Šta je novo?

Trolejbusi

Какви црни политички поени..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=722931#p722931:mihcglyz je napisao(la):
Bender Rodriguez » Сре Апр 01, 2020 3:01 pm[/url]":mihcglyz]Ti si se od čitave reportaže koju sam napravio zakačio za to što sam napisao ''aneksija Krima'' i ''remontni zavod koji bi da postane fabrika''?

Па, на остало немам примедбе... Да не кажем да се слажем :mrgreen:
 
Ево једна слика са Дорћола.

Иначе нова мрежа лепо напредује, развучена је скроз у Цвијићевој, Понекаровој и Венизелосовој до Гундулићевог, а стубови су постављени у Жоржа Клемансоа и у Дунавској до депоа. Радници су радили у Дунавској на стубовима.
 

Prilozi

  • Screenshot_20200408_104559.jpg
    Screenshot_20200408_104559.jpg
    281,5 KB · Pregleda: 1.980
Mogao bi i to da fotografišeš, ako si u prilici. Ja nisam motorizovan, tako da nisam u mogućnosti da se dobacim dotle, već koliko mogu peške.
 
Искрено није било ништа занимљиво за фотографисање, али кад будем шетао до Дорћола поново фотографисаћу. Поенкареова лепо изгледа са мрежом као и Венизелисова. Код оног скверића близу Гундулићевог су свезали жице контактне мреже за последње постављене стубове. У Жоржа Клеменсоа су за сада постављени само стубови као и у Дунавској где су радници са камионима са корпама на стубове монтирали анкере за жице које ће носити контактну мрежу. Ово ће дефинитивно бити мрежа за одлазак тролејбуса са Звездаре и Бањице право у гаражу. Ја се и даље надам изградњи новог терминуса у Дунавској али џаба и он без везе са тргом.
 
Poslednje što je postavljano ovde su razvučene kontaktne žice u Cvijićevoj i Takovskoj, kao i postavljeni stubovi za kontaktnu mrežu do parka na uglu Gundulićevog venca, Knez Miletine i Venizelosove.
 
Ја се и даље надам да ће провући мрежу и Француском, то је само око 600 метара улицом која већ има јавни превоз између постојеће мреже на тргу и ове нове мреже код раскрснице Венизелосове и Жоржа Клемансоа, таман путања до новог терминуса Дорћол, наспрам око километар и по нове мреже развучене од раскрснице Цвијићеве и Јаше Продановића до депоа. Верујем да се чека изградња новог термимуса прво.
 
To bi bilo OK, ali postoji i jedan problem. Koliko linija bi se moglo provući Francuskom a da ne mora da se rekonstruiše (proširuje kolovoz)? Ranije se pisalo da kada bi se samo sve linije koje se okreću na Trgu (u vreme pre produženja 27E, 35 i 43 na NBG), ulica morala proširivati, jer bi broj vozila gradskog prevoza doveo do kolapsa ulice.
 
Сада имамо две тролејбуске линије које окрећу на студентском тргу,а од некадашњих ја бих на Дорћол изместио мање фрекфентне (предпостављам да су то пре биле 21, 22) заједно са аутотобуским са студентског трга, с тим што мислим да би 43 у тој варијанти скратили до Панчевачког моста. Ту се могу направити различите варијације. Нпр. стара 28 би могла да се споји са неком Врачарском линијом, па да иде новом трасом до Француске и Трга републике и даље на Врачар. Онда би смо имали нпр. 28+19 као пролазну са периферним терминусима, стандардну 40, 41 и 29 до Студентског трга а 21 и 22 низ Француску до Дунавске. Могу се чак и 21 и 22 исто искомбиновати са 29. Е сад, искрено се премишљам, да ли је бржа и поузданија варијанта од скретања за Јаше Продановића до Трга Француском и овом новом трасом или Таковском, Светогорском и Македонском? Чини ми се да је околишање преко Дорћола ипак бржа варијанта. Ако је преко Светогорске било поузданије и брже, онда једноставно треба направити скретање контактне мреже Светогорска-Коларчева и крај приче.
 
Jedan od naših predloga za 28 i jeste da recimo 28 na Trgu skreće levo u Kolarčevu pa preko Terazija recimo do Slavije ili Crvenog krsta. Mada nismo ni stigli do te faze u pregovorima.

Tica je na sastanku u Sekretarijatu za javni prevoz pričao da bi bilo dobro da postoji kružna trolejbuska linija kada se spoje Dimitrija Tucovića-Čingrijina-Gospodara Vučića i Vojislava Ilića. Možda da dobijemo neku trolejbusku liniju koja ide kružno i pokriva sve te delove.
 
