spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.492
- Pohvaljen
- 17.696
Zašto smeta toliko sto se trolejbuska mreža proširuje? (Nevezano za to da li se radi za vreme policijskog časa ili ne)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732884#p732884:3rq9slcw je napisao(la):vucko » Uto Apr 28, 2020 9:05 pm[/url]":3rq9slcw]http://rs.n1info.com/Vesti/a594008/Protest-gradjana-na-Dorcolu-zbog-gradnje-trolejbuske-mreze-tokom-policijskog-casa.html
Grupa ljudi okupljena oko udruženja "Komšije sa Dorćola" izašla je na uglu ulica Venizelosove i Gundulićevog venca u vreme zabrane kretanja protestujući zbog izgradnje trolebujske mreže koja je nastavljena u vreme vanrednog stanja.
Na licu mesta se nalazi nekoliko policijskih vozila. Za sada niko od građana nije priveden, ali ih policajci snimaju.
Oni se protive radovima koji se izvode za vreme "policijskog časa" i noću, a koji su počeli 27. aprila.
Udruženje građana "Komšije sa Dorćola" je u saopštenju "upozorilo javnost da se građevinski radovi na izgradnji trolejbuske mreže na Donjem Dorćolu obavljaju u vreme policijskog časa i da nadležni organi odbijaju da zaštite građane ovog dela Beograda koji se protive izgradnji, već štite interese izvođača radova".
"Radovi u ovom delu Beograda obavljaju se isključivo u toku zabrane kretanja, a stanari danima pokušavaju da nadležnima ukažu na brojne nepravilnosti. Sve je kulminiralo 27. aprila kada da je firma ATM BG d.o.o. u Venizelosovoj i Ulici Žorža Klemansoa nastavila građevinske radove odmah po početku policijskog časa, i nastavila ih tokom noći", navodi se u saopštenju.
Dodaje se da su stanari donjeg Dorćola, koji su do sada izlaskom na ulicu sprečavali kršenje zakona, "bili onemogućeni u obavljanju svoje građanske dužnosti".
Kako navode, na molbe policiji da izađe i izvrši uviđaj, građani su upućeni na Građevinsku inspekciju, koja nije odgovarala na telefonske pozive.
"Kako su radovi nastavljeni i tokom noći, buka nekoliko bagera i više desetina radnika, uglavnom bez maski, često zbijenih na malom prostoru, postala je nepodnošljiva i stanari su reagovali negodovanjem sa svojih terasa i prozora. Nakon toga se pojavilo nekoliko policijskih vozila sa uključenim rotacionim svetlima, praćeno grupama ljudi u civilnoj odeći, i stalo u zaštitu izvođača radova. Stanari su odgovorili još jačim protestom, a policija je ostala da, poput privatnog obezbeđenja, sačeka rano jutro i kraj radova", navodi se u saopštenju.
Podseća se da su novembra prošle godine počeli, kako navode, "mirni protest građana, nezadovoljnih izvođenjem radova na postavljanju trolejbuske mreže zbog brojnih nezakonitih radnji, tehničkih nedostataka i netransparentnog postupanja, kako Grada Beograda, kao investitora, tako i angažovanog izvođača radova, ATM BG doo".
Radovi su nastavljeni i danas, 28. aprila.
Ostrašćeni su oni, a ne ja.vucko":2dxb91hj je napisao(la):Zašto si toliko ostrašćen? Ok ti je da se radi nešto nelegalno i tokom policijskog časa?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YseCspq_mNk[/youtube]
Konkretno smeta stav podržavanja svega što se dešava oko trolejbusa, a koji pojedini članovi zdušno čine. Kao prvo, kakvo je to proširivanje mreže ako će se kontaktna mreža ukinuti na delu od Slavije do Studentskog trga i u Svetogororskoj i Makedonskoj? Kao drugo, zašto je u redu da se ukida trolebuska linija 28, a da se vrati, ako se desi, do Dorćola, i tako izbegne najbitniji deo trase, zarad sačuvanja kocki na Trgu? Manite me tabloidnih stavova da postoji linija 77 koja je i više nego odlična zamena za rešenje problema? Treće, zašto je u redu liniju 41 pretvarati u suštini u 40L, i gurati i nju na Dorćol preko Takovske, takođe zarad očuvanja kocki na Trgu? Četvrto, zašto je u redu skraćivati Vračarske trole do Slavije, i ukidati 19, zarad , gle čuda, opet očuvanja kocki na Trgu? Peto, zašto je u redu ukidati parking mesta i terati ljude da im kola postanu teret, zarad izgradnje okretnice na njihovom mestu, a vrlo dobro je poznato da se i sada kuburi sa parking mestima na Dorćolu?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732929#p732929:3jzwrehx je napisao(la):Dart » 28 Apr 2020 23:15[/url]":3jzwrehx]Ostrašćeni su oni, a ne ja.vucko":3jzwrehx je napisao(la):Zašto si toliko ostrašćen? Ok ti je da se radi nešto nelegalno i tokom policijskog časa?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YseCspq_mNk[/youtube]
Ovo je cista politika. Ne treba biti zadrt i kritikovati sve što se radi u gradu iako to doprinosi funkcionisanju prevoza i opštem dobru.
