Šta je novo?

Trolejbusi

Period če biti jako zanimljiv, ne samo zbog trolejbusa. Leto dolazi, epidemija će proći, ali ništa više neće biti kao pre. Mnogo toga će se promeniti. Para će biti mbogo manje, a i neke potrebe će se redefinisati.
 
Šta možete da uradite za vraćanje trole 28 dok traje vanredna situacija?
Možete da potpišete elektronsku peticiju koja se nalazi na sledećem linku:

https://www.peticije.online/signatures/ ... linije_28/

Prosledite ovu peticiju svojim prijateljima i poznanicima. Čim se steknu uslovi nastavićemo skupljanje papirne peticije uz primenu svih mera zaštite kako bi naš zahtev za vraćanje 28 bio ozbiljnije shvaćen od strane gradske vlasti.

Vratimo trolu 28!!!
 
Иако увек максимално подржавам троле, сматрам да линија 28 не треба да буде враћена из простог разлога што је то једини начин да линија 77 остане и постане нормална, у смислу учесталости наиласка.

Ако некад доживимо спајање мреже у димитријали са вој илића, линија се тада може вратити као кружна. До тада може и без ње.
 
77 koje vise nema nego je ima u koju ne moze da se udje i koja sa presjedanjem povecava svakodnevno putovanje
A da nepricam o zamjeni kucica u dimitrijali zgradama ...
Problem sto po mozgovima u SjP linja da bi bila opravdana u nju ne treba da moze da se udje bez guranja i da visis na vratima .....
 
Ха, ха, каква интелЕгентна досетка, немаш ништа боље??? :lool:
Сви знају да 77 иде у болницу и да ни мало не качи насеље које ниси жив док га не поткачиш. :lool:

direktor":2ufbixe3 je napisao(la):
77 koje vise nema nego je ima u koju ne moze da se udje i koja sa presjedanjem povecava svakodnevno putovanje
A da nepricam o zamjeni kucica u dimitrijali zgradama ...
Problem sto po mozgovima u SjP linja da bi bila opravdana u nju ne treba da moze da se udje bez guranja i da visis na vratima .....
Па о томе и причам, 77 мора да буде нормална фреквентна линија као 65, а због дјп дилеја то је једино могуће са укинутом 28.
 
Ali zvjezdarci dobrim djelom traze 28 plus elekto liniju da bi poveco zagadjenje i guzvu samo zato sto cirkusanti sjede u SJP
 
Linija 77 ne može nikada zameniti 28 ni u pogledu učestalosti niti u pogledu transporta zbog svoje dužine. Daljim razvojem Beograda i većom automobilizacijom će Terazijski tunel i pravac preko Zelenog Venca pa do Ušca biti samo još zagušeniji čime će linija 77 biti još manje atraktivna. Što se mene tiče neka stave i hoverkraft na liniju 28, ona je potrebna i neću odustati dok je ne vrate.
 
Javljaju jutros sa terena naši prijatelji sa Donjeg Dorćola da je počela izgradnja mreže u ulici Žorža Klemensoa. Da podsetim, ovde mreža nije bila građena jer su komšije uspele da dokažu da su radovi počeli bez građevinskih dozvola pa su obustavljeni.
 
Веће недељама су постављени стубови за контактну мрежу у Жоржа Клеменсоа. Куда су иначе могли да споје Венизелосову и Дунавску него кроз Жоржа Клеменсоа, којом иначе саобраћаја 44. Најспорнији је био планиран део кроз Гундулићев венац од ког су одустали.
 
U celosti odustali od Gundulićevog venca ili samo jednog dela?
 
Ta mreža je sada neophodna zbog rekonstrukcije Dzordza Vašingtona - Cara Dušana. Mreža u Dobračinoj je u prekidu zbog skidanja tramvajske. Mogu je privremeno osposobiti ali nema neke koristi ako i ulice raskopaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731880#p731880:2xtezygm je napisao(la):
vucko » Ned Apr 26, 2020 7:31 pm[/url]":2xtezygm]Javljaju jutros sa terena naši prijatelji sa Donjeg Dorćola da je počela izgradnja mreže u ulici Žorža Klemensoa. Da podsetim, ovde mreža nije bila građena jer su komšije uspele da dokažu da su radovi počeli bez građevinskih dozvola pa su obustavljeni.

Da lito znaci da su pribavili dozvole ili rade bez iste?
 
Nemamo povratne informacije sa Donjeg Dorcola, tamo je aktivno udruzenje "Komsije sa Dorcola". Navodno su bili danas mediji da snimaju tv priloge. Cim dobijem informacije objavljujem ih ovde.
 
Ne znam da li su radovi legalni, nigde nema table. Iskopano je i betonirano desetak rupa sa desne strane Zorza Klemensoa i jedna sa druge strane. Takodje je iskopana rupa za stub i na krivini gde je pumpa NIS-a. Radova tokom dana nema. Mozda danas nastave posle 18h.
 
Добро је, значи неће бити трасе кроз Гундулићев венац.
 
Nece, to je jos odluceno pre nekoliko meseci posle sto su se gradjani Donjeg Dorcola bunili, tu je i nastao problem sa dozvolama jer one nisu dobijene za novu trasu.
 
A gde će onda da bude privremena okretnica? Pričalo se i odustalo od dela Gundulićevog venca koji povezuje Venizelosovu i Žorža Klemensoa, ali se nije odustalo od dela koji povezuje Žorža Klemensoa i Dobračinu. Tu je planirano da se posklanja određeni deo stabala i parking mesta sa cele jedne strane ulice, kako bi mogle trole tu da čekaju vreme.
 