Ако је већ потребно затворити Студентски трг, све линије би могле да иду само до Трга Републике, без окретнице, и тамо троле прелазе типа са 29 на 41, и са 28 на 21 и 22. Без задржавања.
Интервали су отприлике исти, сви би извукли корист од тога, за људе би постојале нормалне линије, ови би направили гаражу и највећу пешачку зону на свету и решен проблем.
И тиме би мрежа кроз Венизелосову била довољна да се покрије излазак из депоа за све линије.
 
Шта више то би могле да постану нове линије.
 
Groxyju i ostatku gradske ekipe ovaj haos sa kineskim virusom lego ko kec na desetku. Sad mogu da brljave gradilišta, medijski ''zakopaju'' sve promašaje, da skinu trolejbuse sa Trga, prekrajaju linije, prodaju Dorćol... a sve uz minimum odziva javnosti, jer su sad svi fokusirani na virus.
 
To što smo fokusirani na Corona virus, ne znači da smo prestali da pamtimo i podsećamo, već je samo stavljeno na stand by mode.
Apropo ovih linija , predlagao je neko ovde, to bih morao da potražim u mojoj arhivi, da se linija 19 od Slavije preusmeri Nemanjinom, Kneza Miloša i Takovskom do Cvijićeve, i dalje do okretnice na Zvezdari.
Mada, bilo bi lepo videti i da se razvuče mreža Batutovom, Bulevarom kralja Aleksandra do Cvetka, pa Gospodara Vučića do Vojislava Ilića i tamo spoji na postojeću mrežu. Prema tom mom predlogu (modifikovan predlog gradskih vlasti), linija 28 bi se produžila do Kruševačke, 19 po već pomenutom predlogu, a uvela nova linija Prokop - Konjarnik, trasom linije 40 do Gradske bolnice, pa dalje Batutova, Bulevarom kralja Aleksandra do Cvetka, pa Gospodara Vučića do Vojislava Ilića, pa trasom linije 19 do okretnice na Konjarniku.
 
Ali radovi se odvijaju neometano. Nije moguće protestovati, skupljati peticiju ili slati saopštenja.
 
Izmestanje Trolejbusa na Dorcol je totalna besmislica.
Koliko im treba da se sa Dorcola popnu gore do Terazijskog grebena.
To je mrtvo vreme.
 
Па и није, и на Дорћолу би имали путнике, можда би неко баш пре ишао до Славије директно са тролејбусом. Није Дорћол нека ненасељена дивљина. А није ни Француска ништа непроходнија од Макензијеве.
 
Ne bi trolejbusima ništa falilo ni da se penju kroz postojeću trasu i mrežu u Dobračinoj.
Samo što bi to iziskivalo da se angažuju Saobraćajni bumbari i ta ulica potpuno OČISTI od nepropisno parkiranih i zaustavljenih vozila.

Al ko ' će se bakće s time... Treba poslati patrolu, treba pisati kazne, treba popunjavati papirologiju, pa još se posle pravdati partijskim budžovanima kad bumbar na ulici napiše kaznu nekom mnogo jakom...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=725861#p725861:1nsrpmge je napisao(la):
Дошљак » 09 Apr 2020 02:45 pm[/url]":1nsrpmge]Па и није, и на Дорћолу би имали путнике, можда би неко баш пре ишао до Славије директно са тролејбусом. Није Дорћол нека ненасељена дивљина. А није ни Француска ништа непроходнија од Макензијеве.
Ne shvataš, 28 i 19 ukinuti, 21, 22 i 29 do Slavije. Dorćol će biti za neku novu zamenu za 28 i put za garažu primarno. Verovatno će i 40 da stave da ide do Dorćola.
 
To је лоше решење. Ја се надам да ће одустати од те замисли.
 
Sad baš htedoh da okačim tu vest. Evo najbitnijeg dela:

Од новембра 2019. станари околних улица организовали су протесте и формирали удружење грађана „Комшије са Дорћола”, које је у више наврата заустављало радове без грађевинске дозволе. Сада, због ванредног стања, за грађане постоје објективне забране, а надлежне инспекције, комунална милиција, па и полиција не реагују на пријаве грађана.


P.S.
Pozdrav za Dejana Aleksića koji je autor ovog teksta i za koga znam da prati naša pisanija ovde.
I molim te Dejane, ne budi ko one pokvarene kolege što seju partijsku propagandu kako ''bahati Beograđani se šetkaju i igraju po gradu dok ostatak Srbije savesno sedi kod kuće''. Ostani novinar, ostani čovek. :kk:
 
Ово је у суштини готова ствар, већина стубова је постављена, фале само на делу од Гундулићевог венца до Жоржа Клеменсоа, само развлачење жица је лакши део посла а и оно је већим делом трасе завршено.
 
Vrh