Što se tiče radova tokom policijskog časa to je valjda normalno, jer ne smeta saobraćaju zar ne? Evo večeras su farbali linije na kolovozu kod mene na BKA.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732921#p732921:3jzwrehx je napisao(la):spatiotecte » 28 Apr 2020 23:04[/url]":3jzwrehx]Zašto smeta toliko sto se trolejbuska mreža proširuje? (Nevezano za to da li se radi za vreme policijskog časa ili ne)
solecar":irwtv5kn je napisao(la):Konkretno smeta stav podržavanja svega što se dešava oko trolejbusa, a koji pojedini članovi zdušno čine. Kao prvo, kakvo je to proširivanje mreže ako će se kontaktna mreža ukinuti na delu od Slavije do Studentskog trga i u Svetogororskoj i Makedonskoj? Kao drugo, zašto je u redu da se ukida trolebuska linija 28, a da se vrati, ako se desi, do Dorćola, i tako izbegne najbitniji deo trase, zarad sačuvanja kocki na Trgu? Manite me tabloidnih stavova da postoji linija 77 koja je i više nego odlična zamena za rešenje problema? Treće, zašto je u redu liniju 41 pretvarati u suštini u 40L, i gurati i nju na Dorćol preko Takovske, takođe zarad očuvanja kocki na Trgu? Četvrto, zašto je u redu skraćivati Vračarske trole do Slavije, i ukidati 19, zarad , gle čuda, opet očuvanja kocki na Trgu? Peto, zašto je u redu ukidati parking mesta i terati ljude da im kola postanu teret, zarad izgradnje okretnice na njihovom mestu, a vrlo dobro je poznato da se i sada kuburi sa parking mestima na Dorćolu?
vucko":8dmj7jwf je napisao(la):ne znam odakle ti, ali Terminus Dorćol se pravi i trenutno se radi na procenama koje linije će biti prebačene tu, a koje na NBG.
Ukoliko se sve odradi po laboratijskim uslovima, bićemo svi na dobitku.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732951#p732951:3ldxapou je napisao(la):Dart » 29 Apr 2020 00:11[/url]":3ldxapou]Dajte bar malo doslednosti, nije logično da u isto vreme budete protiv postavljanja i protiv skidanja mreže. Nego da krenemo redomsolecar":3ldxapou je napisao(la):Konkretno smeta stav podržavanja svega što se dešava oko trolejbusa, a koji pojedini članovi zdušno čine. Kao prvo, kakvo je to proširivanje mreže ako će se kontaktna mreža ukinuti na delu od Slavije do Studentskog trga i u Svetogororskoj i Makedonskoj? Kao drugo, zašto je u redu da se ukida trolebuska linija 28, a da se vrati, ako se desi, do Dorćola, i tako izbegne najbitniji deo trase, zarad sačuvanja kocki na Trgu? Manite me tabloidnih stavova da postoji linija 77 koja je i više nego odlična zamena za rešenje problema? Treće, zašto je u redu liniju 41 pretvarati u suštini u 40L, i gurati i nju na Dorćol preko Takovske, takođe zarad očuvanja kocki na Trgu? Četvrto, zašto je u redu skraćivati Vračarske trole do Slavije, i ukidati 19, zarad , gle čuda, opet očuvanja kocki na Trgu? Peto, zašto je u redu ukidati parking mesta i terati ljude da im kola postanu teret, zarad izgradnje okretnice na njihovom mestu, a vrlo dobro je poznato da se i sada kuburi sa parking mestima na Dorćolu?
Prvo, nadam se da nece doci do skidanja mreže . Jedino racvanje za Vračar ili Banjicu je na Studentskom trgu tako da je tehnički i dalje neophodan.
Drugo, nije uredu ukidati 28, a okretnica na Dorćolu sada nije u planu.
Treće, pogledati drugi odgovor
Četvrto, naravno da nije u redu skraćivanje Vracarskih trola, ako to urade i sa 29 biće potpuni kolaps na Slaviji.
Peto, bandere nisu široke nekoliko metara da bi prestavljale realan problem. Ukoliko se lepo postave, uopšte neće smanjiti broj parking mesta.