Javljaju upravo sa terena da je veceras u 18h parking servis da uklanja vozila i da se nastavljaju radovi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732726#p732726:11by7u9h je napisao(la):
solecar » Уто Апр 28, 2020 5:32 pm[/url]":11by7u9h]A gde će onda da bude privremena okretnica? Pričalo se i odustalo od dela Gundulićevog venca koji povezuje Venizelosovu i Žorža Klemensoa, ali se nije odustalo od dela koji povezuje Žorža Klemensoa i Dobračinu. Tu je planirano da se posklanja određeni deo stabala i parking mesta sa cele jedne strane ulice, kako bi mogle trole tu da čekaju vreme.
Чему та веза Добрачина-Ж. Клеменсоа преко Гундулићевог венца?
 
Prenosimo saopštenje prijateljskog udruženja "Komšije sa Doroćola" koje se od subote, 25. aprila bori protiv nelegalnih radova na izgradnji trolejbuske mreže na Dorćolu. Apelujemo na gradsku vlast da prihvati mišljenje građana i ne vrši radove bez građevinske dozvole i pod okriljem policijskog časa.

"Policijski čas kao štit za nelegalne građevinske radove na donjem Dorćolu

Udruženje građana „Komšije sa Dorćola“ upozorava javnost da se građevinski radovi na izgradnji trolejbuske mreže na Donjem Dorćolu obavljaju u vreme policijskog časa i da nadležni organi odbijaju da zaštite građane ovog dela Beograda koji se protive izgradnji, već štite interese izvođača radova.
Radovi u ovom delu Beograda obavljaju se isključivo u toku zabrane kretanja, a stanari danima pokušavaju da nadležnima ukažu na brojne nepravilnosti. Sve je kulminiralo 27. aprila kada da je firma ATM BG d.o.o. u Venizelosovoj i Ulici Žorža Klemansoa nastavila građevinske radove odmah po početku policijskog časa, i nastavila ih tokom noći.

Stanari donjeg Dorćola koji su do sada izlaskom na ulicu sprečavali kršenje zakona, bili su onemogućeni u obavljanju svoje građanske dužnosti. Na molbe policiji da izađe i izvrši uviđaj, građani su upućeni na Građevinsku inspekciju, koja nije odgovarala na telefonske pozive.

Kako su radovi nastavljeni i tokom noći, buka nekoliko bagera i više desetina radnika, uglavnom bez maski, često zbijenih na malom prostoru, postala je nepodnošljiva i stanari su reagovali negodovanjem sa svojih terasa i prozora. Nakon toga se pojavilo nekoliko policijskih vozila sa uključenim rotacionim svetlima, praćeno grupama ljudi u civilnoj odeći, i stalo u zaštitu izvođača radova. Stanari su odgovorili još jačim protestom, a policija je ostala da, poput privatnog obezbeđenja, sačeka rano jutro i kraj radova.

Udruženje građana „Komšije sa Dorćola“ apeluje na sve koji se osećaju pogođenim ovim kršenjem zakona, morala i razumnog ponašanja u uslovima pandemije Covid-19 da prošire vest i učine sve što je u svojoj moći, pri tome sami ne kršeći zakone jedine države koju imamo, da se spreči nastavak radova.
Podsećamo da su novembra prošle godine počeli mirni protest građana, nezadovoljnih izvođenjem radova na postavljanju trolejbuske mreže zbog brojnih nezakonitih radnji, tehničkih nedostataka i netransparentnog postupanja, kako Grada Beograda, kao investitora, tako i angažovanog izvođača radova, ATM BG doo.

Radovi su nastavljeni i danas, 28. aprila, odmah nakon početka policijskog časa, sve pod nadzorom Mihajla Mišića, direktora Direkcije za građevisnko zemljište i izgradnju grada.
Kao građani Republike Srbije pitamo šta se dešava kada ostanemo bez zaštite države čak i oko elementarnih prava, na miran život i miran san.
Šta građani treba da rade kada ostanu bez države?

Udruženje građana „Komšije sa Dorćola“
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732762#p732762:2yoi7h68 je napisao(la):
Дошљак » 28 Apr 2020 19:19[/url]":2yoi7h68]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732726#p732726:2yoi7h68 je napisao(la):
solecar » Уто Апр 28, 2020 5:32 pm[/url]":2yoi7h68]A gde će onda da bude privremena okretnica? Pričalo se i odustalo od dela Gundulićevog venca koji povezuje Venizelosovu i Žorža Klemensoa, ali se nije odustalo od dela koji povezuje Žorža Klemensoa i Dobračinu. Tu je planirano da se posklanja određeni deo stabala i parking mesta sa cele jedne strane ulice, kako bi mogle trole tu da čekaju vreme.
Чему та веза Добрачина-Ж. Клеменсоа преко Гундулићевог венца?
Tu je planirano da bude okretnica, tj. da trolejbusi tu čekaju vreme, kao što sam i spomenuo u postu. Označio sam crvenom bojom da se bolje vidi. To bi bila privremena okretnica dok se ne izgradi ona u Dunavskoj, preko puta garaže trolejbusa.
 
Vučko, ja ne mogu da razumem kako su oni vama prijateljsko udruženje? Vi se borite za vraćanje trolejbusa, a ovi indijanci sa Dorćola protiv...
 
I jedno i drugo udruženje postoji jer ne postoji demokratski dijalog sa građanima od strane gradske vlasti. Da Grad uvažava mišljenje građana ne bi nama oduzimao 28 a njima uvodio trolejbus na silu. Niti smo mi trolejbusofili niti oni iskonski mrze trolejbuse već se radi o tome da ne postoji transparentnost rada gradske uprave.
 
Vrh