drugom u smeru ka Studentskom trgu
2 29ke jedna za drugim u smeru ka Slaviji

Ova 4 nisu bukvalno mogli da mi stanu u kadar koliko su se naredjali

To je to cuveno SM(A)RT planiranje saobracaja :kafa:





Nije to ništa cudno, 29 je sad najfrekventnija linija u gradu. Ima 27 angažovanih vozila na relativno kratkoj trasi. Stanovnici Medakovića su jedini profitirali od kocki na trgu
 
Такт је лоше организован због скраћења и укидања дела врачарских линија.
 
Takt na 3 minuta je odličan, ali su problem guzve na Vračaru. Dovoljna su 2 crvena na semaforu da ga stigne polazak iza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773590#p773590:2kayngva je napisao(la):
Dart » 10 Sep 2020 03:31 pm[/url]":2kayngva]
Bender Rodriguez":2kayngva je napisao(la):
Upravo u Kralja Milana:

4 29ke jedna za drugom u smeru ka Studentskom trgu
2 29ke jedna za drugim u smeru ka Slaviji

Ova 4 nisu bukvalno mogli da mi stanu u kadar koliko su se naredjali

To je to cuveno SM(A)RT planiranje saobracaja :kafa:





Nije to ništa cudno, 29 je sad najfrekventnija linija u gradu. Ima 27 angažovanih vozila na relativno kratkoj trasi. Stanovnici Medakovića su jedini profitirali od kocki na trgu

Zavisi iz kog se ugla posmatra postojeća situacija. Recimo da se u praksi neretko 3 minuta pretvore u 9, ukoliko putniku ode nekoliko vozila na istoj liniji ispred nosa. Na našu nesreću ovo je moguće i na samom terminusu jer se ne čekaju već samo nastavljaju u konvoju.

Smanjenje intervala na takvim linijama neprimetan je u vremenskom smislu, međutim u praktičnom, konkretno u ovom slučaju pad kvaliteta prevozne usluge izazvan eksploatacijom vozila neadekvatnog kapaciteta lako postaje uočljiv.

Na papiru tri minuta deluje odlično, no pošto se radi o drumskom sistemu na problematičnoj trasi a ne o nezavisnom šinskom nizak takt lako postaje problem. Pada pouzdanost, raste stepen neravnomernosti, KIK pojedinih polazaka. Trpanje zglobnih ili dvozglobnih trola na 3min usled tehničkih prepreka eksploatacije tramvaja jedna je krajnost, gomilanje solo trola i pored mogućnosti prevoza istog broja putnika zglobnim sasvim druga.
 
Vrh