Smeta zato sto na ustrb tog prosirenja izgubismo 19, 21, 22, 28 a sada cemo i 29 i 41![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732921#p732921:28nogmnf je napisao(la):spatiotecte » Uto Apr 28, 2020 10:04 pm[/url]":28nogmnf]Zašto smeta toliko sto se trolejbuska mreža proširuje? (Nevezano za to da li se radi za vreme policijskog časa ili ne)
vucko":2lzxpqwf je napisao(la):Ne, nisu odustali od terminusa već je gradska vlast nedovoljno sposobna da se uhvati u koštac sa problemom ekspropriacije. I u rebalansu budžeta koji je usvojen pre 15 dana je predviđen budžet za Terminus Dunavsku što ukazuje da grešiš.
Ne znam zašto si toliko naoštren na ljude na Dorćolu, zašto imaš pik na njih, o čemu se radi?
Ako hoće neka ukidaju trole, a naše će biti da se borimo protiv toga.
Misljenje kao i zadnjicu ima svako, pa tako i Vi, ali u jednoj konstruktivnoj diskusiji kakva dolikuje ovom forumu, ocekujemo argumente, a ocigledno u nemanju istih pocinje etiketiranje ko je izmanipulisan a ko nije sto je neukusno i to necu dalje komentarisati.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=733007#p733007:vj1f5m8y je napisao(la):Dart » Sre Apr 29, 2020 6:23 am[/url]":vj1f5m8y]vucko":vj1f5m8y je napisao(la):Ne, nisu odustali od terminusa već je gradska vlast nedovoljno sposobna da se uhvati u koštac sa problemom ekspropriacije. I u rebalansu budžeta koji je usvojen pre 15 dana je predviđen budžet za Terminus Dunavsku što ukazuje da grešiš.
Ne znam zašto si toliko naoštren na ljude na Dorćolu, zašto imaš pik na njih, o čemu se radi?
Ako hoće neka ukidaju trole, a naše će biti da se borimo protiv toga.
Zemljište je u državnoj/javnoj svojini. Takođe sam siguran da gradnja terminusa nije tehnički izvodljiva u doglednoj budućnosti,niti imaju dovoljan broj vozila za tako nešto.
Politički izmanipulisani ljudi sa Dorćola protestuju protiv trolejbusa, njihovi strahovi su potpuno iracionalni i nemaju opravdanje. Pošto ja volim trolejbuse, naravno da cu biti protiv takvih stavova.
Najveća je ironija što ih vi predstavljate kao nekakve borce za trolejbuski sistem Beograda, a oni mrze trolejbuse više od vladajućeg režima...
Klasična zamena teza, to se desilo pre izgradnje ove mreže. Kriminalno urađen trg Republike i manjak voznog parka nemaju veze sa tim.igorsimic":1l903wyb je napisao(la):Smeta zato sto na ustrb tog prosirenja izgubismo 19, 21, 22, 28 a sada cemo i 29 i 41!
Ako stvarno nemaju dozvolu jeste problematicno, ali njima uopšte nije problem da pribave dozvolu. Što se tiče radova tokom policijskog časa, to je valjda dobro jer nema saobraćaja.Smeta zato sto se radovi obavljaju bez dozvola, u kasne sate tokom policijskog casa kako gradjani ne bi mogli da se pobune.
U kom smislu zaokružene? Ispod si napisao da ova mreža neme veze sa linijamaSmeta zato sto sustinski ne dobijamo nista, samo cemo dobiti zaokruzene linije koje ne vode nigde.
Sa ovim se apsolutno slažem,ali to je tražila gospoda sa Dorćola. Zar ne?Smeta zato sto nova trasa NECE imati stanice, vec ce biti samo put do depoa, sto prakticno znaci da se trose pare iz budzeta samo zato sto nekome smetaju trolejbusi na Studentskom Trgu.
Ovo se zove nikako drugacije, no diktatura.
Ti ljudi se ne bore za povratak trolejbusa, već baš baš naprotiv. Naravno pod tim ne mislim na Vucka i 28 koje podržavamI mislim da je sramota tako pricati, ovi ljudi a i neki clanovi foruma se bore mesecima za povratak trolejbusa, i onda neko dodje i kaze "a sto ti smeta prosirenje"...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732964#p732964:4whwtcrm je napisao(la):vucko » 28 Apr 2020 11:45 pm[/url]":4whwtcrm]Nemamo informacije osim indicija da se 29 skraćuje do Slavije i da će i 41 prekinuti da ide Svetogorskom pa ćemo ironično u centru imati 77 i 65 ali ne i trole. Da je gradska vlast htela bolje da je ukinula 40 koja ide kao 41 ogromnim delom trase. Takođe ne verujem da bi nekome bio problem da presedne sa 28 na 41, ali džabe kada grad želi da istera trolejbuse iz centra.
Председник општине Стари град Марко Бастаћ рекао је за портал Нова да су се на лицу места прво појавили представници општине, а онда су изашли и грађани.